Od kogo moge otrzymac odszkodowanie?

Data: 2009-06-12 16:42:25
Autor: .B:artek.
Od kogo moge otrzymac odszkodowanie?
colin wyskrobał(a):
Witam. Jestem studentem prywatnej uczelni wyzszej. Niecale dwa tyg.
temu zdarzyl mi sie dosc powazny wypadek nad jeziorem na desce
windsurfingowej

Dzwonie do dziekanatu i pytam sie na jaka sume jestem ubezpieczony a
oni na to ze nie jestem. W Zusie dali mi do zrozumienia ze szkola ma
obowiazek uezpieczenia ucznia i ze trwa ono 24h. Czy to prawda? W
jaki sposob dochodzic odszkodowania?

A ubezpieczyłeś się? Płaciłeś coś na rzecz ubezpieczenia?

--
..B:artek.

Od kogo moge otrzymac odszkodowanie?