Od: wojtek@divetrek.com.pl

Data: 2011-05-18 09:13:42
Od: wojtek@divetrek.com.pl
-- -- Wiadomość Oryginalna -- --
Od: wojtek@divetrek.com.pl
Do: hdo@tlen.pl
Data: 16 maja 2011 13:56
Temat: Usunięcie konta na Witaj na prywatnym forum Dive Trek Group

Witaj Smok, Dostajesz ten e-mail, ponieważ twoje konto zostało usunięte z Witaj na
prywatnym forum Dive Trek Group
Dodatkowych informacji, możesz spróbować uzyskać u administratora.

-- Ekipa Dive Trek Group

Witam.
W cywilizowanym świecie żeby była kara, powinno być przewinienie i osądzenie.
Czy mogę się dowiedzieć co przeskrobałem ?
Czy bycie niezależnym projektantem jest taką zbrodnią ?
http://uprp.pl/patentwebaccess/patentImage.aspx?id=4696529&numer=-1
Już jestem tam gdzie Ciebie i usłużnego administratora, nie ma.
Zazdrościsz ? Nie ma czego, sam możesz coś wynaleźć.

pozdrawiam rc
http://www.rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?t=154 to zbrodnia, to by było tragiczne, gdyby "kjar" nie był tak śmieszną postacią, teraz to jedynie cyrk wojtek@divetrek.com.pl.

Data: 2011-05-18 11:41:29
Autor: Rechot
wojtek@divetrek.com.pl
Znów nie pojmujesz zasady.
Nie musiałes nic przeskrobać.
To kolejne PRYWATNE forum na którym Cie nie chcą.
Po prostu nie jesteś lubiany i tyle.

Pozdrawiam
Rechot

Data: 2011-05-18 11:38:22
Autor:
wojtek@divetrek.com.pl
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
[...]

Zabawne jest coś innego Wojtek Filip zastosował jeszcze bardziej paskudne metody niż Żabierek. Tego ostatniego zezłościłem na FN, w ramach zemsty wywalił ze swojego forum. "Cel uświęca środki" w totalitarnych: ustrojach, środowiskach czy klikach klakierów lub moderatorów FN.
To można załatwić zgodnie z prawem wewnętrznym, jak się chadza na skróty to kim się jest.

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-18 13:41:01
Autor: Tytus
wojtek@divetrek.com.pl
Zabawne jest coś innego Wojtek Filip zastosował jeszcze bardziej paskudne

co nie jest zabawne to to że ty jak wienkszość polaczków nie wiensz co to własność prywatna....

jk

Data: 2011-05-18 12:05:27
Autor:
wojtek@divetrek.com.pl
Tytus <Tytus1977@yahoo.com> napisał(a):
> Zabawne jest coś innego Wojtek Filip zastosował jeszcze bardziej paskudne

co nie jest zabawne to to że ty jak wienkszość polaczków nie wiensz co to własność prywatna....

jk

Kolina ile osób tobą wycierało podłogę ?
Polecam Tobie tamto forum, jak się nie spodobasz administratorowi "kjar" to będzie Ciebie gnoił, partytura metod jest szeroka: na początku to obszczekiwanie przez kilka osób, potem połajanki w PW. (Wyjątkowo na tamtym forum nie wolno polemizować z administratorem czy moderatorem.) Kolejny etap to kasowanie selektywne postów, to znaczy zostają posty obszczekujących.

Dopiero po kilku latach właściciel osobiście poinformował o decyzji, taki wymóg postałem "kjar" tylko to było dawno temu (wtedy był moderatorem bardzo usłużnym). Dlaczego istniał na forum ktoś kto nie może być aktywny, taki sam numer był uskuteczniany na FN.

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-18 18:53:51
Autor: Rechot
wojtek@divetrek.com.pl

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ir0b3e$49t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Trudno do Ciebie dotrzeć ale bedę próbował.
Taki przykład:
Organizuję otwartą imprezę u siebie w chacie. Ludziska spraszają przyjaciół, kolegów znajomych królika itp.
I przez dziwny zbieg okoliczności Ty też się pojawiasz na tej imprezie.
Jesteś brudny, śmierdzący a do tego w chamski sposób drażnisz bawiących się gości.
Co robię? Proszę grzecznie o zmianę zachowania a jezeli to nie pomaga to ochrona wywala Cię z imprezy z kopniakiem na porzegnanie.
I właśnie tak zostałeś potraktowany na forum.
Nie pierwszy i zapewne nie ostatni raz.

Dociera cos do Rysia ? ;-)

Pozdrówka
Rechot

Data: 2011-05-18 18:37:33
Autor:
wojtek@divetrek.com.pl
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Trudno do Ciebie dotrzeć ale bedę próbował.

