Oda do Smoleńska

Data: 2011-01-26 08:21:56
Autor: JC
Oda do Smoleńska
Nam lecieć nie kazano. Wszedłem do kokpita
I spojrzałem na pole...trzeba brata spytać.
Jak przekonać pilota w mglistej atmosferze
By odwagą pokonał nieprzyjaciół wieżę,
Z której moskal przez radio próbuje dyktować
Prezydentowi Polski - gdzie ma wylądować.

Przez mgłę dostrzeże prawdę człowiek wielkiej cnoty
Co przejrzał dziadów, małpy oraz palikoty.
I z czystym sercem powie, ze mgły tej przyczyna
Tkwi w potajemnym spisku Tuska i Putina.

Chcą mnie z drogi zawrócić i wysłać do Mińska.
Juz widzę jak sie cieszy pewna morda świńska.
Lecz ja sie nie ulęknę broniąc racji stanu.
Juz raz mnie zaciągnęli do Azerbejdżanu.
Wylądujemy tutaj, żeby zbaranieli
Jak Tusk, kiedy wkroczyłem na salę w Brukseli.
A w najgorszym przypadku - śmierć na posterunku.
Przynajmniej cały naród nabierze szacunku.

Tylko by nie mówili "Lechu-Kamikadze",
Najlepiej jeśli jeszcze brata sie poradzę.
"Jarku, jest pewien problem i wygląda ślisko.
Ruskie chcą nas skierować na inne lotnisko"
"Ależ to oczywista przecież oczywistość.
Ze kłamią by nam zepsuć cala uroczystość.
Nie będzie nas kontroler wodził po manowcach.
Bo przecież to samolot na bazie bombowca.
Nawet gdy walnie w ziemie to sie nie rozwali.
Powiedz wieży, ze stoi gdzie zomowcy stali
Będziemy postępować tak jak było w planie.
Wiesz przecież co masz robić - Wykonać Zadanie.
A Błasik niech tam dobrze przypilnuje.
Zadzwoń ponownie do mnie jak juz wylądujesz.
By Ci dodać otuchy - odmowie paciora,
I masz błogosławieństwo Ojca Dyrektora."

Czego nie powiedziano w tej rozmowie braci.
Że, by władzę odzyskać, trzeba czasem stracić.
"Gdybyś jednak wpakował rękę do nocnika.
Cały naród Cie uczci jako męczennika."

Data: 2011-01-26 09:01:46
Autor: Azor jest kapusiem
Oda do Smoleńska
Według wylicxeń ministra Boniego:
http://miniurl.pl/emerytury
To tylko potwierdzi, że jest kretynem, bo do niedawna mówił, iż premier
Tusk spiskował z Putinem.  Do momentu ogłoszenia raportu rząd nie miał prawa
ujawniać tego co dzieje się w sprawie katastrofy.
No tak, bo debile zazwyczaj są zdrowi psychicznie, he, he, he! Nie
kompromituj się trans, tylko starym zwyczajem zdejmuj portki, załóż stringi,
mimiówkę, szpilki i na miasto. Tylko uważaj, żeby ci jądra ze stringów nie
wypadły.

Przemysław Warzywny

--

"Prezydent wszedł do kabiny załogi i zapytał: "Panowie, kto jest
zwierzchnikiem sił zbrojnych?". "Pan, panie prezydencie" - padło w

Data: 2011-01-26 09:14:59
Autor: zażółcony
Oda do Smoleńska

Użytkownik "Azor jest kapusiem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ihokda$6d9$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z tego, że na pałę kopiujesz
tekst, w któryb jak byk twierdzisz, że Boni jest kretynem. Mam wrażenie,
że nie to chciałeś uzyskać, ale pewności nie mam ...

Data: 2011-01-26 09:17:43
Autor: Azor jest kapusiem
Oda do Smoleńska
Użytkownik "zażółcony"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihol64$8si$1@news.onet.pl...

[...]