Oda do chuja z wąsami

Data: 2011-01-29 10:58:05
Autor: Hans Kloss
Oda do chuja z wąsami
Data: 2011-01-29 20:32:05
Autor: boukun
Oda do chuja z wasami

Uzytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisal w wiadomosci news:3213bac4-b20b-444c-a474-7cc1d533221fd17g2000vbn.googlegroups.com...
http://www.youtube.com/watch?v=4geYiDn0hww&NR=1
J-23

Skad w ludziach tyle nienawisci?

boukun

Data: 2011-01-29 11:59:26
Autor: HaMMeR
Oda do chuja z wasami
On 29 Sty, 20:32, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:3213bac4-b20b-444c-a474-7cc1d533221fd17g2000vbn.googlegroups.com...

>http://www.youtube.com/watch?v=4geYiDn0hww&NR=1
> J-23

Skad w ludziach tyle nienawisci?

boukun

a skad to zdziwienie hebany agencie??!
Czyzbys nie wiedzial, ze zaprzancow, sprzedawczykow i wszelkiej masci
tajnych rzecznikow
obcych interesow, NORMALNI ludzie NIENAWIDZA?!
Tak tak, to rowniez dotyczy ciebie propagandzisto!

Data: 2011-01-29 13:36:15
Autor: HaMMeR
Oda do chuja z wasami
On 29 Sty, 21:41, "rAzor" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał

> [...]
> tajnych rzecznikow
> obcych interesow, NORMALNI ludzie NIENAWIDZA?!
> Tak tak, to rowniez dotyczy ciebie propagandzisto!

A, to dlatego picomatoły przegrały 5 (słownie: pięć) kolejnych wyborów!

 Sátoraljaújhely

Taaaa.., doprawdy? A co to ma do rzeczy gaworzacy wymozgu?

Data: 2011-01-29 15:54:41
Autor: Bruner
Oda do chuja z wasami

"rAzor" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:ii1u16>

A, to dlatego picomatoły przegrały 5 (słownie: pięć) kolejnych wyborów!

wlasnie tacy ludzie jak klosy, obserwator , hammer sa potrzebni aby wbic ludziom do swiadomosci ze to zbieranina marginesu spolecznego nie majaca nic do zaoferowania

Data: 2011-01-29 21:06:55
Autor: obserwator
Oda do chuja z wasami
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
wlasnie tacy ludzie jak klosy, obserwator , hammer sa potrzebni aby wbic ludziom do swiadomosci ze to zbieranina marginesu spolecznego nie majaca nic do zaoferowania

rozumiem, ze ty uwazasz sie za przedstwiciela nie marginesu.

Zdrowia zycze, szczegolnie psychicznego:)

Data: 2011-01-30 13:44:31
Autor: D. J. MC Donald Musk
Oda do chuja z wasami

Użytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisał w wiadomości news:ii1uqn$ed6$1news.onet.pl...

[...]

a ile aktualnie trzeba ci "zaoferowac" zebys zmienil zdanie?

Data: 2011-01-29 22:19:57
Autor: boukun
Oda do chuja z wasami

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:8c43cc1b-a2d4-43e9-a58e-19c4ee647c07l22g2000pre.googlegroups.com...
> [...]

tajnych rzecznikow
obcych interesow, NORMALNI ludzie NIENAWIDZA?!
Tak tak, to rowniez dotyczy ciebie propagandzisto!

Wy jestescie sprzedawczyki i zaprzance. Nie wstydzisz sie swojej poslugi mlotek? Tez zyjesz nienawiscia?

boukun

Data: 2011-01-29 13:34:11
Autor: HaMMeR
Oda do chuja z wasami
On 29 Sty, 22:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisal w wiadomoscinews:8c43cc1b-a2d4-43e9-a58e-19c4ee647c07l22g2000pre.googlegroups.com...

> [...]
> Tak tak, to rowniez dotyczy ciebie propagandzisto!

Wy jestescie sprzedawczyki i zaprzance. Nie wstydzisz sie swojej poslugi mlotek?

Widzisz pedofilski streczycielu wlasnego dziecka, ja sie nie mam czego
wstydzic, bo nie sluze jak wy, obcym!
Was, zdrajcow ojczyzny nienawidze z calego serca, ale nie absorbujecie
mojej uwagi wiecej, niz psie goowno
na poboczu drogi, a wiec nienawiscia nie zyje. Natomiast w was nie ma
nie tylko wstydu, ale i elementarnej
przyzwoitosci, ergo, honorowej zdolnosci tez nie posiadacie i  tylko
wzgledy czysto higieniczne nie pozwalaja
mi powiedziec, ze mam was gleboko w doopie scierwa!

Data: 2011-01-29 16:44:04
Autor: Bruner
Oda do chuja z wasami
a kto mlocie dokonal zdrady stanu i podpisal dekret o sprowadzeniu obcych amerykanskich wojsk

podobne wydarzenie mialo tylko raz w historii Radziwil Szwedow

jestescie tylko zwykla banda zerujaca na sianiu dezinformacji i glupocie ludzkiej

Data: 2011-01-29 13:51:35
Autor: HaMMeR
Oda do chuja z wasami
On 29 Sty, 22:44, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
[...]

Idz i uzupelnij sobie te dziury w mozgu powstale z indoktrynacji
GazWybroczna,
najlatwiej, to po prostu napij sie wody umyslowy omulku...

