Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!

Data: 2013-10-21 15:07:26
Autor: Ghost
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!

Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości news:l42kmq$89e$1speranza.aioe.org...
Nowi Klienci Banku, mogą dodatkowo skorzystać z promocji Codzienne Zakupy i otrzymać 10% zwrotu wydatków. Zwrot będzie naliczony za zakupy dokonane w sklepach Biedronka, za które zapłacisz telefonem przy użyciu aplikacji iKASA. Co miesiąc możesz w ten sposób zaoszczędzić aż 50 zł!

"Aplikacja dziala tylko z systemami ajfon, android oraz dĹźawa" :-) Listy kompatybilnych telefonow nie ma.

Data: 2013-10-21 15:36:11
Autor: mx
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
"Ghost"  wrote

....dĹźawa" :-)

Listy kompatybilnych telefonow nie ma.

No to prawie na wszystkich, starych i nowych. Lista jest (ikasa.com.pl), nokię N8 pokazało na zielono. Tylko gdzie ta aplikacja w Aliorze? Adres z ulotki "biedronka. alior.pl" otwiera stronę główną, ani słowa o aj-Kasie.

Data: 2013-10-21 18:12:56
Autor: Waldek
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
W dniu 2013-10-21 15:36, mx pisze:
"Ghost"  wrote

....dżawa" :-)

[...]

Nie wiem gdzie w Aliorze, bo aktualnie nie mam tam konta
ale w GB trzeba wlezc w ustawienia i wyslac sobie na sluchawke linka do zassania aplikacji w javie - tyle od konsultanta sie dowiedzialem a sprawdze czy/i dziala jak zonka z pracy dotrze.

Co do laczenia promocji w innym poscie poruszonym (karta paliwowa & stonka)
trudno wyczuć, ale moze byc podobnie jak z poleceniem klienta
gdzie na formularzu polecajacym trzeba podac wlasciwy US
..... chyba wiadomo po co ;)

Pozdro

Data: 2013-10-21 18:29:22
Autor: Waldek
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
Tak mi jeszcze wpadło do głowy, że może było by miło gdyby Biedrona - skoro już wprowadziła te płatności mobilne - odpaliła w swoich blaszakach hotspoty ....
Stojac w kolejce do kasy, można by przy okazji poczte przejzec ;)

Pozdro

Data: 2013-10-22 15:17:54
Autor: Ghost

Użytkownik "mx" <mx1@@os.pl> napisał w wiadomości news:52652dd0$0$2146$65785112news.neostrada.pl...
>"Ghost"  wrote

....dĹźawa" :-)

Listy kompatybilnych telefonow nie ma.

No to prawie na wszystkich, starych i nowych. Lista jest (ikasa.com.pl),

Pani w banku powiedziala, ze "nie ma listy" :-)

Data: 2013-10-22 15:20:01
Autor: Ghost
> [...]

No to prawie na wszystkich, starych i nowych. Lista jest (ikasa.com.pl), nokię N8 pokazało na zielono. Tylko gdzie ta aplikacja w Aliorze? Adres z ulotki "biedronka. alior.pl" otwiera stronę główną, ani słowa o aj-Kasie.

A mi nokie N8 na czerwono :-DDDD Ale N8-00 na zielono

Data: 2013-10-22 15:51:35
Autor: mx
[...]

Alior już się do współpracy z Biedronką przyznaje, ale konta rozsądnego potrzebuje. Takiego nie mam i nie otwieram. Dostępu do aplikacji nie mam więc.

Data: 2013-10-22 08:34:04
Autor: mucher
On Tuesday, October 22, 2013 3:51:35 PM UTC+2, mx wrote:

Alior już się do współpracy z Biedronką przyznaje, ale konta rozsądnego potrzebuje. Takiego nie mam i nie otwieram. Dostępu do aplikacji nie mam więc.

E tam - na zwykłym osobistym też działa. Jest opcja podpięcia pod istniejące konto. U mnie przeszło bez problemów, choć płacić jeszcze nie próbowałem.

mucher

Data: 2013-10-22 18:32:21
Autor: mx
[...]

No i poszło, nie płaciłem bo konto puste. Ale wyświetla się kod liczbowy i kreskowy. Czyli na kasie skanować mogą ewentualnie.

