Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Od jutra Stuttgartbez diesli

Od jutra Stuttgartbez diesli

Data: 2019-03-31 19:14:53
Autor: Janusz
Od jutra Stuttgartbez diesli
Prima aprilis jest jutro ale tam będą mieć raczej nietęgie miny,
bo to na żart raczej nie wygląda :)
Chcą zakazać wjazdu wszystkim (są wyjątki) z normą 4 lub mniej,
a jak się nie poprawi poziom NOx to i zakażą z normą euro5.
Zakaz obejmie około 70 tys pojazdów, kara 80 euro za złamanie.
Będa dopłaty do nowych aut dla mieszkańców, od 3k euro dla hybryd i
do 4k euro nieemisyjnych jak to nazwali.
No to się zacznie jazda, coś mi się widzi że zostaniemy zawaleni
starymi dieslami.

https://moto.wp.pl/od-1-kwietnia-stuttgart-zamkniety-dla-diesli-zakaz-w-calym-miescie-6364732394215553a
--
Pozdr
Janusz

Data: 2019-03-31 19:43:50
Autor: Irokez
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-03-31 o 19:14, Janusz pisze:

No to się zacznie jazda, coś mi się widzi że zostaniemy zawaleni
starymi dieslami.

I benzynami.
Avensis T25 mam tylko Euro 4
Powariowali ;)


--
Irokez

Data: 2019-03-31 11:06:33
Autor: przemek.jedrzejczak
Od jutra Stuttgartbez diesli
Odwalenie obecnego rządu przy najbliższych wyborach jest nieuniknione. Burdel który zapanował jest efektem działań skorumpowanych polityków a po dupie dostanie zwykły Hans. Jak któryś z polityków zacznie mówić że to dla waszego dobra miejcie się na baczności ;-)

Data: 2019-03-31 20:09:51
Autor: J.F.
Od jutra Stuttgartbez diesli
Dnia Sun, 31 Mar 2019 19:14:53 +0200, Janusz napisał(a):
Prima aprilis jest jutro ale tam będą mieć raczej nietęgie miny,
bo to na żart raczej nie wygląda :)
Chcą zakazać wjazdu wszystkim (są wyjątki) z normą 4 lub mniej,
a jak się nie poprawi poziom NOx to i zakażą z normą euro5.
Zakaz obejmie około 70 tys pojazdów, kara 80 euro za złamanie.
Będa dopłaty do nowych aut dla mieszkańców, od 3k euro dla hybryd i
do 4k euro nieemisyjnych jak to nazwali.
No to się zacznie jazda, coś mi się widzi że zostaniemy zawaleni
starymi dieslami.

https://moto.wp.pl/od-1-kwietnia-stuttgart-zamkniety-dla-diesli-zakaz-w-calym-miescie-6364732394215553a

tylko ze Euro5 weszlo w 2011, to w bogatym Stuttgarcie moze nie byc
takie straszne. BMW juz sie cieszy :-)

Ciekawe czy ich posiadacze kupia sobie nowe hybrydy, czy raczej stare
benzyniaki :-)

Tak czy inaczej - u nas diesle potanieja, a stare benzynki ... chyba
podrozeja.

J.

Data: 2019-04-01 08:05:40
Autor: JDX
Od jutra Stuttgartbez diesli
On 2019-03-31 20:09, J.F. wrote:
[..]
tylko ze Euro5 weszlo w 2011, to w bogatym Stuttgarcie moze nie byc
takie straszne. BMW juz sie cieszy :-)

Ciekawe czy ich posiadacze kupia sobie nowe hybrydy, czy raczej stare
benzyniaki :-)
Może jednak postawią na produkty lokalne, tj. Merce i Porsche. :-)
Oczywiście w słusznych wersjach benzynowych.

Data: 2019-03-31 23:41:30
Autor: przemek.jedrzejczak
Od jutra Stuttgartbez diesli
-- Może jednak postawią na produkty lokalne, tj. Merce i Porsche. :-) Oczywiście w słusznych wersjach benzynowych.

jasne a jezdza 20 letnimi sztruclami bo tak lubia :-) w dupe dostanie biedota, studenty itd itp w sumie 70 tys aut podpada pod zakaz ... w Francji zadyma na calego znajomy podsyla linki na fejsie bo w TV tego nie zobaczycie .... Niemcy wytrzymaja troche dluzej ale irytacja w spoleczenstwie rosnie

https://www.merkur.de/politik/gelbwesten-demos-an-einigen-orten-in-paris-verboten-neuer-protest-am-samstag-zr-10731995.html

Data: 2019-03-31 20:49:21
Autor: Poldek
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-03-31 o 19:14, Janusz pisze:
Prima aprilis jest jutro ale tam będą mieć raczej nietęgie miny,
bo to na żart raczej nie wygląda :)
Chcą zakazać wjazdu wszystkim (są wyjątki) z normą 4 lub mniej,
a jak się nie poprawi poziom NOx to i zakażą z normą euro5.
Zakaz obejmie około 70 tys pojazdów, kara 80 euro za złamanie.
Będa dopłaty do nowych aut dla mieszkańców, od 3k euro dla hybryd i
do 4k euro nieemisyjnych jak to nazwali.
No to się zacznie jazda, coś mi się widzi że zostaniemy zawaleni
starymi dieslami.

https://moto.wp.pl/od-1-kwietnia-stuttgart-zamkniety-dla-diesli-zakaz-w-calym-miescie-6364732394215553a

Co roku do Polski przywozimy ponad milion starych samochodów z Niemiec i innych krajów UE. Te 70 tys. diezeli ze Stuttgartu rozłoży się nie tyko na Polskę, ale też na parę innych krajów naszego regionu. Stare diezele może i trochę potanieją, ciągle zresztą tanieją. Część ludzi nie będzie chciała kupić nawet i po tańszej cenie, bo nie będą chcieli wdepnąć w samochód, którym za parę lat nie będą mogli wjechać do miasta. Na wioskach przybędzie złomu, ale i tak ciągle go przybywa.

Data: 2019-03-31 12:27:05
Autor: przemek.jedrzejczak
Od jutra Stuttgartbez diesli
http://next.gazeta.pl/next/1,151003,24601863,nadzwyczaj-wysokie-rabaty-w-niemczech-producenci-wypychaja.html#a=90&c=145&s=BoxBizMT

Utrata wartości jest nieunikniona ale dotyczy tylko użytkowników prywatnych. Firmy biorą w leasing i oddają takiego smroda pozbywając się kłopotu, aktualnie w radiu cały czas pompują używane Audi.

Data: 2019-03-31 21:13:48
Autor: z
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-03-31 o 20:49, Poldek pisze:
Na
wioskach przybędzie złomu, ale i tak ciągle go przybywa.

Masz dziwnie spaczony ogląd sytuacji.

To dzięki właśnie niemieckim złomom stan polskich samochodów się poprawia i smrodzą z każdym rokiem mniej.

Nie dzięki polityce polskiego rządu czy komisarzom unijnym.

To nie tak działa.
Ułamek Polaków stać aby pójść do salonu i kupić wypasione Euro 0 nie smrodzące wcale...

To nie jest wina Kowalskiego że musi się dostać do pracy.
Blachosmroda kupuje się cedząc każdą złotówkę rozważając wszystkie koszty utrzymania, a nie dla fanaberii żeby pokazać blacharom zimny łokieć.

z

Data: 2019-03-31 22:14:29
Autor: ToMasz
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 31.03.2019 o 21:13, z pisze:
W dniu 2019-03-31 o 20:49, Poldek pisze:
Na
wioskach przybędzie złomu, ale i tak ciągle go przybywa.

Masz dziwnie spaczony ogląd sytuacji.

To dzięki właśnie niemieckim złomom stan polskich samochodów się poprawia i smrodzą z każdym rokiem mniej.

no właśnie to chciałem napisać. zamiast golfa 1996 kupią HDI z 2004 roku. za? 8 tyś? pojeżdżą parę lat - oddadzą na złom. Te same fakty, a jak biegunowo różna interpretacja.
Jeszcze jedno. Ktoś napisał że Niemcy pozbędą się kłopotu. nie nie pozbędą się. o ile wiem, zanieczyszczenie z centrum miast, przeniosą troszkę dalej. Ale energii będą musieli wytworzyć, zmarnować więcej. Ze słońca? Z wiatraków? Droga troszkę. Atomu nie chcą, bo bogaci. więc będą płacić.

ToMasz

Data: 2019-03-31 23:47:28
Autor: Poldek
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-03-31 o 21:13, z pisze:
W dniu 2019-03-31 o 20:49, Poldek pisze:
Na
wioskach przybędzie złomu, ale i tak ciągle go przybywa.

Masz dziwnie spaczony ogląd sytuacji.

To dzięki właśnie niemieckim złomom stan polskich samochodów się poprawia i smrodzą z każdym rokiem mniej.

Skąd te dane, że smrodzą mniej?
Smrodzą z każdym rokiem więcej, bo jest tego więcej, paliwo realnie tanieje, więc jeździ ten złom więcej.


Nie dzięki polityce polskiego rządu czy komisarzom unijnym.

To nie tak działa.
Ułamek Polaków stać aby pójść do salonu i kupić wypasione Euro 0 nie smrodzące wcale...

To nie jest wina Kowalskiego że musi się dostać do pracy.
Blachosmroda kupuje się cedząc każdą złotówkę rozważając wszystkie koszty utrzymania, a nie dla fanaberii żeby pokazać blacharom zimny łokieć.

To nie te czasy. Teraz kupuje się trzeciego w gospodarstwie domowym, bo tak jest tani i każdy pełnoletni w rodzinie żeby miał swojego. W Polsce jest więcej samochodów na głowę mieszkańca niż w Niemczech.
Miejsca do parkowania wszędzie należą się darmo i drogi też muszą być darmowe dla każdego, OC ma być tanie, albo można w ogóle nie płacić.

Data: 2019-03-31 15:39:14
Autor: Zenek Kapelinder
Od jutra Stuttgartbez diesli
Tak smrodza ze w centrum Lodzi w czasie zimy kilka razy jakis wspolczynnik czystosci powietrza przekroczyl 50. I zawsze to bylo jak byly niskie temperatury. Oznacza to ze kominy generowaly zanieczyszczenia. W tej chwili wspolczynnik zanieczyszczen powietrza wynosi 18.

Data: 2019-04-01 07:44:40
Autor: z
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-03-31 o 23:47, Poldek pisze:
Skąd te dane, że smrodzą mniej?
Smrodzą z każdym rokiem więcej, bo jest tego więcej, paliwo realnie tanieje, więc jeździ ten złom więcej.

Jeśli tak rozumujesz to ludzi na świecie przybywa dlatego jest więcej C02 :-)

Kowalski nie kupuje 3 samochodów bo lubi tylko wymienia stary na mniej stary jeden dla jednej rodziny. W tym sensie nowy złom z Niemiec podnosi jakość taboru :) Myślisz że wraz z bogaceniem się Polaków będzie wykładniczo rosła liczba samochodów. Nie będzie.

To nie te czasy. Teraz kupuje się trzeciego w gospodarstwie domowym, bo tak jest tani i każdy pełnoletni w rodzinie żeby miał swojego. W Polsce jest więcej samochodów na głowę mieszkańca niż w Niemczech.

A Ty może z centralnej Polski? :-)

z

Data: 2019-04-01 09:40:45
Autor: Jacek Maciejewski
Od jutra Stuttgartbez diesli
Dnia Mon, 1 Apr 2019 07:44:40 +0200, z napisał(a):

Smrodzą z każdym rokiem więcej, bo jest tego więcej, paliwo realnie tanieje, więc jeździ ten złom więcej.

