Od kiedy nowy adres DG na paragonach/fakaturach?

Data: 2009-06-23 09:46:30
Autor: Marthy
Od kiedy nowy adres DG na paragonach/fakaturach?
Witam,

1 lipca przenoszę (fizycznie) DG z miasta A do miasta B.
Pytałem w Urzędzie Gminy, od kiedy obowiązuje nowy adres na paragonach (i fakturach). Dostałem odpowedź, że od dnia złożenia formularza aktualizacyjnego - prawda to?. Niestety nie mogę złożyć go 1 lipca, zrobię to 3 (nie ma też możliwości złożenia wcześniej).
Może ktos z Was przerabiał ten temat - mogę ustawić sobie w nocy z 2 na 3 lipca nowy adres i jechać z aktualizacją do UG, czy 3 lipca drukować jeszcze stary adres, a od 4 używać nowego?

Może jest coś jeszcze, o czym powinieniem pamiętać?

--
Pozdrawiam,
Marcin __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4179 (20090622) __________

Od kiedy nowy adres DG na paragonach/fakaturach?