Odblokowanie simlocka modemu HUAWEI Expresscard

Data: 2009-11-23 18:51:25
Autor: Tomaszek
Odblokowanie simlocka modemu HUAWEI Expresscard
T. pisze:

W jaki sposób zdjąć simlocka z HUAWEI Expresscard.
Po włożeniu sim karty innego operatora nie wyrzuca okna z prosba o kod.

JAkim programem wygenerowac potrzebny kod odblokowujacy.

Zajrzyj tu: http://www.bez-kabli.pl/
Jak się będziesz potrafił kulturalnie zachować, to może być nawet za darmo. Są tam od tego macherzy;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Odblokowanie simlocka modemu HUAWEI Expresscard