Data: 2011-01-29 23:53:17
Autor: boukun
Oda do chuja z wasami

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:e2509062-abce-480b-a159-6bf555b70d06o18g2000prh.googlegroups.com...
> [...]

wzgledy czysto higieniczne nie pozwalaja
mi powiedziec, ze mam was gleboko w doopie scierwa!

A to powyzej, to jest akurat godne scierwa ludzkiego... Sluzysz szmato jebana obcym!

boukun

Data: 2011-01-29 14:47:59
Autor: Bruner
Oda do chuja z wasami

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ii1qe9$5r7$1mx1.internetia.pl...

Skad w ludziach tyle nienawisci?

boukun

na szczescie sa to jednostki co nie maja wiekszego wplywu na zycie, to zwykly ciec co prawdopodobinie mial morde obita czesto w szkole teraz sie wyzywa, bo tu sie czuje bezpiecznie anonimowo

Data: 2011-01-29 12:01:08
Autor: HaMMeR
Oda do chuja z wasami
On 29 Sty, 20:47, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in message

> [...]

zwykly ciec co prawdopodobinie mial morde obita czesto w szkole teraz sie
wyzywa, bo tu sie czuje bezpiecznie anonimowo

Na ciebie sciero, wystarczy 'jednostka'..

Data: 2011-01-29 20:01:51
Autor: obserwator
Oda do chuja z wasami
[...]

 skad w tobie tyle nienawisci do Polakow?

Data: 2011-01-30 15:55:17
Autor: cyc
Oda do chuja z wasami

Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:ii1qe9$5r7$1mx1.internetia.pl...

[...]

Z PiS-u ! . Konus i jego ludzie ze znana u nich wrednoscia i bezwzglednoscia oraz sila destrukcji wyzwolili w prymitywych jednostkach  to , co juz od wiekow lezalo u nas w najglebszych zakamarkach naszej jazni , mianowicie , zwierzece atawizmy .
Zawisc , nienawisc , zazdrosc , uczucie radosci z czyjegos nieszczescia , zlozeczenie , niezrozumienie przyczyn wlasnej nieporadnosci , ktora zwala sie na caly swiat nie widzac wlasnej winy , to elementy , ktore konus wyluskal z swiadomosci zgrai koltunow , zwanej pisowskim elektoratem  , usiluje dokonac zamachu stanu .Przyklad ostatnich zdarzen w Egipcie daje duzo do myslenia bo scenariusz u nas sie powtarza , tyle , ze fundament tego jest smolenski ale cele takie same . Wladza .

cyc

Data: 2011-01-29 23:12:06
Autor: MH
Oda do chuja z wąsami
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=4geYiDn0hww&NR=1
J-23
==============

Właśnie wystawiłeś sobie świadectwo.

MH

Data: 2011-01-29 15:19:01
Autor: Hans Kloss
Oda do chuja z wąsami
On 30 Sty, 00:12, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> napisał(a):

>http://www.youtube.com/watch?v=4geYiDn0hww&NR=1
> J-23

=============>
Właśnie wystawiłeś sobie świadectwo.

Ja, świadectwo? Ja tylko spełniłem prośbę twórcy tego dzieła i
rozpropagowałem.
Mając nadzieję ze to dopiero początek pięknej ogólnokrajowej akcji
kształtowania zdolności do  empatii u naszego nowo wybranego
Prezydenta.
Spokojnie, do domagania się wyników badań na zakażenie wirusem HIV też
dojdziemy, wszystko w swoim czasie.
J-23

Data: 2011-01-30 01:41:26
Autor: MH
Oda do chuja z wąsami
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 30 Sty, 00:12, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> napisa=B3(a):

> =3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D
>
> W=B3a=B6nie wystawi=B3e=B6 sobie =B6wiadectwo.

Ja, =B6wiadectwo? Ja tylko spe=B3ni=B3em pro=B6b=EA tw=F3rcy tego dzie=B3a =
rozpropagowa=B3em.
==========

Jaki "twórca" , taki propagator. O tytuł wątka też cię ktoś poprosił?!

MH

Data: 2011-01-29 21:58:42
Autor: HaMMeR
Oda do chuja z wąsami

=========>
Jaki "twórca" , taki propagator. O tytuł wątka też cię ktoś poprosił?!

MH

A co, odniosles ten tytul do siebie?  Pomylka, uspokuj sie, to nie o
ciebie tym
razem chodzi!

Data: 2011-01-29 23:31:52
Autor: 954
Oda do chuja z wasami

[...]

Oj zabolalo pojebancow, moze nawet tw stokrotka raczy sie jutro powqrwiac na natenie radia bzdet

Data: 2011-01-30 08:43:56
Autor: cytryna
Oda do chuja z wąsami
http://www.youtube.com/watch?v=4geYiDn0hww&NR=1

J-23
******************

Pan Prezes też używa zamiast nazwiska skrótu:
 "Kaczyński o prezydencie: Ten pan z wąsami"
Jedynie jakiś poeta doprecyzował o kogo chodzi.

Data: 2011-01-30 09:13:30
Autor: wekon
Oda do chuja z wąsami
"Hans Kloss"  wrote in message news:3213bac4-b20b-444c-a474-7cc1d533221fd17g2000vbn.googlegroups.com...

http://www.youtube.com/watch?v=4geYiDn0hww&NR=1
J-23

Ponadczasowy tekst, tylko się "bohater" zmienia.

wekon

Oda do chuja z wąsami