Odbieranie połączeń odciskiem palca

Data: 2018-03-09 05:20:09
Autor: h.sliwinski
Odbieranie połączeń odciskiem palca
Xiaomi Redmi Note 4
Podobno można, lecz za chiny nie mogę tego skonfigurować.
Wie ktoś?

--
Heniek

Data: 2018-03-10 13:43:15
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Odbieranie połączeń odciskiem palca
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
h.sliwinski@gmail.com naskrobał(a):

Xiaomi Redmi Note 4
Podobno można, lecz za chiny nie mogę tego skonfigurować.
Wie ktoś?

Nawet w MI5x tego nie mam. A na której wersji MIUI jesteś?
--
....::: WISKOLER :::...
Przemęczony pracą wywiadowczą Stirlitz miał koszmary senne. Śniło mu

Data: 2018-03-10 08:21:54
Autor: h.sliwinski
> [...]

> Wie ktoś?

Nawet w MI5x tego nie mam. A na której wersji MIUI jesteś?

9.2.1.0 Global- stabilna
Tak obiło mi się o uszy na YT.
Patrząc jednak w ustawienia nie widzę takiej opcji.
Więc raczej nie ma.

Data: 2018-03-13 09:32:28
Autor: h.sliwinski
Odbieranie połączeń odciskiem palca
:WISKOLER:::...

Wiesz może co oznaczaja trzy kropki u góry ekranu, na lewo od siły sygnału/WiFi?
Pojawiają się od czasu do czasu.
Znikają po otworzeniu belki.

Odbieranie połączeń odciskiem palca