Odbyła się konferencja zespołu dr. Laska.

Data: 2013-05-21 06:56:57
Autor: brunoj
Odbyła się konferencja zespołu dr. Laska.
Dla zainteresowanych do obejrzenia tutaj: http://tvp.info/informacje/polska/zespol-laska-wyklucza-teorie-alternatywne/11154949

Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-05-21 13:31:23
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 21 maja 2013 15:56:57 UTC+2 użytkownik bru...@interia.pl napisał:
Dla zainteresowanych do obejrzenia tutaj: http://tvp.info/informacje/polska/zespol-laska-wyklucza-teorie-alternatywne/11154949

Ciagle o tym zderzeniu Tutki z brzoza, bo wykryto w niej elementy skrzydla....
a może wbil się w nia spadający już oderwany (wybuchem) od kadłuba jego fragment? ;P

Pozdrawiam!

trzymaj sie Bruno
Idziemy na piwo...

Data: 2013-05-21 16:35:22
Autor: TJ_Blues
On Tuesday, May 21, 2013 4:31:23 PM UTC-4, mcmlxx...@gmail.com wrote:
> [...]

a może wbil się w nia spadający już oderwany (wybuchem) od kadłuba jego fragment? ;P

Idziemy na piwo...

OK, No to teraz policz w jakiej odleglsci od brzozy powinien nastapic domniemany
wybuch, by energia kinetyczna odlamow byla wystarczajaco duza. No i wypadaloby
wytlumaczyc przyciete drzewa w poblizu slawnego drzewa. Wg. mnie tych zbiegow
okolicznosci musialoby byc zbyt duzo by tlumaczyc nimi wybuchy...

cheers

Data: 2013-05-22 01:07:08
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 22 maja 2013 01:35:22 UTC+2 użytkownik TJ_Blues napisał:

> [...]

wytlumaczyc przyciete drzewa w poblizu slawnego drzewa. Wg. mnie tych zbiegow

okolicznosci musialoby byc zbyt duzo by tlumaczyc nimi wybuchy...

A niech sobie to licza oba zespoly eXpertow, taka ewentualność powinna być brana pod uwagę a nie slychac o tym, a złam brzoski to mogl być "podmuch" niekoniecznie sila uderzenia odlamkow. cheers too

Data: 2013-05-22 02:13:14
Autor: brunoj
W dniu środa, 22 maja 2013 10:07:08 UTC+2 użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:

> A niech sobie to licza oba zespoly eXpertow, taka ewentualność powinna być brana pod uwagę a nie slychac o tym, a złam brzoski to mogl być "podmuch" niekoniecznie sila uderzenia odlamkow. cheers too

Jak mniemam te kilkaset metrów roślinności przyciętej przed brzozą to ma być efekt tego samego wybuchu? Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-05-22 07:26:36
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 22 maja 2013 11:13:14 UTC+2 użytkownik bru...@interia.pl napisał:

Jak mniemam te kilkaset metrów roślinności przyciętej przed brzozą to ma być efekt tego samego wybuchu?
Chodzi ci o te drzewa które już od 2 lat nie istnieja? ;)
Szczerze? Nie wiem. Ale swietej brzozy z odłamkami nie musial sciac samolot.

"Wstawaj Bruno
Idziemy na piwo..."

Data: 2013-05-22 13:54:30
Autor: TJ_Blues
On Wednesday, May 22, 2013 10:26:36 AM UTC-4, mcmlxx...@gmail.com wrote:

Chodzi ci o te drzewa które już od 2 lat nie istnieja? ;)
Szczerze? Nie wiem.

Drzew juz nie ma ale sa dokumenty i fotografie:
https://plus.google.com/photos/107906898396623830387/albums/5552448258916359489/5552449231803816434?banner=pwa&pid=5552449231803816434&oid=107906898396623830387

Ale swietej brzozy z odłamkami nie musial sciac samolot.

A co innego? Wy.eb.na w kosmos ruska kosiarka lancuchowa do zywoplotow?

cheers

Data: 2013-05-24 13:07:07
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 22 maja 2013 22:54:30 UTC+2 użytkownik TJ_Blues napisał:
> [...]

 > Chodzi ci o te drzewa które już od 2 lat nie istnieja? ;)

> Szczerze? Nie wiem. Drzew juz nie ma ale sa dokumenty i fotografie:

Fotoschop tez jest...mogli poucinac wirtualnie ;P
Potem wycieli realnie żeby nikt nie mogl sprawdzić...
Noz po co by wycinali DOWODY!? ;)

 > Ale swietej brzozy z odłamkami nie musial sciac samolot. A co innego? Wy.eb.na w kosmos ruska kosiarka lancuchowa do zywoplotow?

