Od tego czasu jesteśmy ze szwagierką osgtrożniejsi :)

Data: 2017-08-16 21:25:52
Autor: boukun
Od tego czasu jesteśmy ze szwagierką osgtrożniejsi :)
https://kobieta.wp.pl/13-lat-temu-zgubila-pierscionek-zareczynowy-nie-wierzyla-ze-sie-znajdzie-6155842764793985a

Miklas
1h temu

Moja żona znalazła moja obrączkę pod kanapą u swojej siostry. Ciężko było to wytłumaczyć, ale łyknęła kit o pomocy przy przemeblowaniu. Od tego czasu jesteśmy ze szwagierką osgtrożniejsi :)

pobożna położna przełożona
9 min. temu

a mi obrączka nigdy nie spadła bo jezdem panienką

Od tego czasu jesteśmy ze szwagierką osgtrożniejsi :)