Jeśli tak rozumujesz to ludzi na świecie przybywa dlatego jest więcej C02 :-)

Bo to prawda. Każdy swoje dokłada. A ponieważ zasiedlamy tereny coraz
gorszej jakości, zmuszeni jesteśmy do gospodarki rabunkowej, co
dodatkowo pogarsza sytuację. IMO powinniśmy zredukować populację do
jakiegoś miliarda w ciągu następnego tysiąclecia bo inaczej zeżeremy
wszystko do ostatniej trawki a czego nie zdołamy to zadepczemy.
Choć prawdopodobnie mamacia natura sama już wprowadza korektę - globalne
ocieplenie nas wybije.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-04-01 10:23:24
Autor: z
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-04-01 o 09:40, Jacek Maciejewski pisze:
Bo to prawda. Każdy swoje dokłada. A ponieważ zasiedlamy tereny coraz
gorszej jakości, zmuszeni jesteśmy do gospodarki rabunkowej, co
dodatkowo pogarsza sytuację. IMO powinniśmy zredukować populację do
jakiegoś miliarda w ciągu następnego tysiąclecia bo inaczej zeżeremy
wszystko do ostatniej trawki a czego nie zdołamy to zadepczemy.
Choć prawdopodobnie mamacia natura sama już wprowadza korektę - globalne
ocieplenie nas wybije.

Czyli wniosek z tego taki że obecna faszystowska walka z ociepleniem klimatu kosztem biedaków nie ma sensu. Trzeba tych biedaków wybić ;-)

z

Data: 2019-04-01 11:21:31
Autor: Jacek Maciejewski
Od jutra Stuttgartbez diesli
Dnia Mon, 1 Apr 2019 10:23:24 +0200, z napisał(a):

Trzeba tych biedaków wybić ;-)

Wniosek typowy dla jednoliterowca. Powie każdą bzdurę byle zaistnieć.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-04-01 13:08:04
Autor: z
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-04-01 o 11:21, Jacek Maciejewski pisze:


Być może zwyzywanie jednoliterowca uzasadni handlowanie limitami CO2 i łamanie podstawowych praw obywatelskich do ekonomicznego, przychylnego środowisku i spełniającego wszelkie normy silnika diesla ;-)

Zapomniałeś już jak to było?

z

Data: 2019-04-01 19:41:04
Autor: ToMasz
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 01.04.2019 o 13:08, z pisze:
W dniu 2019-04-01 o 11:21, Jacek Maciejewski pisze:


Być może zwyzywanie jednoliterowca uzasadni handlowanie limitami CO2 i łamanie podstawowych praw obywatelskich do ekonomicznego, przychylnego środowisku i spełniającego wszelkie normy silnika diesla ;-)

Zapomniałeś już jak to było?

z
Jacek ma trochę racji. Trudno jest dyskutować z ludzmi, którym mówi się "nie czarne" a oni wyciągają wniosek że białe. To że z punktu widzenia planety, ograniczenie liczby ludzi poprawi jej stan ekologiczny jest niezaprzeczalnym faktem. Jednak zmniejszenie liczby ludzi absolutnie nie powinno być procesem nagłym i wiązać się z pozbawianiem życia. Wystarczy że zaproponujemy rozwiązania zmniejszające liczebność dzieci, szczególnie tych dzieci, które nie mają szans na godne życie.
ToMasz

Data: 2019-04-01 19:54:25
Autor: RadoslawF
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-04-01 o 19:41, ToMasz pisze:

Być może zwyzywanie jednoliterowca uzasadni handlowanie limitami CO2 i łamanie podstawowych praw obywatelskich do ekonomicznego, przychylnego środowisku i spełniającego wszelkie normy silnika diesla ;-)

Zapomniałeś już jak to było?

z
Jacek ma trochę racji. Trudno jest dyskutować z ludzmi, którym mówi się "nie czarne" a oni wyciągają wniosek że białe. To że z punktu widzenia planety, ograniczenie liczby ludzi poprawi jej stan ekologiczny jest niezaprzeczalnym faktem. Jednak zmniejszenie liczby ludzi absolutnie nie powinno być procesem nagłym i wiązać się z pozbawianiem życia. Wystarczy że zaproponujemy rozwiązania zmniejszające liczebność dzieci, szczególnie tych dzieci, które nie mają szans na godne życie.

Od tysięcy lat natura nas uczyła jak jak jest źle to należy dzieci
mieć więcej bo kilka przeżyje a jedno może się nawet dorobi i
będzie miało bardziej godne życie.
Nakazowe ograniczenie urodzeń funkcjonują jak na razie tylko
w chinach. Chcesz wprowadzić to samo na całym świecie.
Nawet w Kanadzie która ma dosyć mało mieszkańców na kilometr
kwadratowy i ma czym ich wykaramić.


Pozdrawiam

Data: 2019-04-02 09:56:53
Autor: Poldek
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-04-01 o 19:54, RadoslawF pisze:
W dniu 2019-04-01 o 19:41, ToMasz pisze:

Być może zwyzywanie jednoliterowca uzasadni handlowanie limitami CO2 i łamanie podstawowych praw obywatelskich do ekonomicznego, przychylnego środowisku i spełniającego wszelkie normy silnika diesla ;-)

Zapomniałeś już jak to było?
z
Jacek ma trochę racji. Trudno jest dyskutować z ludzmi, którym mówi się "nie czarne" a oni wyciągają wniosek że białe. To że z punktu widzenia planety, ograniczenie liczby ludzi poprawi jej stan ekologiczny jest niezaprzeczalnym faktem. Jednak zmniejszenie liczby ludzi absolutnie nie powinno być procesem nagłym i wiązać się z pozbawianiem życia. Wystarczy że zaproponujemy rozwiązania zmniejszające liczebność dzieci, szczególnie tych dzieci, które nie mają szans na godne życie.

Od tysięcy lat natura nas uczyła jak jak jest źle to należy dzieci
mieć więcej bo kilka przeżyje a jedno może się nawet dorobi i
będzie miało bardziej godne życie.

To prawda - w przeszłości tak było, że rozwiązaniem takich, czy innych problemów było "więcej wszystkiego". Czyli rzeczy wyprodukowanych przez ludzi i służących "ujarzmianiu przyrody". Niepostrzeżenie homo sapiens przekroczył granicę, za którą "więcej wszystkiego" już nie poprawia sytuacji, tylko ją pogarsza, a "ujarzmianie przyrody" zmieniło się w niszczenie środowiska życia własnego i swoich potomków.