-- -

Data: 2013-10-22 18:50:48
Autor: mx
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
No i poszło, nie płaciłem bo konto puste. Ale wyświetla się kod liczbowy i kreskowy. Czyli na kasie skanować mogą ewentualnie.

Ale z kreskowego dekoduję inną liczbę :(
Może to tylko wina tableta?

-- -

Data: 2013-10-22 20:22:06
Autor: Waldek
W dniu 2013-10-22 18:50, mx pisze:
No i poszło, nie płaciłem bo konto puste. Ale wyświetla się kod
liczbowy i kreskowy. Czyli na kasie skanować mogą ewentualnie.

Ale z kreskowego dekoduję inną liczbę :(
Może to tylko wina tableta?

Pierwsza płatność w Stonce ...
- pierwsza w ogóle, dla mnie, dla kasjerki i dla sklepu - LOL

Niestety, w _blaszaku_ zasięg GSM jest pod psem - słuchawka się gubi momentami
więc IMO Biedrona powinna hotspoty fifi odpalić
albo przynajmniej jakieś wzmacniacze sygnału z anteną na zewnątrz - jeśli faktycznie miałoby to sprawnie działać.... z drugiej strony - nie wiem czy ta "egzotyka"
się przyjmie na szerszą skale ;)

Pozdro

Data: 2013-10-23 07:59:20
Autor: Ghost

Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości news:l46foe$cvr$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zwlaszcza, ze dobieranie sie dupsk operatorom kart platniczych zaczyna byc globalne.

Data: 2013-10-24 20:04:03
Autor: mx
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
Użytkownik "Waldek"
Pierwsza płatność w Stonce ...
- pierwsza w ogóle, dla mnie, dla kasjerki i dla sklepu - LOL

Też cnotę gotówkową straciłem. Pierwsza transakcja szybko, druga odrobinę wolniej, kasjerka stwierdziła, że nieprzeszkolona i pomocy potrzebowała. Plus - żadnych blokad, księgowane on-line (w opisie - miejsce, data, czas, kwota). Minus - sklep nadaje z ogonkami, Alior stać tylko na pytajniki.

-- -

Data: 2013-10-26 21:58:53
Autor: mx
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
"Waldek"  wrote
Pierwsza płatność w Stonce ...
- pierwsza w ogĂłle, dla mnie, dla kasjerki i dla sklepu - LOL

za: http://prnews.pl/bank-pekao-sa/ponad-340-platnosci-peopay-w-sklepach-biedronki-6547957.html

"Ponad 340 transakcji zostało wykonanych aplikacją PeoPay w sieci Biedronka w ciągu pierwszego dnia działania usługi. Klienci zapłacili za pomocą telefonu w 240 sklepach, mieszczących się w 137 miejscowościach w Polsce.

Pierwsza transakcja aplikacją Peo Pay została wykonana o godzinie 7.16 rano i była to pierwsza płatność mobilna od oficjalnego startu systemu w tej sieci. Klientów płacących telefonem z PeoPay przybywało z godziny na godzinę – do zamknięcia sklepów wykonano 374 mobilnych płatności. Usługa znalazła więc uznanie w oczach klientów. Średnia wartość transakcji wyniosła 20,32 zł.

Transakcje aplikacją PeoPay wykonywane były zarĂłwno w duĹźych miastach, takich jak Warszawa, ale rĂłwnieĹź w mniejszych miejscowościach, np. w Wągrowcu czy Luboniu. Najwięcej płatności miało miejsce w Krakowie. NiezaleĹźnie od  miejsca w Polsce uĹźytkownicy PeoPay nie mieli kłopotu z płatnościami w sklepach Jeronimo Martins."

A iKasie ani słowa? To też wariant PeoPay, czy tylko nie policzyli? Na reklamówkach w sklepie też 100% o PeoPay i tylko maleńkie logo iKasa w narożniku

-- -

Data: 2013-10-27 01:20:25
Autor: Waldek
W dniu 2013-10-26 21:58, mx pisze:
[...]

Ja akurat użyłem iKasy od GB
na własnym smarkofonie z androidem - podpiętym pod konto żony.

