Od razu lepiej

Data: 2010-02-27 06:36:32
Autor: Leszczur
Od razu lepiej
On 27 Lut, 15:11, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Maxowy kontrakt dla Bryanta, a nie mam najmniejszych wątpliwości, że
taki dostanie, będzie gigantyczną pomyłką Lakers.

Oczywiscie, ze dostanie. Pytanie na ile lat - ja stawiam na 4, żeby
Lakers nie wpadli w over-36 rule. Chociaż pewnie Buss nie chciałby,
żeby Kobe przeszedł do Clippers i z nimi za rok doszedł do finałów
konferencji ;-)
W tej chwili Bryant ma przebieg zawodnika około 34-letniego. A jak się
kończą extensions dla takich ziutków? Najlepiej popatrzeć na Garnetta.
Circa 60M$ za następne dwa lata gry na jednej nodze (nie wiem jak
bedzie wygladała struktura wydatków Celtics i jaki bedzie prog LT).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-27 16:20:31
Autor: Tomasz Radko
Od razu lepiej
W dniu 2010-02-27 15:36, Leszczur pisze:

[...]

W dodatku Bryant jest SG. Zrobiłem listę graczy 35+letnich, mających do
6'7'' wzrostu i WS>8. B-r znalazło 12 takich sezonów.

Trzy z przełomu 60/70, kiedy WS można tylko szacować (dwa razy Johny
Green, raz Lenny Wilkens).

Cztery sezony Stocktona, który był mutantem i przybyszem z Kosmosu
(mając 37, 38, 39 i 40 lat zagrał po 82 mecze i zaliczył 42 WS, nie
schodząc poniżej 9.0).

Trzy sezony Reggie Millera.

Jeden Kidda, jeden Paytona.

Czyli w ciągu ostatnich 40 lat (wcześniej nie ma kompletnych danych)
dokładnie jeden SG/SF miał po 34 roku życia sezon (a nawet trzy) z
WS>=8. W dodatku Miller był spot shooterem, Bryantowi celność za trzy
powyżej 40% raczej nie grozi. A Miller dodatkowo miał lepszy wskaźnik As/TO.

Gdyby nie względy wizerunkowe Lakers powinni w offseason rozmawiać o s'n't.

pzdr

TRad

Od razu lepiej