Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?

Data: 2009-12-27 18:03:06
Autor: Starsky
Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:hh5e2m$rfp$1nemesis.news.neostrada.pl...
Chcę sobie zbudować miernik AFR na bazie szerokopasmowej sondy lambda. Planuję czujnik zakładać na rurę wydechową na końcu układu, więc sonda powinna mieć grzałkę.

Od jakiego samochodu można kupić jak najtańszą, szerokopasmową sondę?
Na Allegro jest masa niedrogich, używanych sond, ale nie wiem które są szerokopasmowe.

Czy szerokopasmowe sondy mają jakieś cechy odróżniające je od takich progowych?

Sonda szerokopasmowa jest rezystancyjna, sa to sondy, ktore pracuja w zakresie 0-5V czyli wiekszosc systemow Siemensa. Sondy takowe byly np w BMW m50/m52 2.0 2.5 2.8.

Pozdr.

Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?