Od jakiej kwoty można negocjować oprocen towanie lokat?

Data: 2014-08-07 16:32:31
Autor: S
Od jakiej kwoty można negocjować oprocen towanie lokat?
W dniu 2014-08-07 15:50, jj pisze:
Czy mając 300k,- PLN jest szansa uzyskać coś więcej niż standardowe
3,5-4%? Jeśli tak to do których banków warto uderzyć na rozmowę?

Straszna lipa z tym. Ja próbowałem niedawno w Meritum. Jest tam opcja negocjowania z automatem bodaj do 100.000 i konsultantem pow. 100.000. W obu przypadkach zaproponowano mniej niż na standardowej lokacie. To, co ew. mogłoby interesować to ustalany indywidualnie termin. Standardowo masz do wyboru np. 6M lub 12M, a negocjując możesz wybrać lokatę na 278 dni.

Swego czasu też OF coś tam próbował negocjować ze mną i też fiasko. Myślę, że 3,5-4% to teraz tak wyśrubowany próg, iż szanse są żadne. Zauważ, iż niedawno Meritum miał lokatę zaczynającą się od 100k. Idea limitowaną - kilka tys. lokat od 1000zł, gdzie musieli zebrać z rynku dziesiąt mln w kilkudniowej promocji... Zatem 300k - IMO - nie rusza specjalnie banku.

Jako ciekawostkę podam Bizbank - od 2mln na lokacie oprocentowanie jest mniejsze niż do 2mln. ;-)

--
Pozdrawiam

Od jakiej kwoty można negocjować oprocen towanie lokat?