Odbiła palma cycowi, czy zenusiowi?

Data: 2010-06-22 13:32:22
Autor: Piotr
Odbiła palma cycowi, czy zenusiowi?
"Turyści, którzy w sobotę zwiedzali Wawel, przecierali oczy ze zdumienia.
Wszystko to przez upojonego alkoholem mężczyznę, który zrobił striptiz i w
samych slipach biegał po katedrze, obok sarkofagu z relikwiami św.
Stanisława. A wcześniej zaatakował parasolką sarkofag prezydenta
Kaczyńskiego i jego małżonki.
Była godzina 11.30. Mężczyzna wraz z grupą zwiedzających, wszedł do krypty
Srebrnych Dzwonów. - Nagle zaczął okładać parasolką sarkofag Lecha
Kaczyńskiego i krzyczeć: "I co ty na to, Lechu?!" - mówi jeden z członków
straży katedralnej. - Wyrzuciliśmy go stamtąd, a ten nagle zaczął się
rozbierać i w samych slipach wbiegł do katedry - dodaje strażnik."

http://wiadomosci.onet.pl/2681,2187755,pijany_golas_zaatakowal_sarkofag_kaczynskich,wydarzenie_lokalne.html

Mamy tu język miłości w praktycznym zastosowaniu.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-22 13:32:27
Autor: cytryna
[...]

To kolejny kandydat na prezydenta z ramienia PO. Chwilowo popiera go tylko oddział psychiatrczny szpitala Dietla. Juz nie jest nagi - chodzi w firmowym
POwskim kaftaniku bezpieczeństwa. Bardzo przydatny element wyposażenia dla PO
plus ciepłe gacie w związku z dłuższym pobytem we Wronkach lub Sztumie.

Data: 2010-06-22 13:43:02
Autor: raff
W dniu 2010-06-22 13:32, cytryna pisze:
[...]

Jak mozecie.

Obawiam sie, ze Zenek nie bedzie pisal przez dluzszy czas.

R.

Data: 2010-06-22 13:43:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Odbiła palma cycowi, czy zenusiowi?
Srebrnych Dzwonów. - Nagle zaczął okładać parasolką sarkofag Lecha
Kaczyńskiego i krzyczeć: "I co ty na to, Lechu?!"

Mamy tu język miłości w praktycznym zastosowaniu.

Łoj PIETROSKU..., PIETROSKU...
- tela ciem edukułujem i edukułujem, atyś taki cimnawy...!!!

Nopseca MIŁOść to WIELGO była, bojaby zezłości to robił, toby nadodatek na ten
samk.. sanko..., smarkofag KUPEM śMIERDZONCOM nawalił...!!!

Psynojmnij zeszczoł bygo straśnie...!

Atak, jak widzis, miłościom psepojony ten golas był...

Data: 2010-06-22 13:55:32
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Jun 2010 13:43:05 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

Łoj PIETROSKU..., PIETROSKU...
- tela ciem edukułujem i edukułujem, atyś taki cimnawy...!!!

Ty mi tutaj nie tutaj, Buroku_niemożliwy. "Cimnawym", bom ciemnogród
przecie. A edukować to może cycka poedukuj?
Piotr

Data: 2010-06-22 13:51:51
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]
> - tela ciem edukułujem i edukułujem, atyś taki cimnawy...!!!

Ty mi tutaj nie tutaj, Buroku_niemożliwy. "Cimnawym", bom ciemnogród

Acha...!!! - tak psypuscołem, ale doteraz pewności nimiołem...

Data: 2010-06-22 16:52:22
Autor: cyc

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.00000fb5.4c20a3d7newsgate.onet.pl...
> [...]
przecie.

Acha...!!! - tak psypuscołem, ale doteraz pewności nimiołem...

Piotr juz z tych pisowcow , ktorzy uwazaja , ze jak wyszydza , wysmieja , opluja i skopia tu na grupie adwersaza , to Kaczynski wygra wybory .
Ot takie prostackie , wywodzace sie z filozofii czworakow , myslenie .

cyc

Data: 2010-06-22 17:20:37
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Jun 2010 16:52:22 +0200, cyc napisał(a):

Piotr juz z tych pisowcow , ktorzy uwazaja , ze jak wyszydza , wysmieja , opluja i skopia tu na grupie adwersaza , to Kaczynski wygra wybory .
Ot takie prostackie , wywodzace sie z filozofii czworakow , myslenie .

Ale ja wcale tak nie uważam. W ogóle wątpię by Kaczynski wygrał. :-)
Piotr

Data: 2010-06-22 17:42:06
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hvqkbk$qma$1speranza.aioe.org...
[...]

To dlazego wzorem najwiekszych grupowych przymulow koncentrujesz sie na adwersazu a nie na proponowanym temacie ? .

cyc

Data: 2010-06-22 17:44:43
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Jun 2010 17:42:06 +0200, cyc napisał(a):

To dlazego wzorem najwiekszych grupowych przymulow koncentrujesz sie na adwersazu a nie na proponowanym temacie ? .

Ale osso chozzii?
Piotr

Data: 2010-06-22 17:51:00
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hvqloq$t1o$1speranza.aioe.org...
[...]

O co ? .
No to przeczytaj Twoj przeciez temat watku !!! .

cyc

Data: 2010-06-22 17:53:48
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Jun 2010 17:51:00 +0200, cyc napisał(a):

O co ? .
No to przeczytaj Twoj przeciez temat watku !!! .

Łee nooo, nie przesadzaj. Przepraszam, jeżeli cię bardzo uraziłem. Miało
być średnio śmiesznie a nie obelżywie.
Piotr

Data: 2010-06-22 16:50:16
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hvq8b6$6l2$1speranza.aioe.org...
[...]

Bo co ? ze grzecznie zapytam ?
Dyplomow ci u mnie dosc a i lat spedzonych na ksztalceniu nie malo .
Nie chwalac sie sadze , ze moglbys mi pozazdroscic gdybysmy tak porownali nasze dokonania .
Widze ,z e zapatrzyles sie na tych durniow , ktorzy swoje chamskie nawyki wykorzystuja rowniez do tego aby komus wytykac dysortografie . Mozna i tak ale co z tego wwynika poza oczywistym chamstwem szydzacego ? . Nic .

cyc

Data: 2010-06-22 17:23:49
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Jun 2010 16:50:16 +0200, cyc napisał(a):

Bo co ? ze grzecznie zapytam ?
Dyplomow ci u mnie dosc a i lat spedzonych na ksztalceniu nie malo .
Nie chwalac sie sadze , ze moglbys mi pozazdroscic gdybysmy tak porownali nasze dokonania .

Nauki nigdy dosyć, cycu. Daję ci zwycięstwo handikapem.

[...]

Idzie ci o honor? To nie o dyscośtam idzie, tylko o tupet cycu. Zarzucając
komuś takie braki,  w y p a d a ł o  by mieć pojęcie co i jak się zarzuca.
To jakby kogoś wyzywac od "hamów".
Piotr

Data: 2010-06-22 18:14:06
Autor: raff
[...]

Zgadza sie Cycu, wytykajac komus to i owo, a piszac "chonor" jest sie smiesznym.

No, ale skad ty masz to wiedziec, u ciebie to norma.

R.

Data: 2010-06-22 16:46:49
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hvq6vo$42l$1speranza.aioe.org...
[...]