Odbieranie połączeń w trakcie transmisji danych N okia E60

Data: 2009-07-16 14:25:09
Autor: kaem
Odbieranie połączeń w trakcie transmisji danych N okia E60
Witam wszystkich.

Mam pewien problem który znacznie utrudnia mi życie. Korzystam z mojej
E60 jako z modemu UMTS podłączonego do notebooka. Niestety po wgraniu
najnowszego softu Symbiana w chwili obecnej w trakcie transmisji GPRS/
EDGE telefon nie potrafi odebrać połączeń przychodzących ( dzwoniący
słyszy informację o nieobecności w sieci). W trakcie transmisji 3G
tego już nie ma - można komfortowo odbierać połączenia. Doczytałem że
w trakcie 3G tak jest zawsze. Dawniej jednak (a przynajmniej tak mi
się wydaje) potrafiłem również odebrać połączenia w trakcie 2G...
Czy zna ktoś może rozwiązanie tego problemu?

P.S. z pewnych względów muszę mieć transmisję przez komórkę jako modem
więc proszę nie doradzajcie mi zakupu modemu PCMCIA lub innego

Bardzo dziękuję.

Data: 2009-07-17 10:10:23
Autor: .Zykfryd.
kaem pisze:
[...]

W przypadku 3G rozmowy głosowe i transmisja danych mogą odbywać się jednocześnie. W przypadku 2G transmisja danych jest zawieszana w chwili nawiązania połączenia, w przypadku połączeń przychodzących można je nawiązać tylko jak aktualnie transmisja jest w stanie oczekiwania na pakiety, gdy pakiety są fizycznie przesyłane to dzwoniący usłyszy komunikat o zajętości.

Data: 2009-07-17 06:03:09
Autor: kaem
On 17 Lip, 10:10, ".Zykfryd." <xyz...@wp.pl> wrote:
kaem pisze:

> [...]

nawiązać tylko jak aktualnie transmisja jest w stanie oczekiwania na
pakiety, gdy pakiety są fizycznie przesyłane to dzwoniący usłyszy

U mnie podczas połączenia 2G dzwoniący niezależnie od transmisji
słyszy zawsze informację że jestem poza zasięgiem sieci bądź mam
wyłączony telefon...

Odbieranie połączeń w trakcie transmisji danych N okia E60