Od kilku dni nie mogę przez internet doładować konta Tak Tak - awaria?

Data: 2011-06-13 13:10:19
Autor: Marcin N
Od kilku dni nie mogę przez internet doładować konta Tak Tak - awaria?
Jak długo może trwać awaria w Tak Taku? Już co najmniej 3 dni nie można doładować konta. Też tak macie?

Data: 2011-06-13 13:28:13
Autor: Justyna Vicky S.

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:it4r6r$a43$1news.onet.pl...
Jak długo może trwać awaria w Tak Taku? Już co najmniej 3 dni nie można doładować konta. Też tak macie?
Tak. Dziś próbowałam. Obeszłam to wykorzystując możliwość doładowania w banku (ING).

Pozdrawiam,
Justyna Vicky S.

Data: 2011-06-13 14:39:42
Autor: J.F.
Od kilku dni nie mogę przez internet doładować konta Tak Tak - awaria?
Użytkownik "Justyna Vicky S." <vickys81@tylko.poczta.bez.onet.tego.pl>
[...]

A w ogole udaje sie Wam zalogowac na www.itaktak.pl ?
Bo mnie nawet tam zalogowac nie chce, cos zepsuli :-(

J.

Data: 2011-06-13 13:42:01
Autor: Waldek Godel

bo może od czasu Magentaanschluss trzeba się logować na www.undjaja.pl ?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

Data: 2011-06-13 16:59:02
Autor: Justyna Vicky S.

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:it50e6$ir$1news.onet.pl...
[...]

Też nie udało mi się. Chciałam dziś przejrzeć billing i jakoś sms z hasłem nie chciał do mnie przyjść :(
Może kiedyś to naprawią :(

Pozdrawiam,
Justyna Vicky S.

Data: 2011-06-14 13:07:53
Autor: J.F.
Użytkownik "Justyna Vicky S." <vickys81@tylko.poczta.bez.onet.tego.pl> napisał w wiadomości news:it58jm$v4k$1news.onet.pl...
[...]

No dobra - jeszcze wczoraj ruszylo, nie bylo zle..

J.

Od kilku dni nie mogę przez internet doładować konta Tak Tak - awaria?