Odbierz doładowanie

Data: 2013-09-08 08:43:45
Autor: maxmax333pp
Odbierz doładowanie
Odbierz doładowanie, ja już wziełam goo.gl/hapAmC Podziękuj :)

Data: 2013-09-08 09:25:06
Autor: kogutek444
Odbierz doładowanie
W dniu niedziela, 8 wrze¶nia 2013 17:43:45 UTC+2 użytkownik maxma...@gmail.com napisał:
Odbierz doładowanie, ja już wziełam goo.gl/hapAmC Podziękuj :)

Klikajcie " zgło¶ nadużycie - spam" bo kurew nas zamęczy.

Data: 2013-09-08 19:12:33
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Odbierz doładowanie
W dniu 2013-09-08 18:25, kogutek444@gmail.com pisze:

Odbierz doładowanie, ja już wziełam goo.gl/hapAmC Podziękuj :)
Klikajcie " zgłoś nadużycie - spam" bo kurew nas zamęczy.

Gezie klikać ?

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2013-09-08 15:33:15
Autor: kogutek444
Odbierz doładowanie
W dniu niedziela, 8 wrze¶nia 2013 19:12:33 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:

> Klikajcie " zgło¶ nadużycie - spam" bo kurew nas zamęczy.

Gezie klikać ?

-- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

W czytniku googla jest przy strzałce przycisk. Działa jak jaka¶ okre¶lona liczba osób kliknie. Tak wyczaiłem.

Data: 2013-09-09 00:36:29
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Odbierz doładowanie
W dniu 2013-09-09 00:33, kogutek444@gmail.com pisze:

Odbierz doładowanie, ja już wziełam goo.gl/hapAmC Podziękuj :)
Klikajcie " zgłoś nadużycie - spam" bo kurew nas zamęczy.
W czytniku googla jest przy strzałce przycisk. Działa jak jakaś określona liczba osób kliknie. Tak wyczaiłem.

Aha. A co to ten czytnik googla, moĹĽe tak teĹĽ wyczajÄ™.

Data: 2013-09-08 15:53:07
Autor: kogutek444
Odbierz doładowanie
W dniu poniedziałek, 9 wrze¶nia 2013 00:36:29 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:

> W czytniku googla jest przy strzałce przycisk. Działa jak jaka¶ okre¶lona liczba osób kliknie. Tak wyczaiłem.

Aha. A co to ten czytnik googla, może tak też wyczaję.

-- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Taki najzwyklejszy bez wodotrysków. Jak pozamykali onety, gazety to przeszedłem na google groups.

Data: 2013-09-09 00:56:36
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Odbierz doładowanie
W dniu 2013-09-09 00:53, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

I dlatego, ĹĽe ty taplasz siÄ™ w gĂłwnie, to i ja mam ?

Data: 2013-09-08 16:58:34
Autor: kogutek444
Odbierz doładowanie
W dniu poniedziałek, 9 wrze¶nia 2013 00:56:36 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:

> Taki najzwyklejszy bez wodotrysków. Jak pozamykali onety, gazety to przeszedłem na google groups.

I dlatego, że ty taplasz się w gównie, to i ja mam ?

-- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Przymusu nie ma. Jak Ci potrzebny różowy interfejs to faktycznie czytnik google się nie nadaje. Ciekawi mnie czy wiesz sk±d Twój super wyjebany czytnik z różowym interfejsem bierze dane i gdzie docelowo trafia to co napiszesz.

Data: 2013-09-09 06:47:42
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Odbierz doładowanie
W dniu 2013-09-09 01:58, kogutek444@gmail.com pisze:

Ciekawi mnie czy wiesz skąd Twój super wyjebany czytnik z różowym interfejsem bierze dane i gdzie docelowo trafia to co napiszesz.

Na forum.

Data: 2013-09-09 08:46:30
Autor: Chris
Odbierz doładowanie
kogutek444@gmail.com nabazgrał(a):

Gil napisał:
[...]

Ale inne serwery s± open, poza tym wycinaj sygnatury, zbędne linie bo czytać się tego nie da.

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-09-09 10:22:27
Autor: RadoslawF
Odbierz doładowanie
Dnia 2013-09-09 08:46, Użytkownik Chris napisał:

[...]

Za dużo od niego wymagasz, to idiota który się wyręcza gównianym
programem w gówniany sposób. Ale jak zwrócisz mu uwagę to zaraz
objawi się banda innych idiotów udowadniaj±cych że tak jest
nowocze¶nie, super i prawidłowo.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-09 00:50:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
Odbierz doładowanie
Hello Rafał,

Monday, September 9, 2013, 12:36:29 AM, you wrote:

[...]

Żaden czytnik - wkurwiaj±ca proteza z pojebanym interfejsem,
nieuznaj±ca istnienia ISOlatki.

--
Best regards,
 RoMan