Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?

Data: 2009-12-28 18:58:17
Autor: radekp@konto.pl
Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?
Sat, 26 Dec 2009 17:25:39 +0100, w <hh5e2m$rfp$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(-a):

Od jakiego samochodu można kupić jak najtańszą, szerokopasmową sondę?

Nie wiem :)
Ale znajomy ma na sprzedaż jakąś nową szerokopasmową sondę Boscha po taniości.
Zapytać jaką?

Data: 2009-12-29 00:06:02
Autor: Tomasz Pyra
radekp@konto.pl pisze:
[...]

Zapytaj jaką (czy tam od czego), czy sprawna i ile za nią chce.
A ja sobie sprawdzę czy ma grzałkę i czy mi będzie działać.

Data: 2009-12-29 11:01:10
Autor: Kuba \(aka cita\)
Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?
Tomasz Pyra wydusił z siebie te słowy:

radekp@konto.pl pisze:
[...]

przeca Ci podałem już na samym początku sonde z grzałką :P

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-12-29 14:29:57
Autor: radekp@konto.pl
Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?
Tue, 29 Dec 2009 00:06:02 +0100, w <hhbe9h$f8d$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(-a):

Zapytaj jaką (czy tam od czego), czy sprawna i ile za nią chce.
A ja sobie sprawdzę czy ma grzałkę i czy mi będzie działać.

Daj jakiegoś emilka. Albo wyślij na moje konto (nie jest antyspamowe).

Data: 2009-12-29 16:32:56
Autor: radekp@konto.pl
Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?
Tue, 29 Dec 2009 14:29:57 +0100, w
<p11kj5husdumvraoht8p0174culnir47ft@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

> A ja sobie sprawdzę czy ma grzałkę i czy mi będzie działać.

Daj jakiegoś emilka. Albo wyślij na moje konto (nie jest antyspamowe).

To ta:
http://www.bmotorsports.com/shop/product_info.php/cPath/103_105/products_id/1645

Kod produktu: 0 258 017 025 -000

Od jakiego samochodu szrokopasmowa sonda lambda?