Odblokowanie starej motoroli

Data: 2009-08-18 01:23:33
Autor: Michal AKA Miki
Odblokowanie starej motoroli
Witam grupe.

Czy moglby ktos poratowac linkiem do strony, gdzie mozna odkodowac stara motorolke C139?
Wiem, ze mozna sobie isc do byle serwisu i dac rozkodowac, sam bym sobie rozkodowal, tylko nie mam kabla a znajomi poprosili o przysluge.

Do telefonow Nokii korzystam ze stronki, na ktorej sobie kody generuje, ale nie umiem natrafic na podobny serwis do Motoroli...

Poratuje ktos?

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-08-18 12:19:13
Autor: Wincynty

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w wiadomości news:h6copt$45e$1inews.gazeta.pl...
[...]

motorola tylko kabelkiem

Data: 2009-08-19 01:33:06
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "Wincynty" <wincyntybb77@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6dv71$prj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Sure? bo google sugeruja inaczej:
http://zakupy.wp.pl/Motorola-unlock-po-IMEI-1-kod-2839-11693736.html?ticaid=18971

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-08-19 15:57:55
Autor: Wincynty

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w wiadomości news:h6fdnl$di0$1inews.gazeta.pl...

[...]

widze że się coś zmieniło - ale 30 zł za usługę to dość sporo - ze starej motki ściągałem locka za 20 zł jakiś czas temu

Data: 2009-08-21 02:17:24
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "Wincynty" <wincyntybb77@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6h0d2$r39$1inews.gazeta.pl...

[...]

No coz - tanszy jest kabel i samemu odblokowac... jest szansa wtedy wgrac polskie menu :)
Tak czy siak - jednak wole Nokie :)

Pozdrawiam
Michal

Odblokowanie starej motoroli