Odchodzimy ....

Data: 2011-03-19 15:48:59
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
Biała Księga katastrofy smoleńskiej
<http://www.youtube.com/watch?v=FzPEBM2_fKE&feature=player_detailpage#t=616s>

"[....] ... strona polska odczytała prawidłowo zapisy rozmów w kokpicie, i wtedy okazało się, że kłamstwem jest twierdzenie, że ci piloci próbowali lądować, że wiemy, że na pewno została wydana komenda "Odchodzimy". Chcę podkreślic ten fakt dlatego, że ciągle w opini publicznej, a także neistety w niektóych wypowiedziach, niestety ludzi na wysokich stanowiskach powtarza się nieprawdziwa teza, że przyczyną katastrofy był prób alądowania w złych warunkach atmosferycznych. No wiemy juz dzięki płk. Grochowskiemu i jego komisji technicznej, że to po prostu jest NIEPRADA !!!!!!!

Więc ta konieczność doprowadzniea do eksperymentu któryby wyjaśnił dlaczego kiedy wydano komendę odchodzimy samolot SPADŁ jak kamień SPADŁ to jest sprawa absolutnie kluczowa [...]".

Saturn kawał z ciebie nędznej kreatury - tak obrażac bezpodstawnie sowich kolegów po fachu ....

"[...] Ta zaloga tego dnia mial wszystko w nosie, oni nawet by pewnie ladowali jakby
ich ostrzegli za stado krow nagle weszlo na pas startowy. Wszystko mieli w dupie. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-19 16:08:14
Autor: j0tb3
Odchodzimy ....
[...]

W jakim celu wykonywany jest manewr PODEJŚCIA DO LĄDOWANIA? Z Prezydentem na pokładzie.
Przewietrzenia opon podwozia?

Data: 2011-03-19 17:09:47
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
W jakim celu wykonywany jest manewr PODEJŚCIA DO LĄDOWANIA? Z Prezydentem na
pokładzie.

Polecam ci zapoznac się z pojęciem "wysokości decyzyjnej" w procedurze lądowania na 2NDB.

P.S. Pod warunkiem, że było to wogóle podejście na 2 NDB...

Naciski z Moskwy i brakujące zapisy rozmów
<http://ndb2010.wordpress.com/2011/03/17/naciski-z-moskwy-i-brakujace-zapisy-rozmow-polska-i-english-version/>

"[...] Przypominam, że informacja o tym systemie RSP+OSP (ang. PAR+NDB) jest obecna także w rozmowach kontroli w Smoleńsku z rosyjskim Ił-76, który podchodził do lądowania w tym samym dniu co Tu-154M. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-19 17:38:33
Autor: j0tb3
Odchodzimy ....

Polecam ci zapoznac się z pojęciem "wysokości decyzyjnej" w procedurze

lądowania na 2NDB.

Chcieli sprawdzić, czy 120 m jest wciąż na wysokości 120 m?

Data: 2011-03-19 17:44:58
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
Chcieli sprawdzić, czy 120 m jest wciąż na wysokości 120 m?

Po co głupio pytasz, jak dokładnie wiesz o co chodzi ... ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-19 19:19:34
Autor: J.F.
Odchodzimy ....
On Sat, 19 Mar 2011 16:08:14 +0100,  j0tb3@op.pl wrote:
[...]

No, w tym przypadku mniej wiecej tak.
Dowodca zalozyl ze "podejdziemy, odejdziemy i polecimy na zapasowe".
I celu .. chyba pokazania prezydentowi ze sie nie dalo.

Oczywiscie jakby sie dalo to by wyladowali :-)

J.

Data: 2011-03-19 18:37:41
Autor: Michal W.
Odchodzimy ....

Endriu wrote:
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Wiemy wiemy to byl zamach. Przez duze Z. Czy ktos Ci czasem przyjacielu
nie wspominal ze jestes kretynem ?

M.

Data: 2011-03-19 19:08:52
Autor: Piotrp_de
Odchodzimy ....

Endriu wrote:

> [...]

> Endriu

> http://drendriu.ovh.org/

Wiemy wiemy to byl zamach. Przez duze Z. Czy ktos Ci czasem przyjacielu

Ależ jemu wiele razy to wspominano. Bez skutku. Zawsze wstawia tu jakieś bezdenne bzdety, a dyskusja na rzeczowe argumenty jest z góry skazana na porażkę. Jedna próba jeszcze - to czemu nie próbowali odchodzić po tej komendzie? Czemu ta komenda padła na takiej wysokości a nie wcześniej? Czy jak by samolot nie reagował to ta "ku.wa" nie padła by zaraz po komendzie "odchodzimy" - dużo wcześniej? Nie powiedział by jeden do drugiego w kabinie, że coś nie działa?

Ale temu to i tak jak grochem o dupę - nawet nie o ścianę. Uwziął się. Endriu -
 spoko - to był skuteczny zamach! Jaaasne jak słońce które (gdyby nie sztuczna mgła) nad Smoleńskiem świeciło...

Piotr

Data: 2011-03-20 10:10:02
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
Ależ jemu wiele razy to wspominano. Bez skutku. Zawsze wstawia tu jakieś
bezdenne bzdety, a dyskusja na rzeczowe argumenty jest z góry skazana na
porażkę.

To są arumenty ?.

"[...] Ta zaloga tego dnia mial wszystko w nosie, oni nawet by pewnie ladowali jakby
ich ostrzegli za stado krow nagle weszlo na pas startowy. Wszystko mieli w dupie. [...]".

Ja tu na razie widze jakąś bandę skrzykniętych skurwysynów którzy, nawet podejmują nawet próby polemiki....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-20 10:48:48
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
Ja tu na razie widze jakąś bandę skrzykniętych skurwysynów którzy, nawet podejmują nawet próby polemiki....

I wiem też, że doskonale wiecie o co pytać i gdzie wskazywać oczywiste nonsensy, tylko jakoś dziwnym trafem nie pytacie i ich nie wskazujecie .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-20 10:19:04
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
[...]

Chłopie przeciez nagrania z kabiny są dziurawe jak ser szwajcarski.

Rekonstrukcja MAK
http://www.youtube.com/watch?v=XR6Xg_hJjA4&feature=player_embedded

"[...] W materiale proszę jeszcze posłuchać między 14'00'' a 14'02''. Tam też zapis jest ewidentnie ucięty. [...]".

Naciski z Moskwy i brakujące zapisy rozmów (polska i english version)
<http://ndb2010.wordpress.com/2011/03/17/naciski-z-moskwy-i-brakujace-zapisy-rozmow-polska-i-english-version/>

"[...] W stenogramach z 10 kwietnia 2010 roku znajdujemy tylko dwa fragmenty odnoszące się do kierunku lądowania, ponadto żaden z nich nie jest zapisem rozmów z kontrolerami lotu. Najpierw, o godz. 8:10 (czasu polskiego), czyli 31 minut przed katastrofą, ktp. Arkadiusz Protasiuk mówi: "Ustawiamy sobie, 259 [kierunek ze wschodu na zachód - przyp. red.] z tamtej strony". Dziesięć minut później, o godz. 8:20, padają słowa świadczące o tym, że załoga nie otrzymała jeszcze z wieży wytycznych w sprawie kierunku podejścia. II pilot Robert Grzywna mówi: "Tu jakby było 259, byłoby nawet lepiej, bo by było nie pod słońce". Tryb przypuszczający jednoznacznie wskazuje, że piloci czekają na decyzję kontrolerów. Ostatecznie podejście nastąpiło właśnie z kierunku 259, ale w kopii rozmów nie znajdziemy nawet jednego słowa mówiącego o decyzji wieży w tej sprawie! [...]"

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-20 19:35:20
Autor: j0tb3
Odchodzimy ....

Naciski z Moskwy i brakujące zapisy rozmów (polska i english version)

<http://ndb2010.wordpress.com/2011/03/17/naciski-z-moskwy-i-brakujace-zapisy-
rozmow-polska-i-english-version/>

W materiale ndb2010, czyli jedynego eksperta (tożsamość nieznana) komisji Antka Aviatora, wspomina się o katastrofie Iła-76 w Smoleńsku 10 lat temu:

"10 kwietnia 2010 roku polski Tu-154M podchodził do lądowania od strony wschodniej (E-W, 259) &#8211; trudniejszej ze względu na nietypowe ukształtowanie terenu (zagłębienia) oraz rozsiane przed pasem budynki i drzewa. Jest to niebezpieczne, gdyż &#8211; jak pisał &#8222;Nasz Dziennik&#8221; (02.02.2011) &#8211; w czasie mgły w pobliżu wgłębień terenu od strony wschodniej wytwarzają się specyficzne i bardzo niebezpieczne prądy powietrzne. Dlatego według Siergieja Wieriewkina, byłego zastępcy naczelnika portu lotniczego Moskwa Wnukowo, z którym rozmawiał &#8222;Nasz Dziennik&#8221;, po katastrofie IŁ-76 10 lat temu w czasie mgły wydano zalecenie, by we mgle nie sprowadzać samolotów po feralnym kursie 259, tylko z kursu przeciwnego, czyli 79 stopni. Jak podawał &#8222;Nasz Dziennik&#8221;, wiedzieć o tym zarządzeniu musiał obecny 10 kwietnia na wieży płk Nikołaj Krasnokutski, były dowódca pułku gwardyjskiego, który kontaktował się z tajemniczą &#8222;Logiką&#8221; z Moskwy."

Endriu - jako wybitny ekspert zapewne możesz napisac coś więcej o tym przypadku.
Bardzo proszę o jakiś link lub inną informację na temat tej katastrofy. Gugiel jakoś nic na ten temat nie wie. :(
A może ekspert się myli? Tzn. ściemnia.

Data: 2011-03-20 20:05:31
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
Endriu - jako wybitny ekspert zapewne możesz napisac coś więcej o tym przypadku.
Bardzo proszę o jakiś link lub inną informację na temat tej katastrofy. Gugiel
jakoś nic na ten temat nie wie. :(

Bardzo mi przykro ale ja nie posiadam takowych informacji więc ci ich nie podam.

Jest tutaj z nami cały zastęp szpeców w dziedzinie latnia - prosze niech pokażą co potrafią - sam chętnie posłucham, byle nie były to pozbawione odrobiinu rozsądku teksty w stylu "dawał gaz do końca" nawiedoznych kolesi typu Porethouse czy tam Saturn.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-21 11:31:53
Autor: Delfino Delphis
Odchodzimy ....
j0tb3@op.pl wrote:

po katastrofie IŁ-76 10 lat temu w
czasie mgły wydano zalecenie, by we mgle nie sprowadzać samolotów po
feralnym kursie 259, tylko z kursu przeciwnego, czyli 79 stopni.

Tzn. wydano zalecenie, aby w czasie mgły samoloty podchodziły z kierunku nieoprzyrządowanego? Mocne :)

Data: 2011-03-20 10:06:53
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
Wiemy wiemy to byl zamach. Przez duze Z. Czy ktos Ci czasem przyjacielu
nie wspominal ze jestes kretynem ?

Ja tam nie wiem czy to był zamach czy nie zamach, niemniej tutka na pewno nie laciała MAKowską trajektorią, i na pewno nie spadła na ziemie na skutek urwania skrzydła po zderzeniu z brzozą.

P.S. Sam jesteś kretynem cymbale.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-20 11:31:22
Autor: Michal W.
Odchodzimy ....
Endriu wrote:
> [...]

nie laciała MAKowską trajektorią, i na pewno nie spadła na ziemie na skutek

Alez ja na prawde sie z Toba zgadzamm przyjacielu, jednakowoz mam
prosbe, zebys poszedl zbawiac swiat gdzies indziej... Moze w naszym
dzienniku sie spelnisz? W radiu maryja tez by napewno chetnie
skorzystali z Twojej wiedzy...

Michal W.

Data: 2011-03-20 11:39:17
Autor: Krzysztof Chajęcki
Odchodzimy ....
Dnia Sun, 20 Mar 2011 11:31:22 +0100, Michal W. napisał(a):

[...]

może by inni poszli w jego ślady i założyli na niego filtry??? Zapewniam, że świat wtedy staje się piękniejszy, a trol nie karmiony z głodu pada... :->

--
pzdr
meping

Data: 2011-03-20 12:43:42
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
może by inni poszli w jego ślady i założyli na niego filtry??? Zapewniam,
że świat wtedy staje się piękniejszy, a trol nie karmiony z głodu
pada... :->

Sam jesteś trollem. Pieprzysz bez sensu bez podawania jakichkolwiek argumentów.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-20 12:08:30
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
[...]

Tu będę zatruwał Saturnowi i Porethousowi życie Z PREMEDYTACJĄ .....
Będę to robi dotąt, dopóki platformiane kurwy nie wezną się porządnie za śledztwo smoleńskie

Biała Księga katastrofy smoleńskiej
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=FzPEBM2_fKE#t=1172s

"[...] ...a więc wniosek pana posła i grupy posłów PiS nie uzyskał większości, ni eprzyjmujemy dezyderatu który został zaproponowany [...]".

To taka moja osobista (całkowicie bezinteresowna) krucjata na tej grupie .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-21 13:29:52
Autor: Paweł Kasztelan.
Odchodzimy ....
W dniu 2011-03-20 12:08, Endriu pisze:

Będę to robi dotąt, dopóki platformiane kurwy nie wezną się porządnie za
śledztwo smoleńskie

A gdyby sam Putin siedzący na osiodłanym Miedwiediewie. Stanął przed kamerami na wielkiej konferencji prasowej i powiedział:
"To my załatwiliśmy tego Kaczyńskiego i bardzo nas to cieszy. Załatwimy każdego przywódcę jeśli będzie nam wchodził w drogę. Przesyłamy Super Komisji Super Maciarewicza wszystkie dowody i zapisy że to zrobiliśmy.
Ha Ha Ha."
To co byś zrobił drogi Endriu ?
Wyruszył byś na wojnę ?
Przestał byś im płacić za ropę i gaz ?
Pogroził byś paluszkiem ?
A może przestał byś pisać na pl.rec.lotnictwo ?

To taka moja osobista (całkowicie bezinteresowna) krucjata na tej grupie

Ta krucjata to z tego powodu że Pis przegrał wybory a PO wygrała ?
Gdyby Pis i jego wyborcy poświęcali choć w połowie tyle czasu na przyszłość Polski co poświęcają na zajmowanie się historią to może
było by inaczej.
I taka jest moja prośba. Przenieś się na pl.sci.historia

PK

Data: 2011-03-21 15:15:29
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
[...]

Drogi Pawle, ja naprawdę nie wiem co dalej. Powiem ci, że z dzisiejszej prespektywy to nawet nie wiem komu ufać, a komu nie .....

Andrzej Dziubek (De Press) - Suplikacja "Święty Boże"
http://www.youtube.com/watch?v=UaCXHxeHWVw

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-19 18:41:21