Odblaskowy Anioł wrócił?

Data: 2011-04-21 06:11:26
Autor: sosik
Odblaskowy Anioł wrócił?
Witam.
Właśnie przed chwilą mijałem w Krakowie na Wielickiej w okolicach Lidla rowerzystę - choinkę. Cały w odblaskach + przyczepka, która też była oblepiona odblaskowymi taśmami. Coś próbował do mnie zagadać ale spieszyłem się do pracy i tylko pozdrowiłem go życząc miłego dnia.
Wg mnie trochę jednak przesadził z tymi odblaskami - strasznie się świecił w świetle mojej lampki i zgadzam się z opinią, że miałbym problem z zauważeniem u niego np. sygnalizacji skrętu - po prostu zlewa się strasznie.

Mimo wszystko życzę udanej akcji i jeżeli to jet "Ten" Odblaskowy Anioł to oby nie skończył jak ostatnio - bodajże jakiś TIR go potrącił.

pozdrawiam
sosik

Data: 2011-04-21 08:03:07
Autor: bans
Odblaskowy Anioł wrócił?
W dniu 2011-04-21 06:11, sosik pisze:

W�a�nie przed chwil� mija�em w Krakowie na Wielickiej w okolicach
Lidla rowerzyst� - choink�. Ca�y w odblaskach + przyczepka,

Wyprzedzałem gościa (samochodem) kilka tygodni temu w okolicach Pszczyny i zdecydowanie jestem przeciw. Do samego końca nie wiedziałem, co to jest, w którą  stronę (i czy w ogóle!) się porusza. OK, jasne, jak cos widzę świecącego na drodze to nie pakuję się w to, ale gość naprawdę przesadza...

--
bans

Data: 2011-04-21 08:08:46
Autor: Grzegorz
Odblaskowy Anioł wrócił?
Hello bans !:

[...]

No to chyba nie spotkałeś szaro ubranego pieszego idąceko skrajem drogi, z naprzeciwka inne auta ... Ja to przeżyłem - i zdecydowanie wolę oczojebne kolory zamiast sprawy o nieumyślne spowodowanie śmierci lub kalectwa ... W mojej historii samochodowej (jakieś 3/4 mln km) dwa razy ledwo uniknąłem zabicia czy poważnego potrącenia takiego niewidocznego palanta, raz na rowerze, raz pieszego.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-04-21 08:44:26
Autor: bans
Odblaskowy Anioł wrócił?
W dniu 2011-04-21 08:08, Grzegorz pisze:

No to chyba nie spotka�e� szaro ubranego pieszego id�ceko skrajem
drogi, z naprzeciwka inne auta ... Ja to przeşy�em

Nie popełniaj standardowego grzechu precla używając argumentu "a u was Murzynów biją".

Po prostu uważam, że mrugająca czerwona lampka wcale jest gorsza od takiej choinki. Przestrzegajmy prawa, w stosunku do innych i bezwzględnie domagajmy się, żeby go przestrzegano względem nas - ale nie próbujmy być świętsi od papieża.

Ja też nie raz minąłem/wyprzedziłem takiego batmana-pieszego/rowerzystę o włos. Różnica polega na tym, że pieszemu prawo nie nakazuje nosić oświetlenia (za to nakazuje ustąpienie pojazdowi), wiec nawet nie zgłaszam tego, ale rowerzyście bez oświetlenia z reguły nie odpuszczam i dzwonię na policję.

BTW czy ktoś zauważył, co się wczoraj na ulicach działo? Czy to tylko u mnie się działo? Kierowców jakiś amok ogarnął, widziałem kilka kolizji, kilkanaście wymuszeń pierwszeństwa, jakieś szalone manewry, zawracanie połączone z zatrzymaniem na środku ulicy i blokowaniem ruchu, wszystko w natężeniu, jakiego wcześniej nie widziałem.

