Od objęcia przez KNF nadzoru nad SKOK-iem Wołomin aż do upadłości wyprowadzono z niego ok. 1,5 mld zł

Data: 2017-08-30 22:23:07
Autor: u2
Od objęcia przez KNF nadzoru nad SKOK-iem Wołomin aż do upadłości wyprowadzono z niego ok. 1,5 mld zł
https://www.tvp.info/29827554/posel-pis-szuka-powiazan-tuska-ze-skokiem-wolomin

,,Kancelaria Premiera sprawdzi, czy zachowały się dowody ze spotkań Donalda Tuska z Andrzejem Jakubiakiem - byłym szefem KNF-u, który nadzorował SKOK Wołomin w czasie, gdy wyprowadzono z niego 1,5 mld zł" - czytamy w ,,Gazecie Polskiej Codziennie". - Jakubiak nie znalazł się na tym stanowisku przez przypadek, był współpracownikiem Hanny Gronkiewicz-Waltz - powiedział w rozmowie z gazetą poseł PiS Janusz Szewczak.

WSI w KOD. Zobacz ustalenia portalu tvp.info
Poseł Janusz Szewczak zwrócił się do Kancelarii Premiera z prośbą o informacje, czy zachowały się dowody materialne, np. notatki ze spotkań, potwierdzające, że Donald Tusk lub jego bliscy współpracownicy byli informowani w latach 2012-2014 o nieprawidłowościach w SKOK-u Wołomin przez przedstawicieli KNF-u, w tym przez jego przewodniczącego Andrzeja Jakubiaka. Gdy z wołomińskiej kasy wyłudzano pieniądze, bezpośrednim zwierzchnikiem Jakubiaka był Donald Tusk.

Poseł Szewczak ocenił w rozmowie z ,,Codzienną", że Jakubiak nie otrzymał stanowiska szefa KNF-u przez przypadek. - Był współpracownikiem prominentnych polityków PO, w tym wiceprzewodniczącej partii Hanny Gronkiewicz-Waltz. Od objęcia przez KNF nadzoru nad SKOK-iem Wołomin aż do upadłości wyprowadzono z niego ok. 1,5 mld zł. To naprawdę mało prawdopodobne, aby szef KNF-u o tych nieprawidłowościach nie wiedział. Trzeba to dokładnie sprawdzić, by być może będziemy mieli do czynienia z niedopełnieniem obowiązków nadzorczych - wyjaśnił poseł.

,,W aferze dotyczącej SKOK-u Wołomin zarzuty usłyszał m.in. były oficer WSI Piotr P., członek rady nadzorczej kasy, który w przeszłości kierował słynna fundacją Pro Civili. Przypomnijmy, że fundacja wyłudziła kilkaset milionów złotych z Wojskowej Akademii Technicznej, w czasie gdy ministrem obrony narodowej był Bronisław Komorowski" - czytamy w ,,Gazecie Polskiej Codziennie".

,,Gazeta Polska Codziennie"

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-08-30 22:40:55
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

https://www.tvp.info/29827554/posel-pis-szuka-powiazan-tuska-ze-skokiem-wolomin
,,Gazeta Polska Codziennie"

Codzienna lasacja mózgu do kwadratu :DDDDDDDDDDDdd

Do AK wstąpił jako 16-latek. W sierpniu 1944 r. walczył w Powstaniu
Warszawskim. Po wojnie pracował jako bibliotekarz w szkole podległej MSW. Teraz
na mocy ustawy dezubekizacyjnej rząd RP obniżył mu emeryturę. - Nazwali mnie
oprawcą i zbrodniarzem. Nie rozumiem tego. To, że strzelałem do Niemców, to
jeszcze nie powód, by nazywać mnie mordercą - mówi Onetowi pan Zbigniew, ps.
"Jastrząb". Nie podajemy jego nazwiska, bo "Jastrząb" chce dalej żyć w spokoju.

    Pan Zbigniew przez 25 lat pracował jako kierownik biblioteki w Wyższej
Szkole Oficerskiej w Legionowie
    Z tego powodu obejmuje go ustawa dezubekizacyjna. W maju tego roku otrzymał
decyzję o obniżce emerytury
    - Nie czuję nienawiści do autorów ustawy, ale kiedyś będą musieli spojrzeć
sobie w lustro - mówi były powstaniec      - Ja już jestem stary. Jak nie będę mógł dać sobie rady, to z żoną mamy
wystarczająco dużo leków, żeby samemu skończyć z życiem - dodaje

Ustawa dezubekizacyjna Prawu i Sprawiedliwości wymknęła się spod kontroli. Obóz
władzy miał karać komunistycznych zbrodniarzy, ale upokarza także niewinnych
ludzi. A czasem nawet bohaterów, którym w świetle kamer chętnie oddaje cześć.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-30 22:48:50
Autor: u2
W dniu 30.08.2017 o 22:40, Presidente de San Escobar pisze:
Do AK wstąpił jako 16-latek. W sierpniu 1944 r. walczył w Powstaniu
Warszawskim. Po wojnie pracował jako bibliotekarz w szkole podległej MSW. Teraz
na mocy ustawy dezubekizacyjnej rząd RP obniżył mu emeryturę.

te piździak, lubujesz się fejk-niusach:)))))))))))))

Data: 2017-08-31 11:16:24
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> na mocy ustawy dezubekizacyjnej rząd RP obniżył mu emeryturę.

te piździak, lubujesz się fejk-niusach:)))))))))))))

Zlasowany - to do ciebie :DDDDDDDDDDDDd

Data: 2017-08-31 21:33:16
Autor: u2
W dniu 31.08.2017 o 11:16, Presidente de San Escobar pisze:
Do AK wstąpił jako 16-latek. W sierpniu 1944 r. walczył w Powstaniu
Warszawskim. Po wojnie pracował jako bibliotekarz w szkole podległej MSW.

te piździak, znowu ściemniasz, w Legionowie była kuźnia esbeków, AK-owiec czy nie, musiał o tym wiedzieć:)

Data: 2017-08-31 22:45:05
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

te piździak, znowu ściemniasz, w Legionowie była kuźnia esbeków, AK-owiec czy nie, musiał o tym wiedzieć:)

O specjalista - od razu wiedziałem żeś kapuś i kryptokomuch :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-31 23:21:49
Autor: u2
W dniu 31.08.2017 o 22:45, Presidente de San Escobar pisze:
te piździak, znowu ściemniasz, w Legionowie była kuźnia esbeków,
AK-owiec czy nie, musiał o tym wiedzieć:)
O specjalista

dużo lepiej niż szpec piździak:)

Data: 2017-09-01 06:41:28
Autor: Lepudruk
AK-owiec z Żoliborza

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:j9tgqc9881ndqhi4kcghhciib2p8cboevb4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

AK-owiec czy nie, musiał o tym wiedzieć:)

O specjalista - od razu wiedziałem żeś kapuś i kryptokomuch :DDDDDDDDD

Jak to się stało, że stary AK-owiec, ojciec bkliźniaków otrzymuje wille na
Żoliborzu, a synkowie załapali się na aktorów w PRL-owskim filmie ?  Jak to
się stało, że Jaruzelski w 1980 internował wszystkich krąbrnych
opozycjonistów, naszego bohatera mimo, że dobrowolnie zgłosił się na
komisariat w opornikiem w klapie pogoniono do domu? Jak to się stało, że
20 minut przed faktycznym lądowaniem (samolot  był opóźniony) zadzwonił brat
do brata i za chwilę z samolotu i pasażerów zrobiła się bezkształtna masa?
Zadziwiające, że PiS-owcy wiedzą dobrz gdzie była szkoła SB,  a milczeniem
pomijają dokonania naszego bohatera nie tylko w walce o demokrację ale i
jego skłonności do chłopców?

--
Lepudruk

Data: 2017-09-01 10:07:37
Autor: u2
W dniu 01.09.2017 o 06:41, Lepudruk pisze:
Jak to się stało, że stary AK-owiec, ojciec bkliźniaków otrzymuje wille na
Żoliborzu

kłamiesz piździak, jak zwykle:))))))))))))

Data: 2017-09-01 10:51:54
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 01.09.2017 o 06:41, Lepudruk pisze:
> Jak to się stało, że stary AK-owiec, ojciec bkliźniaków otrzymuje wille na
> Żoliborzu

kłamiesz piździak, jak zwykle:))))))))))))

Rajmund dostał willę za donoszenie - ogólnie znana tajemnica.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-02 07:47:21
Autor: Lepudruk
Od objęcia przez KNF nadzoru nad SKOK-iem Wołomin aż do upadłości wyprowadzono z niego ok. 1,5 mld zł
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:ps7iqcd052b6ngn8vei8e000k2pld3e0ue4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> Żoliborzu

kłamiesz piździak, jak zwykle:))))))))))))

Rajmund dostał willę za donoszenie - ogólnie znana tajemnica.

Na dodatek Rajmund nie jest prawdziwym ojciem bliźniaków. To ich stryj.

--
Lepudruk

Data: 2017-09-02 07:47:23
Autor: Lepudruk

u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> Żoliborzu

kłamiesz piździak, jak zwykle:))))))))))))

Rajmund dostał willę za donoszenie - ogólnie znana tajemnica.

Ta suwalska kanalia u2 siedzi u mnie w koszu na śmieci! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-09-03 12:31:27
Autor: Presidente de San Escobar
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

Ta suwalska kanalia u2 siedzi u mnie w koszu na śmieci! ;-)))

On z Suwałk? Zawsze byłem za tym by te ziemie zwrócić Matrioszce Rosji - ta
sama mentalność :DDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-03 16:31:14
Autor: Lepudruk
Od objęcia przez KNF nadzoru nad SKOK-iem Wołomin aż do upadłości wyprowadzono z niego ok. 1,5 mld zł
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:vemnqctv7ke77mjuljp867qfbv6cbolorb4ax.com...
[...]

No nie z samych Suwałk, trzeba jeszcze cały dzień jechać furmanką do tego
zadupia.

--
Lepudruk

Data: 2017-09-03 16:32:23
Autor: u2
W dniu 03.09.2017 o 12:31, Presidente de San Escobar pisze:
On z Suwałk? Zawsze byłem za tym by te ziemie zwrócić Matrioszce Rosji - ta
sama mentalność

ano, widać żeś kacapsko-szwabski pachołek piździak:)))))))))

Data: 2017-09-03 17:54:55
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> sama mentalność

ano, widać żeś kacapsko-szwabski pachołek piździak:)))))))))

Piśdziak, kacapem akurat to od ciebie zajeżdża :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-31 12:54:59
Autor: Zenek Kapelinder
Od objęcia przez KNF nadzoru nad SKOK-iem Wołomin aż do upadłości wyprowadzono z niego ok. 1,5 mld zł
Fajne sa zyciorysy dziadkow faceta co sie Plusk nazywa czy jakos tak. Jego dziadka niemcy zwolnili z obozu koncentracyjnego ze wzgledu na nieprzydatnosc do pracy. Drugi tez mial farta w zyciu. Ciotka mniej.

Od objęcia przez KNF nadzoru nad SKOK-iem Wołomin aż do upadłości wyprowadzono z niego ok. 1,5 mld zł