Od dzisiaj pisze tu za kase

Data: 2011-04-29 18:55:37
Autor: Fidler
Od dzisiaj pisze tu za kase
Zostalem zwerbawy przez sztab wyborczy.
Przy okazji ile wam placa za pisanie?
Bo chyba nie robicie tego za darmo?

Data: 2011-04-29 19:02:45
Autor: Grzegorz Z.
Od dzisiaj pisze tu za kase
Fidler napisał:

Zostalem zwerbawy przez sztab wyborczy.
Przy okazji ile wam placa za pisanie?
Bo chyba nie robicie tego za darmo?

Dopiero teraz Cię zwerbowali?

Ja tu na pasku Złych Mediów oraz Starszych i M±drzejszych  już od ponad 6
lat.

Data: 2011-04-29 19:27:42
Autor: Fidler
Od dzisiaj pisze tu za kase

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomo¶ci news:tp3x9xvwegcf.1kumqzwudg97n$.dlg40tude.net...
Fidler napisał:

[...]

Placa za posta czy wierszufke?

Data: 2011-04-29 19:33:04
Autor: raff
Od dzisiaj pisze tu za kase

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:tp3x9xvwegcf.1kumqzwudg97n$.dlg40tude.net...
Fidler napisał:

[...]

Grzesio, a tobie sie nie marzy slub krolewski z kastratem ? Juz byly takie klocki w historii.

Wam sie tak starozytnosc marzy :)

R.

Data: 2011-04-29 20:54:23
Autor: Grzegorz Z.
Od dzisiaj pisze tu za kase
raff napisał:

Wam sie tak starozytnosc marzy :)

Nam? Przecież to wy by¶cie chcieli by "wszystko było jak dawniej".

A to se ne wrati. Postymp panie, postymp.

Data: 2011-04-29 21:15:47
Autor: raff
Od dzisiaj pisze tu za kase

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:12jqt45orcxrr.1heor8g7tx8vb$.dlg40tude.net...
raff napisał:

Wam sie tak starozytnosc marzy :)

Nam? Przecież to wy by¶cie chcieli by "wszystko było jak dawniej".

A to se ne wrati. Postymp panie, postymp.

Albo obcowanie z wlasna matk±...

Przeciez tak lubicie starozytna Grecje albo Rzym :)

R.

Data: 2011-04-29 22:41:01
Autor: raff
Od dzisiaj pisze tu za kase

raff napisał:

Wam sie tak starozytnosc marzy :)

Nam? Przecież to wy by¶cie chcieli by "wszystko było jak dawniej".

A to se ne wrati. Postymp panie, postymp.

Albo obcowanie z wlasna matk±...

Albo z kotem.

albo z wielorybem...

Szczyt perwersji.

R.

Data: 2011-04-29 23:03:54
Autor: raff
Od dzisiaj pisze tu za kase

raff napisał:

[...]

albo korytarze pionowe i poziome...

R.

Data: 2011-04-29 23:07:55
Autor: Grzegorz Z.
Od dzisiaj pisze tu za kase

raff napisał:

[...]

W każdym razie grzeczny syn mamy musi słuchać.

Data: 2011-04-29 19:54:24
Autor: Jaksa
Od dzisiaj pisze tu za kase
On Fri, 29 Apr 2011 19:02:45 +0200, Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com>  wrote:

Fidler napisał:

Zostalem zwerbawy przez sztab wyborczy.
Przy okazji ile wam placa za pisanie?
Bo chyba nie robicie tego za darmo?

Dopiero teraz CiÄ™ zwerbowali?

Ja tu na pasku ZĹ‚ych MediĂłw oraz Starszych i MÄ…drzejszych  juĹĽ od ponad 6
lat.

Na pasku? To poza pedalstwem, uprawiasz tez sado macho?
Tfu!

Nic dziwnego ze zona od ciebie uciekla.

Jaksa

Data: 2011-04-29 20:49:46
Autor: Grzegorz Z.
Od dzisiaj pisze tu za kase

Fidler napisał:

[...]

Chyba "sado maso" ciemniaku.

Data: 2011-04-29 21:07:19
Autor: Jaksa
Od dzisiaj pisze tu za kase

wrote:

Fidler napisał:

[...]

Powaznie?

Myslalem ze macho w sado-macho to od macho (hiszp).
Sado to wiadomo, od markiza.

No, ale ze znafca nie bede dyskutowal, na pewno
masz racje, zakladam.

Jaksa

Data: 2011-04-29 21:58:04
Autor: Grzegorz Z.
Od dzisiaj pisze tu za kase

wrote:

Fidler napisał:

[...]

Z hiszpańskiego to "sadomasoquismo" ciemniaku.

Data: 2011-04-29 19:26:47
Autor: Marek Czaplicki
Od dzisiaj pisze tu za kase
Fidler pisze w wiadomo¶ci 4dbaed8b$0$2506$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 29 kwiecień 2011 18:55:

Zostalem zwerbawy przez sztab wyborczy.
Przy okazji ile wam placa za pisanie?
Bo chyba nie robicie tego za darmo?

tylko, kto da kasę żeby Ciebie czytać? :)

Data: 2011-04-29 19:49:29
Autor: Fidler
Od dzisiaj pisze tu za kase

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ipesdv$5bi$1inews.gazeta.pl...
[...]

To nie ma znaczenia i tak malo kto potrafi potrafi czytac
ze zrozumieniem. Placa od sztuki niewazne czy ktos czyta.

Data: 2011-04-29 19:51:47
Autor: Marek Czaplicki
Od dzisiaj pisze tu za kase
Fidler pisze w wiadomo¶ci 4dbafa2b$0$2503$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 29 kwiecień 2011 19:49:

[...]

to pisz, na zdrowie. najlepiej tak by nikt nie rozumiał. w suahili czy co¶. :)

Data: 2011-04-29 19:54:54
Autor: Fidler
Od dzisiaj pisze tu za kase

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ipetsq$9dd$2inews.gazeta.pl...
[...]

:)

Czyli tak jak wiekszosc tutaj, hehe.

Data: 2011-04-29 19:56:25
Autor: Marek Czaplicki
Od dzisiaj pisze tu za kase
Fidler pisze w wiadomo¶ci 4dbafb70$0$2440$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 29 kwiecień 2011 19:54:

[...]

masz rację. demokracja rz±dzi. :)

Data: 2011-04-29 19:58:40
Autor: Lorn
Od dzisiaj pisze tu za kase
[...]

Nie wiem jak tobie, ale mi przeszkadza je¶li kto¶ nie używa .pl znaków... Chyba go z onet_chat zwerbowali ;-)

Data: 2011-04-29 20:03:29
Autor: Marek Czaplicki
Od dzisiaj pisze tu za kase
Lorn pisze w wiadomo¶ci ipeu8j$h4t$2@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 29 kwiecień 2011 19:58:

[...]

musimy może przyj±ć do wiadomo¶ci że i Legia Cudzoziemska ma co¶ do powiedzenia. :)

Data: 2011-04-29 20:04:48
Autor: Jaksa
Od dzisiaj pisze tu za kase
On Fri, 29 Apr 2011 19:51:47 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

Fidler pisze w wiadomości 4dbafa2b$0$2503$65785112@news.neostrada..pl na
pl.soc.polityka w dniu piątek 29 kwiecień 2011 19:49:

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Fidler pisze w wiadomości 4dbaed8b$0$2506$65785112@news.neostrada.pl na
pl.soc.polityka w dniu piątek 29 kwiecień 2011 18:55:

[...]

to pisz, na zdrowie. najlepiej tak by nikt nie rozumiaĹ‚. w suahili czy  coĹ›.
:)

Troche mowie w suahili. Tylko pole, pole please.

Jaksa

Data: 2011-04-29 20:13:27
Autor: Marek Czaplicki
Od dzisiaj pisze tu za kase
Jaksa pisze w wiadomości op.vupoiasj1j561p@atlantis na pl.soc.polityka w dniu piątek 29 kwiecień 2011 20:04:

Troche mowie w suahili. Tylko pole, pole please.

 ja znam hakuna matata. :) to z "KrĂłla lwa".

Data: 2011-04-29 20:28:08
Autor: Jaksa
Od dzisiaj pisze tu za kase
On Fri, 29 Apr 2011 20:13:27 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

Jaksa pisze w wiadomości op.vupoiasj1j561p@atlantis na pl.soc.polityka w
dniu piątek 29 kwiecień 2011 20:04:

Troche mowie w suahili. Tylko pole, pole please.

 ja znam hakuna matata. :) to z "KrĂłla lwa".

A to akurat jedna z najczesciej slyszanych fraz od tubylcow :)

Jaksa

Data: 2011-04-29 20:32:44
Autor: Marek Czaplicki
Od dzisiaj pisze tu za kase
Jaksa pisze w wiadomości op.vuppk6ye1j561p@atlantis na pl.soc.polityka w dniu piątek 29 kwiecień 2011 20:28:

wrote:

[...]

kiedyś zaś czytając wywiad z jednym profesorem z jakiegoś afrykańskiego kraju dowiedziałem się, że słowa "hakuna matata musungu" znaczą "nie przejmuj się biały człowieku". Afrykańczycy subsaharyjscy chcieli po prostu w tych słowach powiedzieć, żeby tak nie przejmować się wszystkimi sprawami które dzieją się w Afryce. walką jednych plemion przeciwko drugim itp wiec hakuna matata na grupie. :-D

Data: 2011-04-29 20:46:44
Autor: Jaksa
Od dzisiaj pisze tu za kase

wrote:

Jaksa pisze w wiadomoĹ›ci op.vupoiasj1j561p@atlantis na pl.soc.polityka  w
[...]

przejmuj siÄ™ biaĹ‚y czĹ‚owieku". AfrykaĹ„czycy subsaharyjscy chcieli po  prostu

Chyba mzungu. Jest to troche dwuznaczne, bo okreslenie ma tez
zabarwienie niechetne, zaleznie od kontekstu czy tonu glosu.

w tych sĹ‚owach powiedzieć, ĹĽeby tak nie przejmować siÄ™ wszystkimi  sprawami
ktĂłre dziejÄ… siÄ™ w Afryce. walkÄ… jednych plemion przeciwko drugim itp  wiec
hakuna matata na grupie. :-D

Jak wylaczymy walczacych pederastow i pasciarzy, oraz osobistych wrogow
Pana Boga, to moge sie nawet zgodzic :)

Jaksa

Data: 2011-04-29 20:52:18
Autor: Marek Czaplicki
Od dzisiaj pisze tu za kase
Jaksa pisze w wiadomości op.vupqf6jf1j561p@atlantis na pl.soc.polityka w dniu piątek 29 kwiecień 2011 20:46:
Chyba mzungu. Jest to troche dwuznaczne, bo okreslenie ma tez
zabarwienie niechetne, zaleznie od kontekstu czy tonu glosu.

musungu od ang chyba "mus soon go" "muszą szybko odejść". tak Afrykańczycy określają białych ludzi. ;-D

Data: 2011-04-29 21:04:14
Autor: Jaksa
Od dzisiaj pisze tu za kase
On Fri, 29 Apr 2011 20:52:18 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

[...]

musungu od ang chyba "mus soon go" "muszÄ… szybko odejść". tak  AfrykaĹ„czycy
określają białych ludzi. ;-D

Nie, nie z angielskiego:)

Mzungu okresla tez tubylca, albinosa (choroba, ktora sprawia
ze Murzyn ma faktycznie biala skore, i czesto idzie w parze
z uposledzeniem umyslowym). Ci albinosi sa traktowani przez
reszte ludnosci niemal jak podludzie, przeganiani kopniakami
z miejsca w miejsce albo i gorzej. Biedni ludzie, naprawde.

Jaksa

Data: 2011-04-29 21:13:16
Autor: Marek Czaplicki
Od dzisiaj pisze tu za kase
Jaksa pisze w wiadomości op.vupq9crz1j561p@atlantis na pl.soc.polityka w dniu piątek 29 kwiecień 2011 21:04:

wrote:

[...]

ciekawe. ale ja dalej bym się upierał przy określeniu nas, czyli białych dla Afrykańczyków ludzi. jako tych musungu, czyli muszących szybko stąd, czyli z Afryki, odejść.

