Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym

Data: 2012-10-17 20:32:33
Autor: abc
Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym
Dr Paul Cameron mówił na wczorajszym spotkaniu: - Wiem, że w głębi serc
myślicie sobie, że to nie może być prawdą, ale takie są fakty - mówił.

- Jeśli ludzie używają części ciała odpowiedzialnej za wydalanie do
stosunków seksualnych, to prowadzą naprawdę niebezpieczną grę - przestrzegał
słuchaczy.

Psycholog stwierdził też, że homoseksualizm to choroba psychiczna, którą
można porównać z narkomanią czy uzależnieniem od nikotyny.

- W dodatku bardzo trudno uleczalna, ale jest szansa takiej osobie pomóc -
pozostawił nadzieję Cameron.

Później posłużył się analitycznymi badaniami: - Elity, z prezydentem Obamą i
całą Unią Europejską, lansują homoseksualizm jako modny sposób życia. Są
głuche na wyniki badań, a przecież od tego zależą losy całej cywilizacji.
Nie wiem, z czego to wynika, chyba z głupoty (.)

Raport Eveline Hooker, na podstawie, którego homoseksualizm w drodze
głosowania został wykreślony ze spisu chorób w 1973 roku przez Amerykańskie
Towarzystwo Psychiatryczne, jest fałszywy. Nasze ostatnie badania w całości
go podważają. Mam nadzieję, że tym samym rozpoczniemy na nowo poważną
dyskusję o homoseksualizmie.

Więcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/homoseksualizm_to_choroba_psychiczna_trudna_w_uleczeniu_24803

Data: 2012-10-17 20:40:18
Autor: Trybun
Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym
W dniu 2012-10-17 20:32, abc pisze:
[...]

Jasne, i nikt nikomu nie zaleca takiej kopulacji. Ale chyba nietaktem jest zabraniać tego innym? Czyż ich organy nie są ich osobistą sprawą?

Data: 2012-10-17 20:48:09
Autor: abc
Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym
Jasne, i nikt nikomu nie zaleca takiej kopulacji. Ale chyba nietaktem jest
zabraniać tego innym? Czyż ich organy nie są ich osobistą sprawą?

Zezwolenie sodomitom na sianie zgorszenia publicznego podczas "parad" jest
złamaniem obowiązującego w Polsce prawa:

USTAWA
z dnia 20 maja 1971 r.
Kodeks wykroczeń

Rozdział XVI
Wykroczenia przeciwko obyczajności publicznej

Art. 140. Kto publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku, podlega karze
aresztu, ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze nagany.

Źródło http://lex.pl/kodeksy/?akt=07.109.756.htm

Data: 2012-10-17 20:57:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym
środa, 17 października 2012 20:48. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

[...]

Onu musiaułby pokazać phallosa albo srom, w Polsce jest taka interpretacja tego prawa. Podkasane mundurki się niestety nie łapią.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-18 13:08:27
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-17 20:48, abc pisze:
[...]

Co rozumiesz po przez to "sianie zgorszenia"?  Widziałem w TV parę razy relacje z takich "parad",  jednak nie dostrzegłem w tym jakiegoś zgorszenia.  Oczywiście gdyby faktycznie dochodziło do publicznych kopulacji to kara jest konieczna, i to bez żadnych rozgraniczeń - na kopulujących homo czy hetero.

Data: 2012-10-17 21:01:20
Autor: u2
[...]

Wynika to z silnego merdialnego wsparcia dla pedalow.

Od pedalstwa blisko do innych zboczen, typu pederastia.

A politycy nie chca utracic "image" poprzez wsciekle merdialne ataki zbokow.

Data: 2012-10-18 00:00:25
Autor: Lorn
Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym
W dniu 2012-10-17 20:32, abc pisze:
Dr Paul Cameron mówił na wczorajszym spotkaniu: - Wiem, że w głębi serc
myślicie sobie, że to nie może być prawdą, ale takie są fakty - mówił.

Mówił, ale czy pokazywał? :>

Data: 2012-10-17 15:34:44
Autor: Antenka
On 18 Paź, 00:02, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2012-10-17 20:32, abc pisze:

> Dr Paul Cameron mówił na wczorajszym spotkaniu: - Wiem, że w głębi serc
> myślicie sobie, że to nie może być prawdą, ale takie są fakty - mówił.

Mówił, ale czy pokazywał? :>

Poszła won do lasu, cioto!

Antenka

Data: 2012-10-18 01:43:08
Autor: Lorn
W dniu 2012-10-18 00:34, Antenka pisze:
[...]

Czegoś wylazła z lasu? mlaskaj, mlaskaj... :>

Data: 2012-10-18 00:52:08
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:507efa20$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
Dr Paul Cameron mówił na wczorajszym spotkaniu: - Wiem, że w głębi serc
myślicie sobie, że to nie może być prawdą, ale takie są fakty - mówił.

-- -- -- -- -- --

Powinien się przelecieć po parafiach i uświadamiać katabasów.................

sofu
--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony!

Data: 2012-10-19 21:27:33
Autor: pluton_
[...]

Dlatego wlasnie uzywam palca, a nie siusiaka.

Nullification

Data: 2012-10-19 22:16:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k5s9og$sqo$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ale się uśmiałem! Kapitalne! Trafiłeś w punkt. Dokładnie.

Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym