Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!

Data: 2013-10-21 09:22:06
Autor: radar
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
Nowi Klienci Banku, mogą dodatkowo skorzystać z promocji Codzienne Zakupy i otrzymać 10% zwrotu wydatków. Zwrot będzie naliczony za zakupy dokonane w sklepach Biedronka, za które zapłacisz telefonem przy użyciu aplikacji iKASA. Co miesiąc możesz w ten sposób zaoszczędzić aż 50 zł!

--
radar

Data: 2013-10-21 09:24:17
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-10-21 09:22, radar pisze:
[...]

Ciężko byłoby wydać w Biedronce 500zł miesięcznie. Normalny człowiek tyle nie wypije :)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-21 00:28:08
Autor: luc
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
W dniu poniedzia³ek, 21 pa¼dziernika 2013 09:24:17 UTC+2 u¿ytkownik sqlwiel napisa³:
W dniu 2013-10-21 09:22, radar pisze:

> Nowi Klienci Banku, mog± dodatkowo skorzystaæ z promocji Codzienne

> Zakupy i otrzymaæ 10% zwrotu wydatków. Zwrot bêdzie naliczony za zakupy

> dokonane w sklepach Biedronka, za które zap³acisz telefonem przy u¿yciu

> aplikacji iKASA. Co miesi±c mo¿esz w ten sposób zaoszczêdziæ a¿ 50 z³!

Ciê¿ko by³oby wydaæ w Biedronce 500z³ miesiêcznie. Normalny cz³owiek tyle nie wypije :)

Zawsze mo¿esz poczyniæ zapasy z 10% zni¿k± ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2013-10-21 08:40:58
Autor: Budzik
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
Osobnik posiadaj±cy mail @googlepoczta.com napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Ciê¿ko by³oby wydaæ w Biedronce 500z³ miesiêcznie.

ROTFL
Bo?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2013-10-21 14:57:34
Autor: Ghost
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:21102013.36D38D8Dbudzik61.poznan.pl...

Wyciales uzasadnienie i pytasz czemu?

Data: 2013-10-21 17:00:38
Autor: Budzik
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
Osobnik posiadaj±cy mail ghost@everywhere.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Ciê¿ko by³oby wydaæ w Biedronce 500z³ miesiêcznie.

ROTFL
Bo?

Wyciales uzasadnienie i pytasz czemu?
Hmm, znaczy nie tylko uzasadnienie by³o ¿artem?
Chyba ze tak.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Jestem ma³y Talibanek, mam  granatów ca³y dzbanek, nuklearn± walizeczkê
i w±glika  probóweczkê. Raz, dwa, trzy, dzi¶ Allacha spotkasz  Ty !

Data: 2013-10-21 09:25:40
Autor: Kamil Joñca
radar <_sara_@_post_._pl_> writes:

[...]

A jakiego banku?
KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
I hear the sound that the machines make, and feel my heart break, just

Data: 2013-10-21 09:31:20
Autor: radar

http://www.getinbank.pl/dla-ciebie/konta/konta-osobiste/konto-getin-up/promocje

--
radar

Data: 2013-10-21 00:55:10
Autor: woobe
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
Wiêcej szczegó³ów: http://prnews.pl/hydepark/juz-oficjalnie-od-dzis-w-biedronce-zapacisz-telefonem-2967179
Alior daje 5 proc. z Kontem Rozs±dnym.

Data: 2013-10-21 15:07:26
Autor: Ghost

Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości news:l42kmq$89e$1speranza.aioe.org...
[...]

"Aplikacja dziala tylko z systemami ajfon, android oraz dżawa" :-) Listy kompatybilnych telefonow nie ma.

Data: 2013-10-21 15:36:11
Autor: mx
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
"Ghost"  wrote

....dżawa" :-)

Listy kompatybilnych telefonow nie ma.

No to prawie na wszystkich, starych i nowych. Lista jest (ikasa.com.pl), nokię N8 pokazało na zielono. Tylko gdzie ta aplikacja w Aliorze? Adres z ulotki "biedronka. alior.pl" otwiera stronę główną, ani słowa o aj-Kasie.

Data: 2013-10-21 18:12:56
Autor: Waldek
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
W dniu 2013-10-21 15:36, mx pisze:
"Ghost"  wrote

....d¿awa" :-)

Listy kompatybilnych telefonow nie ma.

No to prawie na wszystkich, starych i nowych. Lista jest (ikasa.com.pl),
nokiê N8 pokaza³o na zielono. Tylko gdzie ta aplikacja w Aliorze? Adres
z ulotki "biedronka. alior.pl" otwiera stronê g³ówn±, ani s³owa o aj-Kasie.

Nie wiem gdzie w Aliorze, bo aktualnie nie mam tam konta
ale w GB trzeba wlezc w ustawienia i wyslac sobie na sluchawke linka do zassania aplikacji w javie - tyle od konsultanta sie dowiedzialem a sprawdze czy/i dziala jak zonka z pracy dotrze.

Co do laczenia promocji w innym poscie poruszonym (karta paliwowa & stonka)
trudno wyczuæ, ale moze byc podobnie jak z poleceniem klienta
gdzie na formularzu polecajacym trzeba podac wlasciwy US
..... chyba wiadomo po co ;)

Pozdro

Data: 2013-10-21 18:29:22
Autor: Waldek
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
Tak mi jeszcze wpad³o do g³owy, ¿e mo¿e by³o by mi³o gdyby Biedrona - skoro ju¿ wprowadzi³a te p³atno¶ci mobilne - odpali³a w swoich blaszakach hotspoty ....
Stojac w kolejce do kasy, mo¿na by przy okazji poczte przejzec ;)

Pozdro

Data: 2013-10-22 15:17:54
Autor: Ghost

Użytkownik "mx" <mx1@@os.pl> napisał w wiadomości news:52652dd0$0$2146$65785112news.neostrada.pl...
>"Ghost"  wrote

....dżawa" :-)

Listy kompatybilnych telefonow nie ma.

No to prawie na wszystkich, starych i nowych. Lista jest (ikasa.com.pl),

Pani w banku powiedziala, ze "nie ma listy" :-)

Data: 2013-10-22 15:20:01
Autor: Ghost
> [...]

No to prawie na wszystkich, starych i nowych. Lista jest (ikasa.com.pl), nokię N8 pokazało na zielono. Tylko gdzie ta aplikacja w Aliorze? Adres z ulotki "biedronka. alior.pl" otwiera stronę główną, ani słowa o aj-Kasie.

A mi nokie N8 na czerwono :-DDDD Ale N8-00 na zielono

Data: 2013-10-22 15:51:35
Autor: mx
[...]

Alior już się do współpracy z Biedronką przyznaje, ale konta rozsądnego potrzebuje. Takiego nie mam i nie otwieram. Dostępu do aplikacji nie mam więc.

Data: 2013-10-22 08:34:04
Autor: mucher
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
On Tuesday, October 22, 2013 3:51:35 PM UTC+2, mx wrote:

Alior ju¿ siê do wspó³pracy z Biedronk± przyznaje, ale konta rozs±dnego potrzebuje. Takiego nie mam i nie otwieram. Dostêpu do aplikacji nie mam wiêc.

E tam - na zwyk³ym osobistym te¿ dzia³a. Jest opcja podpiêcia pod istniej±ce konto. U mnie przesz³o bez problemów, choæ p³aciæ jeszcze nie próbowa³em.

mucher

Data: 2013-10-22 18:32:21
Autor: mx
[...]

No i posz³o, nie p³aci³em bo konto puste. Ale wy¶wietla siê kod liczbowy i kreskowy. Czyli na kasie skanowaæ mog± ewentualnie.

-- -

Data: 2013-10-22 18:50:48
Autor: mx
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
No i posz³o, nie p³aci³em bo konto puste. Ale wy¶wietla siê kod liczbowy i kreskowy. Czyli na kasie skanowaæ mog± ewentualnie.

Ale z kreskowego dekodujê inn± liczbê :(
Mo¿e to tylko wina tableta?

-- -

Data: 2013-10-22 20:22:06
Autor: Waldek
W dniu 2013-10-22 18:50, mx pisze:
No i posz³o, nie p³aci³em bo konto puste. Ale wy¶wietla siê kod
liczbowy i kreskowy. Czyli na kasie skanowaæ mog± ewentualnie.

Ale z kreskowego dekodujê inn± liczbê :(
Mo¿e to tylko wina tableta?

Pierwsza p³atno¶æ w Stonce ...
- pierwsza w ogóle, dla mnie, dla kasjerki i dla sklepu - LOL

Niestety, w _blaszaku_ zasiêg GSM jest pod psem - s³uchawka siê gubi momentami
wiêc IMO Biedrona powinna hotspoty fifi odpaliæ
albo przynajmniej jakie¶ wzmacniacze sygna³u z anten± na zewn±trz - je¶li faktycznie mia³oby to sprawnie dzia³aæ.... z drugiej strony - nie wiem czy ta "egzotyka"
siê przyjmie na szersz± skale ;)

Pozdro

Data: 2013-10-23 07:59:20
Autor: Ghost
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!

U¿ytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisa³ w wiadomo¶ci news:l46foe$cvr$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zwlaszcza, ze dobieranie sie dupsk operatorom kart platniczych zaczyna byc globalne.

Data: 2013-10-24 20:04:03
Autor: mx
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
U¿ytkownik "Waldek"
Pierwsza p³atno¶æ w Stonce ...
- pierwsza w ogóle, dla mnie, dla kasjerki i dla sklepu - LOL

Te¿ cnotê gotówkow± straci³em. Pierwsza transakcja szybko, druga odrobinê wolniej, kasjerka stwierdzi³a, ¿e nieprzeszkolona i pomocy potrzebowa³a. Plus - ¿adnych blokad, ksiêgowane on-line (w opisie - miejsce, data, czas, kwota). Minus - sklep nadaje z ogonkami, Alior staæ tylko na pytajniki.

-- -

Data: 2013-10-26 21:58:53
Autor: mx
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
"Waldek"  wrote
Pierwsza płatność w Stonce ...
- pierwsza w ogóle, dla mnie, dla kasjerki i dla sklepu - LOL

za: http://prnews.pl/bank-pekao-sa/ponad-340-platnosci-peopay-w-sklepach-biedronki-6547957.html

"Ponad 340 transakcji zostało wykonanych aplikacją PeoPay w sieci Biedronka w ciągu pierwszego dnia działania usługi. Klienci zapłacili za pomocą telefonu w 240 sklepach, mieszczących się w 137 miejscowościach w Polsce.

Pierwsza transakcja aplikacją Peo Pay została wykonana o godzinie 7.16 rano i była to pierwsza płatność mobilna od oficjalnego startu systemu w tej sieci. Klientów płacących telefonem z PeoPay przybywało z godziny na godzinę – do zamknięcia sklepów wykonano 374 mobilnych płatności. Usługa znalazła więc uznanie w oczach klientów. Średnia wartość transakcji wyniosła 20,32 zł.

Transakcje aplikacjÄ… PeoPay wykonywane byÅ‚y zarówno w dużych miastach, takich jak Warszawa, ale również w mniejszych miejscowoÅ›ciach, np. w WÄ…growcu czy Luboniu. NajwiÄ™cej pÅ‚atnoÅ›ci miaÅ‚o miejsce w Krakowie. Niezależnie od  miejsca w Polsce użytkownicy PeoPay nie mieli kÅ‚opotu z pÅ‚atnoÅ›ciami w sklepach Jeronimo Martins."

A iKasie ani słowa? To też wariant PeoPay, czy tylko nie policzyli? Na reklamówkach w sklepie też 100% o PeoPay i tylko maleńkie logo iKasa w narożniku

-- -

Data: 2013-10-27 01:20:25
Autor: Waldek
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
W dniu 2013-10-26 21:58, mx pisze:
"Waldek"  wrote
Pierwsza p³atno¶æ w Stonce ...
- pierwsza w ogóle, dla mnie, dla kasjerki i dla sklepu - LOL

A iKasie ani s³owa? To te¿ wariant PeoPay, czy tylko nie policzyli? Na
reklamówkach w sklepie te¿ 100% o PeoPay i tylko maleñkie logo iKasa w
naro¿niku

Ja akurat u¿y³em iKasy od GB
na w³asnym smarkofonie z androidem - podpiêtym pod konto ¿ony.

¯onki s³uchawka (F480) dalej nie dzia³a. Po kontakcie z "servisem" dosta³em linka do pobrania apli w javie - zassala siê, i owszem, zainstalowa³a .... ale przy uruchomieniu pluje b³êdem - tak wiêc czekam na kolejny ruch ze strony dzia³u IT ;)

A o ile mi dobrze wiadomo,
w PeoPay nie ma apli na jave, no i nie oferuje te¿ 10% cofki ;)

Pozdrawiam

Data: 2013-10-28 09:39:25
Autor: dziadek
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
Ja akurat u¿y³em iKasy od GB

Ja równie¿ p³aci³em iKas± z GB - sprawnie i szybko (ok. 30sek.). Premii za to nie mam, bo przed uruchomieniem promocji by³em klientem GB, jednak zachêca mnie mo¿liwo¶æ przegl±dania historii zakupów (kontrola wydatków).
pozdr.

Data: 2013-10-28 18:36:49
Autor: mx
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
"dziadek"  wrote

[...]

A jak u Was z saldem? Jest taka opcja, ale u mnie wy¶wietla "...", a mog³aby dostêpne ¶rodki. Taki by³ zamiar chyba? P³atno¶æ mi pasuje, ale sama aplikacja nie bardzo, za ma³e przyciski i w podmenu schowane. A miejsca na ekranie do¶æ. I taki b³±d, jak wpisujê PIN, druga cyfra ju¿ siê nie wy¶wietla, jak siê powtarza. -- -

Data: 2013-10-28 22:31:22
Autor: Waldek
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
W dniu 2013-10-28 18:36, mx pisze:
"dziadek"  wrote

[...]

iKasa od GB - przyciski duze - saldo jest wyswietlane jako pierwsza pozycja
po wejsciu w opcje historia transakcji.

A jak to jest z t± premi± 10% ? - To tylko dla nowych klientów ?
Nie wiem, bo mam podpiêty telefon do p³atno¶ci pod konto ¿ony
a ona to tylko korzysta z "cofki paliwowej"

Ja nie jestem obecnie pacjentem GB... ale mo¿e zostanê
- zobaczymy co ciekawego jeszcze wymy¶l± ;)

Ps.
Dzisiaj Citek obdarowa³ mnie do¿ywotnim uwolnieniem kk
pod warunkiem wykonania 3 transakcji  w przeci±gu najbli¿szego miesi±ca :)
W zwi±zku z powy¿szym dumam nad pogrzebaniem kk pó³banku
bo CB kiedys ca³kiem niez³y jak na KK ... obrzezali drastycznie
- 120 operacji trzeba nat³uc ... za¶ realne prawdopodobienstwo skorzystania z pakietu ubezpieczeniowego do¶æ nik³e w moim przypadku

Pozdrawiam

Data: 2013-10-29 14:13:07
Autor: dziadek
[...]

U mnie iKasa z Getin Banku dzia³a prawid³owo. Saldo wy¶wietla prawid³owo, z pinem równie¿ nie ma problemu, a przyciski s± wystarczaj±co du¿e i na g³ównym ekranie.
A jak to jest z tymi 10% to chyba na razie nikt nie wie. Promocja jest ¶wie¿a wiêc ewentualne zwroty bêd± dopiero w listopadzie. Teoretycznie premia dotyczy tylko nowych klientów. pozdr.

Data: 2013-10-29 22:28:41
Autor: mx
[...]

A jak± macie wersjê? Moja z Aliora to 1.16. Czy kto¶ kto ma Aliora podpiêtego, mo¿e napisaæ czy mu siê saldo wy¶wietla? A mo¿e to Java tak ma?
Na zwrot nie liczê, tak dla sportu po parê groszy p³acê, aby nasza mie¶cina w statystykach na koñcu nie by³a.

-- -

Data: 2013-10-30 00:56:00
Autor: Waldek
W dniu 2013-10-29 22:28, mx pisze:

[...]

Wersja ta sama - na androida
IMO to to samo tylko kolorki aliorowe pewnie insze ;)

Data: 2013-10-30 15:47:03
Autor: mx
"Waldek"  wrote W dniu 2013-10-29 22:28, mx pisze:

[...]

Wygl±da, ¿e Alior nawali³. Pod ror eur podpi±æ nie mog³em, ani drugiego telefonu, to siê wyrejestrowa³em i tablet zarejestrowa³em. Nic siê nie zmieni³o, salda brak. Wróci³em do pierwszego fona i znowu dzia³a, tylko historiê straci³em.

Data: 2013-10-21 16:33:10
Autor: kowtow
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
Czegos tu nie rozumiem Jak wiadomo Getin ma dwa konta internetowe
getin Bank i getin Online
Tak jak alior z synkiem
teraz Getin uruchomil iKase na koncie Getin Bank a konkretnie na Getin Up na ktorym jest karta paliwowa a nie zakupowa z 10 % maney backiem za zakupy do 50 zl na miesiac a na karcie paliwowej jest to samo za paliwo pod ktory zwrot z zakupow poza stacjami benzynowymi nie wchodzi czyli jak chca dac 10 % zwrotu za zakupy w Biedrone?
Rozgryzl to juz ktos?

Data: 2013-10-21 18:38:21
Autor: mx
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
"kowtow"  wrote

Rozgryz³ to juz kto¶?

No nie. Tak kombinujê, ¿e telefon nie ma nic wspólnego z kart±, tylko z kontem. To oddzielny kana³, inne op³aty i zasady.

-- -

Data: 2013-10-21 19:20:09
Autor: kowtow
[...]

I odpowiedz z getin Online

"Gdzie jest zak³adka do aktywacji iKasa?"

Szanowny Panie,

nawi±zujac do powy¿szej wiadomo¶ci uprzejmie informuje, ¿e us³uga nie jest dostêpna w Bankowo¶ci internetowej Getin Online. Internetowy Oddzia³ Getin Online dzia³a niezale¿nie i posiada odmienn± ofertê produktow± od Oddzia³ów stacjonarnych Getin Banku.

Data: 2013-10-22 07:48:27
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-10-21 16:33, kowtow pisze:
[...]

promocja ze zwrotem 10$ z biedronki dotyczy tylko nowych klientów,
co nie przeszkadza nikomu podłączyć ikasa pod konta z kartą dla kierowców, ale na zwrot chyba w tym przypadku nie ma co liczyć

Marcin

Data: 2013-10-22 15:22:41
Autor: Ghost

Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości news:526611ab$0$2300$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ta, w banku powiedzieli, ze albo-albo

Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!