Od lat o tym marzyłem...

Data: 2011-04-05 08:04:27
Autor: Guco
Od lat o tym marzyłem...
Ażeby polacy zrobili jakiś film z dużym budżetem, gdzie, jest  przemoc, krew, piła mechaniczna, piękna przyroda i trochę wzruszenia.
No udało sięi tak powstał "Essential Killing".
Scena w, której nasz bohater, grany przez Bogusława Lindę, w obronie krowy zabija bad guya i mówi "Co ty kurwa wiesz o piciu mleka", po prostu wymiata.
A sam tekst w niektórych kręgach już jest kultowy.

Powinni zrobić sequel.
Moja ocena 9.510

Byłoby pełne 10 punktów, gdyby nie dziwny tytuł filmu , który po mojemu lepiej by brzmiał jako "Esencja na zabijanie".

Data: 2011-04-05 22:01:49
Autor: Vegavin
Od lat o tym marzyłem...

Użytkownik "Guco" <gucio@oneti.pl> napisał w wiadomości:

lepiej by brzmiał jako "Esencja na zabijanie".

To by dopiero dziwnie brzmiało. Esencja to nie licencja, żeby była na coś.

--
Vegavin

Data: 2011-04-05 23:15:13
Autor: Vegavin
Od lat o tym marzyłem...

Użytkownik "Vegavin" napisał w wiadomości:

lepiej by brzmiał jako "Esencja na zabijanie".

To by dopiero dziwnie brzmiało.

Dobra, wcześniej przeczytałem tylko dwie ostatnie linijki, więc nie zajarzyłem. Jakby co, to nic nie pisałem ;)

--
Vegavin

Data: 2011-04-06 11:11:29
Autor: Kapsel
Od lat o tym marzyłem...
Tue, 5 Apr 2011 08:04:27 +0200, Guco napisał(a):

Ażeby polacy zrobili jakiś film z dużym budżetem, gdzie, jest  przemoc, krew, piła mechaniczna, piękna przyroda i trochę wzruszenia.
No udało sięi tak powstał "Essential Killing".

Nie umiem tak pysznie ironizować, ale też uważam że film jest co najmniej
dziwny i dla mnie - niezrozumiały :|

--
Kapsel
  http://kapselek.net