Odblokowanie simlocka modemu HUAWEI Expresscard

Data: 2009-11-23 08:18:52
Autor: T.
Odblokowanie simlocka modemu HUAWEI Expresscard

W jaki sposób zdj±ć simlocka z HUAWEI Expresscard.
Po włożeniu sim karty innego operatora nie wyrzuca okna z prosba o kod.

JAkim programem wygenerowac potrzebny kod odblokowujacy.

Data: 2009-11-23 01:40:05
Autor: raz-dwa-trzy
On 23 Lis, 08:18, "T." <te...@wp.pl> wrote:
W jaki sposób zdj±ć simlocka z HUAWEI Expresscard.
Po włożeniu sim karty innego operatora nie wyrzuca okna z prosba o kod.

JAkim programem wygenerowac potrzebny kod odblokowujacy.

Program do wpisania kodu jak dashboard nie prosi (wszystkie aplikacje
korzystaj±ce z modemu musz± być wył±czone):

http://www.o2.ie/broadband-unlock

Kody do unlocka na alledrogo masz po 2zł...

    http://tinyurl.com/yllhtc7

Data: 2009-11-23 09:27:41
Autor: darnok
T. wrote:

W jaki sposób zdj±ć simlocka z HUAWEI Expresscard.
Po włożeniu sim karty innego operatora nie wyrzuca okna z prosba o kod.

A uruchomione masz Huaweiowe oprogramowanie Mobile Partner dostarczone z modemem? To tam wyskakuje okienko.

JAkim programem wygenerowac potrzebny kod odblokowujacy.

Darmowego nie widzialem. Na platnych stronach ci wygeneruja.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-11-23 08:55:58
Autor: T.
Dnia 23-11-2009 o 08:27:41 darnok  <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał(a):

T. wrote:
[...]

mam go z play i dostalem tylko plyte z oprogramowaniem play

JAkim programem wygenerowac potrzebny kod odblokowujacy.

Darmowego nie widzialem. Na platnych stronach ci wygeneruja.

Może jednak komu¶ wpadło oprogramowanie do generowania numeru - 60pln to  trochę dużo za numerek :)

Data: 2009-11-23 09:36:56
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 23 Nov 2009 08:55:58 +0100, T. napisał(a):

Może jednak komu¶ wpadło oprogramowanie do generowania numeru - 60pln to  trochę dużo za numerek :)

Nie, to jest tanio, jeszcze niedawno było 90 zł

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-23 11:38:04
Autor: T.
Dnia 23-11-2009 o 10:36:56 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):

Dnia Mon, 23 Nov 2009 08:55:58 +0100, T. napisał(a):

Może jednak komu¶ wpadło oprogramowanie do generowania numeru - 60pln to
trochę dużo za numerek :)

Nie, to jest tanio, jeszcze niedawno było 90 zł

mysle ze znajde na sieci jakis kalkulator - placenie za simlock to przesada

Data: 2009-11-23 18:51:25
Autor: Tomaszek
T. pisze:

W jaki sposób zdj±ć simlocka z HUAWEI Expresscard.
Po włożeniu sim karty innego operatora nie wyrzuca okna z prosba o kod.

JAkim programem wygenerowac potrzebny kod odblokowujacy.

Zajrzyj tu: http://www.bez-kabli.pl/
Jak się będziesz potrafił kulturalnie zachować, to może być nawet za darmo. S± tam od tego macherzy;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z ni± zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Odblokowanie simlocka modemu HUAWEI Expresscard