Od kiedy 140 na autostradzie?

Data: 2009-05-07 10:04:33
Autor: kiou34fsd
Od kiedy 140 na autostradzie?
Podobno podnieśli do 140, ale od kiedy to będzie obowiązywało?

Data: 2009-05-07 08:09:21
Autor: Bartosz Mierzwiak
On Thu, 7 May 2009 10:04:33 +0200, kiou34fsd <j789@78.gs> wrote(a):
Podobno podnieśli do 140, ale od kiedy to będzie obowiązywało?

Od maja 2010r. - wtedy wejdzie w życie wiekszość planowanych zmian w
PoRD.

pozdrawiam, B.

Data: 2009-05-07 10:14:21
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik kiou34fsd napisał:

Podobno podnieśli do 140, ale od kiedy to będzie obowiązywało?
Za 140km/h na dozwolonyych 130 km/h nie dostaniesz mandatu - miski zajmuja sie tymi co jezdza duzo szybciej :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-05-07 10:36:08
Autor: Maciej
Od kiedy 140 na autostradzie?
Podobno podnieśli do 140, ale od kiedy to będzie obowiązywało?
Za 140km/h na dozwolonyych 130 km/h nie dostaniesz mandatu - miski zajmuja sie tymi co jezdza duzo szybciej :-)

Wlasnie, zwlaszcza, ze b.czesto w samochodach licznikowe 140 to rzeczywiste ~130.

Maciek

Data: 2009-05-07 02:13:03
Autor: olleo
> [...]
> sie tymi co jezdza duzo szybciej :-)

Wlasnie, zwlaszcza, ze b.czesto w samochodach licznikowe 140 to rzeczywiste

Czyli wniosek jest taki, ze mozesz jechac licznikowe 150, a po
zmianach nawet 160, a to juz wiekszosci styknie ;-)
--
Olleo

Data: 2009-05-07 11:40:05
Autor: Maciej
Od kiedy 140 na autostradzie?
Czyli wniosek jest taki, ze mozesz jechac licznikowe 150, a po
zmianach nawet 160, a to juz wiekszosci styknie ;-)

Dokladnie w wielu samochodach tak jest - wskazowka podnosi dobre samopoczucie. Heh w sumie dobrze :-)

Maciek

Data: 2009-05-07 11:08:57
Autor: bratPit[pr]
Od kiedy 140 na autostradzie?
Podobno podnieśli do 140, ale od kiedy to będzie obowiązywało?

Za 140km/h na dozwolonyych 130 km/h nie dostaniesz mandatu - miski zajmuja sie tymi co jezdza duzo szybciej :-)

ech, jak Ty nic nie rozumiesz ;-)
bo to jest tak: wolno 130, ok, to można dla BHP jechać 150, no ale 150 to jest licznikowo, więc rzeczywista prędkość jest mniejsza niż wskazywana i zależy od błędu prędkościomierza, większość przesadza prawie o 10% no to można tak jechać ze 165, a jak podniosą do 140 to można jechać rzeczywistą ze 160 a licznikowo to już będzie ze 175 :D
brat

Data: 2009-05-07 11:23:10
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik bratPit[pr] napisał:

[...]

hehe :-) A jak zmienisz srednice kolek to i 190 km/h mozna (licznikowo) :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-05-07 12:18:19
Autor: Massai
Gabriel'Varius' wrote:

Użytkownik kiou34fsd napisał:

> Podobno podnieśli do 140, ale od kiedy to będzie obowiązywało?
Za 140km/h na dozwolonyych 130 km/h nie dostaniesz mandatu - miski
zajmuja sie tymi co jezdza duzo szybciej :-) pozdrawiam

Ostatnio znajomy dostał fotkę i mandat z fotoradaru 66/50, 80 zł mandat
i dwa punkty.
Co trochę przeczy popularnej teorii o radarach ustawionych na
przekroczenie powyżej 20 km/h... może i większość taka jest ale...

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-05-07 15:31:21
Autor: KP
[...]

Ja słyszałem o 20, ale procentach.
np. ograniczenie do 50 to zaczyna cykac od 60km/h

pzdr.
kp

Data: 2009-05-07 15:36:17
Autor: Robert Rędziak
Od kiedy 140 na autostradzie?
On Thu, 7 May 2009 12:18:19 +0000 (UTC), Massai <tsender@wp.pl>
wrote:

Co trochę przeczy popularnej teorii o radarach ustawionych na
przekroczenie powyżej 20 km/h... może i większość taka jest ale...

 Myślę że to zależy od złotodajności miejsca. Tam, gdzie
 wystarczy tych po +30, ustawią od +30, tam gdzie jest posucha,
 mogą ustawiać niższy próg.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-05-07 16:30:39
Autor: marcink
Massai pisze:
Gabriel'Varius' wrote:

[...]

Też dostałem fotkę 65/50 (alem grzał po garach) 2 punkty to na pewno a taryfikator mówi od 50 do 100zL.  Siem przyznałem.Czekam na wyrok.

Pozdro.

Data: 2009-05-08 10:08:08
Autor: Mario
Gabriel'Varius' pisze:
Użytkownik kiou34fsd napisał:

Podobno podnieśli do 140, ale od kiedy to będzie obowiązywało?
Za 140km/h na dozwolonyych 130 km/h nie dostaniesz mandatu - miski zajmuja sie tymi co jezdza duzo szybciej :-)
pozdrawiam

tak ale gdy bedzie 140 dozwolone, nie dostane mandatu za 150 :-D

pozdrawiam
mario

Od kiedy 140 na autostradzie?