Odblokowanie dysku z tzw. "czarnej serii" czyli 7200.11 we Wrocku lub okolice?

Data: 2009-06-09 00:34:44
Autor: Krzychu
Odblokowanie dysku z tzw. "czarnej serii" czyli 7200.11 we Wrocku lub okolice?
Witam.

Może ktoś z was ma namiary na kogoś kto we Wrocku odblokowuje dyski seagate
z tzw. "czarnej serii" czyli 7200.11, te z błędem w fimwarze powodującym
zawieszenie dysku. Wiem że można wysłać do seagate ale to dodatkowy kłopot.

Pozdrawiam,
Krzychu.

Data: 2009-06-09 07:31:14
Autor: nom

Użytkownik "Krzychu" <alamakota@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0k3m2$5u5$1news.onet.pl...
[...]

Można samemu odblokować:
http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fyura.projektas.lt%2Ffiles%2Fseagate%2F720011_ES2.html&sl=auto&tl=pl

http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=128807

Data: 2009-06-09 11:41:09
Autor: Washi
Odblokowanie dysku z tzw. "czarnej serii" czyli 7200.11 we Wrocku lub okolice?

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0ks3i$cnf$1inews.gazeta.pl...

Można samemu odblokować:

Zgadza sie, ja sam wgralem firmware, mam nadzieje ze to juz koniec problemow z ta seria dyskow.

Washi
--
Porozmawiajmy o wirtualizacji
-> http://www.virtual-it.pl/

Odblokowanie dysku z tzw. "czarnej serii" czyli 7200.11 we Wrocku lub okolice?