Jakaś chmura z Fukuszimy dotarła, czy co? ;)

--
bans

Data: 2011-04-21 07:21:31
Autor: Ryszard Mikke
Odblaskowy Anio wrci?
bans <goc@o2.pl> napisa(a):
Ja też nie raz min&#65533;&#65533;em/wyprzedzi&#65533;em takiego batmana-pieszego/rowerzyst&#65533; o w&#65533;os. Różnica polega na tym, że pieszemu prawo nie nakazuje nosi&#65533; o&#65533;wietlenia (za to nakazuje ust&#65533;pienie pojazdowi), wiec nawet nie zg&#65533;aszam tego, ale rowerzy&#65533;cie bez o&#65533;wietlenia z regu&#65533;y nie odpuszczam i dzwoni&#65533; na policj&#65533;.

Obawiam sie, e jesli nie prbujesz rowerzysty zatrzymac, pies z kulawa noga
si nie pofatyguje na Twoje zgoszenie, bo i dokd? Rowerzysta si
przemieszcza, zanim patrol dotrze na miejsce, on bedzie Zupenie Gdzie Indziej.

Faktem jest, e batmani dostarczaj kierowcom sporych emocji, sam omal nie
rozjechaem takiego, co na szczcie przynajmniej odblaski w pedaach mia
sprawne, ale widzi mi si, e eby taki trafi w apy Policji, trzeba
powici duo wasnego cennego czasu. Za duzo. I tak to si krci...

BTW czy kto&#65533; zauważy&#65533;, co si&#65533; wczoraj na ulicach dzia&#65533;o? Czy to tylko u mnie si&#65533; dzia&#65533;o? Kierowców jaki&#65533; amok ogarn&#65533;&#65533;, widzia&#65533;em kilka kolizji, kilkana&#65533;cie wymusze&#65533; pierwsze&#65533;stwa, jakie&#65533; szalone manewry, zawracanie po&#65533;&#65533;czone z zatrzymaniem na &#65533;rodku ulicy i blokowaniem ruchu, wszystko w nat&#65533;żeniu, jakiego wcze&#65533;niej nie widzia&#65533;em.

Jaka&#65533; chmura z Fukuszimy dotar&#65533;a, czy co? ;)

Tak, Wiosna si nazywa.

To raczej normalne, e jak wreszcie soneczko po zimie wyjdzie, to wszyscy
zachowuj sie, jak porbani. Ja te si niedawno popisaem http://42.pl/u/2Awj

rmikke

Data: 2011-04-21 09:30:16
Autor: bans
Odblaskowy Anio wrci?
W dniu 2011-04-21 09:21, Ryszard Mikke pisze:

Obawiam sie, e jesli nie prbujesz rowerzysty zatrzymac, pies z kulawa noga
si nie pofatyguje na Twoje zgoszenie, bo i dokd? Rowerzysta si
przemieszcza, zanim patrol dotrze na miejsce, on bedzie Zupenie Gdzie Indziej.

Ale wiesz, patrol moe akurat by w pobliu - to raz.

Dwa -  ja mam dosy specyficzne miejsce, gdzie ich atwo wyapa - 5km nieowietlonej drogi, po bokach tylko pola i las, a rowerzystw bez wiate tam stosunkowo wielu. Po prostu debile.

Dzwoni, informuj, e chciaem zgosi wariata, mwi gdzie i kto potwierdza przyjcie zgoszenia. Nie wiem, moe potem olewaj, ale kilka razy w innych sytuacjach policja od razu mi si wykrcaa i odradzaa zgaszanie.

No w kadym razie - telefon nie zaszkodzi.

--
bans

Data: 2011-04-21 09:42:55
Autor: ikov
Odblaskowy Anioł wrócił?
Po prostu uważam, że mrugająca czerwona lampka wcale jest gorsza od
takiej choinki.

Latem w Gdańsku wracając rowerem ścieżką po zmroku widziałem przed sobą czerwone mrugające światło - ok, rowerzysta widoczny, więc zjeżdżam do lewej by wyprzedzić, a on w tym samym momencie też mojej do lewej, myślę - co jest do nędzy - gdy nagle w kilka sekund byłem przy nim. Dopiero wtedy gdy oświetliła go moja lampka, okazało się że jakiś (młody) człowiek ma zamocowaną z przodu czerwoną mrugającą i zamiast powoli go dogonić, jechałem z nim na czołówkę. Tak więc niby światło miał, a mogło wyjść gorzej niż bez światła...

Data: 2011-04-21 09:49:28
Autor: bans
Odblaskowy Anioł wrócił?
W dniu 2011-04-21 09:42, ikov pisze:

cz�owiek ma zamocowan� z przodu czerwon�
mrugaj�c�

O Jezus, przecież czerwona z przodu jest niezgodna z PoRD _z_definicji_. Przyjąłem, że fakt ten na _tej_ grupie jest wszystkim znany...

--
bans

Data: 2011-04-21 12:38:24
Autor: Coaster
Odblaskowy Anioł wrócił?
On 4/21/11 9:49 AM, bans wrote:
[...]

Ale dlaczego przyjales, ze _tamten_ 'czerwoniec' czyta pretzla? ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-04-21 13:39:30
Autor: ikov
Odblaskowy Anioł wrócił?
O Jezus, przecież czerwona z przodu jest niezgodna z PoRD _z_definicji_.
Przyjąłem, że fakt ten na _tej_ grupie jest wszystkim znany...

Ale dlaczego przyjales, ze _tamten_ 'czerwoniec' czyta pretzla? ;-)

Raczej na pewno nie czyta :)
A człowiek przyzwyczajony, że to co widzi jest tym, czym mu się wydaje - a tu zaskoczenie. Widocznie wyszedł z założenia, że lepsze takie światło niż żadne... a że nie zawsze to prawda, to dużo nie zabrakło aby się boleśnie o tym przekonać.

Data: 2011-04-21 16:06:02
Autor: Coaster
Odblaskowy Anioł wrócił?
On 4/21/11 1:39 PM, ikov wrote:
[...]

Czasem zdarza sie auto z 'choinka' (z reguly brak masy lamp tylnych). Koles jadacy przed toba hamuje i widzisz jak w jego aucie nagle zapalaja swiatla cofania. Co ci sie wtedy wydaje? ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-04-21 16:46:18
Autor: Leszek 'QSi' Paso
Odblaskowy Anio wrci?
Dnia 21-04-2011 o 16:06:02 Coaster <manypeny@mac.com> napisa(a):

Co ci sie wtedy wydaje?

zastanawiam si wtedy jak zakupi bazuke i dosta zezwolenie na jej uycie.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do cka http://www.lacko.pl/

Data: 2011-04-21 16:51:02
Autor: Coaster
Odblaskowy Anio wrci?
On 4/21/11 4:46 PM, Leszek 'QSi' Paso wrote:
Dnia 21-04-2011 o 16:06:02 Coaster <manypeny@mac.com> napisa(a):

Co ci sie wtedy wydaje?

zastanawiam si wtedy jak zakupi bazuke i dosta zezwolenie na jej uycie.

A po co Ci pozwolenie? Kupujesz, rozpakowujesz i uzywasz!
http://www.schwimmerlegal.com/bazooka.JPG

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-04-22 09:16:05
Autor: Leszek 'QSi' Paso
Odblaskowy Anio wrci?
Dnia 21-04-2011 o 16:51:02 Coaster <manypeny@mac.com> napisa(a):

[...]

myl e czas wyzwolenia dziaania jest zbyt dugi zeby byo to skuteczne.

Data: 2011-04-21 10:44:06
Autor: Marcin Hya
Odblaskowy Anio wrci?
On 2011-04-21 09:42, ikov wrote:

Latem w Gdasku wracajc rowerem ciek po zmroku widziaem przed sob
czerwone mrugajce wiato - ok, rowerzysta widoczny, wic zjedam do
lewej by wyprzedzi, a on w tym samym momencie te mojej do lewej, myl
- co jest do ndzy - gdy nagle w kilka sekund byem przy nim. Dopiero
wtedy gdy owietlia go moja lampka, okazao si e jaki (mody)
czowiek ma zamocowan z przodu czerwon mrugajc i zamiast powoli go
dogoni, jechaem z nim na czowk. Tak wic niby wiato mia, a mogo
wyj gorzej ni bez wiata...

Kufa - potwierdzam, debili z czerwonym z przodu bym chtnie wystrzela. Naprawd trzeba mie zero wyobrani :-((( Te miaem identyczn przygod - i te w GDA, w nocy na ciece przy Zwycistwa.

marcin ha
--
Miasta dla rowerw http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2011-04-21 12:35:07
Autor: Fabian
Odblaskowy Anio wrci?
W dniu 21.04.2011 10:44, Marcin Hya pisze:
On 2011-04-21 09:42, ikov wrote:

[...]

Mi na szczcie (te GDA :) ) takie spotkanie przytrafio si jak ju
czytaem o tym wczeniej tutaj i byem uczulony zbyt szybko zbliajce
si czerwone wiata ;) Co jaki czas niestety takich widuje.

Fabian.

Data: 2011-04-21 13:47:32
Autor: ikov
Odblaskowy Anio wrci?
Kufa - potwierdzam, debili z czerwonym z przodu bym chtnie wystrzela.
Naprawd trzeba mie zero wyobrani :-((( Te miaem identyczn przygod
- i te w GDA, w nocy na ciece przy Zwycistwa.

Ja spotkaem go na Al. Hallera - moe to ten sam osobnik.

Mi na szczcie (te GDA :) ) takie spotkanie przytrafio si jak ju
czytaem o tym wczeniej tutaj i byem uczulony zbyt szybko zbliajce
si czerwone wiata ;) Co jaki czas niestety takich widuje.

Wychodzi na to, e jazda na rowerze (szczeglnie w GDA :) to wysiek nie tylko fizyczny, ale i umysowy - myle za siebie, kierowcw, pieszych, dzieci, zwierzta i innych rowerzystw...

Data: 2011-04-21 16:07:43
Autor: Coaster
Odblaskowy Anio wrci?
On 4/21/11 1:47 PM, ikov wrote:
[...]

Zycie jest 'wysilkiem umyslowym'. Przy jego braku - to tylko wegetacja. ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-04-21 12:37:08
Autor: Coaster
Odblaskowy Anioł wrócił?
On 4/21/11 9:42 AM, ikov wrote:
[...]

Niedawno mialem ciekawostke 'protiwpolozno'. Poznym wieczorem zauwazylem mrugajacy bialy 'stroboskop' na szosie (po prawej przede mna). Wszystko wskazywalo na to, ze ktos jedzie na czolowke pod prad. Albo ze stoi 'pod prad'. Okazalo sie, ze jedzie prawidlowo, tyle, ze ma biale stroboskopowe swiatlo _z_tylu_.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-04-21 11:58:38
Autor: Coaster
Odblaskowy Anioł wrócił?
On 4/21/11 8:44 AM, bans wrote:
[...]

Jezeli to wszystko sie dzialo _wokol_Ciebie_ to... ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-04-21 12:24:07
Autor: Grzegorz
Odblaskowy Anioł wrócił?
Hello bans !:

Po prostu uważam, że mrugająca czerwona lampka wcale jest gorsza od
takiej choinki.

Normalną kamizelkę widać znacznie lepiej ...

[...]

Ja zauważyłem wysyp debili jeżdżących środkowym pasem 60-80 kmh na drodze ekspresowej ... Ale to NTG.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-04-21 12:38:13
Autor: jkl123
Odblaskowy Anio wrci?

Uytkownik "Grzegorz" <bzdura@brakmaila.com> napisa w wiadomoci news:iop0h9$qrg$1news.onet.pl...
Ja zauwayem wysyp debili jedcych rodkowym pasem 60-80 kmh na drodze ekspresowej ... Ale to NTG.
Tylko debile tak uwaaj. Pojedzi by w cywilizowanym kraju to by wiedzia e sam jeste polskim debilnym kierowc.
"Prdko projektowa drogi ekspresowej powinna wynosi 120 (tylko dwujezdniowe), 100 lub 80 km/h poza terenem zabudowy oraz 80, 70 lub 60 (tylko obszar silnie zurbanizowany) km/h na obszarze zabudowy. Szeroko pasa awaryjnego powinna wynosi 2,5 m. Pochylenie podune drogi ekspresowej moe wynosi maksymalnie 8%."

Data: 2011-04-26 08:18:41
Autor: Grzegorz
Odblaskowy Anioł wrócił?
Hello jkl123 !:
U¿ytkownik "Grzegorz"<bzdura@brakmaila.com>  napisa³ w wiadomo¶ci
Ja zauwa¿y³em wysyp debili je¿d¿±cych ¶rodkowym pasem 60-80 kmh na drodze
ekspresowej ... Ale to NTG.
Tylko debile tak uwa¿aj±. Poje¿dzi³ by¶ w cywilizowanym kraju to by¶
wiedzia³ ¿e sam jeste¶ polskim debilnym kierowc±.

Piszesz o sobie ? Nawet kodowania nie potrafisz ustawić .... Tak się składa, że poza Polską jeżdżę bodaj więcej niż w PL.

"Prêdko¶æ projektowa drogi ekspresowej powinna wynosiæ 120 (tylko
dwujezdniowe), 100 lub 80 km/h poza terenem zabudowy oraz 80, 70 lub 60
(tylko obszar silnie zurbanizowany) km/h na obszarze zabudowy. Szeroko¶æ
pasa awaryjnego powinna wynosiæ 2,5 m. Pochylenie pod³u¿ne drogi ekspresowej
mo¿e wynosiæ maksymalnie 8%."

No to co ? Ja piszę o baranach których trzeba wyprzedzać prawą a Ty o czym ????

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-04-26 11:47:29
Autor: Wojtek Paszkowski
Odblaskowy Anioł wrócił?

"Grzegorz" <bzdura@brakmaila.com> wrote in message news:ip5o0u$eum$1news.onet.pl...

Ja zauważyłem wysyp debili jeżdżących środkowym pasem 60-80 kmh na drodze ekspresowej ... Ale to NTG.

No to co ? Ja piszę o baranach których trzeba wyprzedzać prawą a Ty o czym ????

dlaczego "trzeba"? Gdzie w PL mamy drogi "ekspresowe" ze _środkowym_ pasem
ruchu _poza_ miastami - w których akurat jest ograniczenie prędkości do tych 60-80km/h właśnie?

To raz, a dwa - wyprzedzanie prawym pasem zabronione nie jest (jeśli jest
pas "środkowy" - to również poza obszarem zabudowanym). Grzech to jakiś, czy
inna ujma na honorze Prawdziwego Kierowcy?

pozdr

Data: 2011-05-02 09:06:20
Autor: MichałG
Odblaskowy Anioł wrócił?
W dniu 2011-04-26 11:47, Wojtek Paszkowski pisze:

[...]

Wojtku - kilka postów wyżej bans pisze jak niebezpieczne jest oświetlenie niezgodne z przepisami lub jego brak. Prosze uwierzyć, że tak samo niebezpieczne jest nie przestrzeganie przepisu o jezdzie prawą stroną jezdni... ;). Nigdy nie wiadomo co taki 'agent' zrobi za 2 sekundy...
Moze wiec raczej 'ujmą' jest jazda prawą stroną - bo to dla maluczkich?

Pozdrawiam
Michał

Data: 2011-04-21 12:38:24
Autor: Fabian
Odblaskowy Anioł wrócił?
W dniu 21.04.2011 12:24, Grzegorz pisze:
Hello bans !:

Po prostu uważam, że mrugająca czerwona lampka wcale jest gorsza od
takiej choinki.

Normalną kamizelkę widać znacznie lepiej ...