Trudno głosowi żaby rozmawiać ze Smokiem to zupełnie zrozumiałe.

Taki przykład:
Organizuję otwartą imprezę u siebie w chacie. Ludziska spraszają przyjaciół, kolegów znajomych królika itp.
I przez dziwny zbieg okoliczności Ty też się pojawiasz na tej imprezie.

To jak się nazywasz ? Wiesz tak na przyszłość.

Jesteś brudny, śmierdzący a do tego w chamski sposób drażnisz bawiących się gości.

Klasyka wyobrażenie i poniżanie.

Co robię? Proszę grzecznie o zmianę zachowania a jezeli to nie pomaga to ochrona wywala Cię z imprezy z kopniakiem na porzegnanie.

Akurat podłoże jest inne choć czysto psychologiczne i nie założyciela a jego wiernego sługusa.
Mój komunikator internetowy pokazuje tu błąd ortograficzny w słowie "porzegnanie" którego użyłeś.

I właśnie tak zostałeś potraktowany na forum.
Nie pierwszy i zapewne nie ostatni raz.

Dociera cos do Rysia ? ;-)

Pozdrówka
Rechot

"Rechot" konto "Smok" zostało skasowane po raz pierwszy.
Trudno ponownie skasować to co już nie istnieje głupek z waszmości wychodzi.

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-18 20:53:11
Autor: Rechot
wojtek@divetrek.com.pl
Mój komunikator internetowy pokazuje tu błąd ortograficzny w słowie
"porzegnanie" którego użyłeś.

Dobrze że masz komunikator z funkcją kontroli ortografii.
Bez tego nie byłbyś taki błyskotliwy ;-))

R.

Data: 2011-05-18 19:04:09
Autor:
wojtek@divetrek.com.pl
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Dobrze że masz komunikator z funkcją kontroli ortografii.
Bez tego nie byłbyś taki błyskotliwy ;-))

R.

To zasługa programistów.

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-18 22:44:31
Autor: Rasmi
wojtek@divetrek.com.pl
Dnia Wed, 18 May 2011 18:37:33 +0000 (UTC), demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl
napisał(a):

Mój komunikator internetowy pokazuje tu błąd ortograficzny w słowie "porzegnanie" którego użyłeś.

I mnie zakłuł w oczy taki oczywisty brak poszanowania pisowni.
Jak zapewne zauważyłeś przestałem się czepiać Twoich błędów
bo jak pisałeś Twoja dysleksja uniemożliwia Ci poprawne pisanie.
Widzą jednak, że potrafisz sprawdzić czy tekst jest poprawnie
napisany jeśli zechcesz, oczywiscie.

Pozdrawiam
Rasmi

Data: 2011-05-18 21:09:50
Autor:
wojtek@divetrek.com.pl
Rasmi <grzmic2@wp.pl> napisał(a):
Widzą jednak, że potrafisz sprawdzić czy tekst jest poprawnie
napisany jeśli zechcesz, oczywiscie.

O ile przeglądarka to umożliwia, akurat nowsza wersja to czyni od niedawna. Inna której używałem też sprawdzała pisownię lecz musiałem z niej zrezygnować. A ortografię "mam tam gdzie trza". Podłóż sobie pasującą teść.

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-19 20:31:41
Autor: Rasmi
wojtek@divetrek.com.pl
Dnia Wed, 18 May 2011 21:09:50 +0000 (UTC), demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl
napisał(a):

ortografię "mam tam gdzie trza".

Ubolewam z tego powodu.

Podłóż sobie pasującą teść.
O czyim teściu mówisz??? :) Twoim czy moim i gdzie go mam
podłożyć? :):):)

pozdrawiam
Rasmi

Data: 2011-05-19 19:03:04
Autor:
napisał(a):
 > ortografię "mam tam gdzie trza". Ubolewam z tego powodu.

> Podłóż sobie pasującą teść.
O czyim teściu mówisz??? :) Twoim czy moim i gdzie go mam
podłożyć? :):):)

Układanka za trudna ? pod "tam gdzie trza".

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-19 21:08:45
Autor: Rasmi
wojtek@divetrek.com.pl

napisał(a):

[...]

Po co ta elektryczność Ryszardzie? To tylko taki
niewinny żart (napisałeś teść zamiast treść). :) = taki znaczek oznacza usmiech(gdybys nie wiedział).
Trudne? ;)

pozdrawiam Rasmi

Data: 2011-05-19 21:32:48
Autor: Rechot
wojtek@divetrek.com.pl

napisał(a):

[...]

