Od przyszłego tygodnia zaczynam się uczyć szwedzk iego i norweskiego...

Data: 2010-01-29 11:08:56
Autor: Woland
Od przyszłego tygodnia zaczynam się uczyć szwedzk iego i norweskiego...
Rosyjski poznałem na tyle dobrze, że mogę sobie już dać spokój....
Nordyckie języki zawsze mnie pociągały, ale jakoś nigdy nie mogłem
znaleźć czasu na ich naukę.. Najbardziej podoba mi się ich ekstremalne
zdialektyzowanie... Będzie w chuj nauki, rezerwuję sobie 4 lata....

Data: 2010-01-29 14:18:17
Autor: Mariusz Merta
widzę, że lizanie rowa przez szwwedów i norwegów pana rajcuje
proszę ich poprosić, zeby robili to rogatych chełmach
powinno to być ciekawsze od marchewki...
:-)))))
a jak już będzie miał pan dość, zawsze może pan poprosić o pomoc
szenyszyn, środę czy piterę...
tyle że one może wolą francuski niewymowny z intensywna pracą
języka... :-))))
Mariusz Merta

Od przyszłego tygodnia zaczynam się uczyć szwedzk iego i norweskiego...