Od jakiego wieku dziecko w foteliku?

Data: 2009-08-19 09:31:48
Autor: Pawel X
Od jakiego wieku dziecko w foteliku?
J/w. Chodzi o fotelik nad tytlnym kołem roweru.

Firma Hamax twierdzi, że ich foteliki są dla dzieci
od 9 miesiąca życia. IMHO 9 miesięcy to stanowczo za mało.
Moja córka zaczęła jeździć w wieku 2 lat.
Mogłaby zacząć wcześniej, ale wcześniej była zima.

--
Paweł X

Data: 2009-08-19 01:16:50
Autor: MaOr
On 19 Sie, 09:31, Pawel X <pawel...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Moja córka zaczęła jeździć w wieku 2 lat.
Mogłaby zacząć wcześniej, ale wcześniej była zima.

ja zacząłem obie swoje pociechy wozić ok 15 miesiąca jak zaczęły w
miarę normalnie chodzić, z dzieciakiem w foteliku unikam wszelkich
dziur, korzeni itp.
i do tego częste przerwy

M.

Od jakiego wieku dziecko w foteliku?