Od lat obrażali L. Kaczyńskiego; sł owo przepraszam nie padło

Data: 2010-04-19 11:18:51
Autor: Roman Rumian
Od lat obrażali L. Kaczyńskiego; sł owo przepraszam nie padło
Data: 2010-04-19 11:47:57
Autor: PaPi
Od lat obrażali L. Kaczyńskiego; słowo przepraszam nie padło
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100419&typ=aa&id=aa75.txt

To, ze ludzie kulturalni okazuja szacunek zmarlemu nie oznacza zmiany w pogladach na temat tego co prezentowala soba osoba Lecha Kaczynskiego piastujaca stanowisko prezydenta RP.
Byla to wyjatkowo mialka, nacechowana zadeciem i dzialaniem wrogim wobec Polski (vide zawetowanie reformy emerytur i sluzby zdrowia) prezydentura.
To za co maja przepraszac ? Za to, ze w Smolensku mgla byla 10 kwietnia ?

Data: 2010-04-20 02:47:14
Autor: the_foe
Od lat obrażali L. Kaczyńskiego; słowo przepraszam nie padło
W dniu 2010-04-19 12:41, Piotr pisze:
Hm, ludzie kulturalni... "Jaki prezydent, taki zamach"... Hm, ty na
pewno wiesz o czym mówisz?

powiedział:
"Chodzi przede wszystkim o zabezpieczenie prezydenckiego konwoju i fakt jego wyjazdu w niebezpieczn± strefę. - Je¶li to był zamach, to powiedziałbym: jaka wizyta, taki zamach. No, bo nie trafić z 30 metrów w samochód, to trzeba ¶lepego snajpera. Więc raczej wygl±da to na co¶ bardzo niepoważnego, a jednocze¶nie przykrego, bo stawiaj±cego polskiego prezydenta w dosyć niezręcznej sytuacji i prowokuj±cego do niedobrych wypowiedzi"

i co? glupio Ci, wychodzi ze Komor po prostu ubolewal nad tym ze Gruzini wykorzystali wizyte Kaczynskiego do swoich celow.

--
the_foe

Data: 2010-04-19 11:54:46
Autor:
Od lat obrażali L. Kaczyńskiego; słowo przeprasz am nie padło
On Mon, 19 Apr 2010 11:18:51 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100419&typ=aa&id=aa75.txt

-- -- --

Komentarz zbyteczny

 lechu i jego braciszek tez do swietych nie nalezeli.
 przypomnij sobie. zobaczymy ile plugastwa wyleje jaroslaw
 kiedy zacznie (a wlasciwie juz rozpoczal) kampanie wyborcza.
 jeszcze cement na sarkofagu dobrze nie zwiazal, a jaroslaw
 juz przebiera nozkami by dorwac sie do koryta o jakim zawsze
 marzyl. jutro "otulony w zalu" bedzie agitowal w bialymstoku.
 sadzisz, ze przeprosi rodziny tych ktorzy zgineli ?

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-19 15:44:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-19 11:54, "'<he®sk>'" pisze:

  jeszcze cement na sarkofagu dobrze nie zwiazal, a jaroslaw
  juz przebiera nozkami by dorwac sie do koryta o jakim zawsze
  marzyl.

O czym ty pie..dolisz? JesteĹ›  normalnÄ… hiena hesk.. Tak ci sprawia przyjemność opluwanie czĹ‚owieka ktĂłry straciĹ‚ pewnie najbliĹĽszÄ… sobie osobÄ™?

Data: 2010-04-19 15:50:15
Autor: '[he®sk]
On Mon, 19 Apr 2010 15:44:25 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2010-04-19 11:54, "'<he®sk>'" pisze:

>   jeszcze cement na sarkofagu dobrze nie zwiazal, a jaroslaw
>   juz przebiera nozkami by dorwac sie do koryta o jakim zawsze
>   marzyl.

O czym ty pie..dolisz?

 czytasz najnowsze wiesci ?

JesteĹ›  normalnÄ… hiena hesk..

 ja ?!! pamietasz oc powiedzial giertych ?

Tak ci sprawia przyjemność opluwanie człowieka który stracił pewnie najbliższą sobie osobę?

 wiec niech uszanuje pamiec brata i bratowej.  niech przez kilka dni zajmie sie ich corka i wnuczka.
 ale nie, jutro bedzie w bialymstoku.  rozpoczyna kampanie wyborcza.

 to wlasnie jest obluda i skurwysynstwo.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-19 11:32:40
Autor: Hans Kloss
Od lat obrażali L. Kaczyńskiego; słowo przepr aszam nie padło
On 19 Kwi, 15:50, "'[he(R)sk]" <WC15 EURO bigbred...@interia.pl> wrote:

 wiec niech
..... pełobydło, lewacka swołocz i inne ludzkie ¶mieci stul± swoje
plugawe ryje i zachowaj± choćby minimum.. nawet nie przyzwoito¶ci,
tylko elementarnego rozs±dku. Jak± trzeba być kanali± i durniem żeby
Panu Jarosławowi dyktować "niech robi to tamto czy owamto"? A poszli
won, hołoto, ustawiajcie sobie palituska albo innego komoruskiego.
Albowiem jest poza wszelk± dyskusj± że patrz±c na ten pełoburdel z
góry Pan Prezydent Lech Kaczyński byłby naprawdę dumny  gdyby udało
się jakim¶ cudem uratować urz±d Prezydenta RP przed pełoskimi
kundlami. Nie rokuję ale s±dzę że z uwagi na pamięć swojego brata
Jarosław Kaczyński ma obowi±zek choćby spróbować.

 to wlasnie jest obluda i skurwysynstwo.
Celnie okre¶liłe¶ nie tylko swoje żałosne wypociny w tym w±tku ale
wła¶ciwie całokształt swojej pisaniny na psp.
J-23

Data: 2010-04-19 17:02:00
Autor: ColgatesBilly
HESK - chwila szczerosci!!!!!!!!!!!!!!
Znamy sie na tej liscie dluuugo...

Pamietam ze dawniej 80% czasu byles po "naszej" stronie, acz
w sumie, bylo katolskie uzeranie sie z Cycem, ktory'
wtedy jawil sie (mimo wielkiej mej ozobistej sympatii)
zlem wcielonym.

Przewinelo sie setki roznych, czasem ciekawych osob.

Ale przyznam sie do jednego.
( w odniesieniu do twych: zdanie-za zdanie polemik)
JESTES JEDYNYM OD 10 LAT ( i to "swojego")
ktorego nigdy nie czytalem
Zauwazylem, ze chyba wszyscy podobnie traktuja twe zalosne i metniackie repliki.
Jestes taki cienias jak malo ktory lewy nawet.
A ostatnio ostales sie ino hyjenom i kanalio.

Data: 2010-04-19 21:43:35
Autor: karwanjestkretynem
HESK - chwila szczerosci!!!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał

A ostatnio ostales sie ino hyjenom i kanalio.

ty jeste¶ ostatni± osob±, która może oceniac zachowanie innych. Tyle gnoju co ty, nie narobił nikt inny na tej grupie. Przypomnij sobie kurwowanie matek adwersarzy itp. wypowiedzi.

Przemysław Warzywny
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Pi±tek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Ko¶cioła", zmaga się dzi¶ z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Ko¶cioła z grzechów pedofilii."

Data: 2010-04-20 07:10:50
Autor: [he®sk]
ColgatesBilly - chwila szczerosci!!!!!!!!!!!!!!
On Mon, 19 Apr 2010 17:02:00 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

Znamy sie na tej liscie dluuugo...

 nie przypominam sobie ciebie. pod jaka ksywka pisales typku ?

Pamietam ze dawniej 80% czasu byles po "naszej" stronie,

 naszej czyli czyjej ? opluwaczy - na pewno nie !

acz w sumie, bylo katolskie uzeranie sie z Cycem,

 wczesniej piszacym jako big. nie byly to "katolskie uzerki"
 tylko zwyczajna napierdzielanka ;o)

ktory' wtedy jawil sie (mimo wielkiej mej ozobistej sympatii)
zlem wcielonym.

 big-bolo-miglanc-adam-cyc to stary, mundurowy komuch.

Przewinelo sie setki roznych, czasem ciekawych osob.

 starego wiarusa pamietasz. albo wroga ludu czy #marka?

Ale przyznam sie do jednego.
( w odniesieniu do twych: zdanie-za zdanie polemik)
JESTES JEDYNYM OD 10 LAT ( i to "swojego")
ktorego nigdy nie czytalem

 wiec mnie nie "znasz" ;o)))

Zauwazylem, ze chyba wszyscy podobnie traktuja twe zalosne i metniackie repliki.

 malo mnie to obchodzi. jestem tu dla rozrywki,a przy okazji
 i dla badan zachowan spolecznych. ale to inna bajka.

Jestes taki cienias jak malo ktory lewy nawet.

 sam fakt ze obrzucasz mnie blotkiem swiadczy, ze znasz  swoje miejsce w szeregu. nie lapiesz sie na pudlo.
 jestes moze w dziesiatce ale nie na podium ;o)))

 ostatnio dolaczyles do stada kundli. gratuluje !

A ostatnio ostales sie ino hyjenom i kanalio.

 zauwazyles jak zachowuje sie zwierze kiedy go sie drazni?
 tak zachowuja sie tez ludzi. ujawniaja swoja wscieklosc
 i bezsilnosc, a porzy tym swoje ukrywane cechy charakteru.

--

 HeSk

Data: 2010-04-19 21:51:58
Autor: Roman Rumian
Od lat obrażali L. Kaczyńskiego; słow o przepraszam nie padło
Henryk,

W dniu 2010-04-19 11:54, "'<he®sk>'" pisze:
(...)
  lechu i jego braciszek tez do swietych nie nalezeli.
  przypomnij sobie.

pomyśl: wzięli się za WSI i przypomnij sobie Ty, z jaką furia zaczęły ich opluwać 'służbowe' media i politycy, głównie PO.
Tak, wiem. Powinni się zachowywać jak anioły i nadstawiać drugi policzek ?

[...]

Za co ?
W imieniu Brata, który zabrał ich na pokład i wymusił na pilotach błędne decyzje ?!?

Wyobraź sobie, że czasu na kampanię jest bardzo mało i najgorszą rzeczą byłaby bierność i oddanie wyborów stronnictwu WSI.
Oni i tak juĹĽ swoje robiÄ… ...

Nie miej wątpliwości, że przepis na Polskę jaki ma PiS to moje marzenie - ono jest daleko w prawo, ale to jest przynajmniej lewica narodowa, o niebo bardziej uczciwa i dużo mniej szkodliwa niż ich przeciwnicy ...

Roman Rumian

P.S. Moja serdeczna rada: nabierz dystansu do sporu PiS - PO, bo grupa Ci nie da żyć ... A poza tym ... nie rozumiem jak Ty, boleśnie doświadczony kontaktem z SB (?), o czy tu nie raz pisałeś, możesz tak fanatycznie bronić PO ?

Data: 2010-04-19 21:59:06
Autor: boukun
Od lat obrażali L. Kaczyński ego; słowo przepraszam nie padło

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hqic8v$12a$2news.agh.edu.pl...
Henryk,

W dniu 2010-04-19 11:54, "'<he®sk>'" pisze:
(...)
  lechu i jego braciszek tez do swietych nie nalezeli.
  przypomnij sobie.

pomyśl: wzięli się za WSI

Za co? A jak się wzięli i po co?
I co z tego wyszło i komu i na co?

[...]

A co takiego złego w tym WSI?

Oni i tak juĹĽ swoje robiÄ… ...

