Odblaski

Data: 2013-09-16 21:44:51
Autor: neelix
Odblaski

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:145b9dkfw55js.66fufyg6895u$.dlg40tude.net...
http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/56,126512,14097138,Odblaskowe_gadzety___oferta_i_ceny.html
"Po zmroku na wszystkich drogach bez chodników poza terenami
zabudowanymi piesi będą mieli obowiązek poruszać się z doczepionym do
ubrania odblaskowym elementem. Zmiana w Kodeksie drogowym ma poprawić
bezpieczeństwo na drogach. Przepis prawdopodobnie zacznie obowiązywać
od jesieni"
Jak to pisali to byl pomysl, projekt, czy juz uchwalone, a moze
zatwierdzone ?
Pomysl w zasadzie szczytny i godny poparcia, ale znajdzie sie kiedys
czlowiek przypadkiem na takiej drodze ... i skad tu odblask wytrzasnac
w srodku nocy ?

Nie ma "terenów zabudowanych" jak napisał kolejny fahofiec. Niezależnie od tego jaki jest ten pomysł trzeba zacząć stosować edukację a nie powszechny zamordyzm. Uświadamiać a nie nakazywać w celu złupienia obywatela. Nie kupisz świecidełka to zapłacisz więcej. Światła mijania nie nadają się do jazdy w dzień a ponieważ chodziło o kasę to zastosowali zamordyzm. U nas tak jest ze wszystkim.

neelix

Data: 2013-09-17 09:07:22
Autor: Jaroslaw Postawa
Odblaski
W dniu 2013-09-16 21:44, neelix pisze:
Światła mijania
nie nadają się do jazdy w dzień a ponieważ chodziło o kasę to
zastosowali zamordyzm. U nas tak jest ze wszystkim.

Nie żebym bronił miłościwie panujących, ale kiedyś regularnie spotykało się jeżdżących bez świateł o zmroku, w deszczu czy w gęstym lesie bo "światła trzeba mieć w nocy" i władza postanowiła to uregulować. Taki cymbałkowaty naród jesteśmy, że wszystko musi być bezpośrednio w przepisach, bo inaczej nie potrafimy myśleć. To tak samo jak z przechodzeniem przez ulicę. Usłyszał debil jeden z drugim, że ma na pasach pierwszeństwo, to teraz prawie nikt się nie ogląda. My po prostu kochamy zamordyzm i inaczej nie potrafimy żyć.

Data: 2013-09-17 03:52:02
Autor: przemek.jedrzejczak
Odblaski
[...]

nie tylko my taka jest po prostu natura ludzka, w Niemczech czesto widuje sie takich pacjentow, pol biedy jak na miescie ale czasami zdarza sie mistrz lewego pasa jadacy ~200 km/h wtedy mysle ze jednak u nas jest lepiej

-- To tak samo jak z przechodzeniem przez ulicę. Usłyszał debil jeden z drugim, że ma na pasach pierwszeństwo, to teraz prawie nikt się nie ogląda.

kiepski przyklad, zreszta mysle ze jeszcze rok, czy dwa dla tych gamonii z Wiejskiej i dotrze do nich zeby ustanowic pierwszenstwo dla pieszego zamierzajacego przejsc (tak jak m.in w Niemczech) wtedy za tlumaczenie "pieszy wtargnal mi na pasy" sedzia zaserwuje dokladke do wyroku, pozyjemy zobaczymy

Data: 2013-09-17 12:58:33
Autor: Jaroslaw Postawa
Odblaski
W dniu 2013-09-17 12:52, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Jak ustanowią taki przepis to niech zlikwidują wszelkie przejścia za zakrętem, wytną wszystkie krzaki, dorobią oświetlenie jeśli gdzieś nie ma itp. A bydło zacznie przechodzić gdziekolwiek nawet bez pasów, bo przecież "samochód ma mi ustąpić, bo ja chciałem przejść". Powodzenia.

Data: 2013-09-17 23:59:57
Autor: sczygiel
Odblaski
W dniu wtorek, 17 września 2013 09:07:22 UTC+2 użytkownik Jaroslaw Postawa napisał:
> [...]

Nie żebym bronił miłościwie panujących, ale kiedyś regularnie spotykało się jeżdżących bez świateł o zmroku, w deszczu czy w gęstym lesie bo "światła trzeba mieć w nocy" i władza postanowiła to uregulować. Taki cymbałkowaty naród jesteśmy, że wszystko musi być bezpośrednio w przepisach, bo inaczej nie potrafimy myśleć. To tak samo jak z przechodzeniem przez ulicę. Usłyszał debil jeden z drugim, że ma na pasach pierwszeństwo, to teraz prawie nikt się nie ogląda. My po prostu kochamy zamordyzm i inaczej nie potrafimy żyć.

Ale nadal tacy sie trafiają.
A nawet gorzej bo wali deszcem, godziny poranne, ciemno, szaro a tu taki na tych pierdołowatych ledowych namiastkach jedzie.

Co lepsze? IMHO jest tak samo.

Pozytyw taki ze nie znam nikogo kto by za brak swiecenia zapłacił mandat. czyli robimy idiotyczną rzecz bezcelowo.

Z tymi odblaskami bedzie podobnie. Ewentualnie bedzie kierowcy sie łatwiej wyłgać z przejechania człowieka.

Odblaski