Odbiornik do bezprzewodowego licznika VDO C15+

Data: 2011-04-14 10:37:07
Autor: nicolas05
Odbiornik do bezprzewodowego licznika VDO C15+
Witam,

Na początku chciałbymPrzez przypadek wpadł mi w ręce ten oto licznik.
Niestety bez odbiornika, montowanego na widełkach. Przyznam szczerze,
że jestem typowym laikiem rowerowym, a jedyne co lubię to po prostu
pedałować :) Jeżeli ktoś byłby w stanie mi pomóc w znalezieniu w sieci
odbiornika do tego oto licznika, byłbym wdzięczny. Dodam, iż na
cykloturze, który ma naprawdę pokaźny zbiór części, nic nie znalazłem.

pozdrawiam, Bartek Malinowski :)

Odbiornik do bezprzewodowego licznika VDO C15+