Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?

Data: 2009-12-26 17:25:39
Autor: Tomasz Pyra
Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?
Chcę sobie zbudować miernik AFR na bazie szerokopasmowej sondy lambda. Planuję czujnik zakładać na rurę wydechową na końcu układu, więc sonda powinna mieć grzałkę.

Od jakiego samochodu można kupić jak najtańszą, szerokopasmową sondę?
Na Allegro jest masa niedrogich, używanych sond, ale nie wiem które są szerokopasmowe.

Czy szerokopasmowe sondy mają jakieś cechy odróżniające je od takich progowych?

Data: 2009-12-26 19:08:08
Autor: Kuba \(aka cita\)
Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?
Tomasz Pyra wydusił z siebie te słowy:

Od jakiego samochodu można kupić jak najtańszą, szerokopasmową sondę?
Na Allegro jest masa niedrogich, używanych sond, ale nie wiem które są
szerokopasmowe.

Opel x20xev (2,0 16V ) Omega, astra, calibra i inne gdzie występował ten silnik (zwykle po 96roku)

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-12-26 20:22:30
Autor: Pab_lo

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:hh5e2m$rfp$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Poszukaj wymontowanej z diesla.

Picasso

Data: 2009-12-27 18:03:06
Autor: Starsky
[...]

Sonda szerokopasmowa jest rezystancyjna, sa to sondy, ktore pracuja w zakresie 0-5V czyli wiekszosc systemow Siemensa. Sondy takowe byly np w BMW m50/m52 2.0 2.5 2.8.

Pozdr.

Data: 2009-12-27 23:40:44
Autor: bajcik
Tomasz Pyra pisze:
Chcę sobie zbudować miernik AFR na bazie szerokopasmowej sondy lambda. Planuję czujnik zakładać na rurę wydechową na końcu układu, więc sonda powinna mieć grzałkę.

Najtańszy zestaw (sonda+kontroler zintegrowany z zegarem) kosztuje chyba
500-600zł. Jak zrobisz to tanio to znajdzie się co najmniej tuzin
chętnych na zakup :)

Od jakiego samochodu można kupić jak najtańszą, szerokopasmową sondę?
Na Allegro jest masa niedrogich, używanych sond, ale nie wiem które są szerokopasmowe.

jakiś mercedes zdaje sie, LSU 4.9

Czy szerokopasmowe sondy mają jakieś cechy odróżniające je od takich progowych?

Zasada działania inna w stosunku do cyrkonowych - to jest jakaś pompa
jonowa czy coś. Nie wiem co to znaczy, powtarzam tylko ;)

bajcik

Data: 2009-12-28 18:58:17
Autor: radekp@konto.pl
Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?
Sat, 26 Dec 2009 17:25:39 +0100, w <hh5e2m$rfp$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(-a):

Od jakiego samochodu można kupić jak najtańszą, szerokopasmową sondę?

Nie wiem :)
Ale znajomy ma na sprzedaż jakąś nową szerokopasmową sondę Boscha po taniości.
Zapytać jaką?

Data: 2009-12-29 00:06:02
Autor: Tomasz Pyra
radekp@konto.pl pisze:
[...]

Zapytaj jaką (czy tam od czego), czy sprawna i ile za nią chce.
A ja sobie sprawdzę czy ma grzałkę i czy mi będzie działać.

Data: 2009-12-29 11:01:10
Autor: Kuba \(aka cita\)

radekp@konto.pl pisze:
[...]

przeca Ci podałem już na samym początku sonde z grzałką :P

Data: 2009-12-29 14:29:57
Autor: radekp@konto.pl
Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?
Tue, 29 Dec 2009 00:06:02 +0100, w <hhbe9h$f8d$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(-a):

Zapytaj jaką (czy tam od czego), czy sprawna i ile za nią chce.
A ja sobie sprawdzę czy ma grzałkę i czy mi będzie działać.

Daj jakiegoś emilka. Albo wyślij na moje konto (nie jest antyspamowe).

Data: 2009-12-29 16:32:56
Autor: radekp@konto.pl
Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?
Tue, 29 Dec 2009 14:29:57 +0100, w
<p11kj5husdumvraoht8p0174culnir47ft@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

> A ja sobie sprawdzę czy ma grzałkę i czy mi będzie działać.

Daj jakiegoś emilka. Albo wyślij na moje konto (nie jest antyspamowe).

To ta:
http://www.bmotorsports.com/shop/product_info.php/cPath/103_105/products_id/1645

Kod produktu: 0 258 017 025 -000

Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?