Dla Rysia wszystko na co nie ma wzoru jest trudne.
Dla niego tylko liczenie dekompresji jest łatwe.
;-)
Rechot

Data: 2011-05-20 05:09:25
Autor:
[...]

"Rechot" zobacz jaki ładny wątek wynika z Twojego wpisu.
Pozostała by jedynie informacja o jakiejś aktualizacji bazy danych.
Ale zapiekłość Twoja, dała ładny opis działania tamtego forum i kultury osób tam działających.

Kawał ładnego czarnego PR dodatkowo dokumentalnego.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-05-20 05:16:09
Autor:
wojtek@divetrek.com.pl
Rasmi <grzmic2@wp.pl> napisał(a):
Po co ta elektryczność Ryszardzie? To tylko taki
niewinny żart (napisałeś teść zamiast treść).

Programiki sprawdzające ortografię nie odróżniają na razie sensu słów i znaczeń dłuższych układów słów, dlatego wychodzą takie kwiatki.
Na to że będę robił błędy ortograficzne, masz moją dożywotnią gwarancję. (serio)
:) = taki znaczek oznacza usmiech(gdybys nie wiedział).
Trudne? ;)

Znam te znaczki i ich chronicznie nie używam, lecz i tak wyczytywane są treści których nie napisałem.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-05-18 20:39:19
Autor: Daniel Kowalski
wojtek@divetrek.com.pl

Dociera cos do Rysia ? ;-)

Ryś w tym momencie wychodzi z prywatki, po chwili ubiera perukę oraz inny sweterek i wraca rudy lisek jako inna osoba ;-)

Data: 2011-05-18 19:02:14
Autor:
wojtek@divetrek.com.pl
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):

> Dociera cos do Rysia ? ;-)

Ryś w tym momencie wychodzi z prywatki, po chwili ubiera perukę oraz inny sweterek i wraca rudy lisek jako inna osoba ;-)

Przecież pisałem otwartym teksem że przesterowanie forum na "Chiński Syndrom" to kapitalna zabawa. Zwłaszcza jak moderatorzy grają w "Breżniewki" (to forma gry w której reguły zmienia się tak żeby jedna strona wygrywała).

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-18 20:51:15
Autor: Rechot
wojtek@divetrek.com.pl

Użytkownik "Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4DD41257.6020605gazeta.pl...

Dociera cos do Rysia ? ;-)

Ryś w tym momencie wychodzi z prywatki, po chwili ubiera perukę oraz inny sweterek i wraca rudy lisek jako inna osoba ;-)

Niestety, łatworozpoznawalny smród się nadal za nim ciągnie ;-))

Data: 2011-05-18 19:11:01
Autor:
wojtek@divetrek.com.pl
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Niestety, łatworozpoznawalny smród się nadal za nim ciągnie ;-))

"Rechot" najlepszą recenzją "kjar" jest wpis Grzesia Redera, jest jak przystało na użytkownika Forum Wojciecha Filipa, jest popisem kultury. Również to znamienity kursant Tomasza Żabierka. Gratuluję towarzystwa i wzorców etyczno-estetyczno-moralnych.
Jak widzisz łatwo tobie przykopać z takim zapleczem "wzoróf cnut fszelakich" (to mało wybredny żart ortograficzny, piszę to bo lotny to nie jesteś)

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-18 22:21:23
Autor: Rechot
wojtek@divetrek.com.pl

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ir15k5$3ul$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiesz co Rysiu....
Ty nie jesteś głupi.
Ty jesteś bardzo głupi .
Zgłoś sie do jakiejs fundacji.
Ktoś sie z litości Tobą zaopiekuje.

Dobranoc.
R.

Data: 2011-05-18 21:11:38
Autor:
> [...]

> mało wybredny żart ortograficzny, piszę to bo lotny to nie jesteś)

Prawda w oczy kole ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-18 13:31:17
Autor: jacekplacek
Od: wojtek@divetrek.com.pl
Cześć Rysiu :)
Jak Cię nie lubię, tak mnie ten post rozbawił:)) Możesz sprecyzować, bo nie jest to zbyt jasne. Wywalili Cię za chamstwo z FDT kilka lat temu, ale konto istniało i dopiero teraz je skasowali?!:))

Data: 2011-05-18 16:01:01
Autor: mcgregorius
Od: wojtek@divetrek.com.pl
Cześć Rysiu :)

Jak Cię nie lubię, tak mnie ten post rozbawił:)) Możesz sprecyzować, bo nie

jest to zbyt jasne. Wywalili Cię za chamstwo z FDT kilka lat temu, ale konto

istniało i dopiero teraz je skasowali?!:))

lachociąg kjar się był zagapił:(

Data: 2011-05-18 18:58:26
Od: wojtek@divetrek.com.pl
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
> [...]

konto

> istniało i dopiero teraz je skasowali?!:))

Odpowiem 2 osobom jednocześnie nie mogli mnie za chamstwo wywalić, bo nie jestem chamem.
Natomiast "kjar" jak człowiek usłużny poza granice przyzwoitości wtedy nie mógł skasować był moderatorem i tak się ostało.
Ostatnio "kjar" gnoił użytkownika i pisał bzdury, to założyłem konto i wpisałem się.

[quote="demolant"]Wysłany: 14-05-2011, 21:56    kjar napisał/a: Kandydaci na nurków zawodowych poddawani są testowi na na nadwrażliwość tlenową w komorze hiperbarycznej przy ciśnieniu parcjalnym tlenu 2.0 do 2.1 atm. Znakomita wiekszość z nich przechodzi ten test bez problemu.
[/quote]

Chyba masz mocno nie aktualne informacje, dodał bym że nie było takiego testu nawet dawno temu gdy był na głębokości 12m, obecnie jest prowadzony na 18 m. Wytyczne opracowywali w 1987 R. Kłos i R. Olszański (obecnie obaj są profesorami Komandorami). W nurkowaniu z wykorzystaniem aparatów tlenowych jest też pojęcie "wycieczka" to zejście do 15m z czasem 10 min. pozdrawiam rc[/quote] Trudno żeby taki kulturalny człowiek jak "kjar" wytrzymał wpis.
Potem dołożyłem drugi wpis ze zdjęciem AO do dekompresji tlenowej w komorze dekompresyjnej. Tego zupełnie nie "zcierpiał". Skasował potem po zastanowieniu pierwszy wpis i profil. Czyste jaja, taki ekspert a bez klasy (typowe dla ludzi bez podstawowej wiedzy, z władzą w ręku). Dla przypomnienia systemy do głębokiego nurkowania wykonywała kiedyś Stocznia Szczecińska ale widocznie konstruktora "kjar" nie dopuszczono do tych prac, bo miał "za wysokie" kwalifikacje. Dodam że można znaleźć dekompresję tlenową w książce "Medycyna Nurkowa" J.Krzyżak od 12m. Owszem to nie jest zalecane do rutynowego stosowania, lecz ratując życie istnieje możliwość spowolnienia szybkiej ucieczki i oddychanie dużo głębiej niż wynika to z ograniczeń 1,4 at, 1,6 at czy 1,8 wojskowego ppO2.
Takie "profesjonalne" forum a pierdzą i zachwycają się jak pięknie pachnie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-18 22:25:39
Autor: Rechot
Od: wojtek@divetrek.com.pl
Sory  mcgregorius że się wcinam

Odpowiem 2 osobom jednocześnie nie mogli mnie za
chamstwo wywalić, bo nie  jestem chamem.

Twoja autoocena nie ma większego znaczenia. Ważne jak Cie oceniaja inni.

Wytyczne opracowywali w 1987 R. Kłos i R. Olszański (obecnie obaj są profesorami Komandorami).

A Ty kim jesteś ? Masz jakies wykształcenie?

Rechot

Data: 2011-05-18 21:15:50
Od: wojtek@divetrek.com.pl
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Twoja autoocena nie ma większego znaczenia. Ważne jak Cie oceniaja inni.

Twojej i tak nie pobiję, jak to szło ?
Po co się odzywałem, czy bardziej w wersji Grzesia, ucznia Żabierka.

> Wytyczne opracowywali w 1987 R. Kłos i R. Olszański (obecnie obaj są > profesorami Komandorami).

A Ty kim jesteś ? Masz jakies wykształcenie?

Rechot

Przedstawiłeś się ? Czy jak inne anonimowe byty uciekasz przed samym sobą.

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-22 18:56:44
Autor: jacekplacek
Od: wojtek@divetrek.com.pl
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Takie "profesjonalne" forum a pierdzą i zachwycają się jak pięknie pachnie.

W sumie, robisz Rysiek, świetną robotę. Jak tylko pojawia się jakikolwiek troll, moderatorzy zaraz kwitują: "eeee, to musi być Czarnecki..." - i znów mogą spać spokojnie :)))) Gratuluję nurkowania na Piłaknie. Podobało się? To do szczęścia brak Ci tylko psa: kochają bezwarunkowo :) Miłego lata, Rysiu.

Data: 2011-05-22 19:18:52
Od: wojtek@divetrek.com.pl
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
W sumie, robisz Rysiek, świetną robotę. Jak tylko pojawia się jakikolwiek troll, moderatorzy zaraz kwitują: "eeee, to musi być Czarnecki..." - i znów mogą spać spokojnie :))))

Akurat dzięki nadgorliwości "kjar", udało się napisać sporo czarnego PR.
Jak widzisz mówiłeś że jestem wywalony z DiW a nie byłem. Klasyka Twoich pomówień.

