Od poniedziałku nie będzie w Polsce bezrobocia

Data: 2013-09-16 10:36:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Od poniedziałku nie będzie w Polsce bezrobocia
Tylko sile ruchu związkowego można zawdzięczać, że coś, co na początku czterodniowych protestów nikomu się nie śniło, dziś staje się rzeczywistością.

– Podpisałem właśnie rozporządzenie, które od poniedziałku likwiduje bezrobocie – oznajmił Donald Tusk zaskoczonym dziennikarzom na zwołanej w niedzielę konferencji prasowej. - Wcześniej nie chciałem tego robić, bo w głębi duszy jestem liberałem, ale związkowcy mnie przekonali – wyznał premier.

Premier doprecyzował, że nie wszyscy w rządzie się z tą decyzją początkowo zgadzali. – Minister Rostowski argumentował, żeby z pełnym zatrudnieniem zaczekać do powrotu koniunktury, ale przekonała go perspektywa większych wpływów z podatku dochodowego – ujawnił Tusk.

Według naszych informacji, największym przeciwnikiem był jednak minister pracy Władysław Kosiniak-Kamysz.

– Nie dziwię mu się – mówi ważny polityk PSL. – Władek boi się, że straci robotę.

http://tiny.pl/h3blx

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-16 16:14:16
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5236c31d$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
Tylko sile ruchu związkowego można zawdzięczać, że coś, co na początku czterodniowych protestów nikomu się nie śniło, dziś staje się rzeczywistością.

Masz na myśli brak bezrobocia wśród działaczy związkowych oczywiście. ;-)

MW

Od poniedziałku nie będzie w Polsce bezrobocia