Od lipca bezbelkowe lokaty b?d? opodatkowane

Data: 2011-02-14 07:30:06
Autor: ATZ Rzeszow
Od lipca bezbelkowe lokaty b?d? opodatkowane

Od lipca bezbelkowe lokaty będ± opodatkowane.

najpierw to trzeba przegłosować, a że majstruj± też co¶ przy rolnikach i na jesieni wybory to zobaczymy
zreszt±  nasz El Sol del Perú  obiecywał zniesienia tego podatku to chyba dotrzyma słowa ;)

GP

Data: 2011-02-14 08:02:36
Autor: lolekanabolek
W dniu 2011-02-14 07:30, ATZ Rzeszow pisze:

[...]

żarło żarło i zżarło ;-((

Marcin

Data: 2011-02-14 10:11:26
Autor: Tomasz Chmielewski
On 14.02.2011 07:30, ATZ Rzeszow wrote:

Od lipca bezbelkowe lokaty będ± opodatkowane.

najpierw to trzeba przegłosować, a że majstruj± też co¶ przy rolnikach i
na jesieni wybory to zobaczymy

I zawsze jakis bank moze powiedziec:

"zegnaj lokato jednodniowa - witaj lokato jednogodzinowa"

Ewentualnie, jednominutowa, zeby skala byla lepiej dopasowana.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-02-14 01:34:00
Autor: BK
On 14 Lut, 10:11, Tomasz Chmielewski <t...@nospam.wpkg.org> wrote:

> [...]

        "zegnaj lokato jednodniowa - witaj lokato jednogodzinowa"

Ewentualnie, jednominutowa, zeby skala byla lepiej dopasowana.

Nie boj nic :) Projekt przewiduje ze zawsze bedzie podatek liczony "do
gory" - jak napisal ktos z ministerstwa w zalozeniach do projektu,
wlasnie po to zeby nikt nie wpadl na kolejne pomysly optymalizacji i
nie wprowadzil lokat z kapitalizacja np. godzinna :)

Data: 2011-02-14 10:43:31
Autor: Tomasz Chmielewski
On 14.02.2011 10:34, BK wrote:
[...]

Hmm, przy takim rozwiazaniu moze sie okazac, ze pieniedzy na oprocentowanym koncie ubywa (odsetki mniej niz grosz, zaokraglone w gore do podatkowego grosza)...

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-02-14 15:00:17
Autor: Q
Od lipca bezbelkowe lokaty b?d? opodatkowane
Hmm, przy takim rozwiazaniu moze sie okazac, ze pieniedzy na oprocentowanym koncie ubywa (odsetki mniej niz grosz, zaokraglone w gore do podatkowego grosza)...

Teraz to trzeba bedzie tak hardkorowo optymalizowac lokaty,
zeby z 5% miec chociaz ten 1% ;)

Data: 2011-02-14 10:13:44
Autor: Jan Werbinski
Od lipca bezbelkowe lokaty b?d? opodatkowane
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomo¶ci news:8rs9tuF70sU1mid.uni-berlin.de...

Brawo!
:)
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-02-14 01:18:03
Autor: Pr0NET
On Feb 14, 10:13 am, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomo¶cinews:8rs9tuF70sU1mid.uni-berlin.de...

> [...]

> "zegnaj lokato jednodniowa - witaj lokato jednogodzinowa"

> Ewentualnie, jednominutowa, zeby skala byla lepiej dopasowana.

Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

Skoro zaokr±glenie będzie to 1gr, to nie oznacza to czasem, że maj±c
zysk z lokaty w wysoko¶ci 1gr państwo go zabierze? A dopiero od 1 zł
zabierze równe 19%. Jak to działało teraz?

Data: 2011-02-14 10:33:28
Autor: MarekZ
Od lipca bezbelkowe lokaty b?d? opodatkowane
Użytkownik "Pr0NET" <bolkow@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:31b14ad4-0fd4-418f-a7e3-eb71b66be2c5@r13g2000yqk.googlegroups.com...

Skoro zaokr±glenie będzie to 1gr, to nie oznacza to czasem, że maj±c
zysk z lokaty w wysoko¶ci 1gr państwo go zabierze? A dopiero od 1 zł
zabierze równe 19%. Jak to działało teraz?

Je¶li podstawa opodatkowania będzie nadal zaokr±glana do pełnego złotego nic się nie zmieni. Tylko zamiast optymalizowania do 2,49 będzie się optymalizować do 0,49.

Data: 2011-02-14 01:37:06
Autor: BK
On 14 Lut, 10:33, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "Pr0NET" <bol...@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup

> [...]

Je¶li podstawa opodatkowania będzie nadal zaokr±glana do pełnego złotego nic
się nie zmieni. Tylko zamiast optymalizowania do 2,49 będzie się

Nie... zmiana dotyczy i sposobu liczenia podstawy i samego podatku.

Przeczytalem arcydzielo ministerstwa na ten temat. Twierdza nawet, ze
wiele osob skorzysta na tym projekcie.

Generalnie napisali to tak: straca bogaci kombinatorzy i nieuczciwe
banki. Zyskaja uczciwi biedacy (trzymajacy 1000 zl na koncie/lokacie z
normalna kapitalizacja) i uczciwe banki, ktore tracily depozyty bo nie
oferowaly nieuczciwych lokat :)

Data: 2011-02-14 10:55:53
Autor: MarekZ
Od lipca bezbelkowe lokaty b?d? opodatkowane
Użytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:88842c14-8c39-4d30-8596-69ed17b4423f@q36g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

Powinni jeszcze w takim razie dodać, że emerytury od tego będ± wyższe. :)

Ja jednak liczę na to, że nie dadz± rady pozatykać wszystkich możliwo¶ci, bo na pewno nie będzie jednomy¶lno¶ci w¶ród głosuj±cych posłów w tej kwestii i jakie¶ gierki wokół tego się odbęd±. I liczę też na trudno¶ci z wprowadzeniem zmian podatkowych w trakcie trwania roku podatkowego.

Data: 2011-02-14 10:43:56
Autor: xbartx
Od lipca bezbelkowe lokaty b?d? opodatkowane
Dnia Mon, 14 Feb 2011 10:55:53 +0100, MarekZ napisał(a):

Powinni jeszcze w takim razie dodać, że emerytury od tego będą wyższe.
:)

No nie tylko, bo będzie jeszcze od tego więcej dróg i autostrad he he.
Rząd coś mówił o zniesieniu podatku Belki ale im się pomyliło, bo to chodziło o zrównanie, żeby wszyscy go płacili a nie tylko niektórzy.

--
xbartx

Data: 2011-02-14 05:03:21
Autor: Krzysiek
On 14 Lut, 11:43, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

No nie tylko, bo będzie jeszcze od tego więcej dróg i autostrad he he.
Rz±d co¶ mówił o zniesieniu podatku Belki ale im się pomyliło, bo to
chodziło o zrównanie, żeby wszyscy go płacili a nie tylko niektórzy.

a mogli ponie¶ć go do np. 25%.

mogli wprowadzić podatek liniowy (PIT, VAT, belka itd) 25%

jeszcze nie jest najgorzej, toż to podobno liberałowie a przynajmniej
tak się sami nazywaj±;)

Data: 2011-02-14 14:33:50
Autor: MarekZ
[OT, eneuelizm] Re: Od lipca bezbelkowe lokaty b?d? opodatkowane
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup

a mogli ponie¶ć go do np. 25%.

mogli wprowadzić podatek liniowy (PIT, VAT, belka itd) 25%

jeszcze nie jest najgorzej, toż to podobno liberałowie a przynajmniej
tak się sami nazywaj±;)

No wła¶nie, ja tam wierzę naszemu premierowi. A przecież obiecał, że ten
podatek zostanie zniesiony. Więc na pewno zostanie.

To, że pojawiły się chwilowo przej¶ciowe trudno¶ci - no cóż samo życie. A swoj± drog± to prawda, że bumelanci zamiast wydajniej pracować usiłowali wymigiwać się od opodatkowania podatkiem od zysków kapitałowych z lokat. Bumelant to dezerter z frontu walki o pokój i siln± Polskę. Ale to nic. Nasza odpowiedĽ spekulantom to terminowa dostawa ziemniaków! Dzi¶ Gagarin - jutro my! Wrogów ludu, zwycięży rękami swymi lud.

I chciałbym panu ministrowi finansów, tak dzielnie walcz±cemu o sprawiedliwo¶ć, przy tej okazji zadedykować fragment wiersza (nie byle kogo):

"Że w bój poprowadził krzywdzonych,
że trwało¶ć zwycięstwu nadał,
dla nadchodz±cych epok
stawiaj±c mocny fundament -
grób, w którym leżał ten
nowego człowieczeństwa Adam,
wieńczony będzie kwiatami
z nieznanych dzi¶ jeszcze planet."

Data: 2011-02-14 14:21:12
Autor: xbartx
[OT, eneuelizm] Re: Od lipca bezbelkowe lokaty b?d? opodatkowane
Dnia Mon, 14 Feb 2011 14:33:50 +0100, MarekZ napisał(a):

I chciałbym panu ministrowi finansów, tak dzielnie walczącemu o
sprawiedliwość, przy tej okazji zadedykować fragment wiersza (nie byle
kogo):

"Że w bój poprowadził krzywdzonych, że trwałość zwycięstwu nadał,
dla nadchodzÄ…cych epok
stawiajÄ…c mocny fundament -
grób, w którym leżał ten
nowego człowieczeństwa Adam,
wieńczony będzie kwiatami
z nieznanych dziĹ› jeszcze planet."

Kawał dobrej poezji, no ale kto jak kto - maestro od finansów na pewno na nią zasługuje.

Ku lepszej przyszłości ludu pracujący miast i wsi!

--
xbartx

Data: 2011-02-16 18:56:49
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
[OT, eneuelizm] Re: Od lipca bezbelko we lokaty bÄ?dÄ? opodatkowane
MarekZ pisze:

No właśnie, ja tam wierzę naszemu premierowi. A przecież obiecał, że ten
podatek zostanie zniesiony. Więc na pewno zostanie.

To, że pojawiły się chwilowo przejściowe trudności - no cóż samo życie.
A swoją drogą to prawda, że bumelanci zamiast wydajniej pracować
usiłowali wymigiwać się od opodatkowania podatkiem od zysków
kapitałowych z lokat. Bumelant to dezerter z frontu walki o pokój i
silnÄ… PolskÄ™. Ale to nic. Nasza odpowiedĹş spekulantom to terminowa
dostawa ziemniaków! Dziś Gagarin - jutro my! Wrogów ludu, zwycięży
rękami swymi lud.

Hm... Eneuel? :-O

--
MiCHA

Data: 2011-02-14 14:57:53
Autor: Q
[...]

Od lipca przepijam oszczednosci, co by jak najszybciej zostac uczciwym biedakiem :)

Data: 2011-02-14 15:22:31
Autor: Jan Werbinski
Od lipca bezbelkowe lokaty b?d? opodatkowane
Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ijbcap$hm6$1news.task.gda.pl...
[...]

Na to liczy rz±d. W cenie wódki 75% to podatki.