 Gratuluję nurkowania na Piłaknie. Podobało się? To

Znowu jakieś wyobrażenia, jak zwykle nie trafne.

do szczęścia brak Ci tylko psa: kochają bezwarunkowo :) Miłego lata, Rysiu.

Życzę Tobie żebyś nauczył się rozwiązywania równań różniczkowych, to czym się posługuję od 2 klasy liceum. Będziesz mógł zrozumieć modele dekompresji. pozdrawiam rc

Data: 2011-05-26 19:13:49
Autor:
cd "kjar"
[...]

"&#1048;&#1044;&#1040;-72&#1044;2 - &#1080;&#1085;&#1076;&#1080;&#1074;&#1080;&#1076;&#1091;&#1072;&#1083;&#1100;&#1085;&#1099;&#1077; &#1076;&#1099;&#1093;&#1072;&#1090;&#1077;&#1083;&#1100;&#1085;&#1099;&#1077; &#1072;&#1087;&#1087;&#1072;&#1088;&#1072;&#1090;&#1099; &#1087;&#1088;&#1077;&#1076;&#1085;&#1072;&#1079;&#1085;&#1072;&#1095;&#1077;&#1085;&#1099; &#1076;&#1083;&#1103; &#1086;&#1073;&#1077;&#1089;&#1087;&#1077;&#1095;&#1077;&#1085;&#1080;&#1103; &#1076;&#1077;&#1082;&#1086;&#1084;&#1087;&#1088;&#1077;&#1089;&#1089;&#1080;&#1080; &#1074;&#1086;&#1076;&#1086;&#1083;&#1072;&#1079;&#1072; &#1074; &#1076;&#1077;&#1082;&#1086;&#1084;&#1087;&#1088;&#1077;&#1089;&#1089;&#1080;&#1086;&#1085;&#1085;&#1099;&#1093; &#1082;&#1072;&#1084;&#1077;&#1088;&#1072;&#1093;. &#1050;&#1086;&#1084;&#1087;&#1083;&#1077;&#1082;&#1090; &#1072;&#1087;&#1087;&#1072;&#1088;&#1072;&#1090;&#1072; &#1048;&#1044;&#1040;-72&#1044;1 &#1089;&#1083;&#1091;&#1078;&#1080;&#1090; &#1076;&#1083;&#1103; &#1076;&#1077;&#1082;&#1086;&#1084;&#1087;&#1088;&#1077;&#1089;&#1089;&#1080;&#1080; &#1080; &#1074;&#1086;&#1076;&#1086;&#1083;&#1072;&#1079;&#1085;&#1099;&#1093; &#1089;&#1087;&#1091;&#1089;&#1082;&#1086;&#1074; &#1074; &#1076;&#1077;&#1082;&#1086;&#1084;&#1087;&#1088;&#1077;&#1089;&#1089;&#1080;&#1086;&#1085;&#1085;&#1099;&#1093; &#1082;&#1072;&#1084;&#1077;&#1088;&#1072;&#1093; &#1085;&#1072; &#1075;&#1083;&#1091;&#1073;&#1080;&#1085;&#1072;&#1093; &#1076;&#1086; 300&#1084;. &#1050;&#1086;&#1084;&#1087;&#1083;&#1077;&#1082;&#1090; &#1072;&#1087;&#1087;&#1072;&#1088;&#1072;&#1090;&#1072; &#1048;&#1044;&#1040;-72&#1044;2 &#1089;&#1083;&#1091;&#1078;&#1080;&#1090; &#1076;&#1083;&#1103; &#1082;&#1080;&#1089;&#1083;&#1086;&#1088;&#1086;&#1076;&#1085;&#1086;&#1081; &#1076;&#1077;&#1082;&#1086;&#1084;&#1087;&#1088;&#1077;&#1089;&#1089;&#1080;&#1080; &#1085;&#1072; &#1075;&#1083;&#1091;&#1073;&#1080;&#1085;&#1072;&#1093; &#1076;&#1086; 20&#1084;.

                                                                                        &#1048;&#1044;&#1040;-71&#1044;1 &#1048;&#1044;&#1040;-71&#1044;2

&#1042;&#1088;&#1077;&#1084;&#1103; &#1088;&#1072;&#1073;&#1086;&#1090;&#1099; &#1072;&#1087;&#1087;&#1072;&#1088;&#1072;&#1090;&#1072;, &#1084;&#1080;&#1085;                                           360 360

&#1052;&#1072;&#1089;&#1089;&#1072; &#1072;&#1087;&#1087;&#1072;&#1088;&#1072;&#1090;&#1072;, &#1082;&#1075;, &#1085;&#1077; &#1073;&#1086;&#1083;&#1077;&#1077;                                             13 8,5

&#1043;&#1072;&#1073;&#1072;&#1088;&#1080;&#1090;&#1085;&#1099;&#1077; &#1088;&#1072;&#1079;&#1084;&#1077;&#1088;&#1099; (&#1074; &#1089;&#1091;&#1084;&#1082;&#1077;),&#1084;&#1084;                           430&#1093;370&#1093;160"

Najważniejsze zdanie: "&#1050;&#1086;&#1084;&#1087;&#1083;&#1077;&#1082;&#1090; &#1072;&#1087;&#1087;&#1072;&#1088;&#1072;&#1090;&#1072; &#1048;&#1044;&#1040;-72&#1044;2 &#1089;&#1083;&#1091;&#1078;&#1080;&#1090; &#1076;&#1083;&#1103; &#1082;&#1080;&#1089;&#1083;&#1086;&#1088;&#1086;&#1076;&#1085;&#1086;&#1081; &#1076;&#1077;&#1082;&#1086;&#1084;&#1087;&#1088;&#1077;&#1089;&#1089;&#1080;&#1080; &#1085;&#1072; &#1075;&#1083;&#1091;&#1073;&#1080;&#1085;&#1072;&#1093; &#1076;&#1086; 20&#1084;."
Jak dobrze się składa że Stocznia Szczecińska nie produkuje systemów głębokowodnych z tak dzielnym konstruktorem jak "kjar".
W La'Spirotechnique (Aqua Lung obecnie) stosowano systemy regeneracji w obiegu zamkniętym z KO2 w latach 70 informację mam od uczestnika tamtego eksperymentu. pozdrawiam rc

Data: 2011-05-19 08:21:34
Autor: Alfons Redera
Od: wojtek@divetrek.com.pl
lachociąg kjar się był zagapił:(

Wygląda na to, że jedna blachara zgubiła kaganiec.

Mgr. Inż. Alfons Redera --

Data: 2011-05-19 09:07:17
Autor: PesTYcyD
Od: wojtek@divetrek.com.pl
Ta grupa dyskusyjna jest wylęgarnią idiotów i oszołomów. Już dawno nie ma niczego wspólnego z nurkowaniem. Zadałem proste pytanie na które nikt nawet nie odpowiedział, za to każdy spuszcza się nad biednym idiotą, który żali się że został wykopany z forum dyskusyjnego. Kogo to kurwa obchodzi?! Czy wy jeszcze w ogóle wchodzicie czasem do wody po pas? Bo o nuranie to nawet nie pytam.

Data: 2011-05-19 11:38:10
Od: wojtek@divetrek.com.pl
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
[...]

Użytkowników znamienitego forum to może zainteresować. Przy okazji wiesz kim musi być użytkownik tamtego forum potulnym klakierem.
Dla mnie to czysta zabawa, jak sługus się pręży, nie rozumiesz tego ?
Drukowanymi napisać i narysować ?

Czy wy jeszcze w ogóle wchodzicie czasem do wody po pas? Bo o nuranie to nawet nie pytam.

Nurkowałem w tym sezonie w Piłaknie, dlatego znowu wyszedłeś na nie zorientowanego i głęboko sfrustrowanego.
Pięknie się popisałeś.

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-19 22:21:11
Autor: waterman
Od: wojtek@divetrek.com.pl
On 19 Maj, 13:38, " " <demol...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
PesTYcyD <pesty...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> nuranie to nawet nie pytam.

Nurkowałem w tym sezonie w Piłaknie, dlatego znowu wyszedłeś na nie
zorientowanego i głęboko sfrustrowanego.

Nurkował w tym roku w Piłaknie to prawda.
pozdrawiam Jarek

Data: 2011-05-20 16:07:43
Od: wojtek@divetrek.com.pl
waterman <waterman@aster.pl> napisał(a):
Nurkowa=B3 w tym roku w Pi=B3aknie to prawda.
pozdrawiam Jarek

Dlaczego zabierasz jełopom ostatni argument którego się chwytają w dyskusji "a bo ty nie nurkujesz" jak koszmarnie dostaną łomot merytoryczny ?

http://divetrek.com.pl/forum/viewtopic.php?t=5396
 Tu jest temat w którym zamiast powiedzieć jakie są ograniczenia jest opowiadanie że to fee, wejście w wysokie ppO2 w celach ratowania życia.
Co wiadomo o wysokich ppO2:
http://www.rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?p=1694#1694
Teraz jeszcze ostrzej, zapytajcie rekordzistów na jakich ppO2 chodzą ?