Żonki słuchawka (F480) dalej nie działa. Po kontakcie z "servisem" dostałem linka do pobrania apli w javie - zassala się, i owszem, zainstalowała .... ale przy uruchomieniu pluje błędem - tak więc czekam na kolejny ruch ze strony działu IT ;)

A o ile mi dobrze wiadomo,
w PeoPay nie ma apli na jave, no i nie oferuje też 10% cofki ;)

Pozdrawiam

Data: 2013-10-28 09:39:25
Autor: dziadek
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
Ja akurat użyłem iKasy od GB

Ja również płaciłem iKasą z GB - sprawnie i szybko (ok. 30sek.). Premii za to nie mam, bo przed uruchomieniem promocji byłem klientem GB, jednak zachęca mnie możliwość przeglądania historii zakupów (kontrola wydatków).
pozdr.

Data: 2013-10-28 18:36:49
Autor: mx
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
"dziadek"  wrote

[...]

A jak u Was z saldem? Jest taka opcja, ale u mnie wyświetla "...", a mogłaby dostępne środki. Taki był zamiar chyba? Płatność mi pasuje, ale sama aplikacja nie bardzo, za małe przyciski i w podmenu schowane. A miejsca na ekranie dość. I taki błąd, jak wpisuję PIN, druga cyfra już się nie wyświetla, jak się powtarza. -- -

Data: 2013-10-28 22:31:22
Autor: Waldek
Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!
W dniu 2013-10-28 18:36, mx pisze:
"dziadek"  wrote

[...]

iKasa od GB - przyciski duze - saldo jest wyswietlane jako pierwsza pozycja
po wejsciu w opcje historia transakcji.

A jak to jest z tą premią 10% ? - To tylko dla nowych klientów ?
Nie wiem, bo mam podpięty telefon do płatności pod konto żony
a ona to tylko korzysta z "cofki paliwowej"

Ja nie jestem obecnie pacjentem GB... ale może zostanę
- zobaczymy co ciekawego jeszcze wymyślą ;)

Ps.
Dzisiaj Citek obdarował mnie dożywotnim uwolnieniem kk
pod warunkiem wykonania 3 transakcji  w przeciągu najbliższego miesiąca :)
W związku z powyższym dumam nad pogrzebaniem kk półbanku
bo CB kiedys całkiem niezły jak na KK ... obrzezali drastycznie
- 120 operacji trzeba natłuc ... zaś realne prawdopodobienstwo skorzystania z pakietu ubezpieczeniowego dość nikłe w moim przypadku

Pozdrawiam

Data: 2013-10-29 14:13:07
Autor: dziadek
[...]

U mnie iKasa z Getin Banku działa prawidłowo. Saldo wyświetla prawidłowo, z pinem również nie ma problemu, a przyciski są wystarczająco duże i na głównym ekranie.
A jak to jest z tymi 10% to chyba na razie nikt nie wie. Promocja jest świeża więc ewentualne zwroty będą dopiero w listopadzie. Teoretycznie premia dotyczy tylko nowych klientów. pozdr.

Data: 2013-10-29 22:28:41
Autor: mx
[...]

A jaką macie wersję? Moja z Aliora to 1.16. Czy ktoś kto ma Aliora podpiętego, może napisać czy mu się saldo wyświetla? A może to Java tak ma?
Na zwrot nie liczę, tak dla sportu po parę groszy płacę, aby nasza mieścina w statystykach na końcu nie była.

-- -

Data: 2013-10-30 00:56:00
Autor: Waldek
W dniu 2013-10-29 22:28, mx pisze:

[...]

Wersja ta sama - na androida
IMO to to samo tylko kolorki aliorowe pewnie insze ;)

Data: 2013-10-30 15:47:03
Autor: mx
"Waldek"  wrote W dniu 2013-10-29 22:28, mx pisze:

[...]

Wygląda, że Alior nawalił. Pod ror eur podpiąć nie mogłem, ani drugiego telefonu, to się wyrejestrowałem i tablet zarejestrowałem. Nic się nie zmieniło, salda brak. Wróciłem do pierwszego fona i znowu działa, tylko historię straciłem.

Odbierz 10% zwrotu za zakupy w Biedronce!