Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem

Data: 2009-11-03 19:16:16
Autor: Marcin
Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem
Od jutra cos czego mi brakowalo w Playu:
http://telepolis.pl/news.php?id=16411

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-11-03 20:08:19
Autor: Grzexs
Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem
Od jutra cos czego mi brakowalo w Playu:
http://telepolis.pl/news.php?id=16411

Jeśli nie ma innej możliwości włączenia tej usługi, jak tylko doładowanie za >=30 PLN, to czuję znaczący niedosyt. Chcąc utrzymać taki wybrany numer na dłużej nieuniknione jest wpadnięcie w efekt skarbonki.

--
Grzexs

Data: 2009-11-03 20:25:47
Autor: Liwiusz
Grzexs pisze:
[...]

   To zależy ile kto potrzebuje usług. 30zł nieraz łatwo wydać:

- 15zł na pakiet 500mb
- 5-10zł na 1-2 pakiety po 100 minut
- 5-10zł na rozmowy poza sieć.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-03 22:06:03
Autor: PlaMa
W dniu 2009-11-03 20:08, Grzexs pisze:

Jeśli nie ma innej możliwości włączenia tej usługi, jak tylko
doładowanie za >=30 PLN, to czuję znaczący niedosyt. Chcąc utrzymać taki
wybrany numer na dłużej nieuniknione jest wpadnięcie w efekt skarbonki.

Ja trochę tego nie łapię... wystarczy mieć 30 zł na koncie i wbić kod i można z jedną osobą gadać ile się chce? Byłem pewien że te 30 zł to na aktywacje usługi!

Data: 2009-11-03 22:11:16
Autor: Liwiusz
PlaMa pisze:
[...]

   Już się pojawiają komentarze, że trzeba ładować za 30zł i robić z telefonu "skarbonkę". Z czego można wyciągnąć wniosek, że wiele osób wolałoby 30zł za aktywację, albo chociaż 10zł, niż obecną darmową opcję.

   Na przykład komentarz z telepolis.pl:

39.  ~ 2009-11-03 13:40  v06-16.opera-mini.net
Luks niech Play umożliwi kupno za 10 zł darmowego numeru i będzie ok. Tak to nie jest to zbyt korzystne dla bardzo wielu.

Paranoja.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-03 23:46:19
Autor: SDD

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcq69k$mcj$1news.onet.pl...

Luks niech Play umożliwi kupno za 10 zł darmowego numeru i będzie ok. Tak to nie jest to zbyt korzystne dla bardzo wielu.

Pewnie - a jak bedzie za 20 zl aktywacja to jeszcze lepiej - wiekszy prestiz bedzie.

POzdrawiam
SDD

Data: 2009-11-03 23:50:41
Autor: SDD
[...]

Niektorzy pisza wrecz o "przymusie doladowywania" - ze niby mialo byc 5 zl na rok, a kaza 30 zl na miesiac - tak, jakby ktos zmuszal uzytkownikow do korzystania z darmowego numeru.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-04 00:02:15
Autor: Grzexs
[...]

Eeeech, przecież wiadomo, że nie ma konieczności posiadania telefonu komórkowego w ogóle, co nie dla wszystkich jest takie oczywiste ;/

Dobra, nich będzie, odwołuje "skarbonkę". Robimy tak - doładowujemy za 30 PLN, gadamy z daną osobą przez miesiąc. Potem kupujemy pakiety - dalej gadamy z tą osobą, aż do ich wyczerpania. Potem nic nie kupujemy i - o zgrozo - korzystamy z konta głównego i wygadujemy cała kasę i następnie:
    a) cykl się powtarza,
    b) mamy dość tej osoby, więc już z nią nie gadamy,
    c) żenimy się / wychodzimy za mąż / tworzymy innego rodzaju związek z tą osobą, więc połączenia telefoniczne nie są nam już potrzebne.

Dixi / Howgh!
--
Grzexs

Data: 2009-11-04 08:07:21
Autor: Liwiusz
Grzexs pisze:
[...]

   Jest jeszcze jedna opcja: włączamy pakiety co miesiąc naprzemiennie z tą osobą. Czyli musimy doładowywać każdy numer po 30zł/2 miesiące.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-04 09:32:45
Autor: Piotr M
Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem
Pewnego razu SDD tak oto obwieścił(a):

Niektorzy pisza wrecz o "przymusie doladowywania" - ze niby mialo byc 5 zl na rok, a kaza 30 zl na miesiac

Strraszne czasy idą, a takie bonusy to trzeba zaskarżać w Strasburgu..

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-11-04 09:32:59
Autor: Piotr M
Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem
Pewnego razu Grzexs tak oto obwieścił(a):

Jeśli nie ma innej możliwości włączenia tej usługi, jak tylko doładowanie za >=30 PLN, to czuję znaczący niedosyt. Chcąc utrzymać taki wybrany numer na dłużej nieuniknione jest wpadnięcie w efekt skarbonki.

Powinni przecież dawać bonus nielimitowanych rozmów przez rok za
doładowanie 5zł.

Data: 2009-11-04 09:50:20
Autor: tl

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości news:btrdt80qs2gn.1rb54i9biuc8a$.dlg40tude.net...
[...]

Człowieku, oni przesyłają fale radiowe przez moje pole !!! Powinni płacić za
za przesył !!! No, w ostateczności barter - oni mi za darmo dadzą połączenia ze
wszystkimi i będą mogli za darmo przesyłac te swoje fale.

Data: 2009-11-04 10:17:00
Autor: Piotr M
Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem
Pewnego razu tl tak oto obwieścił(a):

Człowieku, oni przesyłają fale radiowe przez moje pole !!! Powinni płacić za
za przesył !!! No, w ostateczności barter - oni mi za darmo dadzą połączenia ze wszystkimi i będą mogli za darmo przesyłac te swoje fale.

Dobra, to ja ukrócę samowolkę i nałożę stawkę na satelity co nad moim
niebem fruwają. Ile można znosić zakłócanie spokoju, ciągły warkot silników
słyszę.

Data: 2009-11-05 09:53:24
Autor: tl

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości news:tv5c509z2nfy.vclsy92g06fi.dlg40tude.net...
[...]

No, i już masz podstawę do darmowych telewizji satelitarnych

Data: 2009-11-04 12:54:30
Autor: Liwiusz
Marcin pisze:
Od jutra cos czego mi brakowalo w Playu:
http://telepolis.pl/news.php?id=16411

   Widzę poważną wadę usługi - pomimo włączonego darmowego numeru, schodzą minuty z konta "zbieraj minuty" a następnie z konta pakietu za 5zł. A co na ten temat mówi regulamin? Nie mogę go znaleźć na stronie...

--
Liwiusz

Data: 2009-11-04 13:04:22
Autor: SDD

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcrq1m$bld$1news.onet.pl...

  Widzę poważną wadę usługi - pomimo włączonego darmowego numeru, schodzą minuty z konta "zbieraj minuty" a następnie z konta pakietu za 5zł. A co na ten temat mówi regulamin? Nie mogę go znaleźć na stronie...

Na pewno nie maja prawa schodzic z pakietu za 5 zl.
W Play24 nawet wyraznie o tym pisza " Deklarując numer w ramach tej promocji wyłączasz go z promocji 100 minut do Play i na stacjonarne, wystarczy, że dezaktywujesz numer w ramach promocji "Darmowy numer w Play Fresh", a będzie on już dostępny w drugiej promocji"
Moze po prostu jeszcze nei aktywowali Ci numeru - maja na to 24 godziny.
Ja tez o godz. 1. wlaczalem, usluge mam aktywna, ale numer wciaz jest "w trakcie realizacji"

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-04 13:15:17
Autor: Liwiusz
SDD pisze:

[...]

   Mam status "włączony". Jak już Tobie aktywują, to sprawdź jak schodzą minuty z pakietu.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-04 13:18:31
Autor: Liwiusz
Liwiusz pisze:
SDD pisze:

[...]

   A na billingu jest informacja, że połączenie to było rozliczone w ramach "Min. Play i stacj."

--
Liwiusz

Data: 2009-11-04 15:01:24
Autor: SDD

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcrr8n$g7h$1news.onet.pl...

  Mam status "włączony". Jak już Tobie aktywują, to sprawdź jak schodzą minuty z pakietu.

Jestes pewien na 100%?
Wcisnij przycisk "Edytuj" i zobacz, czy obok numeru nie masz w nawiasie "w trakcie realizacji".

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-04 15:09:18
Autor: Liwiusz
SDD pisze:
[...]

   Faktycznie, jest w trakcie realizacji. Ale w stanie jest "włączony". Zatem czekamy :)

--
Liwiusz

Data: 2009-11-05 02:13:09
Autor: SDD
Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcs1ue$646$1news.onet.pl...

Zatem czekamy :)

Juz sie doczekalismy :)
Polaczenia sa specjalnie oznaczane w billingu w Play24: "Poł. głosowe do wybr. nr w Play"
i baaaaaardzo mila niespodzianka - przy dzwonieniu na wybrany numer nie schodza minuty z uslugi "Zbieraj minuty" - tu jest max rewelka (chyba, ze zauwaza i zmienia :)
Kolejna rewelka - choc jeszcze w 100% nie sprawdzona - usluge mozna aktywowac takze dla doladowan wykonanych miedzy 1.11 a 3.11 (przed wejscie w zycie uslugi) - u mamy tak aktywowalem i wszystko lyknelo - tyle, ze nie wykonala jezcze polaczenia na wprowadzony numer.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-04 14:57:16
Autor: Amir
Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem

http://telepolis.pl/news.php?id=16411

czyli 30zł i adasz ile chcesz :)

Data: 2009-11-04 15:00:12
Autor: SDD

Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcs181$c0o$1inews.gazeta.pl...
czyli 30zł i adasz ile chcesz :)
 - oprocz tego w amach tych samych 30 zl jeszcze masz 1000 SMSow do wszystkich, 30 minut do Playa i na stacjonarne i 30 zl do wykorzystania na rozne uslugi.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-04 15:14:47
Autor: Piotr M
Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem
Pewnego razu SDD tak oto obwieścił(a):

30 minut do Playa i na stacjonarne

Dlatego skubańcy zrobili "do końca miesiąca" a nie na 30 dni.
Bo inaczej 30stego danego miesiąca można by przywalić kolejne 30zł i tym
samym w kumulacji załapać jeszcze dodatkowo na 30 minut do wszystkich sieci
:P

Data: 2009-11-04 15:16:06
Autor: Liwiusz
Piotr M pisze:
[...]

   Normalnie chyba w proteście przejdę do tak taka :)

--
Liwiusz

Data: 2009-11-05 09:57:38
Autor: tl

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcs2b6$646$3news.onet.pl...
Piotr M pisze:
[...]

Chcesz o tym porozmawiać ? Spokojnie, odpręż się, usiądź wygodnie ... możesz się położyć ...

Data: 2009-11-05 16:21:32
Autor: uzytkownik
Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem
spokojnie, spokojnie...

Jest i haczyk.

Jeśli nie anulujemy usługi przed końcem miesiąca, a w następnym nie doładujemy konta za 30 zł... to wpisany numer jako darmowy będzie liczony zawsze z konta głównego po 29 gr nawet jeśli mamy włączone pakiety 100 minut Do Play i na stacjonarne :P

Data: 2009-11-05 16:58:14
Autor: SDD

Użytkownik "uzytkownik" <bratekxxl@usungo2.pl> napisał w wiadomości news:hcuqmd$k7q$1atlantis.news.neostrada.pl...

Jeśli nie anulujemy usługi przed końcem miesiąca, a w następnym nie

A nie mozemy anulowac po? Zreszta usluga to ma sie anulowac wraz z koncem miesiaca automatycznie i wznowic po doladowaniu.

doładujemy konta za 30 zł... to wpisany numer jako darmowy będzie

Numer niby wpisany zostaje, ale...

liczony zawsze z konta głównego po 29 gr nawet jeśli mamy włączone pakiety 100 minut Do Play i na stacjonarne :P

.... wiedziec bedziemy to dopiero w grudniu. Na podstawie zapisow regulaminowych Playa w usludze 100 minut do Play i na stacjonarne tez wyciagano najrozniejsze i najdziwniejsze wnioski - a usluga dziala tak, jak mysleli w pierwszej chwili ci, ktorzy az tak gleboko zapisow nie anallizowali :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-05 17:05:31
Autor: Piotr M
[...]

Usługa się anuluje/wygaśnie (jej darmowość) ale numer zostaje przypisany do
tej darmowości której nie ma, póki nie doładujemy.

Data: 2009-11-05 17:32:28
Autor: uzytkownik
SDD pisze:

... wiedziec bedziemy to dopiero w grudniu.

wiemy to już dziś.. że zacytuję rzecznika PLAY:

"Jeśli jednak w kolejnym miesiącu klient nie doładuje się kwotą 30 zł niestety nie może korzystać z promocji darmowy numer.  Mimo to numer jest cały czas zapamiętany w naszym systemie. Jeżeli nie chcemy w danym miesiacu gadać non stop z konkretną osobą a chce od czasu do czasu zadzwonić w ramach pakietu 100 minut koniecznie należy dezaktywować promocję kodem *111*10*2#. Dezaktywacja następuje z końcem miesiąca kalendarzowego - zatem najlpiej robić to ostatniego dnia miesiąca.  Po dezaktywacji rozmowy również z dotychczasowym darmowym numerem będą rozliczane z pakietu 100 minut o ile taki jest włączony."

Data: 2009-11-05 20:36:30
Autor: SDD

Użytkownik "uzytkownik" <bratekxxl@usungo2.pl> napisał w wiadomości news:hcuurd$t2$1atlantis.news.neostrada.pl...
SDD pisze:

... wiedziec bedziemy to dopiero w grudniu.

wiemy to już dziś.. że zacytuję rzecznika PLAY:

Dzieki. Czyli 30.11 trzeba bedzie zadecydowac, czy 1.12 doladowac i gadac, czy wylaczyc.
A ciekawe, czy - jesli 30.11 wylacza a od 1.01 bede chcial wlaczyc, to czy ni ebede musial placic 5 zl za wprowadzenie numeru?
No i poza tym jest w sumie platna furtka - jesli ktos zapomni wylaczyc uslugi a nie bedzie chcial placic 29 groszy za minute z dotychczas darmowym numerem, to moze za 5 zl wprowadzic jakis inny numer. Oczywiscie manewr odwrotny to bedzie kolejne 5 zl.
No ale niektorzy placza, ze aktywacja kosztowac powinna 10 zl, wiec to bedzie taki surogat tej oplaty :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-06 16:30:14
Autor: uzytkownik
SDD pisze:
Czyli 30.11 trzeba bedzie zadecydowac, czy 1.12 doladowac i gadac, czy wylaczyc.

właśnie tak się zastanawiam czy jeżeli ktoś chce z usługi korzystać tylko miesiąc to nie warto zamówić ją... i np. następnego dnia wypowiedzieć... przecież w myśl regulaminu wyłączą ją dopiero z końcem miesiąca.. ;)

Data: 2009-11-06 16:51:35
Autor: Piotr M
Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem
Pewnego razu uzytkownik tak oto obwieścił(a):

przecież w myśl regulaminu wyłączą ją dopiero z końcem miesiąca.. ;)

:)
A gdzie ten regulamin jest bom ślepy.

BTW.

Jak to w końcu jest.

Trzeba:
"Aby skorzystać z promocji wystarczy jedynie spełnić 2 warunki: doładować
się kwotą minimum 30 zł"

czy można na raty bo :
"Suma doładowań brakująca do uruchomienia promocji Darmowy numer. Doładuj
się za brakującą kwotę, wybierz *111*10*1# i wpisz numer wybranego
użytkownika."

Chce właśnie doładować i widzę że mogę 20zł i już bonus mnie obejmie (żebym
za dużo im nie dał bo wyjątkowym sknerusem jestem ;) )
To więc jak to jest?

Data: 2009-11-06 16:55:23
Autor: uzytkownik
Piotr M pisze:

Chce właśnie doładować i widzę że mogę 20zł i już bonus mnie obejmie (żebym
za dużo im nie dał bo wyjątkowym sknerusem jestem ;) )
To więc jak to jest?

nie jestem pewien ale też mam takie podejrzenie że można na raty.... może ktoś to potwierdzi lub wykluczy...

Data: 2009-11-07 02:25:03
Autor: Jacik
Od jutra... pulapka zastawiona przez Play.

[...]

    Ale pułapkę zastawili.
Przy braku doładowania 30 zł dotychczas bezpłatny numer
rozliczany będzie po 29 gr/min pomimo, że posiada się
pakiet 100 min. Aby tak nie było należy dezaktywować numer.

Data: 2009-11-07 15:28:05
Autor: tl

Użytkownik "Jacik" <xxxxxxxxxxxxxxx@on.pl> napisał w wiadomości news:hd2i0v$1v6$1node2.news.atman.pl...

[...]

Pierwsza na świecie pułapka o której trąbi się jak można najgłośniej i wszystkich
uprzedza jak jej uniknąć.

Data: 2009-11-05 17:02:38
Autor: Piotr M
Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem
Pewnego razu uzytkownik tak oto obwieścił(a):

Jeśli nie anulujemy usługi przed końcem miesiąca, a w następnym nie doładujemy konta za 30 zł

Czyli anulowanie na początku miesiąca jest bezsensu bo i tak zadziała to od
przyszłego.

liczony zawsze z konta głównego po 29 gr nawet jeśli mamy włączone pakiety 100 minut Do Play i na stacjonarne :P

Aż do końca promocji :)