Od jutra mo?na je?dzi? bez ?wiate? w dzie?

Data: 2011-03-01 14:46:52
Autor: Kamil
Od jutra mo?na je?dzi? bez ?wiate? w dzie?
On 28/02/2011 20:43,  Kresowiak wrote:
Wprawdzie nakaz jeszcze obowiązuje, ale ponieważ został zaskarżony do
Trybunału Konstytucyjnego, sądy w takach sytuacjach zwykle odraczają
postępowanie, czekając na werdykt.
Nie wiem jak Wy, ale ja od jutra zamierzam nie przyjąć mandatu.
Poinformujcie o tym rodzinę i znajomych, że jest taka możliwość.

Da się jakoś w Thunderbirdzie dodać cały wątek do ignorowanych jednym kliknięciem, czy trzeba tworzyć filtr? Niedobrze się robi na sam widok takich dyskusji, a wycinanie każdego delikwenta z osoba trochę trwa.

Kamil

Data: 2011-03-01 14:48:56
Autor: Kresowiak
Kamil <kamil@spam.com> napisał(a):
> [...]

Da się jakoś w Thunderbirdzie dodać cały wątek do ignorowanych jednym kliknięciem, czy trzeba tworzyć filtr? Niedobrze się robi na sam widok takich dyskusji, a wycinanie każdego delikwenta z osoba trochę trwa.

A da się jednym kliknięciem wyłączyć światła w dzień we wszystkich
samochodach? Bo niedobrze mi się od nich robi.

Data: 2011-03-01 15:03:37
Autor: Kamil
On 01/03/2011 14:48, Kresowiak wrote:
[...]

NEELIX, znajdz ty sobie babe.

Kamil

Data: 2011-03-01 20:00:18
Autor: nalesnik
Kamil wrote:
Da się jakoś w Thunderbirdzie dodać cały wątek do ignorowanych jednym

tak
naciskasz literę K i masz wątek z głowy.

Data: 2011-03-02 02:07:30
Autor: Filip KK
W dniu 2011-03-01 15:46, Kamil pisze:
[...]

Wciśnij "K" nieuku.

Od jutra mo?na je?dzi? bez ?wiate? w dzie?