Data: 2019-04-01 21:36:18
Autor: kk
Od jutra Stuttgartbez diesli
On 2019-04-01 19:41, ToMasz wrote:
W dniu 01.04.2019 o 13:08, z pisze:
W dniu 2019-04-01 o 11:21, Jacek Maciejewski pisze:


Być może zwyzywanie jednoliterowca uzasadni handlowanie limitami CO2 i łamanie podstawowych praw obywatelskich do ekonomicznego, przychylnego środowisku i spełniającego wszelkie normy silnika diesla ;-)

Zapomniałeś już jak to było?

z
Jacek ma trochę racji. Trudno jest dyskutować z ludzmi, którym mówi się "nie czarne" a oni wyciągają wniosek że białe. To że z punktu widzenia planety, ograniczenie liczby ludzi poprawi jej stan ekologiczny jest niezaprzeczalnym faktem. Jednak zmniejszenie liczby ludzi absolutnie nie powinno być procesem nagłym i wiązać się z pozbawianiem życia. Wystarczy że zaproponujemy rozwiązania zmniejszające liczebność dzieci, szczególnie tych dzieci, które nie mają szans na godne życie.

Dorosłe dzieci mają żal...

Data: 2019-04-01 12:42:46
Autor: robot
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-03-31 o 23:47, Poldek pisze:
W Polsce jest więcej samochodów na głowę mieszkańca niż w Niemczech.

Co?
Ale jaja.

Data: 2019-04-01 13:10:01
Autor: z
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-04-01 o 12:42, robot pisze:
W dniu 2019-03-31 o 23:47, Poldek pisze:
W Polsce jest więcej samochodów na głowę mieszkańca niż w Niemczech.

Co?
Ale jaja.

Ważniejsza byłaby informacja czy sumarycznie one na jednego mieszkańca w roku trują więcej.

z

Data: 2019-04-01 13:23:25
Autor: J.F.
Od jutra Stuttgartbez diesli
Użytkownik "robot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q7spv6$9gl$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2019-03-31 o 23:47, Poldek pisze:
W Polsce jest więcej samochodów na głowę mieszkańca niż w Niemczech.
Co? Ale jaja.

Podatek drogowy.
Jakby wszyscy posiadacze zarejestrowanych pojazdow musieli placic, to by zaraz sie rejestry wyprostowaly :-)

A tak swoja droga w kraju, gdzie jest sprawna komunikacja miejska i kolejowa, to samochod mniej potrzebny.
Ale to w duzych miastach, bo na prowincji to z kolei po co PKS, skoro kazdy ma samochod :-)

J.

Data: 2019-04-01 04:30:08
Autor: Kris
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2019 13:25:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
 tak swoja droga w kraju, gdzie jest sprawna komunikacja miejska i
kolejowa, to samochod mniej potrzebny.

Ot to
a u nas zrobili przez ostatnie kilkadziesiąt lat tak:
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/opinie/rozk%c5%82ady-jazdy-pkp-specjalnie-ustawiano-tak-%c5%bceby-ludzie-nie-mogli-nigdzie-dojecha%c4%87/ar-BBVtzZM?ocid=spartandhp

Data: 2019-04-01 04:49:39
Autor: przemek.jedrzejczak
Od jutra Stuttgartbez diesli
-- Podatek drogowy. Jakby wszyscy posiadacze zarejestrowanych pojazdow musieli placic, to by zaraz sie rejestry wyprostowaly :-)

tak podsuwaj dobrej zmianie pomysly jak wydoic lud pracujacy :-)

Data: 2019-04-01 13:56:25
Autor: J.F.
Od jutra Stuttgartbez diesli
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4569a4ad-30b2-438a-a0f9-f6368f472cae@googlegroups.com...
-- Podatek drogowy. Jakby wszyscy posiadacze zarejestrowanych pojazdow musieli placic, to by zaraz sie rejestry wyprostowaly :-)

tak podsuwaj dobrej zmianie pomysly jak wydoic lud pracujacy :-)

Ale jest druga czesc - kto placi podatek drogowy, ten jezdzi po autostradach za darmo :-)

J.

Data: 2019-04-01 15:24:54
Autor: z
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-04-01 o 13:23, J.F. pisze:
bo na prowincji to z kolei po co PKS, skoro kazdy ma samochod

Skoro nie ma PKS to trzeba kupić samochód...

z

Data: 2019-04-01 16:52:27
Autor: Cavallino
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 01-04-2019 o 15:24, z pisze:
W dniu 2019-04-01 o 13:23, J.F. pisze:
bo na prowincji to z kolei po co PKS, skoro kazdy ma samochod

Skoro nie ma PKS to trzeba kupić samochód...

To działa odwrotnie - skoro każdego stać na wyrób samochodopodobny, który samochodem przestał być jakieś 15 lat temu, to nie jeżdżą PKS-em, więc PKS-y wożące powietrze, padają jak muchy.

Data: 2019-04-01 18:41:00
Autor: J.F.
Od jutra Stuttgartbez diesli
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q7t8ja$n7q$2@node1.news.atman.pl...
W dniu 01-04-2019 o 15:24, z pisze:
W dniu 2019-04-01 o 13:23, J.F. pisze:
bo na prowincji to z kolei po co PKS, skoro kazdy ma samochod
Skoro nie ma PKS to trzeba kupić samochód...

To działa odwrotnie - skoro każdego stać na wyrób samochodopodobny, który samochodem przestał być jakieś 15 lat temu, to nie jeżdżą PKS-em, więc PKS-y wożące powietrze, padają jak muchy.

A co bedzie w kraju, w ktorym stac ludzi na nowe samochody ?
Zaczna doceniac zalety PKS ... pod warunkiem, ze te beda dobrze kursowac ?


Z z tego zlomu widac calkiem dobry samochod, skoro wlascicielowi codziennie sluzy :-)

J.

Data: 2019-04-01 21:13:59
Autor: Cavallino
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 01-04-2019 o 18:41, J.F. pisze:
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q7t8ja$n7q$2@node1.news.atman.pl...
W dniu 01-04-2019 o 15:24, z pisze:
W dniu 2019-04-01 o 13:23, J.F. pisze:
bo na prowincji to z kolei po co PKS, skoro kazdy ma samochod
Skoro nie ma PKS to trzeba kupić samochód...

To działa odwrotnie - skoro każdego stać na wyrób samochodopodobny, który samochodem przestał być jakieś 15 lat temu, to nie jeżdżą PKS-em, więc PKS-y wożące powietrze, padają jak muchy.

A co bedzie w kraju, w ktorym stac ludzi na nowe samochody ?

No w Niemczech PKS-ów nie ma.
A kolej schodzi na psy w tempie ekspresowym.
O to pytałeś?

Data: 2019-04-03 09:22:46
Autor: Poldek
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-04-01 o 12:42, robot pisze:
W dniu 2019-03-31 o 23:47, Poldek pisze:
W Polsce jest więcej samochodów na głowę mieszkańca niż w Niemczech.

Co?
Ale jaja.




https://innpoland.pl/144501,polska-ma-wiecej-samochodow-niz-niemcy-i-francja-przodujemy-w-europie

Data: 2019-04-03 11:15:10
Autor: RadoslawF
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-04-03 o 09:22, Poldek pisze:

W Polsce jest więcej samochodów na głowę mieszkańca niż w Niemczech.

Co?
Ale jaja.

https://innpoland.pl/144501,polska-ma-wiecej-samochodow-niz-niemcy-i-francja-przodujemy-w-europie

Idiota to wyliczył, idiota to przypomina i idiota się
tym podnieca. A teraz niech idioci się zastanowią dlaczego
w spisie naszych aut tak dużo syren, trabantów czy maluchów
których na drogach nie widać?


Pozdrawiam

Data: 2019-04-03 02:26:53
Autor: przemek.jedrzejczak
Od jutra Stuttgartbez diesli
JF juz to odkryl: brak podatku drogowego, PiS dolozy po 500 zeta za sztrucla (do E4) i nagle stada zapominalskich popedza wyrejestrowac pojazdy widma :-)

Data: 2019-04-03 12:54:35
Autor: RadoslawF
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-04-03 o 11:26, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

JF juz to odkryl: brak podatku drogowego, PiS dolozy po 500 zeta za sztrucla (do E4) i nagle stada zapominalskich popedza wyrejestrowac pojazdy widma :-)

PiS szybciej da kolejne pięćset na coś tam miesięcznie niż dołoży taki
podatek. Inna sprawa to pewnie większość oficjalnych właścicieli tych
zabytków już nie żyje. Samochody dawno zostawiono na poboczu i ktoś
zezłomował a durny urzędas dalej uważa że skoro są w jego bazie to
istnieją.


Pozdrawiam

Data: 2019-04-03 13:54:06
Autor: J.F.
Od jutra Stuttgartbez diesli
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:593d1eca-3355-4995-8dc2-5ad9571dfb7a@googlegroups.com...
JF juz to odkryl: brak podatku drogowego, PiS dolozy po 500 zeta za sztrucla (do E4) i nagle stada zapominalskich popedza wyrejestrowac pojazdy widma :-)

Jakby pozwolili wyrejestrowac, to moze by ludzie wyrejestrowali, a tak mamy pat: nie da sie wyrejestrowac, to nie wyrejestrowuja :-)

J.

Data: 2019-04-03 05:24:26
Autor: przemek.jedrzejczak
Od jutra Stuttgartbez diesli
-- Jakby pozwolili wyrejestrowac, to moze by ludzie wyrejestrowali, a tak mamy pat: nie da sie wyrejestrowac, to nie wyrejestrowuja :-)

podatek pomoze podjac im wlasciwa decyzje :-)

Data: 2019-04-03 05:55:05
Autor: WS
Od jutra Stuttgartbez diesli
On Wednesday, April 3, 2019 at 2:24:27 PM UTC+2, przemek.j...@gmail.com wrote:
-- Jakby pozwolili wyrejestrowac, to moze by ludzie wyrejestrowali, a tak mamy pat: nie da sie wyrejestrowac, to nie wyrejestrowuja :-)

podatek pomoze podjac im wlasciwa decyzje :-)

Teraz zdaje sie OC trzeba placic nawet jak nie nadaje sie toto do jazdy...

Data: 2019-04-03 06:00:49
Autor: przemek.jedrzejczak
Od jutra Stuttgartbez diesli
-- Teraz zdaje sie OC trzeba placic nawet jak nie nadaje sie toto do jazdy...

OC idzie do TU (tak wiem PZU) ale podatek drogowy przytula budzet wiec badzcie czujni :-)

Data: 2019-04-03 15:09:54
Autor: J.F.
Od jutra Stuttgartbez diesli
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:79141c95-5310-4142-896f-216752376b58@googlegroups.com...

-- Jakby pozwolili wyrejestrowac, to moze by ludzie wyrejestrowali, a tak
mamy pat: nie da sie wyrejestrowac, to nie wyrejestrowuja :-)

podatek pomoze podjac im wlasciwa decyzje :-)

IMO nie bardzo - jak placic podatek od posiadania pojazdu, ktorego sie nie posiada ?
A przepisow przeciez nie zmienia.

Wiec albo fikcja pozostanie, albo PiS przegra wybory, albo sie okaze, ze wszystkie wykupil Iwan Kuzniecow :)

J.

Data: 2019-04-03 08:33:31
Autor: przemek.jedrzejczak
Od jutra Stuttgartbez diesli
Cepik wie lepiej ;-) a umowy się sprawdzi i parę pokazowych wyroków zdyscyplinuje towarzystwo a później zapraszamy do kasy ;-)

Data: 2019-04-01 16:50:46
Autor: Cavallino
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 31-03-2019 o 21:13, z pisze:
W dniu 2019-03-31 o 20:49, Poldek pisze:
Na
wioskach przybędzie złomu, ale i tak ciągle go przybywa.

Masz dziwnie spaczony ogląd sytuacji.

To dzięki właśnie niemieckim złomom stan polskich samochodów się poprawia i smrodzą z każdym rokiem mniej.

Jest dokładnie odwrotnie.
Stan się pogarsza, z uwagi na stały napływ starego złomu, a smrodzą więcej, bo tych starych smrodzących jest też coraz więcej.