Robiłeś jakieś testy lub czytałeś o wykonywaniu takich?
Powiem Ci tylko, że kamizelkę widać, jak jest oświetlona czyli np. w
wypadku krętej drogi posiadacza takowej możesz zobaczyć stosunkowo
późno. Jakiś czas temu specjalnie obserwowałem jak długo mogę śledzić
odjeżdżającego rowerzystę w kamizelce lub z oświetleniem i znacznie
dłużej widziałem mrugające czerwone światło.

Fabian.

Data: 2011-04-21 13:10:40
Autor: Mariusz Kruk
Odblaskowy Anioł wrócił?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Fabian"
pno. Jaki czas temu specjalnie obserwowaem jak dugo mog ledzi
odjedajcego rowerzyst w kamizelce lub z owietleniem i znacznie
duej widziaem mrugajce czerwone wiato.

Z drugiej strony, w miecie czasem lepiej wida kamizelki ni wskoktne
diodwki na sabych bateriach.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,58342761
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-04-21 15:09:28
Autor: Michoo
Odblaskowy Anio wrci?
W dniu 21.04.2011 13:10, Mariusz Kruk pisze:
[...]

Ale jeeli jest na tyle jasno, e nie wida diod to chyba jest te na tyle jasno, e wida rowerzyst?

Michoo

Data: 2011-04-21 13:16:59
Autor: Ryszard Mikke
Odblaskowy Anio wrci?
Michoo <michoo_news@vp.pl> napisa(a):
> [...]
> diodwki na sabych bateriach.

Ale jeeli jest na tyle jasno, e nie wida diod to chyba jest te na tyle jasno, e wida rowerzyst?

Uuuu, cakiem niekoniecznie. Rowerzysta w szarych ciuchach na asfalcie, przy
nisko wiecacym socu... Ja kiedy matiza nie zauwayem, a co tu o
rowerzycie mwi.

rmikke

Data: 2011-04-21 15:51:57
Autor: Mariusz Kruk
Odblaskowy Anioł wrócił?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michoo"
[...]

Niekoniecznie. W pstrokatym rdmieciu mona si naprawd zdziwi.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /

Data: 2011-04-21 20:59:21
Autor: Michoo
Odblaskowy Anio wrci?
W dniu 21.04.2011 15:51, Mariusz Kruk pisze:
[...]

Ale to na tej samej zasadzie mona nie zauway samochodu, czy supa - pewnie si to czasami zdarza, ale na ile czsto? I na ile takich zdarze (zagapienia si) koczy si to kolizj?

Michoo

Data: 2011-04-26 16:22:04
Autor: Ryszard Mikke
Odblaskowy Anio wrci?
> [...]
Ale to na tej samej zasadzie mona nie zauway samochodu, czy supa - pewnie si to czasami zdarza, ale na ile czsto? I na ile takich zdarze (zagapienia si) koczy si to kolizj?

Ale to nie kwestia zagapienia sie, tylko zlewania sie z tlem.
Poza wymienionym matizem, darzyo mi sie dlugo nie zauwazac:
* poloneza
* dziadka z krowa
* tramwaju w miejscu, w ktore specjalnie spojrzalem, czy aby nie jedzie tramwaj.

Wszystko to w bialy dzien, w pelnym sloncu.
Wzrok mam dobry, a nawet dalekowidzem jestem.

Nie licz na to, e jak jasno jest, to Cie wszyscy beda widziec.
Na wszelki wypadek -wloz cos jaskrawego, zwiekszysz swoje szanse.
Ja np. woze oczojebna kamizelke owinieta na plecaku.

rmikke

Data: 2011-04-21 15:51:08
Autor: Coaster
Odblaskowy Anio wrci?
On 4/21/11 1:10 PM, Mariusz Kruk wrote:
w miecie czasem lepiej wida kamizelki ni wskoktne
diodwki

Takie na pewno! ;-)
http://tinyurl.com/3be4lf6

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-04-21 13:28:11
Autor: arturb
Odblaskowy Anioł wrócił?
W dniu 2011-04-21 12:24, Grzegorz pisze:
Hello bans !:

Po prostu uważam, że mrugająca czerwona lampka wcale jest gorsza od
takiej choinki.

Normalną kamizelkę widać znacznie lepiej ...

Normalne światło z tyłu z sprawnymi bateriami poprawnie zamontowane widać z kilku km w warunkach normalnej przejrzystości powietrza podczas gdy kamizelkę widać z ~20m na światłach mijania.

Data: 2011-04-21 11:42:15
Autor: Ryszard Mikke
Odblaskowy Anio wrci?
arturb <artur@nospam.ebasoft.com.pl> napisa(a):
W dniu 2011-04-21 12:24, Grzegorz pisze:
> Hello bans !:

> Normaln&#65533; kamizelk&#65533; wida&#65533; znacznie lepiej ...

Normalne &#65533;wiat&#65533;o z ty&#65533;u z sprawnymi bateriami poprawnie zamontowane wida&#65533; z kilku km w warunkach normalnej przejrzysto&#65533;ci powietrza podczas gdy kamizelk&#65533; wida&#65533; z ~20m na &#65533;wiat&#65533;ach mijania.

Bardzo przepraszam, ale moje wida raptem z ptora kilometra,
a ono jest troszk lepsze, ni "normalne wiato z tyu".

rmikke

Data: 2011-04-21 14:07:27
Autor: arturb
Odblaskowy Anio wrci?
W dniu 2011-04-21 13:42, Ryszard Mikke pisze:
Bardzo przepraszam, ale moje wida raptem z ptora kilometra,
a ono jest troszk lepsze, ni "normalne wiato z tyu".

Przy 20, 50m jakie daje kamizelka nie wydaje si to by istotne ;-)

Data: 2011-04-21 05:48:59
Autor: Marek
Odblaskowy Anio wrci?
Wracajc do tematu... Odblaskowy Anio chyba jeszcze nie odpuci,
cho ostatni wpis na jego blogu jest z Dnia Kobiet.
Nie sdz, eby przesadza z zaodblaskowaniem siebie i roweru. W kocu
misja zobowizuje :). Jedyny kopot sprawia to przy robieniu zdj z
fleszem :) http://tiny.pl/hdvqf

--
Marek

Data: 2011-04-26 08:20:50
Autor: Grzegorz
Odblaskowy Anioł wrócił?
Hello arturb !:
[...]

Ja widzę takiego w kamizelce z kilkuset metrów ! Może masz słabawe światła ?

Najlepiej w moim odczuciu mieć i to i to ... Tym bardziej że z boku to świateł nie widać, a kamizelkę na pewno.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-04-28 17:16:01
Autor: Fabian
Odblaskowy Anioł wrócił?
W dniu 26.04.2011 08:20, Grzegorz pisze:
Hello arturb !:
[...]

Może masz źle ustawione światła i jesteś jednym z tych który wkurwia
oślepiając jadących z naprzeciwka?

Fabian.

Data: 2011-04-21 15:23:42
Autor: Coaster
Odblaskowy Anioł wrócił?
Hello bans !:

Normalna kamizelka wyglada tak: http://tinyurl.com/43fwf5x

[...]

Z jakiego pasa obserwowales? ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-05-02 09:10:38
Autor: MichałG
Odblaskowy Anioł wrócił?
[...]

Nie sądzę- to lampke widać dłużej - bo nie tylko wtedy gdy jest oświetlona.

Znacznie dłużej i dalej widać też odblaski na pedałach. Są niżej wiec będę oswietlone swiatłami mijania z większej odległosci.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2011-04-23 16:54:39
Autor: Dariusz K. Ładziak
Odblaskowy Anioł wrócił?
Użytkownik Grzegorz napisał:
Hello bans !:

[...]

Od szaro ubranego pieszego idącego skrajem drogi lepszy jest nawalony rowerzysta w burym waciaku tropiący węża na obrdzewiałym rowerze. Tak od rowu do rowu (jak oni to robia że do rowów nie wpadają?)

--
Darek

Odblaskowy Anioł wrócił?