Odbior przesylki z Niemiec

Data: 2010-10-30 19:29:38
Autor: JoAsienka
Odbior przesylki z Niemiec
Pewnego ślicznego dnia RadekNet (www.rejsy-czartery.com) dokonał/a produkcji posta :

Witam!

Bede miec do obebrania maly silnik z granicy niemiecko-dunskiej. Macie
pomysl jak to tanio rozwiazac? Moze ktos tam jezdzi i moglby go mi
przywiezc do Gdanska lub na Slask?

Pozdr.

mozesz tez zamowic kuriera, zeby ci to odebral. Ja co prawda tak zrobilam, chcÄ…c odebrac kola (pelne - opony i felgi terenowe) z drugiego konca Polski, ale pewnie i mozna wyslac go poza PolskÄ™

--
JoAsienka **gg 1489928
Suzuki Jimny '01 niebieskie :)

Data: 2010-10-30 20:49:34
Autor: jack
Odbior przesylki z Niemiec
> [...]

mozesz tez zamowic kuriera, zeby ci to odebral. Ja co prawda tak zrobilam, chcÄ…c odebrac kola (pelne - opony i felgi terenowe) z drugiego konca Polski, ale pewnie i mozna wyslac go poza PolskÄ™

Jedz na granicę lub e-4 ,parking dla Tirów.
Dalej sie domy¶l.
pozdro.jack[Juz nie jezdzę]

Data: 2010-10-31 12:33:40
Autor: RadekNet (www.rejsy-czartery.com)
Odbior przesylki z Niemiec
W dniu 30.10.2010 20:49, jack pisze:
Pewnego �licznego dnia RadekNet (www.rejsy-czartery.com) dokona�/a produkcji
[...]

chc�c odebrac kola (pelne - opony i felgi terenowe) z drugiego konca Polski,
ale pewnie i mozna wyslac go poza Polsk�

--
JoAsienka **gg 1489928
Suzuki Jimny '01 niebieskie :)

Jedz na granicÄ™ lub e-4 ,parking dla TirĂłw.
Dalej sie domyśl.

Wlasnie o czyms takim mysle tyle, ze nie "jedz" a "zapytaj w necie" ;)

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-10-31 16:12:48
Autor: Dawidus
Odbior przesylki z Niemiec
Szukaj pod hasłem "ładunki powrotne"  na forach tirowych lub busowych  :-)

Dawid

-- -
Baza sygnatur wirusow (VPS): 101031-0, 2010-10-31
Przetestowano na: 2010-10-31 16:12:50

Data: 2010-10-31 16:24:20
Autor: jack
Odbior przesylki z Niemiec
[...]

Następna podpowiedz;CB-radio kanał 19.
pozdro.jack

Data: 2010-11-01 14:39:15
Autor: jerzu
Odbior przesylki z Niemiec
On Sat, 30 Oct 2010 20:49:34 +0200, "jack" <jackglajtWYTNIJTO@vp.pl>
wrote:

Jedz na granicę lub e-4 ,

Co to jest e-4?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-11-01 19:43:35
Autor: P_ablo
Odbior przesylki z Niemiec
Użytkownik "jack" <jackglajtWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:173a.0000055d.4ccc68benewsgate.onet.pl...

Jedz na granicę lub e-4 ,parking dla Tirów.
Dalej sie domy¶l.
pozdro.jack[Juz nie jezdzę]

Ło jaka blyskotliwa podpowiedz... ROTFL

Ale nie dziwie sie - tirman...