Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki

Data: 2009-08-10 22:19:37
Autor: Marcin
Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki
Od jutra w Meritum Banku oferta lokat bez belki.

http://www.rp.pl/artykul/2,346809_Banki_scigaja_sie_na_depozyty_antypodatkowe.html

Wyglada dosc podobnie do Open/Noble.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-08-10 22:57:33
Autor: Valdi.Pavlack
Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki
"Marcin" news:h5pvcm$8n8$1inews.gazeta.pl

http://www.rp.pl/artykul/2,346809_Banki_scigaja_sie_na_depozyty_antypodatkowe.html
Wyglada dosc podobnie do Open/Noble.

W chwili obecnej to tylko szczątkowe informacje. Trzeba czekać do jutra.

Data: 2009-08-11 09:26:33
Autor: Magniana
On Mon, 10 Aug 2009 22:57:33 +0200, Valdi.Pavlack  <Valdi.Pavlack@psl.nospam.pl> wrote:
W chwili obecnej to tylko szczątkowe informacje. Trzeba czekać do jutra.

Juz wiadomo wiecej:

http://www.meritumbank.pl/pl/sub/38,15,zarobisz_w_meritum_banku_tyle_co_na_8%25_standardowej_lokacie.htm
--
Magniana

Data: 2009-08-11 09:59:08
Autor: Krzysztof

"Magniana" <mysia@dziurka.pl> wrote in message news:op.uyhlmka4t3pi6uone...
[...]

Czy ktos ma jakies doswiadczenia z tym bankiem, czy jest podglad do tych lokat, jakie sa godziny sesji elixir dla tego banku?

Data: 2009-08-11 10:56:53
Autor: Valdi.Pavlack
Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki
"Krzysztof" news:h5r8cd$ba9$1news2.ipartners.pl

Czy ktos ma jakies doswiadczenia z tym bankiem, czy jest podglad do tych
lokat, jakie sa godziny sesji elixir dla tego banku?

Z tego co zdążyłem się zorientować po założeniu lokaty pozostaje ci tylko
czekanie i e-mailowe potwierdzenie założenia lokaty... trochę ubogo...

Data: 2009-08-11 14:37:38
Autor: ketiv
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

... na potwierdzenie tez trzeba trochę poczekać, ja dostałem po 8 dniach,   w międzyczasie pół dnia próbowałem sie dodzwonić na infolinie (bez powodzenia), dopiero po wysłaniu maila (może zbieg okoliczności) w ciągu kilku godzin przyszło oczekiwane potwierdzenie.
Na moje nieszczescie wysyłając wiadomość zaznaczyłem sobie "Potwierdzenie odbioru maila", i teraz przychodzą.. od 5 dni 2 dziennie.. ;)

Data: 2009-08-11 12:01:49
Autor: Szymon
Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki
Data: 2009-08-11 12:24:28
Autor: Valdi.Pavlack
Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki
"Szymon" news:h5rfj0$cqc$1news.dialog.net.pl

Szału nie ma, lekko poniżej OF.

Ale zawsze jakaś oferta :) Ja wejdę w to na 99% pod warunkiem, że znajdę
link pozwalający mi to ustrojstwo założyć :)

Data: 2009-08-11 03:31:38
Autor: Andrzej Chabasiński
On 11 Sie, 12:24, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
"Szymon"news:h5rfj0$cqc$1news.dialog.net.pl

> Szału nie ma, lekko poniżej OF.

Ale zawsze jakaś oferta :) Ja wejdę w to na 99% pod warunkiem, że znajdę
link pozwalający mi to ustrojstwo założyć :)

Na starcie awaria systemu - kompromitacja!
Plusem jest to, że w przeciwieństwie do OF można (na razie?!) założyć
więcej niż jedną lokatę...

Data: 2009-08-11 13:06:23
Autor: Valdi.Pavlack
Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki
"Andrzej Chabasiński"

Na starcie awaria systemu - kompromitacja!
Plusem jest to, że w przeciwieństwie do OF można (na razie?!) założyć
więcej niż jedną lokatę...

Może się mylę (efekt wizualny) ale chyba najlepiej pakować tam pieniądze na
6 miesięcy. Jeżeli się mylę bardzo proszę o sprostowanie.

Data: 2009-08-11 13:10:25
Autor: Szymon
Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki
A ja jednak poczekam... OF ma już pewną renomę, a tego banku nie znam. Liczba oddziałów nie rzuca na kolana, więc dla dziesiętnych części procentu rocznie chyba jednak postoję z boku. Oczywiście każdemu według potrzeb. Ważne, że są alternatywy.

Data: 2009-08-11 13:38:34
Autor: Valdi.Pavlack
Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki
"Szymon" news:h5rjjj$f6g$1news.dialog.net.pl

A ja jednak poczekam... OF ma już pewną renomę, a tego banku nie znam.

A to prawda. Tylko ostatnio OF coś przysiadł z dobrymi ofertami. Pamiętam,
że kilka miesięcy temu też wiało mizerią w ich ofertach, ale ten okres nie
trwał tyle co obecnie...

Data: 2009-08-11 14:08:11
Autor: Szymon
[...]