Nie dzięki polityce polskiego rządu czy komisarzom unijnym.

To nie tak działa.
Ułamek Polaków stać aby pójść do salonu i kupić wypasione Euro 0 nie smrodzące wcale...

I też nikt nie mówi, że każdy kogo nie stać, musi mieć auto.

Data: 2019-04-01 17:50:55
Autor: J.F.
Od jutra Stuttgartbez diesli
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q7t8g5$n7q$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 31-03-2019 o 21:13, z pisze:
To dzięki właśnie niemieckim złomom stan polskich samochodów się poprawia i smrodzą z każdym rokiem mniej.

Jest dokładnie odwrotnie.
Stan się pogarsza, z uwagi na stały napływ starego złomu, a smrodzą więcej, bo tych starych smrodzących jest też coraz więcej.

Samochody rdzewieja i sie psuja.
Wiec w efekcie te najstarsze trafiaja na zlom, a zastepuja je nowsze.
Ilosc sie chyba nasycila, tylko teraz zamiast Euro 1 smrodzi ci Euro 4 ....

J.

Data: 2019-04-01 19:44:45
Autor: z
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-04-01 o 17:50, J.F. pisze:

Czyli na dłuższą metę Euro jest bez sensu bo i tak smrodzi i to jak smrodzi. coraz bardziej smrodzi. ŁOmatko zakazać smrodzenia!!! :-)

z

Data: 2019-04-01 21:13:15
Autor: Cavallino
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 01-04-2019 o 19:44, z pisze:
W dniu 2019-04-01 o 17:50, J.F. pisze:

Czyli na dłuższą metę Euro jest bez sensu bo i tak smrodzi i to jak smrodzi. coraz bardziej smrodzi. ŁOmatko zakazać smrodzenia!!! :-)

Nie - importu złomu.
5 lat od daty produkcji + young i old timery i nic więcej nam nie potrzeba.

Data: 2019-04-01 21:38:05
Autor: kk
Od jutra Stuttgartbez diesli
On 2019-04-01 21:13, Cavallino wrote:
W dniu 01-04-2019 o 19:44, z pisze:
W dniu 2019-04-01 o 17:50, J.F. pisze:

Czyli na dłuższą metę Euro jest bez sensu bo i tak smrodzi i to jak smrodzi. coraz bardziej smrodzi. ŁOmatko zakazać smrodzenia!!! :-)

Nie - importu złomu.
5 lat od daty produkcji + young i old timery i nic więcej nam nie potrzeba.

Czemu nie tylko nowe?

Data: 2019-04-01 21:59:56
Autor: Budzik
Od jutra Stuttgartbez diesli
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

Czyli na dłuższą metę Euro jest bez sensu bo i tak smrodzi i to
jak smrodzi. coraz bardziej smrodzi. ŁOmatko zakazać smrodzenia!!!
:-)

Nie - importu złomu.
5 lat od daty produkcji + young i old timery i nic więcej nam nie
potrzeba.

Czemu nie tylko nowe?

I z jakiej okazji jakies old timery? One nie smrodzą?
I po co auta z duża moca? Wpuszczajmy tylko te które smrodzą absolutnie najmniej!
No i badzmy konsekwentni - drastyczne ograniczenie szybkiego ruchu, postawienie na płynnosc - bo przeciez smrody biora sie ze spalania, hamowania, ruszania a czym  płynniejszy ruch tym mniejsze zanieczyszczenie!
Badania pokazuja ze przy jakiej predkosci ruch jest najpłynniejszy? 40 na godzine? 30?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"
Karol Irzykowski

Data: 2019-04-01 23:09:46
Autor: przemek.jedrzejczak
Od jutra Stuttgartbez diesli
-- Badania pokazuja ze przy jakiej predkosci ruch jest najpłynniejszy? 40 na godzine? 30?

to jest teoria wynikajaca z ulomnosci kierujacych, jesli pojazdy autonomiczne sie upowszechnia ruch bedzie szybszy i plynniejszy bo melepety znikna :-)

Data: 2019-04-02 01:20:58
Autor: WS
Od jutra Stuttgartbez diesli
On Tuesday, April 2, 2019 at 8:09:48 AM UTC+2, przemek.j...@gmail.com wrote:
-- Badania pokazuja ze przy jakiej predkosci ruch jest najpłynniejszy? 40 na godzine? 30?

to jest teoria wynikajaca z ulomnosci kierujacych, jesli pojazdy autonomiczne sie upowszechnia ruch bedzie szybszy i plynniejszy bo melepety znikna :-)

Nie do konca...
Teoria (i praktyka) mowiaca, ze najwieksza przepustowosc drogi jest przy 30-40km/h wynika z przyjetych zalozen, czyli "sensownych" odstepow. Zakladajac odstep rowny drodze hamowania wychodzi cos blizej 30km/h, w praktyce odstepy sa mniejsze i wychodzi pod 40.
Sa rozne pomysly na zwiekszenie przepustowosci drog przy 100% pojazdow autonomicznych, ale sytaucje awaryjne wygladaja w nich dosc kiepsko ;)
Oczywiscie od reki mozna zmnieszyc odstepy praktycznie do zera zakladajac, ze wszystkim kieruje komp, ale w wyniku awarii (np. stluczki na skrzyzowaniu) i naglym zatrzymaniu sie pojazdu cala reszta wali po kolei... obecnie wymyasla sie co z tym zrobic, np. podzielic na grupy x pojazdow, miedzy grupami normalny odstep na zatrzymanie. Teraz tylko trzeba dobrac to x analizujac prawdopodobienstwo kolizji i strat i ile osob mozna poswiecic w imie szybszego i tanszego transportu ;)

Data: 2019-04-02 13:10:45
Autor: J.F.
Od jutra Stuttgartbez diesli
Użytkownik "WS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:daa06072-4ca3-4275-a296-b62101fb1fda@googlegroups.com...
On Tuesday, April 2, 2019 at 8:09:48 AM UTC+2, przemek.j...@gmail.com wrote:
-- Badania pokazuja ze przy jakiej predkosci ruch jest najpłynniejszy? 40 na
godzine? 30?
to jest teoria wynikajaca z ulomnosci kierujacych, jesli pojazdy autonomiczne sie upowszechnia ruch bedzie szybszy i plynniejszy bo melepety znikna :-)

Nie do konca...
Teoria (i praktyka) mowiaca, ze najwieksza przepustowosc drogi jest przy 30-40km/h wynika z przyjetych zalozen, czyli "sensownych" odstepow. Zakladajac odstep rowny drodze >hamowania wychodzi cos blizej 30km/h, w praktyce odstepy sa mniejsze i wychodzi pod 40.

Praktyka taka nie jest:
a) zrob jakies spowolnienie na drodze ... zaraz sie okaze, ze przed nim robi sie korek, a nim wszyscy gaz i jest luzno.

b) w gestym miejskim ruchu kierowcy pokazuja, ze potrafia jechac 50 z mniejszymi odstepami niz w tym modelu ...

J.

Data: 2019-04-02 07:59:55
Autor: Budzik
Od jutra Stuttgartbez diesli
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

-- Badania pokazuja ze przy jakiej predkosci ruch jest
najpłynniejszy? 40 na godzine? 30?

to jest teoria wynikajaca z ulomnosci kierujacych, jesli pojazdy
autonomiczne sie upowszechnia ruch bedzie szybszy i plynniejszy bo
melepety znikna :-)
Oczywiście.
Ale dopóki sie nie upowszechnia... Bądzmy konsekwentni!

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Początek i koniec zawsze są jednością."
Frank Herbert

Data: 2019-04-04 18:43:02
Autor: Janusz
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-04-02 o 08:09, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Badania pokazuja ze przy jakiej predkosci ruch jest najpłynniejszy? 40 na
godzine? 30?

to jest teoria wynikajaca z ulomnosci kierujacych, jesli pojazdy autonomiczne sie upowszechnia ruch bedzie szybszy i plynniejszy bo melepety znikna :-)

Ale piesi zostaną. Przejazd przez miasto najbardziej blokują po światłach, przejścia
dla pieszych, szczególnie niekierowane gdzie lubią się wałesać bez przerwy.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2019-04-04 23:34:55
Autor: Poldek
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-04-04 o 18:43, Janusz pisze:
W dniu 2019-04-02 o 08:09, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Badania pokazuja ze przy jakiej predkosci ruch jest najpłynniejszy? 40 na
godzine? 30?

to jest teoria wynikajaca z ulomnosci kierujacych, jesli pojazdy autonomiczne sie upowszechnia ruch bedzie szybszy i plynniejszy bo melepety znikna :-)

Ale piesi zostaną. Przejazd przez miasto najbardziej blokują po światłach, przejścia
dla pieszych, szczególnie niekierowane gdzie lubią się wałesać bez przerwy.


Najbardziej do blokowania przyczyniają się kierujący pojazdami poruszający się metodą PYTA<->HEBEL.

Data: 2019-04-04 22:23:36
Autor: przemek.jedrzejczak
Od jutra Stuttgartbez diesli
-- Najbardziej do blokowania przyczyniają się kierujący pojazdami poruszający się metodą PYTA<->HEBEL.

polemizowalbym, melepety maja problem z ruszeniem (zawsze zaskakuje je zmiana swiatel) a zapierdalacz przy odpowiedniej liczbie pasow szybko zniknie z przodu ... druga sprawa to wybor pasa jazdy, gownopojazdy i dostawczaki maja tendencje do zajmowania lewego pasa (3 dostepne) i blokuja ruch przez co naszybciej idzie prawy -> myslalem ze tak jest tylko w Szczecinie (ul. Gdanska) ale ostatnio na Stop Chamie tez ktos nagral wiec patologia poszla w Polske :-)

Data: 2019-04-02 13:44:04
Autor: robot
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 2019-04-01 o 21:38, kk pisze:
On 2019-04-01 21:13, Cavallino wrote:
W dniu 01-04-2019 o 19:44, z pisze:
W dniu 2019-04-01 o 17:50, J.F. pisze:

Czyli na dłuższą metę Euro jest bez sensu bo i tak smrodzi i to jak smrodzi. coraz bardziej smrodzi. ŁOmatko zakazać smrodzenia!!! :-)

Nie - importu złomu.
5 lat od daty produkcji + young i old timery i nic więcej nam nie potrzeba.

Czemu nie tylko nowe?

Tylko nowe. I Volvo. Bo volvo, to bezpieczny samochód.

Data: 2019-04-02 14:54:23
Autor: J.F.
Od jutra Stuttgartbez diesli
Użytkownik "robot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q7vhu4$ug6$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2019-04-01 o 21:38, kk pisze:
On 2019-04-01 21:13, Cavallino wrote:
Czyli na dłuższą metę Euro jest bez sensu bo i tak smrodzi i to jak smrodzi. coraz bardziej smrodzi. ŁOmatko zakazać smrodzenia!!! :-)

Nie - importu złomu.
5 lat od daty produkcji + young i old timery i nic więcej nam nie potrzeba.

Czemu nie tylko nowe?

Tylko nowe. I Volvo. Bo volvo, to bezpieczny samochód.

Ale czysty ma byc, tym razem nie bezpieczny :-)

Wiec tylko nowe, i 200% podatku, to bedziemy druga Dania :-)

J.

Data: 2019-04-02 18:37:22
Autor: kk
Od jutra Stuttgartbez diesli
On 2019-04-02 13:44, robot wrote:
W dniu 2019-04-01 o 21:38, kk pisze:
On 2019-04-01 21:13, Cavallino wrote:
W dniu 01-04-2019 o 19:44, z pisze:
W dniu 2019-04-01 o 17:50, J.F. pisze:

Czyli na dłuższą metę Euro jest bez sensu bo i tak smrodzi i to jak smrodzi. coraz bardziej smrodzi. ŁOmatko zakazać smrodzenia!!! :-)

Nie - importu złomu.
5 lat od daty produkcji + young i old timery i nic więcej nam nie potrzeba.

Czemu nie tylko nowe?

