Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym

Data: 2013-02-09 17:47:44
Autor: abc
Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym
Badania wskazują, że około 90 procent homoseksualistów uprawia seks
odbytniczy, z czego dwie trzecie robi to regularnie.

Podczas sześciomiesięcznego badania, polegającego na codziennym wpisywaniu
doznań seksualnych, okazało się, że homoseksualiści mieli średnio 110
partnerów seksualnych, przy czym 68 stosunków odbytniczych w roku.

Seks odbytniczy jest niebezpieczny.

Podczas stosunku odbytniczego odbyt staje się miejscem, gdzie spotykają się:

1) ślina i zarazki, które się w niej znajdują i/lub sztuczny środek,
2) własne fekalia odbiorcy,
3) wszelkie zarazki, infekcje czy substancje, które znajdują się na penisie,
4) nasienie osoby umieszczającej penisa w odbycie partnera.

Ponieważ penis dokładnie penetruje otoczkę odbytu, która ma grubość zaledwie
jednej komórki, a rozrywanie bądź siniaczenie ściany odbytu jest bardzo
częste podczas uprawiania seksu analno-prąciowego, substancje te mają prawie
bezpośredni dostęp do krwi.

W stosunku heteroseksualnym sperma nie może penetrować wielowarstwowej
pochwy i nie ma kontaktu z fekaliami za to stosunek odbytniczy
prawdopodobnie najbardziej przyczynia się do rozprzestrzeniania zapalenia
wątroby typu B, wirusa HIV, syfilisu i innych chorób przenoszonych z krwią.

Do targania bądź rozrywania ściany odbytu dochodzi szczególnie podczas
wkładania ręki do odbytu. Również kiedy wkładane są różnego rodzaju
 "zabawki" (homoseksualiści mają w swoim żargonie nazwy na przedmioty, które
są wsadzane do odbytu: butelki, marchewki, a nawet gryzonie8).

Ryzyko zakażenia w konsekwencji takiej "zabawy" jest bardzo prawdopodobne. W
czasach Kinseya wkładanie różnych rzeczy do odbytu było tak rzadkie, że
nawet o to nie zapytał.

Do roku 1997 ponad jedna trzecia homoseksualistów przyznała, że stosuje
takie praktyki. Odbyt nie jest stworzony tak, by pomieścić pięść, a ci,
którzy tak robią, mogą zostać skazani na używanie pieluch do końca życia.

Więcej
http://www.pch24.pl/medyczne-konsekwencje-praktyk-homoseksualistow,12041,i.html

Data: 2013-02-09 09:21:52
Autor: glob
Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym
On 9 Lut, 17:47, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Badania wskazuj , e oko o 90 procent homoseksualist w uprawia seks
odbytniczy, z czego dwie trzecie robi to regularnie.

Podczas sze ciomiesi cznego badania, polegaj cego na codziennym wpisywaniu
dozna seksualnych, okaza o si , e homoseksuali ci mieli rednio 110
partner w seksualnych, przy czym 68 stosunk w odbytniczych w roku.

Seks odbytniczy jest niebezpieczny.

Podczas stosunku odbytniczego odbyt staje si miejscem, gdzie spotykaj si :

1) lina i zarazki, kt re si w niej znajduj i/lub sztuczny rodek,
2) w asne fekalia odbiorcy,
3) wszelkie zarazki, infekcje czy substancje, kt re znajduj si na penisie,
4) nasienie osoby umieszczaj cej penisa w odbycie partnera.

Poniewa penis dok adnie penetruje otoczk odbytu, kt ra ma grubo zaledwie
jednej kom rki, a rozrywanie b d siniaczenie ciany odbytu jest bardzo
cz ste podczas uprawiania seksu analno-pr ciowego, substancje te maj prawie
bezpo redni dost p do krwi.

W stosunku heteroseksualnym sperma nie mo e penetrowa wielowarstwowej
pochwy i nie ma kontaktu z fekaliami za to stosunek odbytniczy
prawdopodobnie najbardziej przyczynia si do rozprzestrzeniania zapalenia
w troby typu B, wirusa HIV, syfilisu i innych chor b przenoszonych z krwi .

Do targania b d rozrywania ciany odbytu dochodzi szczeg lnie podczas
wk adania r ki do odbytu. R wnie kiedy wk adane s r nego rodzaju
 "zabawki" (homoseksuali ci maj w swoim argonie nazwy na przedmioty, kt re
s wsadzane do odbytu: butelki, marchewki, a nawet gryzonie8).

Ryzyko zaka enia w konsekwencji takiej "zabawy" jest bardzo prawdopodobne.. W
czasach Kinseya wk adanie r nych rzeczy do odbytu by o tak rzadkie, e
nawet o to nie zapyta .

Do roku 1997 ponad jedna trzecia homoseksualist w przyzna a, e stosuje
takie praktyki. Odbyt nie jest stworzony tak, by pomie ci pi , a ci,
kt rzy tak robi , mog zosta skazani na u ywanie pieluch do ko ca ycia.

Wi cejhttp://www.pch24.pl/medyczne-konsekwencje-praktyk-homoseksualistow,12...

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

 Jak to nie jest stworzony odbyt do seksu , jest jednym z bardziej
unerwionych organów. Dlatego homki potrafią szczytować wielokrotnie/
hetero też ale to wymaga nauki/

 Ty naprawdę masz jakieś problemy z odbytem, w języku potocznym to się
nazywa... oziębłość odbytu.

Dlatego że katoliczki, którym wpojono że seks jest złem, cierpią na
oziębłość pochwy, po prostu psychika blokuje normalne odczuwanie przez
niewłaściwą indoktrynacje.

 Seks to zabawa , która buduje więź intymną z partnerem, dlatego
ludzie lubią w usta, w piersi , w odbyt, ponieważ jest to język ciała,
pozwalający zbudować im jedność do przyszłego związku.

 Kobiety też lubią swój odbyt i często wręcz się domagają wibratorem w
pochwę, a penisem w odbyt i wtenczas aż gwiazdy w oczach im stają.

 No co ci mogę powiedzieć koleś, z osiębłym odbytem daleko nie
zajedziesz i kobiety dobrze nie pobawisz.
 Jak chcesz być kaleka życiowy to twoja sprawa, ale innym szkodzisz.

Data: 2013-02-09 18:25:48
Autor: abc
Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym
Szkoda słów.

Data: 2013-02-09 19:27:15
Autor: the_foe
Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym
W dniu 2013-02-09 18:25, abc pisze:
Szkoda słów.

Ja wiem, ze wy katolicy nie wierzycie w dobór plciowy i całą ewolucję, ale na prawde, jesli nie przypominasz adonisa to muszisz być bogaty lub/i swietny w łóżku. Inaczej skazujesz swoje geny na spychanie do smieciowej puli...

--
the_foe

Data: 2013-02-11 13:54:23
Autor: xan
W dniu 09.02.2013 19:27, the_foe pisze:
[...]

tylko nas nie przekonuj ze stosunek do odbytniczy służy przekazywaniu genów.

Data: 2013-02-11 21:23:27
Autor: the_foe
W dniu 2013-02-11 13:54, xan pisze:
[...]

slyszales o czyms takim jak gra wstepna?

--
the_foe

Data: 2013-02-11 21:57:39
Autor: u2
W dniu 2013-02-11 21:23, the_foe pisze:
tylko nas nie przekonuj ze stosunek do odbytniczy służy przekazywaniu
genów.

slyszales o czyms takim jak gra wstepna?

Czyli niejaki thefoe wstepnie kopuluje w odbytnice...-;)

Data: 2013-02-11 21:59:59
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 11 Feb 2013 21:57:39 +0100, u2 napisał(a):

[...]

MASZ ZDROWO NAPIER...NE W TEJ MAKÓWCE. Ty się człowieku lecz. --
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-11 22:04:24
Autor: u2
W dniu 2013-02-11 21:59, Przemysław M. pisze:
[...]

Jasne kałecki ty wolisz kopulowac w odbytnice. Ale pamietaj gnojku ostrzegalem ciebie...-;)

Data: 2013-02-11 22:09:18
Autor: Przemysław M.

Dnia Mon, 11 Feb 2013 21:57:39 +0100, u2 aka Kałecki napisał(a):

[...]

Zamknij się w końcu genetyczny idioto!

Data: 2013-02-11 22:11:11
Autor: u2
W dniu 2013-02-11 22:09, Przemysław M. pisze:
[...]

Ty się tak nie masturbuj publicznie kałecki...-;)

Data: 2013-02-11 22:10:56
Autor: No pasaran
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag
tylko nas nie przekonuj ze stosunek do odbytniczy służy przekazywaniu
genów.

slyszales o czyms takim jak gra wstepna?
the_foe

Ja pierdolę, same wykolejeńcy tutaj. Aleś głąb otworzył puszkę pandory...

Data: 2013-02-09 18:39:16
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 18:21, glob pisze:
  Seks to zabawa , która buduje więź intymną z partnerem, dlatego
ludzie lubią w usta, w piersi , w odbyt, ponieważ jest to język ciała,
pozwalający zbudować im jedność do przyszłego związku.

A potem sie dziwia, ze zlapali aidsa...-;)

Data: 2013-02-09 09:42:29
Autor: glob
On 9 Lut, 18:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> pozwalający zbudować im jedność do przyszłego związku.

A potem sie dziwia, ze zlapali aidsa...-;)

Kościół rozpowszechnia Aidsa bo wyje przeciwko antykoncepcji, która
ciebie chroni przed syfami.

Data: 2013-02-09 19:03:22
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 18:42, glob pisze:
A potem sie dziwia, ze zlapali aidsa...-;)
Kościół rozpowszechnia Aidsa bo wyje przeciwko antykoncepcji, która
ciebie chroni przed syfami.

Widzisz, seks sluzy zwykle dla prokreacji, a jak sluzy zboczeniom to sie przeradza w pieklo...-;)

Data: 2013-02-09 10:18:21
Autor: glob
On 9 Lut, 19:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ko ci rozpowszechnia Aidsa bo wyje przeciwko antykoncepcji, kt ra
> ciebie chroni przed syfami.

Widzisz, seks sluzy zwykle dla prokreacji, a jak sluzy zboczeniom to sie
przeradza w pieklo...-;)

Acha , to przez tyle życia lat,  niedostrzegłeś , że ludzie wchodzą na
siebie 20 razy w miesiącu , a do prokracji by wystarczyło raz na rok.?
 Psy uprawiają rozpłód, tylko wtedy gdy ma możliwość rozrodu, bo nie
tworzą rodzin i nie potrzebna im więź miłosna, bo potomstwo już po
kilku tygodniach jest samodzielne.
 Ludzie potomstwo wychowują piętnaście lat i dlatego mądra natura dała
ludziom seks, aby ich trzymał w związku miłosnym przez te wszystkie
lata i tak dzieci mają troje, a seksu tysiące razy.
  Człowieka do rozpłodu jedynie to dewiacja seksualna.
  Sam napisałeś więc że jesteś BUREK a nie człowiek, czyli napisałeś-
jestem pies. Tak więc ja zapytam jakiej rasy ?

Data: 2013-02-09 19:31:14
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 19:18, glob pisze:
[...]

To ty tyle razy wchodzisz w odbytnice ? Sodoma i gomora...-;)

Data: 2013-02-09 10:46:45
Autor: glob
On 9 Lut, 19:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Acha , to przez tyle życia lat,  niedostrzegłeś , że ludzie wchodzą na
> siebie 20 razy w miesiącu , a do prokracji by wystarczyło raz na rok.?

To ty tyle razy wchodzisz w odbytnice ? Sodoma i gomora...-;)

Ty kiedyś miałeś stosunki płuciowe z kobietą, bo z tego co piszesz
jakoś nie widać, to się chłopaki skrzykną i ci załatwią kobietę.?

Data: 2013-02-09 19:52:22
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 19:46, glob pisze:
To ty tyle razy wchodzisz w odbytnice ? Sodoma i gomora...-;)
Ty kiedyś miałeś stosunki płuciowe z kobietą, bo z tego co piszesz
jakoś nie widać, to się chłopaki skrzykną i ci załatwią kobietę.?

Chcesz mi jakas qrwe podeslac ? Nie ze mna te numerki glomb...-;)

Data: 2013-02-09 11:05:04
Autor: glob
On 9 Lut, 19:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ty kiedyś miałeś stosunki płuciowe z kobietą, bo z tego co piszesz
> jakoś nie widać, to się chłopaki skrzykną i ci załatwią kobietę.?

Chcesz mi jakas qrwe podeslac ? Nie ze mna te numerki glomb...-;)

Może katoliczkę, będzie tak oziębła że nieodróżnisz od deski dębowej,
czyli trudno to będzie nazwać seksem:-D

Data: 2013-02-09 20:07:52
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:07574021-21ec-4e12-9a95-6d0e063ffb59hl5g2000vbb.googlegroups.com...
On 9 Lut, 19:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Chcesz mi jakas qrwe podeslac ? Nie ze mna te numerki glomb...-;)

Może katoliczkę, będzie tak oziębła że nieodróżnisz od deski dębowej,

He, he, he, pl.soc.sex.pederaści.pl z grupy pl.soc.polityka zrobili...

Data: 2013-02-09 11:55:24
Autor: glob
On 9 Lut, 20:07, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:07574021-21ec-4e12-9a95-6d0e063ffb59hl5g2000vbb.googlegroups.com...

> Może katoliczkę, będzie tak oziębła że nieodróżnisz od deski dębowej,
> czyli trudno to będzie nazwać seksem:-D

He, he, he, pl.soc.sex.pederaści.pl z grupy pl.soc.polityka zrobili...

Znaczy że seks z kobietą nie będącą kłodą już urasta do pederastii?

Data: 2013-02-09 21:44:24
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:60ed1718-685a-4a58-817f-fb90114e1e54o5g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

He, he, he, pl.soc.sex.pederaści.pl z grupy pl.soc.polityka zrobili...

Znaczy że seks z kobietą nie będącą kłodą już urasta do pederastii?

Ruchanie w dupę, to pederastia i to jest gorzej, jak byś walił w kłodę...

Data: 2013-02-09 13:27:45
Autor: glob
On 9 Lut, 21:44, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:60ed1718-685a-4a58-817f-fb90114e1e54o5g2000vbp.googlegroups.com...

> Znaczy że seks z kobietą nie będącą kłodą już urasta do pederastii?

Ruchanie w dupę, to pederastia i to jest gorzej, jak byś walił w kłodę...

Dlatego od ciebie baby uciekają, bo nawet do wyra się nie nadajesz.

Data: 2013-02-10 11:41:01
Autor: No pasaran

"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news

> Znaczy że seks z kobietą nie będącą kłodą już urasta do pederastii?

Ruchanie w dupę, to pederastia i to jest gorzej, jak byś walił w kłodę...

Dlatego od ciebie baby uciekają, bo nawet do wyra się nie nadajesz.

Fajne baby znajdujesz, co w dupę dają się ruchać... Fajne dla ciebie...

Data: 2013-02-11 13:56:32
Autor: xan
W dniu 10.02.2013 11:41, No pasaran pisze:

> [...]

Dlatego od ciebie baby uciekają, bo nawet do wyra się nie nadajesz.

Fajne baby znajdujesz, co w dupę dają się ruchać... Fajne dla ciebie...

może on lubi jak jego jadą w pupe, stąd i takie zaparcie ma na to :D

Data: 2013-02-11 15:20:18
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-11 13:56, xan pisze:

Fajne baby znajdujesz, co w dupę dają się ruchać... Fajne dla ciebie...

może on lubi jak jego jadą w pupe, stąd i takie zaparcie ma na to :D

A ty? Ty co lubisz? Wiesz że gdzieś tak średnio co drugi wibrator ma dwie wypustki? Wiesz że dmuchane lale zasadniczo posiadają trzy otwory?
Tak więc nie staraj się być ekspertem w osiąganiu przez ludzi ekstazy seksualnej. Są tacy co robią takie rzeczy o których ty nawet nie jesteś w stanie pomyśleć. Glob usiłuje wam laicy w tych sprawach wytłumaczyć że seks  może być wręcz eksplozją doznań a wy jak jakieś dewotki macie go kogoś nienormalnego.

Data: 2013-02-11 06:31:47
Autor: glob
On 11 Lut, 15:20, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> mo e on lubi jak jego jad w pupe, st d i takie zaparcie ma na to :D

A ty? Ty co lubisz? Wiesz e gdzie tak rednio co drugi wibrator ma
dwie wypustki? Wiesz e dmuchane lale zasadniczo posiadaj trzy otwory?
Tak wi c nie staraj si by ekspertem w osi ganiu przez ludzi ekstazy
seksualnej. S tacy co robi takie rzeczy o kt rych ty nawet nie jeste
w stanie pomy le . Glob usi uje wam laicy w tych sprawach wyt umaczy e
seks  mo e by wr cz eksplozj dozna a wy jak jakie dewotki macie go
kogo nienormalnego.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
  Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

18 procent polaków /badania z 2008/ uprawia seks analny, to jest 3
razy tyle ile głosuje na pis. Z punktu kobiety taki seks jest
całkowitym zaufaniem i oddaniem się partnerowi, więc i poza seksem
jest dobrze w takim związku.

Data: 2013-02-11 15:41:08
Autor: u2
W dniu 2013-02-11 15:31, glob pisze:
[...]

ja ja polnische schweine und banditen...-;)

Data: 2013-02-11 15:44:47
Autor: Trybun
[...]

Jasna sprawa, dopuszczalne jest wszystko co sprawi satysfakcję partnerom. Tylko z ubolewaniem można stwierdzić że sporo ludzi boi/wstydzi się poeksperymentować na tym polu. Jeszcze gorsi są tzw psy ogrodnika, co to sami nie chcą/mogą, a i drugim zabraniają.

Data: 2013-02-11 08:04:50
Autor: glob
On 11 Lut, 15:44, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

boi/wstydzi się poeksperymentować na tym polu. Jeszcze gorsi są tzw psy
ogrodnika, co to sami nie chcą/mogą, a i drugim zabraniają.

Bo to deklarowani postępowcy, tak jak z PO i Tuskiem, deklarują postęp
a zachowują się jak konserwa, a bo jak sąsiad o tym nie mówi to ja też
nie mówię i tak buduje się system konserwatywnego tabu. To samo z
edukacją seksualną, wszyscy popierają, ale z młodem nie umie gadać i w
konskwencji mamy konserwe.
 Tak jak ateiści, którzy zwalczają kościół ale jak rodzina idzie na
pasterkę to wrzuca na tacę. Bo u nas się dużo gada a chochoł na
skrzypcach gra.

Data: 2013-02-11 20:46:24
Autor: Godson
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:kfb057$9a4$1node1.news.atman.pl...
[...]

Gdybyś jeszcze nie był, to jesteś dobry materiał na pedała, ćpun wykolejony już też jesteś...

Data: 2013-02-12 09:56:47
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-11 20:46, Godson pisze:
[...]

Nie ma czegos takiego jak materiał na "pedała", nim się jest albo nie. Ja jakiś nigdy nawet przez chwilę nie poczułem pociągu do facetów.

Data: 2013-02-11 15:50:13
Autor: xan
W dniu 11.02.2013 15:20, Trybun pisze:
[...]

Wibratorów nie używam, wiec też nie wiem co ma średnio co drugi wibrator.

Wiesz że dmuchane lale zasadniczo posiadają trzy otwory?
Nie wiem ile gumowa lala ma otworów, wolę żywą lalę

[...]

poczytaj sobie o upadku Cesarstwa Rzymskiego, tam też mieli wszelakie praktyki seksualne podporządkowane ekstazie, począwszy do dymania zwierzaczków, dzieci, itd a  na trupach skończywszy, a wszystko w celu osiągnięcia ekstazy o której nie mamy pojęcia.

Wybacz, rózne są dewiacje, co nie znaczy ze są one dobre. Równie dobrze może nekrofil przedstawiać swoje racje na temat doznań o których ty nie masz pojęcia a on ma "eksplozję doznań", w jego odczuci będzie wszystko OK, w twoim będzie budzić odrazę.

Data: 2013-02-11 08:11:13
Autor: glob
On 11 Lut, 15:50, xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> [...]

może nekrofil przedstawiać swoje racje na temat doznań o których ty nie
masz pojęcia a on ma "eksplozję doznań", w jego odczuci będzie wszystko

Nie dlatego upadł rzym, to wymysły kościelnych, poczytaj normalną
historię.
 W rzymie był seks i bardzo dziwiło rzymian zachowanie katoli, ale nie
na długo, już święty Hieronim pisał, że po tym co się dzieje w
kościele to poganki są okazem cnoty. Zaprzeczanie seksowi spowodowało
powszechne zboczenia i wynaturzone orgie seksualne  w kościele i tym
samym poganki, które normalnie lubiły seks, nie odbijało im w cyrki
jakie działy i dzieją się w kościele.

Data: 2013-02-11 17:15:09
Autor: u2
W dniu 2013-02-11 17:11, glob pisze:
[...]

No i w odbytnice ty je ruchales glomb...-;)

Data: 2013-02-11 08:22:55
Autor: glob
On 11 Lut, 17:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> jakie działy i dzieją się w kościele.

No i w odbytnice ty je ruchales glomb...-;)

Dlatego stanowisko nauki jest jasne i klarowne, nie ma zboczeń tam
gdzie jest seks, rodzą się tam gdzie się naturze zaprzecza, wnioski z
historii...mają racje.

Data: 2013-02-11 20:48:13
Autor: Godson
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:59a78a7c-c5cd-478e-a5d7-fcb7a726a59an6g2000vbf.googlegroups.com...
On 11 Lut, 17:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Dlatego stanowisko nauki jest jasne i klarowne, nie ma zboczeń tam
gdzie jest seks, rodzą się tam gdzie się naturze zaprzecza, wnioski z

Wykolejeniec pierdolony...

Data: 2013-02-11 18:19:54
Autor: xan
W dniu 11.02.2013 17:11, glob pisze:
[...]

Tak, a w hameryce biją murzynów

[...]

jasne, na porządku dziennym było ruchanie dzieci i wszelkie dewiacje jeszcze za nim zalegalizowano Chrześcijaństwo, nawet w czasach kiedy sobie z chrześcijan urządzano karmę dla lwów.

Dla mnie możesz sobie nawet włączoną grzałkę w pupe wsadzić, ale nie lubię jak ktoś swoje wynaturzenia komuś narzuca i twierdzi ze "on" ma rację.

Data: 2013-02-11 09:35:56
Autor: glob
On 11 Lut, 18:19, xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> [...]

Dla mnie możesz sobie nawet włączoną grzałkę w pupe wsadzić, ale nie
lubię jak ktoś swoje wynaturzenia komuś narzuca i twierdzi ze "on" ma rację.

Powszechny był seks, jak obecnie w liberalnych społeczeństwach, a jak
widzisz to kościół wybucha skandalami non stop.
 Bo jak ktoś żyje zgodnie z naturą to mu się pod kolaradką nie
przekrzywia.
 I tak też było w Rzymie, cywilizacja zachodnia jest budowana na
fundamentach grecko -rzymskich, a katole jak w rzymie zboczeni, tak do
tej pory zbok zbokiem zboka pogania i non stop afery.
 To samo w Rzymie pisał święty Chieronim, co obecnie gazety o
pedofilli współczesne. Zoofilia, pedofilia, pornografia pedofilna
papieży, pisał Chironim nawet listy do chrześcijanek wysoko
postawionych w rzymie, że przestrzega by sam na sam z księdzem nie
zostawać, bo gwałty dziewic chrześciajańskich na porządku dziennym i o
czym piszą współczesne gazety-siostry zakonne gwałcone na misjach
przez księży.
  Niestety obłudny kler jedno mówi drugie robi i nie dociera że błędne
ma stanowisko, bo lepiej ukryć, kłamać, potępiać tych co prawdę mówią-
ta obłuda kleru zawsze ludzi z równowagii nerwowej wyprowadzała i to
jest przyczyną antyklerykalnych nastrojów .

Data: 2013-02-12 09:56:38
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-11 15:50, xan pisze:
[...]

Akurat ten podwójny to nie dla facetów. A sam widzisz że jest na niego zapotrzebowanie wśród pań.

Wiesz że dmuchane lale zasadniczo posiadają trzy otwory?
Nie wiem ile gumowa lala ma otworów, wolę żywą lalę

Coś takiego, a więc po co się wyrażasz za preferencje innych? Po co strugasz eksperta w tych sprawach zamiast skromnie napisać że ty to tylko z żoną jak kapelan nakazuje.

[...]

Piękna sprawa, parę razy byłem gościem u górali na Bukowinie Rumuńskiej. Zaprawdę powiadam ci - niezapomniane przeżycia. Do pogłębienia doznań używają jakichś grzybków.

[...]

Prawie wszystko czego się nie pozna osobiście budzi niechęć, strach czy odrazę.

Data: 2013-02-11 20:44:42
Autor: Godson
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:kfaund$uro$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie dość, że pupilek zbrodniarza Jaruzelskiego, to też wykolejeniec...

Data: 2013-02-12 09:57:25
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-11 20:44, Godson pisze:

[...]

Ale nie dostawałem orgazmu na dzięki nazwiska pewnego elektryka. A tak swoja drogą - nie uważasz że zakładanie świniom czerwonych krawatów to forma zoofilii?

Data: 2013-02-11 20:43:13
Autor: Godson
"xan" <info@activsoft.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kfapq0$io0$1news.icm.edu.pl...

> [...]

Fajne baby znajdujesz, co w dupę dają się ruchać... Fajne dla ciebie...

może on lubi jak jego jadą w pupe, stąd i takie zaparcie ma na to :D

Głąb to pedalisko zwykłe... Jak babe zmusza do anala, to wmawia jej, że jej będzie dobrze, a on robi to z odrazą...

Data: 2013-02-09 20:11:56
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 20:05, glob pisze:
Może katoliczkę, będzie tak oziębła że nieodróżnisz od deski dębowej,
czyli trudno to będzie nazwać seksem:-D

No widzisz, ja sie zadaje z katoliczkami, a ty z qrwami...-;)

Data: 2013-02-09 12:00:02
Autor: glob
On 9 Lut, 20:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-02-09 20:05, glob pisze:

> Może katoliczkę, będzie tak oziębła że nieodróżnisz od deski dębowej,
> czyli trudno to będzie nazwać seksem:-D

No widzisz, ja sie zadaje z katoliczkami, a ty z qrwami...-;)

Współczuje, no bo walić w drewno nie jest zbyt ciekawe, teraz rozumiem
tą popularność katoli do nekrofili, jak żonka trup to trudno później
się nie pomylić.

Data: 2013-02-09 21:42:07
Autor: No pasaran
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:f17aa986-c69b-456a-add5-312276055585x13g2000vby.googlegroups.com...
On 9 Lut, 20:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Współczuje, no bo walić w drewno nie jest zbyt ciekawe, teraz rozumiem
tą popularność katoli do nekrofili, jak żonka trup to trudno później

Przecież kurwy to drewno i spluwaczki..

Tfu!

Data: 2013-02-09 13:26:03
Autor: glob
On 9 Lut, 21:42, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:f17aa986-c69b-456a-add5-312276055585x13g2000vby.googlegroups.com...

> Współczuje, no bo walić w drewno nie jest zbyt ciekawe, teraz rozumiem
> tą popularność katoli do nekrofili, jak żonka trup to trudno później
> [...]

A od kiedy normalna seksualnie kobieta to kurwa....bo coś słowami
mądrej piosenki zalatujesz.....a ci co Magdy mieć nie mogli to kurwą
nazwali......z zazdrości.

Data: 2013-02-09 22:39:50
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 22:26, glob pisze:
A od kiedy normalna seksualnie kobieta to kurwa....bo coś słowami
mądrej piosenki zalatujesz.....a ci co Magdy mieć nie mogli to kurwą
nazwali......z zazdrości.

Te glomb, ty zawsze tak ruchasz w odbytnice ? ...-;)

Data: 2013-02-09 13:54:35
Autor: glob
On 9 Lut, 22:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> nazwali......z zazdrości.

Te glomb, ty zawsze tak ruchasz w odbytnice ? ...-;)

No a co w tym dziwnego, co wieśniaczki pewnie zarośnięte, przy
zgaszonym świetle i jak nogi umyje raz na miesiąc to napewno jakieś
święto wypadało....
...zachciało się wam katolicyzmu to teraz cierpcie.

Data: 2013-02-10 09:21:25
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 22:54, glob pisze:
[...]

Te glomb, ja nie katolik, ale takie zboki jak ty budza we mnie odraze...-;)

Data: 2013-02-10 02:02:29
Autor: glob
On 10 Lut, 09:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> ..zachciało się wam katolicyzmu to teraz cierpcie.

Te glomb, ja nie katolik, ale takie zboki jak ty budza we mnie odraze...-;)

raczej zazdrość, bo jak ktoś ślepy to z tej wściekłości ogłasza że
wzrok jest grzechem.

Data: 2013-02-10 11:50:45
Autor: u2
W dniu 2013-02-10 11:02, glob pisze:
On 10 Lut, 09:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

W dupie byles, gwno widziales, bos glomb...-;)

Data: 2013-02-10 02:53:17
Autor: glob
On 10 Lut, 11:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> raczej zazdro , bo jak kto lepy to z tej w ciek o ci og asza e
> wzrok jest grzechem.

W dupie byles, gwno widziales, bos glomb...-;)

Można zrozumieć dlatego tak popiskujesz na grupach, brak seksu rodzi
frustracje misiu, a przy takim podejściu normalnej baby nie znajdziesz.

Data: 2013-02-10 11:59:30
Autor: No pasaran
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:689b28de-1b7a-4dae-b6f1-c0a56d86537dx15g2000vbj.googlegroups.com...
On 10 Lut, 11:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Można zrozumieć dlatego tak popiskujesz na grupach, brak seksu rodzi
frustracje misiu, a przy takim podejściu normalnej baby nie znajdziesz.

Magdy, chcącej być ruchaną w dupę nie szuka...

Data: 2013-02-10 03:05:19
Autor: glob
On 10 Lut, 11:59, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:689b28de-1b7a-4dae-b6f1-c0a56d86537dx15g2000vbj.googlegroups.com...

> Można zrozumieć dlatego tak popiskujesz na grupach, brak seksu rodzi
> frustracje misiu, a przy takim podejściu normalnej baby nie znajdziesz.

Magdy, chcącej być ruchaną w dupę nie szuka...

Dlatego normalnej baby nie znajdzie i pozostaną kozy.

Data: 2013-02-10 12:11:47
Autor: u2
W dniu 2013-02-10 12:05, glob pisze:
Magdy, chcącej być ruchaną w dupę nie szuka...
Dlatego normalnej baby nie znajdzie i pozostaną kozy.

No ladnie, kolejny kozojebca na psp...-;)

Data: 2013-02-10 12:12:58
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-02-10 12:05, glob pisze:
Magdy, chcącej być ruchaną w dupę nie szuka...
Dlatego normalnej baby nie znajdzie i pozostaną kozy.

No ladnie, kolejny kozojebca na psp...-;)

Zapisane.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-10 03:19:44
Autor: glob
On 10 Lut, 12:12, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
u2 napisał:

> No ladnie, kolejny kozojebca na psp...-;)

Zapisane.

--
"We are controlling the transmission"

Co trzeci mieszkaniec wsi uprawiał seks ze zwierzętami

INFO: Co trzeci mieszkaniec wsi przyznaje się do współżycia
seksualnego ze zwierzętami. Takie szokujące wyniki przedstawiono po
badaniach ankietowych mających na celu zbadanie zachorowalności na
raka prącia.

 Zespół urologów przeprowadził badania na 492 mężczyznach w wieku 18
do 80 lat mieszkających na wsi. 118 z nich chorowało na raka prącia.
45% z nich przyznało, że uprawiało seks ze zwierzętami. W przypadku
zdrowych mężczyzn do zoofilii przyznało się 32% badanych.

Data: 2013-02-11 13:58:54
Autor: xan
u2 napisał:

[...]

cytujesz dane z Turcji ? podawaj źródło tych rewelacji

Data: 2013-02-11 14:04:30
Autor: u2
W dniu 2013-02-11 13:58, xan pisze:
[...]

Turcy to najzupelniej normalny nardo. Cus czuje, ze glomb to baca falszywy reinkarnacja...-;)

Data: 2013-02-11 05:15:39
Autor: glob
On 11 Lut, 14:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> cytujesz dane z Turcji ? podawaj źródło tych rewelacji

Turcy to najzupelniej normalny nardo. Cus czuje, ze glomb to baca
falszywy reinkarnacja...-;)

Katolicka brazylia, w polsce nie ma takich badań, ale te brazylijskie
najlepiej do polski pasują , bo to jest prawidłowość naukowa, która
mówi ...że nie seks prowadzi do zboczeń ale jego potępianie...., a
wiocha katolicka jak w brazyli i co chwila afery, zgwałcił córkę matka
wiedziała, zgwałcił krowe, gwałcił świnie. Do tych co potępiają seks,
naucz się wiedzieć ,że w łóżku nie są normalni.

Data: 2013-02-11 14:20:00
Autor: u2
W dniu 2013-02-11 14:15, glob pisze:
[...]

ja ja polnische banditen...-;)

Data: 2013-02-10 23:21:33
Autor: mkarwan
Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kf7vba$ufc$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl

Data: 2013-02-10 12:20:11
Autor: Przemysław M.
Dnia Sun, 10 Feb 2013 12:11:47 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-02-10 12:05, glob pisze:
Magdy, chcącej być ruchaną w dupę nie szuka...
Dlatego normalnej baby nie znajdzie i pozostaną kozy.

No ladnie, kolejny kozojebca na psp...-;)

Powiedzcie no Kałecki co wy robicie całymi dniami w wychodku? Freda
marszczycie?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2013-02-10 12:16:16
Autor: No pasaran
Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym

Magdy, chcącej być ruchaną w dupę nie szuka...

Dlatego normalnej baby nie znajdzie i pozostaną kozy.

Magdza jest wykolejona, gorzej jak koza...
Znałem kolegę Turka, opowiadał mi, że u nich w Turcji młodzi chłopcy biorą kozy i je dupczą... To tak jak ty z Magdą w dupala...

Data: 2013-02-10 03:44:05
Autor: glob
On 10 Lut, 12:16, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

Znałem kolegę Turka, opowiadał mi, że u nich w Turcji młodzi chłopcy biorą
kozy i je dupczą... To tak jak ty z Magdą w dupala...

Jak Madzia normalnie dupy nie daje, to burok na kozy chodzi i co
chwila na wsi....zgwałcił krowę....kopulował z psem...
 Katolicyzm powoduje że ludzie szczęścia ze sobą nie zaznawają , to w
kościele pedofilia kwitnie, a na wsi od nauk kościoła zoofilia i wyją
te krowy młucone po nocach jak przez wiochę się jedzie.

Data: 2013-02-10 13:45:31
Autor: No pasaran
[...]

W Turcji młodzi chłopcy na wsiach robią to z tego powodu, że im tam dziewczyny nie wolno młodej zbałamucić, a ty jesteś zbok, bo walisz dziewczynę w kakałkom choć ona ma erogenne zone  w cipie...
A coś ty się tak tych książy czepił pederasto? Toż to twoi bliscy... Ludzie z twoimi skłonnościami najczęściej idą do seminarium, licząc na taką jak ty bratnią duszę...

Data: 2013-02-10 06:23:02
Autor: glob
On 10 Lut, 13:45, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

z twoimi skłonnościami najczęściej idą do seminarium, licząc na taką jak ty

No a tu wolno jak wsiórą proboszcz czystość wmawia przedmałżeńską.
Nawet w ludach pierwotnych brak kobiety budził niepokój i się
zapowadzało do jakieś wdówki, aby śwnie po nocach nie wyły.

Data: 2013-02-10 18:00:00
Autor: No pasaran
[...]

Co mnie twój proboszcz obchodzi zboczeńcu, to twój przyjaciel...

Data: 2013-02-10 12:19:26
Autor: Przemysław M.
Dnia Sun, 10 Feb 2013 12:16:16 +0100, No pasaran napisał(a):

[...]

Czyli wszystko jest ok. Na szczescie nie bedzie z tego dzieci.

Data: 2013-02-10 12:20:53
Autor: Przemysław M.

On 10 Lut, 09:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Gdzie mu do ciebie Kałecki, genetyczny idioto!

Data: 2013-02-10 11:43:25
Autor: No pasaran
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:dba2ed0b-ed6f-434f-aa98-cc99fd38eeb1e18g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

A od kiedy normalna seksualnie kobieta to kurwa....bo coś słowami
mądrej piosenki zalatujesz.....a ci co Magdy mieć nie mogli to kurwą

Od kiedy kobieta, która daje się systematycznie ruchać w dupę, jest normalna? Magdę zdobyłeś? Posuwasz ją w kakao?

Data: 2013-02-10 02:49:06
Autor: glob
On 10 Lut, 11:43, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:dba2ed0b-ed6f-434f-aa98-cc99fd38eeb1e18g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]

Od kiedy kobieta, która daje się systematycznie ruchać w dupę, jest
normalna? Magdę zdobyłeś? Posuwasz ją w kakao?

No jest normalna bo jest otwarta na seks, a nienormalna jest oziębła
bo tylko z rozpłodem jej się kojarzy, seks do rozpłodu jest dewiacją
seksualną, tak mają zwierzęta np psy.

Data: 2013-02-10 11:57:56
Autor: No pasaran
> [...]

No jest normalna bo jest otwarta na seks, a nienormalna jest oziębła
bo tylko z rozpłodem jej się kojarzy, seks do rozpłodu jest dewiacją

Inteligenty człowiek wie, że seks ma związek z rozpłodem, półgłupek może to tylko kojarzyć...

Psy, jak mają chcicę, to się dupczą gdzie popadnie na ulicy. Widziałeś psy na ulicy, żeby się ruchali w dupę? I pies cały i suka zadowolona...

Data: 2013-02-10 03:04:30
Autor: glob
On 10 Lut, 11:57, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

Psy, jak mają chcicę, to się dupczą gdzie popadnie na ulicy. Widziałeś psy
na ulicy, żeby się ruchali w dupę? I pies cały i suka zadowolona....

Inteligentny człowiek wie że seks i rozpłód to dwie różne rzeczy, jak
człowiek jest do rozpłodu jedynie to jest to dewiacja, bo tak mają
psy, zezwierzęcenie...ale nie ludzie.

Data: 2013-02-10 12:18:33
Autor: No pasaran
> [...]

Inteligentny człowiek wie że seks i rozpłód to dwie różne rzeczy, jak
człowiek jest do rozpłodu jedynie to jest to dewiacja, bo tak mają

Ty się chłopie lepiej naruchaj za młodu z Magdą w dupsko ile wlezie, bo jak się nie wyżyjesz, to potem w wieku 60 lat będziesz gwałcił dzieci...

Data: 2013-02-10 03:46:09
Autor: glob
On 10 Lut, 12:18, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

Ty się chłopie lepiej naruchaj za młodu z Magdą w dupsko ile wlezie, bo jak
się nie wyżyjesz, to potem w wieku 60 lat będziesz gwałcił dzieci...

Jak ma się babę i z babą seks, to zboczenia nie grożą, jak baby nie ma
to księżulki wpychają w dzieci, a wieśniaki w kozy.

Data: 2013-02-10 12:49:31
Autor: u2
W dniu 2013-02-10 12:46, glob pisze:
Jak ma się babę i z babą seks, to zboczenia nie grożą, jak baby nie ma
to księżulki wpychają w dzieci, a wieśniaki w kozy.

Nie no, ty naprawde zboczony jestes glomb...-;)

Data: 2013-02-10 03:59:13
Autor: glob
On 10 Lut, 12:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-02-10 12:46, glob pisze:

> Jak ma się babę i z babą seks, to zboczenia nie grożą, jak baby nie ma
> to księżulki wpychają w dzieci, a wieśniaki w kozy.

Nie no, ty naprawde zboczony jestes glomb...-;)

Bo na kozy nie chodzę?

Data: 2013-02-10 04:08:29
Autor: glob
On 10 Lut, 12:59, glob <struktural...@gmail.com> wrote:
On 10 Lut, 12:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie no, ty naprawde zboczony jestes glomb...-;)

Bo na kozy nie chodzę?

Dlatego prostytutki są takie ważne dla zdrowia społecznego, bo jest
mnóstwo samotnych i gdyby nie prostytutki, to by kozy z dostawą do
domu dostarczane były i dzieci na parafię. Dlatego prostytutki robią
bardzo dobrą robotę i trzeba szanować te kobiety.

Data: 2013-02-10 13:47:13
Autor: No pasaran
[...]

A pederaści walą babę w odbyt... Nie lepiej było iść do seminarium?

Data: 2013-02-10 06:25:31
Autor: glob
On 10 Lut, 13:47, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> Jak ma się babę i z babą seks, to zboczenia nie grożą, jak baby nie ma
> to księżulki wpychają w dzieci, a wieśniaki w kozy.

A pederaści walą babę w odbyt... Nie lepiej było iść do seminarium?

Pedofila bierze się z braku seksu, wstrętu do seksu, bo seks jest
grzechem, natury nie da się oszukać jak kler próbuje i to powoduje
skrzywienia seksualne i buraki w śwnie, a kler w dzieci .

Data: 2013-02-10 18:03:31
Autor: No pasaran
[...]

Przecież ty masz to zboczeńcu od urodzenia, że myślisz tylko o śmierdzącej dupie...

Nie wciskaj tu kitu pederasto, że seks to walenie w odbyt...
Tfu!

Data: 2013-02-10 12:23:48
Autor: Grzegorz Z.
No pasaran napisał:

[...]

Patrzysz na świat przez pryzmat wyłącznie "ruchania za młodu" ? A to
podobno ja tu jestem nadwornym zbokiem. Współczuję.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-10 23:55:07
Autor: the_foe
W dniu 2013-02-10 11:57, No pasaran pisze:
Inteligenty człowiek wie, że seks ma związek z rozpłodem, półgłupek może
to tylko kojarzyć...

nie, to rozpłód jest scisle związany ze stosunkiem płciowym. Seks nie musi miec zwiazku z rozplodem: w historii swiata zadarzaly sie kultury które nie zauwazyly takiego zwiazku (np. Aborygeni). Istnieja tez przyklady wyizolowanych osobników, ktore bez wiedzy, ze seks prowadzi do ciazy podejmowali wspolzycie (dzieciecy rozbitkowie). Istnienie prostytucji to takze dowód na to ze prokreacja nie jest czynnikiem decydujacym do podjecia czynnosci seksualnej.

--
the_foe

Data: 2013-02-11 00:14:11
Autor: No pasaran
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kf98gb$88m$1news.dialog.net.pl...
[...]

Powtórzę jeszcze raz:

Inteligenty człowiek wie, że seks ma związek z rozpłodem, półgłupek może to tylko kojarzyć...
Seks nie musi prowadzić do rozpłodu, ale z zasady może...

Data: 2013-02-11 07:16:12
Autor: Grzegorz Z.
No pasaran napisał:

[...]

Ile razy ruchałeś a ile masz dzieci?

Bo ja kilka tysięcy razy, a dziecięcia ani jednego, więc twoja teoryja się
kału nie trzyma nawet w zakresie jednego promila.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-11 13:21:33
Autor: Godson
[...]

Homo niewiadomo tak mają..., ale to wypaczenie...

Data: 2013-02-11 13:45:01
Autor: Grzegorz Z.
Godson napisał:

[...]

To antykoncepcja ciulu.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-11 15:40:15
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kfap34$l7j$1dont-email.me...

[...]

 "Coś ci się popierdoliło?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-02-11 21:40:03
Autor: the_foe
W dniu 2013-02-11 00:14, No pasaran pisze:
Inteligenty człowiek wie, że seks ma związek z rozpłodem

czyli klient idzie do prostytutki dzieci robic... ciekawe rzeczy opowiadasz.
Seks jest w scislym zwiazku z doborem plciowym a nie z samym rozplodem. Jak zapewne wiesz sa zwierzeta ktore nie kopuluja. Np. żaby. Mozna dojsc do wniosku, jak Darwin, ze stosunek plciowy nie jest sam w sobi rozplodem. Seks jest narzedziem doboru plciowego, który w naszym gatunku góruje nad doborem naturalnym.

--
the_foe

Data: 2013-02-11 22:11:32
Autor: No pasaran
[...]

Ale ma seks związek z rozpłodem, czy nie ma?

Data: 2013-02-10 07:33:44
Autor: Grzegorz Z.
glob napisał:

 Ty naprawdę masz jakieś problemy z odbytem, w języku potocznym to się
nazywa... oziębłość odbytu.

Innymi słowy - na myśl o uprawianiu seksu nachodzi go dupościsk.

 Kobiety też lubią swój odbyt i często wręcz się domagają wibratorem w
pochwę, a penisem w odbyt i wtenczas aż gwiazdy w oczach im stają.

I znowu - skąd ten nieszczęśnik miałby to wszystko wiedzieć?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-10 02:00:57
Autor: glob
Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym
On 10 Lut, 07:33, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
glob napisa :

>  Ty naprawd masz jakie problemy z odbytem, w j zyku potocznym to si
> nazywa... ozi b o odbytu.

Innymi s owy - na my l o uprawianiu seksu nachodzi go dupo cisk.

>  Kobiety te lubi sw j odbyt i cz sto wr cz si domagaj wibratorem w
> pochw , a penisem w odbyt i wtenczas a gwiazdy w oczach im staj .

I znowu - sk d ten nieszcz nik mia by to wszystko wiedzie ?

--
"We are controlling the transmission"

Nie ma to innemu broni. Jak oślepnie wzrok grzechem się stanie.

Data: 2013-02-10 09:22:34
Autor: u2
W dniu 2013-02-10 07:33, Grzegorz Z. pisze:
  Kobiety też lubią swój odbyt i często wręcz się domagają wibratorem w
pochwę, a penisem w odbyt i wtenczas aż gwiazdy w oczach im stają.
I znowu - skąd ten nieszczęśnik miałby to wszystko wiedzieć?

Wiesz, bo wyprobowales to na sobie ?...-;)

Data: 2013-02-10 09:26:38
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Wiesz

Zejdź ze mnie.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-09 19:13:06
Autor: No pasaran
[...]

Ja pierdolę, co za piękny wykład, he, he, he...

Data: 2013-02-10 12:31:22
Autor: Polok_Prawdziwy
Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym
abc wrote:

Nopseca straśnie to uwielbios, gdyci inkse fratry wtwojom sparkem wtykajom...!

- som siem dotego tukej psyznołeś, bojak ci kiedysik prawiłem, iż cheba fratry censto ci komin pucujom, boś wiecnie rozmodlony łod sceńśliwości jezd, tośmi niezapsecył, awinc prowda tobyć musiała...!

Odbytnica nie jest organem kopulacyjnym