A wiesz ze to dobry pomysl?! Sfingowali złamanie brzozy! WOW! ;)

cheers

chees

Data: 2013-05-24 23:21:14
Autor: Bruno
Odbyła się konferencja zespołu dr. Laska.
Dnia Fri, 24 May 2013 13:07:07 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com
napisał(a):

[...]

Fotoschop
WTF????
tez jest...mogli poucinac wirtualnie ;P
Potem wycieli realnie żeby nikt nie mogl sprawdzić...
Noz po co by wycinali DOWODY!? ;)
Następny co się raportem KBWLLP nie splamił. Zakres wycinki doskonale widać
także na zdjęciach google maps, czy też na wikimapia.org.

Ale swietej brzozy z odłamkami nie musial sciac samolot.

A co innego? Wy.eb.na w kosmos ruska kosiarka lancuchowa do zywoplotow?

A wiesz ze to dobry pomysl?! Sfingowali złamanie brzozy! WOW! ;)
Acha!!! Ale jak sfingowali? Postulowanym kiedyś przez Smoczka Krazem, z
baranka, czy też w jeszcze inny sposób?

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-05-29 12:05:12
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 24 maja 2013 23:21:14 UTC+2 użytkownik Bruno napisał:
Dnia Fri, 24 May 2013 13:07:07 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com

> A wiesz ze to dobry pomysl?! Sfingowali z�amanie brzozy! WOW! ;)

Acha!!! Ale jak sfingowali? Postulowanym kiedyďż˝ przez Smoczka Krazem, z

baranka, czy te� w jeszcze inny spos�b?

Ja tam obstawiam ze sama się zlamala -z wrazenia... ;P

Idziemy Bruno na to piwo? ;)

Data: 2013-05-24 12:11:49
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Odbyła się konferencja zespołu dr. Laska.

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:a0f1c41b-0677-49c3-a601-dedc01926f9dgooglegroups.com...
[ciach]
"Wstawaj Bruno
Idziemy na piwo..."

Weź się synku naucz cytować albo idź na to piwo i już nie wracaj.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2013-05-24 13:02:09
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Odbyła się konferencja zespołu dr. Laska.
W dniu piątek, 24 maja 2013 12:11:49 UTC+2 użytkownik Bartłomiej Kacprzak napisał:
U�ytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci news:a0f1c41b-0677-49c3-a601-dedc01926f9dgooglegroups.com...

[ciach]

>"Wstawaj Bruno

>Idziemy na piwo..."

Weďż˝ siďż˝ synku naucz cytowaďż˝ albo idďż˝ na to piwo i juďż˝ nie wracaj.

Bez bruna nie ide...tatusku ;)
A o brzozie pogadac nie chcesz? ;P

Data: 2013-05-21 19:30:41
Autor: /dev/SU45
Odbyła się konferencja zespołu dr. Laska.

Dla zainteresowanych do obejrzenia tutaj: http://tvp.info/informacje/polska/zespol-laska-wyklucza-teorie-alternatywne/11154949

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13953682,Macierewicz__24_swiadectwa_swiadczace_o_eksplozji_.html?lokale=warszawa#BoxWiadTxt

Antoni Macierewicz stwierdził ponadto, że w zespole Macieja Laska "nie ma naukowców". - Tam nie ma żadnych ekspertów i żadnych naukowców. To są ludzie, którzy może latają na samolotach, pan Lasek zdaje się na szybowcach - powiedział.

ROTFL!

A ogólnie - nie karmić trolla. Przecież wiadomo było że Antoni coś takiego wyduma. Dobre są te "świadectwa".

Data: 2013-05-21 19:31:38
Autor: the_foe
W dniu 2013-05-21 15:56, brunoj@interia.pl pisze:
Dla zainteresowanych do obejrzenia tutaj: http://tvp.info/informacje/polska/zespol-laska-wyklucza-teorie-alternatywne/11154949

Pozdrawiam!
Bruno

"– Spytaliśmy już 7 maja zespół parlamentarny, który zarzuca komisji Millera sfałszowanie raportu i danych z rejestratorów, o dowody na potwierdzenie tej tezy. Nie dostaliśmy odpowiedzi – zaznaczył Łojek."

Miller czy jakikolwiek członek jego komisji powinien isc z tym do sądu. gadanie bajek jest dozwolone, ale zarzucanie osobom publicznym dokonywania powaznych przestepstw wymaga posiadania dowodów.

--
@foe_pl

Data: 2013-05-23 13:38:12
Autor: Smok Eustachy
Odbyła się konferencja zespołu dr. Laska.
W dniu 21.05.2013 19:31, the_foe pisze:
/.../
[...]

dokonywania powaznych przestepstw wymaga posiadania dowodĂłw.

Przecież to wszystko jest dostępne publicznie. Chłopcy się obudzili jak to oni zwykle.
Skoro dr Lasek domaga się dowodów to wypada, aby przedstawił swoje, których nie ma.

Data: 2013-05-23 08:26:52
Autor: TJ_Blues
On Thursday, May 23, 2013 7:38:12 AM UTC-4, Smok Eustachy wrote:

Przecież to wszystko jest dostępne publicznie. Chłopcy się obudzili jak to oni zwykle.

Co jest dostepne publicznie? Mowisz o kreskowce wyprodukowanej przez
dr Biniende?
Skoro dr Lasek domaga się dowodów to wypada, aby przedstawił swoje, których nie ma.

Smoczku, ty i caly ludek smolenski bys sie wypierdzielili na dowodach
a i tak bys ich nie zauwazyl.

Teraz Mącirewicz wyciera sobie gebe o "eksperta" prof. Lakowicza, szefa
Nowaczyka. Problem w tym, ze prof. Lakowicz dopiero po fakcie dowiedzial
sie, ze wspiera dzialania Macierewicza...
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13958882,Macierewicz_nigdy_nie_powolywal_sie_na_prof__Lakowicza_.html

cheers

Data: 2013-05-23 18:28:20
Autor: Smok Eustachy

Np to: http://naszeblogi.pl/37717-pol-sekundy

Data: 2013-05-23 09:47:09
Autor: TJ_Blues
On Thursday, May 23, 2013 12:28:20 PM UTC-4, Smok Eustachy wrote:

> Co jest dostepne publicznie? Mowisz o kreskowce wyprodukowanej przez
> dr Biniende?

Np to: http://naszeblogi.pl/37717-pol-sekundy

Aaa! rewelacje Nowaczyka, tego co go szef na dywanik wezwal za szarganie
imienia uczelni, jego wlasnego i prywatne zabawy w czasie pracy :-)

Ogarnij sie Smoczku :-) dr Nowaczyk naciaga kondoma na globus i czepia sie
najmniej istotnych szczegolow. Te jego szare strefy nie maja znaczenia w
rozgryzieniu katastrofy. To zwykla zaslona dymna zaklamanych sq.synow
z sekty Macierewicza. Dlaczego mialbym wierzyc Nowaczykowi i jego interpretacjom w odczycie
zapisow z recorderow? Jake ma on przygotowanie ww. kierunku? cheers

Data: 2013-05-23 18:52:21
Autor: Smok Eustachy

http://naszeblogi.pl/37657-manipulacja-zapisami-z-czarnej-skrzynki-zawiadomienie

Data: 2013-05-23 19:30:37
Autor: Bruno
Dnia Thu, 23 May 2013 18:52:21 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

[...]

A teraz Smoczku cofnij się przed brzozę i zreferuj co działo się w minucie
uderzenie w to drzewo poprzedzającej.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-05-24 12:13:33
Autor: /dev/SU45
Odbyła się konferencja zespołu dr. Laska.

http://naszeblogi.pl/37657-manipulacja-zapisami-z-czarnej-skrzynki-zawiadomienie

-Otwieram sto tysięcy osiemdziesiąte siódme posiedzenie internetowego oddziału Zespołu Macierewicza. Opowiem wam o hipotezie zamachu w zbrodni smoleńskiej.

-Tej o brzozie?

-To ja przepraszam...

Data: 2013-05-24 03:56:22
Autor: brunoj
W dniu piątek, 24 maja 2013 12:13:33 UTC+2 użytkownik /dev/SU45 napisał:
> http://naszeblogi.pl/37657-manipulacja-zapisami-z-czarnej-skrzynki-zawiadomienie

-Otwieram sto tysi�cy osiemdziesi�te si�dme posiedzenie internetowego oddzia�u Zespo�u Macierewicza. Opowiem wam o hipotezie zamachu w zbrodni smole�skiej.

-Tej o brzozie?

-To ja przepraszam...

Zapomniałeś o "Ależ Wodzu, co Wódz!" ;)

Odbyła się konferencja zespołu dr. Laska.