Tylko nowe. I Volvo. Bo volvo, to bezpieczny samochód.

Tak, bo chiński

Data: 2019-04-01 21:12:22
Autor: Cavallino
Od jutra Stuttgartbez diesli
W dniu 01-04-2019 o 17:50, J.F. pisze:
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q7t8g5$n7q$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 31-03-2019 o 21:13, z pisze:
To dzięki właśnie niemieckim złomom stan polskich samochodów się poprawia i smrodzą z każdym rokiem mniej.

Jest dokładnie odwrotnie.
Stan się pogarsza, z uwagi na stały napływ starego złomu, a smrodzą więcej, bo tych starych smrodzących jest też coraz więcej.

Samochody rdzewieja i sie psuja.
Wiec w efekcie te najstarsze trafiaja na zlom

I są zastępowane przez 3 razy więcej świeżych szrotów.
Zamiast jednego, który by i tak już długo nie pojeździł, mamy trzy które jeżdżą i smrodzą.

Data: 2019-04-01 09:31:22
Autor: Jacek Maciejewski
Od jutra Stuttgartbez diesli
Dnia Sun, 31 Mar 2019 19:14:53 +0200, Janusz napisał(a):

Chcą zakazać wjazdu wszystkim (są wyjątki) z normą 4 lub mniej,
a jak się nie poprawi poziom NOx to i zakażą z normą euro5.

Spoko, potestują, sprawdzą że to wcale nie taki miód bo się mało
poprawiło a nawet w innych fragmentach pogorszyło i odwołają.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-04-02 09:03:43
Autor: Zenek Kapelinder
Od jutra Stuttgartbez diesli
To nie o czyste powietrze chodzi. Politycy maja w dupach czyste powietrze a wrecz im brudne pasuje. Dla siebie sa w stanie powietrze uzdatnic. W biurach zainstaluja na koszt podatnikow filtry. W samochodach kupionych przez podatnikow tez maja filtry. Stac ich zeby mieszkac w domach postawionych gdzie jest czyste powietrze. Brudne powietrze powoduje ze ludzie krocej zyja i umieraja w poblizu wieku emerytalnego. Jak zrobia czyste powietrze to beda zyli dluzej, dluzej zyjacy ludzie sa obciazeniem dla rzadow a pozytku z nich zadnego nie ma. Zakazujac jakiejs grupie jezdzenia jakimis samochodami zmusza sie ich do kupienia nowych. W ten sposob skutecznie likwiduje sie nawis inflacyjny jaki ludzie maja, zbiera pieniadze z podatkow i utrzymuje miejsca pracy. Ludzie maja krotka pamiec i nie potrafia laczyc faktow. Malo kto pamieta ze protesty we francji zaczely sie od uznania przez ichnia wladze niekoszernosci dizli. Okazalo sie ze ci co maja dizle zeby nie miec pod gorke beda musieli kupic z innymi silnikami. A ze nie maja na to kasy to zaprotestowali.

Data: 2019-04-02 19:04:16
Autor: J.F.
Od jutra Stuttgartbez diesli
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d7be8cfc-41a2-44b9-808c-82821e7b0fa9@googlegroups.com...
To nie o czyste powietrze chodzi. Politycy maja w dupach czyste powietrze a wrecz im brudne pasuje.
Dla siebie sa w stanie powietrze uzdatnic. W biurach zainstaluja na koszt podatnikow filtry.
W samochodach kupionych przez podatnikow tez maja filtry.
Stac ich zeby mieszkac w domach postawionych gdzie jest czyste powietrze.

A jak przegraja wybory ? :-)

Brudne powietrze powoduje ze ludzie krocej zyja i umieraja w poblizu wieku emerytalnego.
Jak zrobia czyste powietrze to beda zyli dluzej, dluzej zyjacy ludzie sa obciazeniem dla rzadow a pozytku z nich zadnego nie ma.

Cos w tym jest.
Ale jest tez bardziej prozaiczna przyczyna - w UE obywatel ma prawo do czystego powietrza, a jak rzad mu nie zapewni, to zaplaci kare.
I zabraknie pieniedzy na emerytow.

Na razie jeszcze nie placili, ale jak dlugo mozna unikac.

No i kraje UE sa demokratyczne - jak sie wyborcom nie spodoba, ze ich truja, to politykow przestanie byc stac na filtry w domu :-)

Zakazujac jakiejs grupie jezdzenia jakimis samochodami zmusza sie ich do kupienia nowych.
W ten sposob skutecznie likwiduje sie nawis inflacyjny jaki ludzie maja, zbiera pieniadze z podatkow i utrzymuje miejsca pracy.

Cos w tym jest.
Tylko ze jaskolki donosza, ze odsetki na zachodzie na tyle niskie, ze ludzie zyja na kredyt.
Czyli nawis maja bogaci.
I co - politycy odbiora sobie bogatym ? :-)
Czy na odwrot - zmusza do zakupu na kredyt i zarobia przez banki :-)

Ale podatki, miejsca pracy, "rozwoj gospodarki" - jak najbardziej masz racje.

Ludzie maja krotka pamiec i nie potrafia laczyc faktow.
Malo kto pamieta ze protesty we francji zaczely sie od uznania przez ichnia wladze niekoszernosci dizli. Okazalo sie ze ci co maja dizle zeby nie miec pod gorke beda musieli kupic z innymi silnikami. A ze nie maja na to kasy to zaprotestowali.

Ale to w polowie sobie przeczysz.
To w koncu tym politykom zalezy na czystym powietrzu, czy krotszym zyciu emerytow ? :-)
No chyba, ze ani na jednym, ani na drugim, tylko na wzroscie konsumpcji.

Czy moze podejrzewasz, ze sa tacy cwani, ze specjalnie wywolali zamieszki, zeby sie wycofac z tego czystego powietrza, bo ludzie tego nie chca ?

Co do Francji ... tam od lat byly protesty ciezarowek z powodu cen ON .... czego nie bardzo rozumiem - co ich obchodzi ile kosztuje, przeciez za paliwo wszyscy placa tyle samo, a koncu placi za nie klient.

J.

Od jutra Stuttgartbez diesli

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona