Odbrandowanie zlamanej Noki E51

Data: 2009-04-24 10:45:07
Autor: Guptak
Odbrandowanie zlamanej Noki E51
Witam. Mam dostep do folderow systemowych E51 kupionej w Plusie. Jest tam taki gowniany ekran startowy "Z nami lepiej czy razem lepiej".

Chce wywali ta animacje, ktora pojawia sie przy starcie.
Czy ktos moze mi powiedziec w ktorym katalogu ona siedzi?

Dzwiek starowy podmienilem na swoj wlasny a tej beznadziejnej
animacji nie moge odnalezc :-(

Dzieki za pomoc

--
Guptak

Data: 2009-04-24 14:05:42
Autor: amir
Odbrandowanie zlamanej Noki E51
Może zmień kod produktu
i aktualizuj firmware
przykladowy opis

http://www.symbian4u.pl/porady/zmiana-product-code-w-telefonach-nokii-za-pomoca-nss/

ja tak robilem jak mialem angielski jezyk

Data: 2009-04-25 10:02:54
Autor: Guptak
Użytkownik "amir" <didoSPAM@op.pl> napisał w wiadomości news:gss9up$dfh$1inews.gazeta.pl...
Może zmień kod produktu
i aktualizuj firmware
przykladowy opis
http://www.symbian4u.pl/porady/zmiana-product-code-w-telefonach-nokii-za-pomoca-nss/

Tak tez mozna. Natomiast jak ktos nie chce sie bawic w podmiane softu to
animacja operatora zapisywana jest w plikach:
- operatoranimation.mbm (obrazek animowany do podmiany na wlasny)
- operatoranimation.mif
- operatoranimation.rsc

Te pliki z dysku Z:\resource\apps\ nalezy skopiowac do
likalizacji C:\resource\apps\ przy czym plik operatoranimation.mbm
nalezy utworzyc w Notatniku (tak aby byl pusty, jezeli nie chcemy animacji)
oraz dodatkowo w pliku operatoranimation.rsc nalezy zmienic
literke dysku Z:\ na C:\ (aby fon wiedzial, ze ma pobierac plik
z dysku C a nie Z).

Gdyby ktos byl zainteresowany to dokladne procedury sa w sieci lub
prosze pisac tu to pomoge.

Dzieki temu mozemy podmienic zbrandowana animacje operatora
lub pozbyc sie jej zupelnie przez co telefon startuje szybciej.

To samo dotyczy animacji Noki (rece przy starcie) itd.

--
G.

PS Ta operacja mozliwa jest w shakowanych aparatach

Data: 2009-04-24 21:52:52
Autor: bratPit
Odbrandowanie zlamanej Noki E51
podłączę się żeby nie zakładać nowego topicu,
pytanie jak odblokować wspomnianą E51, kiedyś robiłem to jak zostało to opisane tutaj: http://nokia-e51.eu/hacksymbiana.html ale po powrocie z serwisu i zmianie softu nie daje się nawet zrobić pierwszy krok tej operacji czyli instalacja xplore bo wywala komunikat o ...wygaśniętym certyfikacie sic! :/
jest gdzieś może podobnie prosto opisana skuteczna procedura działająca na nowsze wersje softu?
dzięki,
brat

Data: 2009-04-25 09:54:12
Autor: Guptak
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gst5am$n2j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Prosze bardzo. Przetestowalem na E51 z 220.34.37
http://forum.gsmhosting.com/vbb/archive/index.php/t-594551.html

Metoda  Drakkarious Hack dziala wysmienicie i shakowanie fona nie zajmuje dluzej niz 5 min.

A tu mozesz pocwiczyc sobie zanim przystapisz do dzialania
http://www.youtube.com/watch?v=FtVs7KBqPIo

Pozdrawiam G.

Data: 2009-04-25 12:23:58
Autor: Maciek
Odbrandowanie zlamanej Noki E51
Użytkownik "Guptak"
[...]

Tylko, że kolega ma już zapewne 300.34.56...
Maciek.

Odbrandowanie zlamanej Noki E51