Może tak... Mizerii nie ma, bo chyba nadal to najlepsza oferta na rynku. Na dzień dobry jeszcze sobie można 10% założyć na rozruch. Natomiast nie jest to już to, co było kiedyś. Niemniej widać tu pewną prawidłowość. Zobacz co się stało z Killerem w Pocztowym.

Data: 2009-08-11 14:21:14
Autor: RobertS
[...]

Miałem 10% na rozruch....po 7 dniach dostałem 7,59 zł odsetek. Przy tak niskiej kwocie i okresie szkoda zachodu i klikania.

Czy ktoś założył już lokatę w Meritum? Widać skapitalizowane odsetki po zalogowaniu (tak jak w OF)?

RobertS

Data: 2009-08-11 05:32:47
Autor: Tomek z Wawy
On 11 Sie, 14:21, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

Czy ktoś założył już lokatę w Meritum? Widać skapitalizowane odsetki po
zalogowaniu (tak jak w OF)?

Nie ma logowania, więc nic nie widać. Szacowaną kwotę odsetek /zależną
od rzeczywistej liczby dni/ widzisz od razu zakładając, więc po co to
codziennie podglądać. Na koniec kwota z odsetkami wraca na konto i już.

Data: 2009-08-11 14:33:41
Autor: Valdi.Pavlack
Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki
"Tomek z Wawy"

Nie ma logowania, więc nic nie widać. Szacowaną kwotę odsetek /zależną
od rzeczywistej liczby dni/ widzisz od razu zakładając, więc po co to
codziennie podglądać. Na koniec kwota z odsetkami wraca na konto i już.

Przerabiałeś powrót kasy na swoje konto? Wszystko bez problemów?

Data: 2009-08-11 20:10:25
Autor: Wiktor
Valdi.Pavlack pisze:

Przerabiałeś powrót kasy na swoje konto? Wszystko bez problemów?

ja przerabiałem. Miałem lokatę 3 miesięczną, kasa wróciła bez problemu.
Niedługo kończy mi sie 6 miesięczna.

Ja wybrałem wcześniej Meritum właśnie ze względu na prostotę - wpłacam pieniądze i za jakiś czas dostaję kasę spowrotem na konto z odsetkami.
Żadnego chodzenia po oddziałach, żadnych dodatkowych loginów i haseł dostępowych.

Wiktor

Data: 2009-08-11 21:58:01
Autor: RobertS
[...]

w OF masz login i hasło, ale nie ma obowiązku korzystania z tego, jak się nie zalogujesz to też kasa wróci (z odsetkami) na konto, ale możliwość jest jak ktoś chce zobaczyć czy kasa do OF już wpłynęła i ew. ile odsetek już naliczono

RobertS

Data: 2009-08-12 00:04:04
Autor: Wiktor
RobertS pisze:

[...]

Już kiedyś pisałem - poczytajcie sobie dokładnie wszystkie zgody, które podpisujecie w OF, a w szczególności do kogo przekazywane są Wasze dane.
Z tego właśnie powodu OF nie biorę w ogóle pod uwagę przy produktach finansowych typu direct.

Wiktor

Data: 2009-08-12 00:20:39
Autor: schliesky
Wiktor wrote:
[...]

No właśnie, a co jest w zakładce "Zgody" w meritum, bo nie chcę podawać danych, póki nie zobaczę na co się mam zgadzać.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-08-12 04:12:33
Autor: Grzegorz
Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki

Data: 2009-08-12 13:52:37
Autor: Valdi.Pavlack
Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki

Data: 2009-08-11 22:07:55
Autor: Krzysztof

"Wiktor" <a@a.pl> wrote in message news:h5sc6g$huh$1news.onet.pl...
Valdi.Pavlack pisze:

[...]

jak ksieguja wplaty, masz jakies info o ich godz. sesji elixir ? trudno cos takiego znalezc na ich stronie.
Czy wysylaja jakies papierowe potwierdzenie dla tej lokaty?

Data: 2009-08-12 00:02:02
Autor: Wiktor
Krzysztof pisze:

jak ksieguja wplaty, masz jakies info o ich godz. sesji elixir ? trudno cos takiego znalezc na ich stronie.

nie mam pojęcia, nie interesowało mnie to

Czy wysylaja jakies papierowe potwierdzenie dla tej lokaty?

Nie, wysyłają podpisany dokument pdf.
Właśnie to mi się podobało, że nie musiałem ani jednego kwitu podpisywać i wysyłać. Cały proces przebiegał wyłącznie drogą elektroniczną

Wiktor

Data: 2009-08-11 14:24:26
Autor: Valdi.Pavlack
Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki
"RobertS" news:h5rno9$2adp$1opal.icpnet.pl

Czy ktoś założył już lokatę w Meritum? Widać skapitalizowane odsetki po
zalogowaniu (tak jak w OF)?

A gdzie tam można się zalogować? :O

Data: 2009-08-11 14:30:56
Autor: Szymon
Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki
Miałem 10% na rozruch....po 7 dniach dostałem 7,59 zł odsetek. Przy tak niskiej kwocie i okresie szkoda zachodu i klikania.

Nie tyle chodzi tu o zysk co przetestowanie samego działania. Pamiętasz jak Killer miał podobne rozwiązanie i ile osób bało się tak na email robić przelewy?

Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki