Od nagłej a niespodziewanej śmierci...

Data: 2009-07-08 19:21:55
Autor: abc
Od nagłej a niespodziewanej śmierci...
.... zachowaj nas Panie!

Jeśli człowiek umrze w stanie grzechu śmiertelnego, to jego dusza pójdzie do
piekła.

Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy.
Na sądzie szczegółowym dusza jest sądzona ze wszystkiego, a więc z myśli,
słów, uczynków i z opuszczenia dobrego; a wyrok ten zostanie zatwierdzony na
sądzie powszechnym, który jest jakby ujawnieniem na zewnątrz wyroku na
sądzie szczegółowym.

Po sądzie szczegółowym dusza, jeżeli nie będzie mieć łaski z powodu grzechu
śmiertelnego, zaraz idzie do piekła; jeżeli jest w stanie łaski, a jest
także wolna od wszystkich grzechów powszednich i od wszystkich kar
doczesnych, idzie zaraz do nieba.

Jeżeli zaś jest wprawdzie w stanie łaski, ale jeszcze ma na sobie jakiś
grzech powszedni, albo jakąś nie odpokutowaną.karę doczesną dostaje się do
czyśćca, dopóki nie uczyni w zupełności zadość sprawiedliwości Bożej.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-08 19:30:29
Autor: Panslavista
Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości

Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd
szczegółowy.

Kłamiesz.  Sąd Ostateczny obędzie się po powtórnym przyjściu Jezusa
Chrystusa na Ziemię. Fakt przyjścia będzie znany wszystkim na całej ziemi.
Wtedy zmarli śpiący w prochu ziemi zostaną obudzeni na sąd. To wszystko
opisane jest w księgach prorockich, a zwłaszcza w Apokalipsie.

Data: 2009-07-08 21:52:19
Autor: Panslavista
> [...]

na
sądzie powszechnym, który jest jakby ujawnieniem na zewnątrz wyroku na

Znowu nieprawda. W Biblii napisano, że umiera cały człowiek - ciało i dusza.

Data: 2009-07-08 19:43:21
Autor: abc
Od nagłej a niespodziewanej śmierci...
Polecam http://www.teologia.pl/m_k/spis08a.htm

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-08 21:53:36
Autor: Panslavista

Polecam http://www.teologia.pl/m_k/spis08a.htm

E tam, gdybym miał zgłębiać te tematy, to wolałbym Biblię jako praźródło.

Data: 2009-07-08 22:42:32
Autor: Vic
Od nagłej a niespodziewanej śmierci ...
abc wrote:
Sąd szczegółowy jest wspomniany w Liście do Hebrajczyków, w którym czytamy:
"postanowione [jest] ludziom raz umrzeć, a potem sąd" (por. Hbr 9,27).

Z tego jednego zdania wywnioskowales sobie o calym systemie sadownictwa niebieskiego? :)
Pierdolenie!

Inne teksty natchnione pouczają, że nikt nie będzie mógł uciec przed
światłością Boga, przed którym wszystko w nas jest odkryte (por. 2 Kor
5,11). "Wszyscy bowiem musimy stanąć przed trybunałem Chrystusa, aby każdy
otrzymał zapłatę za uczynki dokonane w ciele, złe lub dobre" (2 Kor 5,10).

Z zadnego z tych tekstow nie wynika wprost struktura sadownictwa niebieskiego, ktora tak szczegolowo opisujesz. Tak samo, jak z zadnego sformulowania w Biblii nie wynika, za spowiedz ma miec forme wywnetrzania sie w konfesjonale, a ksieza maja nie miec zon...
To wszystko wymyslili LUDZIE, nie Bog.

--
plazoVic

Data: 2009-07-08 15:23:16
Autor: Antenka
Od nagłej a niespodziewanej śmierci...
Reprezentujesz typowy sekciarski tok myślenia, jeśli to można nazwać
myśleniem :). Przestraszyłeś się i ja to rozumiem. Nie pozostaje ci
nic innego jak nawrócenie. Pycha bywa zgubna, oby nie było za późno a
czas niewiele...

Antenka

Data: 2009-07-09 00:39:52
Autor: Vic
Od nagÂłej a niespodziewanej Âśmierci.. .
Antenka wrote:
[...]

Antenko, prosta kobito, a zdobylas sie kiedykolwiek na refleksje nad grzechami glownymi?

--
plazoVic

Data: 2009-07-08 16:07:00
Autor: Antenka
Od nagłej a niespodziewanej śmierci...
Nie dyskutuję z laikami, Wicek. Dla mnie nie jesteś równorzędnym
partnerem do dyskusji w tej kwestii. Musisz się podciągnąć w temacie,
ponieważ masz poważne braki. Pokrywanie swojej niewiedzy pogardliwymi
stwierdzeniami jeszcze bardziej mnie w tym utwierdza. Osaczone zwierzę
wierzga i kopie tak jak ty, Wicek!

Antenka

Data: 2009-07-09 01:19:48
Autor: Vic
Antenka wrote:
Nie dyskutuję z laikami, Wicek. Dla mnie nie jesteś równorzędnym
partnerem do dyskusji w tej kwestii. Musisz się podciągnąć w temacie,
poniewaĹź masz powaĹźne braki. Pokrywanie swojej niewiedzy pogardliwymi
stwierdzeniami jeszcze bardziej mnie w tym utwierdza. Osaczone zwierzę
wierzga i kopie tak jak ty, Wicek!

No wiec zdobylas sie czy nie?
Co powiesz o pysze?

--
plazoVic

Data: 2009-07-09 08:42:42
Autor: Vic
Antenka wrote:
Nie dyskutuję z laikami, Wicek. Dla mnie nie jesteś równorzędnym
partnerem do dyskusji w tej kwestii. Musisz się podciągnąć w temacie,
poniewaĹź masz powaĹźne braki.

Chetnie bym z toba pogadal o filozofii sw. Augustyna, o mysli sw. Tomasza... Jest kilka ciekawych zagadnien zwiazanych z tomizmem i augustianizmem, chetnie poznalbym twoje przemyslenia na ten temat :)

Podziel sie swoja wiedza, specjalistko! Antenko, nie daj sie prosic!

Laicy chca sie doksztalcic w filozofii chrzescijanskiej, pomoz nam specjalistko!

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-08 23:50:43
Autor: Antenka
Od nagłej a niespodziewanej śmierci...
Prosty jest drut, a ja jestem bardzo mądrą,  inteligentną,
wyedukowaną, zdolną, utalentowaną niewiastą. Dziękuję Ci, Boże za te
wszystkie talenty!

Antenka

Data: 2009-07-09 15:15:03
Autor: Panslavista
On Wed, 08 Jul 2009 23:50:43 -0700, Antenka wrote:

Prosty jest drut, a ja jestem bardzo mądrą,  inteligentną,
wyedukowaną, zdolną, utalentowaną niewiastą. Dziękuję Ci, Boże za te
wszystkie talenty!

Antenka

Szkoda, ze nie dane mi poznać tych talentów...

Data: 2009-07-09 13:28:48
Autor: Antenka
Od nagłej a niespodziewanej śmierci...
> Szkoda, ze nie dane mi poznać tych talentów...

Ech a ile jeszcze nie odkrytych... :DDD.

Antenka

Data: 2009-07-08 23:03:03
Autor: Vic
Od naglej a niespodziewanej smierci...
abc wrote:
Niczego sobie nie wywnioskowalem, nie jestem heretykiem. Jestem katolikiem i
powtarzam to, co Bóg objawil a Kosciól Swiety do wierzenia podaje.

Yhy, a czy Ojciec Swiety Benedykt XVI i jego poprzednik sa dla ciebie autorytetami?

--
plazoVic

Data: 2009-07-08 23:38:31
Autor: Vic
Od naglej a niespodziewanej smierci...
abc wrote:
Nie mamy prawa osadzac Wikariuszy Chrystusa. Sa waznie wybranymi papiezami.
Zaden katolik nie moze dowiesc z moralna pewnoscia, ze posoborowi papieze w
swoim sercu pragneli wyrzadzic Kosciolowi szkode, albo swiadomie odrzucali
dogmaty Kosciola.

No!
Wiec stul ryjek i sluchaj co Benedykt ma do powiedzenia (skoro nie slychales Jana Pawla). A madrze chlop mowi...

--
plazoVic

Data: 2009-07-09 09:12:15
Autor: abc
[...]

Alez slucham i to bardzo uwaznie. Bez Twojego przynaglenia....

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny

Data: 2009-07-09 09:26:22
Autor: Vic
abc wrote:
Alez slucham i to bardzo uwaznie. Bez Twojego przynaglenia....

He, he, i wybierasz sobie z tego to co ci pasi... :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-08 23:55:59
Autor: Antenka
Od naglej a niespodziewanej smierci...

Niczego sobie nie wywnioskowalem, nie jestem heretykiem. Jestem katolikiem i
powtarzam to, co Bóg objawil a Kosciól Swiety do wierzenia podaje.

Jesteś błogosławionym a twoja wiara jest bezbrzeżna jak ocean :)

Antenka

Data: 2009-07-09 09:15:03
Autor: Vic
Antenka wrote:
Jesteś błogosławionym a twoja wiara jest bezbrzeżna jak ocean :)

Abc, serio wybierasz sie na tamten swiat wkrotce? Antenka juz z ciebie nieboszczyka zrobila...

Data: 2009-07-09 02:26:55
Autor: Antenka
Od naglej a niespodziewanej smierci...
Abc, serio wybierasz sie na tamten swiat wkrotce? Antenka juz z ciebie
nieboszczyka zrobila...

Milcz, kłamco!!! I odczep się odem nie ok? :-EEE ( III stopień
wnerwu!)

Antenka

Data: 2009-07-09 11:38:52
Autor: Vic
Antenka wrote:
Milcz, kłamco!!! I odczep się odem nie ok? :-EEE ( III stopień
wnerwu!)

Nie mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobi?... :)

Data: 2009-07-09 03:31:02
Autor: Panslavista
Od nagłej a niespodziewanej śmierci...

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości

Katolickiego - "Nowy Testament mówi o sądzie przede wszystkim w
perspektywie
ostatecznego spotkania z Chrystusem w Jego drugim przyjściu, ale także
wielokrotnie potwierdza, że zaraz po śmierci każdego nastąpi zapłata
stosownie do jego czynów i wiary"

Zaraz po śmierci - dla umarłego nie istnieje czas - dla żywych może minąć
milion lat. Wynika z tego, że zostaną obudzeni na sąd w okamgnieniu po
śmierci...
Na temat duszy u Daniela jest przykład, jak to ma być...

Data: 2009-07-08 23:41:15
Autor: Krzysiek
Od nagłej a niespodziewanej śmierci...
Hallo,

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h32lps$2km$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

eeeeeh... zaraz klamie... wynika raczej, ze bladzi....

Skoro to "wszystko" jest tak ladnie opisane w proroctwach, to kiedy
nastapi to "powtorne przyjscie Jezusa Chrystusa" na Ziemie??
Pan ABC nie chce mi powiedziec, chyba sie boi, ze bede rozpowiadal,
ale Pan mnie przeciez zna i wie, ze ja ani mrumru...
I smiechem tez nie parskne, obiecuje...

Bo, wlasciwie nic wielkiego, ale pare spraw sobie zaplanowalem i jakies
nieoczekiwane przyjscia bylyby mi nie na reke, wolalbym wiedziec wczesniej...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-07-08 23:50:59
Autor: Vic
Krzysiek wrote:
Bo, wlasciwie nic wielkiego, ale pare spraw sobie zaplanowalem i jakies
nieoczekiwane przyjscia bylyby mi nie na reke, wolalbym wiedziec wczesniej...

Najlepiej, zeby to nie wypadlo w piatek, bo w piatek grzmoce...

--
plazoVic

Data: 2009-07-09 23:34:30
Autor: Krzysiek
Od nagłej a niespodziewanej śmierci...
Hallo,

"Vic" <bjorgul@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h334gd$cko$7atlantis.news.neostrada.pl...

[...]
Najlepiej, zeby to nie wypadlo w piatek, bo w piatek grzmoce...

--
plazoVic

ale to juz Pan jest niedaleko, bo we francuskim kobiecy orgazm okresla
sie jako "mala smierc", a wiec male spotkanie z Bogiem i Pana wtedy
przeciez tez dotyka... laska...

Chyba, ze Pan sie nie stara i Pana partnerka o spotkaniach z Bogiem
moze tylko pomarzyc, ale wtedy Pan nie grzmoci, a grzeszy...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-07-09 03:40:23
Autor: Panslavista
Od nagłej a niespodziewanej śmierci...

Uzytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisal w wiadomosci

Skoro to "wszystko" jest tak ladnie opisane w proroctwach, to kiedy
nastapi to "powtorne przyjscie Jezusa Chrystusa" na Ziemie??

Hm, jak przekonac ateusza?
Jako wierzacy w "druga strone" tez powinien czytac Biblie.
A tam w proroctwach napisano, ze nikt nie zna dnia ani godziny, nawet Jezus,
a jedynie Bóg - Ojciec.
Podano znaki jakie beda zwiastowac wypelnianie sie czasów. Czesc proroctw
juz sie wypelnila, czesc jest jeszcze przed nami - tak mówi Biblia. Takie
proroctwo spektakularne o gwiezdzie (kamieniu milowym) o nazwie Piolun i o
smierci w wyniku roszerzania sie opadów radioaktywnych, o skazeniu wód itp.

Data: 2009-07-09 23:20:00
Autor: Krzysiek
Od nagłej a niespodziewanej śmierci...
Hallo,

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h33igg$b7t$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]
[...]

a do czego chcial mnie Pan przekonac?? Przeciez pytalem sie tylko
kiedy przyjdzie, Pana zdaniem oczywiscie, a nie prosilem o to, zeby
Pan mnie przekonal. Te znaki na niebie i ziemi to chyba Pan z rekawa
wytrzepal, bo nie wiadomo do czego maja sie te znaki odnosic - czy
do Sadu Ostatecznego czy do kryzysu monetarnego ostatecznego, czy
moze do ostatecznego wyboru komisarzy europejskich, albo moze,
po prostu - krowa Maciejszczykow znowu weszla w szkode i wszelka
poblazliwosc ostatecznie sie wyczerpala.
Pisze Pan o proroctwach dotyczacych Boga, a ma to jakosc bab z magla.
A przeciez sa podane precyzyjne zapisy i ich sens mnie interesuje, bo
wszystko co mozna sprawdzic jest warte zainteresowania, za to gaworzenia
o znakach na niebie i ziemi wcale.
U Daniela jest podane, ze pomazaniec przyjdzie - i tu jego wyliczanie
z siedem po siedem i 62 razy siedem (co daje 483 zydowske lata, a nasze
476) po odbudowaniu swiatyni w Jerozolimie (a dokladnie po wydaniu rozkazu
o odbudowaniu). I teraz - rozkaz wydal Artaxerxes w miesiacu nisan
dwudziestego roku panowania, co po doliczeniu lat wskazuje, ze jezeli
Jezus wjechal na osle do Jerozolimy w 33 r. to proroctwo sie spelnilo,
a jezeli w innym roku, to sie nie spelnilo.
Czy tu jakiejs specjalnej i glebokiej wiary potrzeba dla zwyklej arytmetyki??
Problemem jest tylko, ze nie bardzo wiadomo kiedy i co sie wtedy dzialo,
wiec i niewiele mozna sprawdzic, ale jest jeszcze inna metoda, bo
w proroctwie nie ma wylacznosci na jeden raz, a potem czekajcie az skisniecie,
tylko wyraznie zapisana jest kolejnosc i odstep zdarzen, a wiec - czy
w nowozytnych czasach wydany byl rozkaz do odbudowania swiatyni??
Oczywiscie - Sulejman Wspanialy odbudowal ja w 1537 r., co prawda
nie wiadomo kiedy wydal rozkaz, ale jezeli w poprzednim lub tym samym
roku, to po doliczeniu 476 lat (naszych, albo 483 zydowskich) otrzyma
sie wynik wskazujacy na 2012 lub 2013 r, a to jest na tyle niedaleko,
ze da sie sprawdzic co ten zapis jest warty.

Moim zdaniem jest tyle samo warty co i pozostale zapisy, lacznie
ze znakami na niebie i ziemi, ale... a moze zrobi niespodzianke
i rzeczywiscie przyjdzie... he, he...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-07-08 20:31:49
Autor: bolek
Od nagłej a niespodziewanej śmierci...

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:h32knh$8dd$1atlantis.news.neostrada.pl...
... zachowaj nas Panie!

Chyba Ci ktoś do kadzidła dosypał Marychy.

bolek

Data: 2009-07-08 17:21:58
Autor: Grzegorz Z.
On 8 Lip, 20:31, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "abc" <opp...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:h32knh$8dd$1atlantis.news.neostrada.pl...

> ... zachowaj nas Panie!

Chyba Ci ktoś do kadzidła dosypał Marychy.

Nie, to zwyczajny lefebrysta a oni już tacy są - "po prostu inni".

Data: 2009-07-09 05:53:27
Autor: colping

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:e912dedd-b2e7-4674-91dc-05448798df49d4g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

> ... zachowaj nas Panie!

Chyba Ci ktoś do kadzidła dosypał Marychy.

Nie, to zwyczajny lefebrysta a oni już tacy są - "po prostu inni".

co tu piardulisz podrobie ginekologiczny?

ar

Data: 2009-07-08 21:00:20
Autor: Grzegorz Z.
On 9 Lip, 05:53, "colping" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitragnews:e912dedd-b2e7-4674-91dc-05448798df49d4g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

Nie, to zwyczajny lefebrysta a oni już tacy są - "po prostu inni".

co tu piardulisz podrobie ginekologiczny?

A ty to niby jaki? weterynaryjny?

Data: 2009-07-09 06:08:59
Autor: colping

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:bc114fed-30ec-4492-90f3-3e6f09f7ff18c9g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Nie, to zwyczajny lefebrysta a oni już tacy są - "po prostu inni".

co tu piardulisz podrobie ginekologiczny?

zapomnieli wtedy wode w sraczu spuscic i do dzis tu cuchniesz.

ar

Data: 2009-07-08 23:27:07
Autor: Krzysiek

"abc" <oppa12@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h32knh$8dd$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

tja, ale niedawno Pan napisal, ze Bog bedzie sadzil wyzsza wladze duchowa
gdy ta bladzi, a ta wyzsza wladza duchowa ma sadzic nizsze gdy bladzi,
a te nizsze sadza ludzi gdy bladza.

Wynika wiec, ze Sad Ostateczny nastepuje wtedy gdy sadzona jest
wyzsza wladza duchowa i wylacznie jej dotyczy, normalni ludzi nie musza
sie go bac, bo bac sie musza wylacznie wladz (wyzszych badz nizszych),
ktore zajmuja sie nimi gdy bladza.
Ze smiercia jest identycznie - nie ma powodow, aby Bog zajmowal sie
sprawdzaniem bladzenia za zycia, bo tym zajmuja sie wladze (nizsze badz
wyzsze), a co najwyzej bedzie sprawdzal kolor podniebienia u wyzszej wladzy
duchowej.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-07-09 00:25:57
Autor: berber
Od nagłej a niespodziewanej śmierci...
Może i bym przeczytał, ale już od pierwszego zdania widać, że są to wyznaniowe pierdoły. Niech cię bóg  trzyma przy rozumie!
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić