Odapadające pedały :((

Data: 2019-04-06 19:34:41
Autor: Maciek
Odapadające pedały :((
W dniu 06.04.2019 o 16:33, translate1944@gmail.com pisze:
Witam!
Możecie polecić jakie¶ solidne (nieodpadaj±ce) pedały ze standardowym gwintem?
Parę dni temu straciłem już drug± parę w tym sezonie i jestem trochę wkurzony. Zwykle odkleja mi się ten niby-czop który trzyma tulejkę pedału na trzpieniu, zsuwa się (i gubi) tulejka i sterczy sam tylko trzpień :-(( - podobnie jest przynajmniej w tych tanich pedałach które widzę w sklepach rowerowych. Żeby choć ten niby-czop był przykręcany, z gwintem, ale tak albo nie jest, albo nie widać, albo sprzedawca nie wie.
Dzi¶ w serwisie rowerowym widziałem starszy model Shimano, który wygl±dał na odlany w cało¶ci. Co prawda on też pewnie jako¶ wsuwa się na trzpień pedału i może zsun±ć się w cało¶ci je¶li mocowanie się obluzuje?
Więc najlepszy model chyba miałby wsuwan± na trzpień tuleję której końcówkę można solidnie dokręcić, a nie j± kleić, i do którego można byłoby na wszelki wypadek dokupić zapasowe tulejki i nakrętki.
Pozdrawiam

Kup raz a dobrze, jednak będzie drożej.

Osobi¶cie zainteresowałbym się (lub podobnymi):
https://www.google.com/search?q=WELLGO+M138&source=lnms&tbm=isch&sa=X

Monoblok na maszynówkach.

Dlaczego?

Kilka lat jeĽdziłem robi±c po kilka ty¶ rocznie na:

https://www.google.com/search?q=WELLGO+M17c&source=lnms&tbm=isch&sa=X

....czasy jak jeszcze nie wiedziałem czy SPD mi podejdzie ;-)
Miały być na chwilę, zostały na dłużej.

Oprócz tych ¶rubek z boku które raz na jaki¶ czas dokręcałem a potem skręciłem je na lakierze to nie sprawiaj± problemu.
Na nakrętce osi nie puszczaj±, kręc± się ładnie.
Teraz drugi sezon w rowerze u mojej żony, której pomogły przekonać się do SPDów. Ogólnie chyba nie do zar±bania sprzęt.

Wellgo można też kupić jako "innej firmy" ;-) Ja kupiłem je w Decathlonie firmowane przez B'Twina trochę chyba taniej.

Odapadające pedały :((