Nie miej wątpliwości, że przepis na Polskę jaki ma PiS to moje marzenie

Buuaaahhhaaahhhaaa, syjoniści z PiS, a fe!

boukun

Data: 2010-04-20 01:16:02
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-19 21:51, Roman Rumian pisze:
pomyśl: wzięli się za WSI i przypomnij sobie Ty, z jaką furia zaczęły
ich opluwać 'służbowe' media i politycy, głównie PO.
Tak, wiem. Powinni się zachowywać jak anioły i nadstawiać drugi policzek ?

jak sie wzieli? Pzreciez wiekszosc weszla do nowych sluzb jak tylko udowodnili swoja przydatnosc dla IV erpe. To nie byla weryfikacja czy likwidacja, to bylo zwykle przejecie sluzb ktore inaczej same z siebie by holdu nie zlozyli. Upolitycznienie sluzb to jest prawdziwy program PIS.

--
the_foe

Data: 2010-04-19 13:15:48
Autor: karwanjestkretynem
[...]

Szmatławiec oczekuje przeprosin? Może zacznie od siebie i przypomni sobie ile ¶liny zużył na opluwanie politycznych przeciwników.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-19 14:44:59
Autor: cirrus
Od lat obrażali L. Kaczyńskiego; słowo przepraszam nie padło
Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqh761$m02$1news.agh.edu.pl...

Do waszego dziennika zdecydowanie.

--
stevep

Data: 2010-04-19 15:55:46
Autor: cyc
[...]

Nie czytalem tych rydzykowych bzdur tymbardziej , ze tylko tak bezczerl;ny i obludny typ jak ten szachraj moze zdobyc sie na podobne oceny tak jakby zapomnial o "czwrownicy " i o " oszuscie " !.
Ile tupetu trzeba miec w sobie aby majac swiadomosc wlasnego postepowania a przeciez musi ja miec , przeciez doktor !! ( co prawda taki jakich kiedys za PRL-u wypuszczano po paromiesiecznych kursach partyjnych ) odnosic sie do slow prowadzonej przez oponentow prezydenta politycznej walki  . Jakim obludnikiem trzeba byc aby zarzucac tym ktorzy krytykowali L.Kaczynskiego to , ze nie przeprosili samemu nie majac odwagi posluzyc sie tym slowem w obliczu wlasnych zachowan ? .  Jakim czlowiekiem trzeba byc aby zapomniec o tym co mowilo sie o innych o politycznych przeciwnikach L.Kaczynskiego !!.
Jakim trzeba byc aby nie pamietac o tym co sam Kaczyunski mowil o swoich oponentach !.
Falsz , obluda i bezczelnosc oto jak mozna okreslic takich jak Ty , Twoi radiomaryjni mocodawcy i cala ta wasza "rodzina " , ktorej jedynym zadaniem jest sianie nienawisci , wzniecanie w narodzie nietolerancji , wymuszanie teokracji , klerykalizowanie zycia publicznego i tworzenie z Polsi kraju wyznaniowego .
Ldezie jednak mysla i ten margines , ta nisza jaka tworzycie , wnet zostanie wyeliminowana a kraj wroci do normalnosci . Wtedy bedzie mozna sie  modlic normalnie , wierzyc w Boga a nie w ksiedza , ktory przestanie byc panem zycia i smierci .

cyc

Data: 2010-04-20 01:12:15
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-19 11:18, Roman Rumian pisze:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100419&typ=aa&id=aa75.txt

-- -- --

Komentarz zbyteczny

Roman Rumian

ale jak go obrazali? Dziadem czy malpa nikt go nie nazywał.

--
the_foe

Data: 2010-04-19 16:47:45
Autor: Hans Kloss
On 20 Kwi, 01:12, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

ale jak go obrazali? Dziadem czy malpa nikt go nie nazywał.

...ani kurduplem, karłem, zro¶lakiem, kartoflem, alkoholikiem,
szczurem... bezczelno¶ć pełostwa po prostu dech w piersiach zapiera.
J-23

Data: 2010-04-20 02:49:21
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-20 01:47, Hans Kloss pisze:
..ani kurduplem, karłem, zro¶lakiem, kartoflem, alkoholikiem,
szczurem... bezczelno¶ć pełostwa po prostu dech w piersiach zapiera.

daj cytat w ktorych polityk PO uzywa wymienionych slow odnosnie Prezydenta?

--
the_foe

Od lat obrażali L. Kaczyńskiego; sł owo przepraszam nie padło