To teraz szanowny czytelniku powoli zaczynasz rozumieć że w środowisku w którym panuje wciskanie komercyjnej ciemnoty, nie wolno zacytować wiedzy która jest nie wygodna dla właścicieli cyrku.
Można tolerować prymitywa który ubliża administratorowi (Grzesiu Reder) nie można tolerować gościa który pokazuje brak kompetencji i obłudę.
Testu Tolerancji Tlenowej nie robi GUE robi to MW, dopiero z taką przepustką możliwe staje się nurkowanie na ppO2 1,8 at. Też stosowanie wycieczek czyli ppO2 2,5 at krótko czasowo. pozdrawiam rc

Data: 2011-05-20 21:20:32
Autor: mcgregorius
Od: wojtek@divetrek.com.pl

[...]

oj, czarnecki, ten prymityw istnieje tylko dzęki tobie:)

Data: 2011-05-21 04:04:55
Od: wojtek@divetrek.com.pl
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
oj, czarnecki, ten prymityw istnieje tylko dzęki tobie:)

Niestety to Ty jesteś głupi i łagodnie mówiąc zupełnie nie panujesz nad słownictwem które używasz. Dlatego Bardzo dobrze że jesteś na Forum Wojciecha Filipa potrzebuje takich jak TY.
Pamiętasz jak robiłeś podobne zawody w podlizywaniu się, jak "kjar" ?
Piałeś o wysokich umiejętnościach i braku związku z PADI. Jak widać można być dobrym w wielu różnych organizacjach, podobnie jak też prymitywem.
Sprawdź frazę "Grzesiu Reder szkolenia"
http://www.augustyna.pl/news/article.php3?id=197591&group=pl.rec.nurkowanie

pozdrawiam rc
ps to dobry przykład kim są instruktorzy nurkowania, niektórzy na szczęście.
Gdybyś nie wiedział nazwiska piszemy z dużej litery.

Data: 2011-05-21 19:55:25
Autor: Włodek
Od: wojtek@divetrek.com.pl

Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ir63kf$htp$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Przepraszam Rysiu że się wtrącam. Więcej nie będę.
Próbujesz postawić tezy których w realnym życiu nie ma. TTT robi się do 2,8 ata Jego celem jest wykluczenie osób szczególnie narażonych na skutki wysokich prężności tlenu w mieszaninie. Robi się je głównie po to aby spróbować złapać to dlaczego raz oxytox atakuje a innym razem nie zaatakuje nurka. Jest także miernie przydatne do tego aby w razie wypadku DCI nurek mógł być leczony w komorze dekompresyjnej bez większych komplikacji.
Taki test jest wyłącznie przesłanką że nurek wytrzyma większe prężności O2 ale zgodnie z obecną wiedzą nie może być przepustką do stosowania tego w praktyce nurkowej.
Natomiast jest jasnym że jak na razie nie ma żadnej gwarancji że nurka o wysokiej odporności na efekt mózgowej toksyczności tlenowej wg. Paula Berta nie powali znacznie mniejsza wartość mimo pozytywnego przejścia TTT. Znane są przypadki gdy nurek super odporny jednego dnia drugiego i następnych innego dnia w trakcie testu padał jak kawka mimo że był wypoczęty nawodniony itp czynniki wydawać by się mogło zwiększające odporność na O2.

Stąd wszelkie zaś dopuszczenia są wyłącznie efektem jakichś ustaleń administracyjnych jako dupochron. Nie potwierdzają tego ani badania ani wiedza nt. czynników wpływających na pojawienie się toksyczności mózgowej. Innymi słowy nie można jak na razie ująć w jasne kryteria tego jakie czynniki wpływają pozytywnie na nurka a które będą powodowały negatywne skutki podczas używania wysokich frakcji tlenu w mieszaninie.
Jak wiemy wg badań Paula Berta efekt toksyczności mózgowej pojawia się przy 2,2 ata O2 Znany jest przypadek nurka który wytrzymał ppO2 na poziomie 5 ata. Jednak szersza praktyka i doświadczenia nurkowe zweryfikowały tą liczbę do znacznie niższych wartości. Takie też w nurkowaniu rekreacyjnym zostały przyjęte a tendencja do obniżania wartości ppO2 jest wyraźna. Być może nurkowie zawodowi są inaczej zmajstrowani i wytrzymują więcej niż inni Być może.
Tu jest miejsce dla nurków amatorów.

--
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2011-05-21 19:28:55
Od: wojtek@divetrek.com.pl
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Przepraszam Rysiu że się wtrącam. Więcej nie będę.

Zabraniał Tobie nie będę. (powiedzmy że nie zauważyłem że wracasz do rozmów na sekcie)

[...]

Jak nurek nie przechodzi TTT to ma ograniczony zakres głębokości i ppO2 na których może nurkować. Test jest 2 lub 3 etapowy, jest gruntowne potwierdzenie nadwrażliwości. Lecz rekreacja omija to szerokim łukiem, bo nie oni biorą za to kasę !!!

Taki test jest wyłącznie przesłanką że nurek wytrzyma większe prężności O2 ale zgodnie z obecną wiedzą nie może być przepustką do stosowania tego w praktyce nurkowej.

MW wielu państw stosują w nurkowaniu 1,8 at ppO2.

[...]

Owszem jest to mocno zmienna odporność na wysokie ppO2.
Ze 3 lata temu Paweł Poręba dzielnie szafował wykresem z Medycyna Nurkowa str 449 Rycina 19.3 że nie ma potrzeby. Tyle że wcześniej miał zatrucie tlenem jego kursant, na ppO2 1,6 ata. Możesz udowodnić że przeszedł by 2,8 at w ekspozycji czasowej jak w teście ?
Nie sądzę.

Stąd wszelkie zaś dopuszczenia są wyłącznie efektem jakichś ustaleń administracyjnych jako dupochron. Nie potwierdzają tego ani badania ani wiedza nt. czynników wpływających na pojawienie się toksyczności mózgowej.

Jak eliminujesz osoby wrażliwe to nie jest dupochron, tylko selekcja dla zdrowia i życia.

[...]

O ppO2 od którego zdarzają się zatrucia tlenem kursantowi PP, pisałem wyżej.
Jest tendencja zmniejszania prężności tlenu, nawet U.S. Navy idzie tą drogą.
Lecz pierniczenie że nie nigdy w życiu, jak bum cyk cyk, jak bone di di.
To jest nie poważne. Owszem jest poprawność polityczna żeby stosować w rekreacji 1,4. Lecz nie da się ukręcić łba przepływowi informacji.
Lepiej poinformować niż blokować. Unikamy cyrku jaki robił na FN "TomM" pisał fragmenty o wysokich ppO2 bez jakichkolwiek ostrzeżeń że to zakres ekspozycji nadzwyczajnych. Odbywanych po wyjaraniu paczki fajek, przed nurkowaniem (może tylko połowy).

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-21 23:37:30
Autor: Rechot
Od: wojtek@divetrek.com.pl

Użytkownik "Włodek" <div100@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ir8uag$dcq$1news.onet.pl...

[...]

/ciach/

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl
tel. 501 109 697

Włodku, z całym szacunkiem dla Ciebie ale zwrócę Ci uwagę na fakt iż Rysio nie ma wiele wspólnego z realnym swiatem. Dlatego też tezy stawiane przez niego są nierealne ;-).
To typowy byt internetowy w postaci gbura, chama i zadufanego w sobie buraka , który czasami materializuje się w realu jako sympatyczny starszy gość mający sporą wiedzę na temat prostej techniki.

Pozdrawiam
Rechot
ps
Ciebie Rysiu też pozdrawiam ;-)

Data: 2011-05-22 04:11:39
Od: wojtek@divetrek.com.pl
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Włodku, z całym szacunkiem dla Ciebie ale zwrócę Ci uwagę na fakt iż Rysio nie ma wiele wspólnego z realnym swiatem. Dlatego też tezy stawiane przez niego są nierealne ;-).

Z faktu że nie rozumiesz o czym mówię wynika tylko jedno, głąb z waszmości.

To typowy byt internetowy w postaci gbura, chama i zadufanego w sobie buraka , który czasami materializuje się w realu jako sympatyczny starszy gość mający sporą wiedzę na temat prostej techniki.

Dlatego nie mam naśladowców. PRAWDA ?

Pozdrawiam
Rechot
ps
Ciebie Rysiu też pozdrawiam ;-)

Ciebie także pozdrawiam, w końcu to Ty biedaku cierpisz z mojego powodu i zakładasz tematy w których ujadasz. Coś merytorycznego napisałeś ?
Może się przedstawiłeś ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-05-27 19:24:34
Autor:
o2toxicityandrebreathers
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Tu jest miejsce dla nurków amatorów.

Czy Tobie na Konferencji Naukowej w Sopocie "powiedziano Włodek wyperniczaj" ?
Jeśli nie to po co używasz argumentu nie adekwatnego.

http://www.diverite.com/education/rebreather/tips/o2toxicityandrebreathers/

Pojawił się artykuł który zbiera informacje dostępne też w innych miejscach.
Lecz możesz jego przekierować na forum "cyrk", jeśli będziesz miał odwagę.

pozdrawiam rc

Od: wojtek@divetrek.com.pl