Od rana mam dobry humor ...

Data: 2011-05-25 15:53:21
Autor: MH
Od rana mam dobry humor ...
Pogoda fajna , na ogródku muchy latają , Młotek szału dostaje , Murzynka ponoć
obraziła się na Prezydenta RP , Antenka milczy , u2 komzy wsunoł , i tak
ogólnie klawo jak cholera...

MH

Data: 2011-05-25 11:23:00
Autor: Marek
Od rana mam dobry humor ...
On May 25, 5:53 pm, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Pogoda fajna , na ogr dku muchy lataj , M otek sza u dostaje , Murzynka pono
obrazi a si na Prezydenta RP , Antenka milczy , u2 komzy wsuno , i tak
og lnie klawo jak cholera...

MH

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

A jak ze wzwodem - to oznaka cisnienia atmosferycznego  - jesli
barometr dziala...?

Data: 2011-05-25 23:01:44
Autor: MH
Od rana mam dobry humor ...
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
On May 25, 5:53=A0pm, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
t/

A jak ze wzwodem - to oznaka cisnienia atmosferycznego  - jesli

Jak mi nikt nie przypomina o istnieniu prezesa , to i owszem dziękuje , robi
się w sprzyjających okolicznościach bardzo zwinny...

MH

--

Od rana mam dobry humor ...