Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!

Data: 2013-10-21 09:24:17
Autor: sqlwiel
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
W dniu 2013-10-21 09:22, radar pisze:
Nowi Klienci Banku, mogą dodatkowo skorzystać z promocji Codzienne
Zakupy i otrzymać 10% zwrotu wydatków. Zwrot będzie naliczony za zakupy
dokonane w sklepach Biedronka, za które zapłacisz telefonem przy użyciu
aplikacji iKASA. Co miesiąc możesz w ten sposób zaoszczędzić aż 50 zł!

Ciężko byłoby wydać w Biedronce 500zł miesięcznie. Normalny człowiek tyle nie wypije :)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-21 00:28:08
Autor: luc
W dniu poniedziałek, 21 paĽdziernika 2013 09:24:17 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:
> [...]

Ciężko byłoby wydać w Biedronce 500zł miesięcznie. Normalny człowiek tyle nie wypije :)

Zawsze możesz poczynić zapasy z 10% zniżk± ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2013-10-21 08:40:58
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ciężko byłoby wydać w Biedronce 500zł miesięcznie.

ROTFL
Bo?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci staj± się podobne do tego, co o nich my¶limy."

Data: 2013-10-21 14:57:34
Autor: Ghost
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:21102013.36D38D8Dbudzik61.poznan.pl...

Wyciales uzasadnienie i pytasz czemu?

Data: 2013-10-21 17:00:38
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail ghost@everywhere.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ciężko byłoby wydać w Biedronce 500zł miesięcznie.

ROTFL
Bo?

Wyciales uzasadnienie i pytasz czemu?
Hmm, znaczy nie tylko uzasadnienie było żartem?
Chyba ze tak.

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearn± walizeczkę

Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!