Data: 2011-04-29 20:52:25
Autor: Grzegorz Z.
Od dzisiaj pisze tu za kase
Jaksa napisał:

oraz osobistych wrogow
Pana Boga

Rozmawiasz z nim?

Data: 2011-04-29 21:05:16
Autor: Jaksa
Od dzisiaj pisze tu za kase
On Fri, 29 Apr 2011 20:52:25 +0200, Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com>  wrote:

Jaksa napisał:

oraz osobistych wrogow
Pana Boga

Rozmawiasz z nim?

Jestes zbyt prymitywna osoba by z toba o sprawach waznych rozmawiac.

Jaksa

Data: 2011-04-29 21:14:07
Autor: Grzegorz Z.
Od dzisiaj pisze tu za kase

Jaksa napisał:

oraz osobistych wrogow
Pana Boga

Rozmawiasz z nim?

Jestes zbyt prymitywna osoba by z toba o sprawach waznych rozmawiac.

"± ę bułkę przez bibułkę huja goł± ręk±"

Data: 2011-04-29 22:06:41
Autor: raff
Od dzisiaj pisze tu za kase

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> wrote in message news:op.vupoiasj1j561patlantis...
[...]

Ja tez. "Kopas w dupas lewakos"

....Aaa to po grecku jest.

R.

Data: 2011-04-29 19:56:22
Autor: Lorn
Od dzisiaj pisze tu za kase
W dniu 2011-04-29 19:49, Fidler pisze:

[...]

Potrafi, potrafi...

Placa od sztuki niewazne czy ktos czyta.

Widać.

Data: 2011-04-29 21:07:21
Autor: zeb
Od dzisiaj pisze tu za kase
W dniu 2011-04-29 18:55, Fidler pisze:
Zostalem zwerbawy przez sztab wyborczy.
Przy okazji ile wam placa za pisanie?
Bo chyba nie robicie tego za darmo?

Przynajmniej weĽ godziw± kasę bo tyko to jest twym celem i chuj ci w dupe sprzedawczyku.

Data: 2011-04-29 21:33:04
Autor: Marek Czaplicki
Od dzisiaj pisze tu za kase
zeb pisze w wiadomo¶ci ipf293$m6$1@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 29 kwiecień 2011 21:07:

[...]

nie za bardzo można się zgodzić. sam jestem ciekawy jakie rzeczy ludzie zgodz± się wypisywać dla pieniędzy, nie z czystego przekonania? a tak nawiasem co się dzieje z Fidelerem, dlaczego nie udziela się na tak kwitn±cym w±tku? :-D

Data: 2011-04-29 22:21:51
Autor: jadrys
Od dzisiaj pisze tu za kase
W dniu 2011-04-29 18:55, Fidler pisze:
Zostalem zwerbawy przez sztab wyborczy.
Przy okazji ile wam placa za pisanie?
Bo chyba nie robicie tego za darmo?

Jak się nauczysz pisać po polsku, to może i ktoś kupi twoje usługi.

Data: 2011-04-30 04:51:52
Autor: cirrus
Od dzisiaj pisze tu za kase
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipf6kv$huc$1news.onet.pl...
[...]

Ale chyba  do twoich to ty musiaĹ‚byĹ› dopĹ‚acać bo tak idiotyczne.

--
stevep

Data: 2011-04-30 04:48:52
Autor: cirrus
Od dzisiaj pisze tu za kase
Użytkownik "Fidler" <fidler@castro.cuba> napisał w wiadomo¶ci news:4dbaed8b$0$2506$65785112news.neostrada.pl...
Zostalem zwerbawy przez sztab wyborczy.
Przy okazji ile wam placa za pisanie?
Bo chyba nie robicie tego za darmo?

A kto był taki głupi, żeby cię zwerbować?

--
stevep

Od dzisiaj pisze tu za kase