Odchodzimy ....

Data: 2011-03-19 18:37:41
Autor: Michal W.
Odchodzimy ....

Endriu wrote:
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Wiemy wiemy to byl zamach. Przez duze Z. Czy ktos Ci czasem przyjacielu
nie wspominal ze jestes kretynem ?

M.

Data: 2011-03-19 19:08:52
Autor: Piotrp_de
Odchodzimy ....

Endriu wrote:

> [...]

> Endriu

> http://drendriu.ovh.org/

Wiemy wiemy to byl zamach. Przez duze Z. Czy ktos Ci czasem przyjacielu

Ależ jemu wiele razy to wspominano. Bez skutku. Zawsze wstawia tu jakieś bezdenne bzdety, a dyskusja na rzeczowe argumenty jest z góry skazana na porażkę. Jedna próba jeszcze - to czemu nie próbowali odchodzić po tej komendzie? Czemu ta komenda padła na takiej wysokości a nie wcześniej? Czy jak by samolot nie reagował to ta "ku.wa" nie padła by zaraz po komendzie "odchodzimy" - dużo wcześniej? Nie powiedział by jeden do drugiego w kabinie, że coś nie działa?

Ale temu to i tak jak grochem o dupę - nawet nie o ścianę. Uwziął się. Endriu -
 spoko - to był skuteczny zamach! Jaaasne jak słońce które (gdyby nie sztuczna mgła) nad Smoleńskiem świeciło...

Piotr

Data: 2011-03-20 10:10:02
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
Ależ jemu wiele razy to wspominano. Bez skutku. Zawsze wstawia tu jakieś
bezdenne bzdety, a dyskusja na rzeczowe argumenty jest z góry skazana na
porażkę.

To są arumenty ?.

"[...] Ta zaloga tego dnia mial wszystko w nosie, oni nawet by pewnie ladowali jakby
ich ostrzegli za stado krow nagle weszlo na pas startowy. Wszystko mieli w dupie. [...]".

Ja tu na razie widze jakąś bandę skrzykniętych skurwysynów którzy, nawet podejmują nawet próby polemiki....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-20 10:48:48
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
Ja tu na razie widze jakąś bandę skrzykniętych skurwysynów którzy, nawet podejmują nawet próby polemiki....

I wiem też, że doskonale wiecie o co pytać i gdzie wskazywać oczywiste nonsensy, tylko jakoś dziwnym trafem nie pytacie i ich nie wskazujecie .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-20 10:19:04
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
[...]

Chłopie przeciez nagrania z kabiny są dziurawe jak ser szwajcarski.

Rekonstrukcja MAK
http://www.youtube.com/watch?v=XR6Xg_hJjA4&feature=player_embedded

"[...] W materiale proszę jeszcze posłuchać między 14'00'' a 14'02''. Tam też zapis jest ewidentnie ucięty. [...]".

Naciski z Moskwy i brakujące zapisy rozmów (polska i english version)
<http://ndb2010.wordpress.com/2011/03/17/naciski-z-moskwy-i-brakujace-zapisy-rozmow-polska-i-english-version/>

"[...] W stenogramach z 10 kwietnia 2010 roku znajdujemy tylko dwa fragmenty odnoszące się do kierunku lądowania, ponadto żaden z nich nie jest zapisem rozmów z kontrolerami lotu. Najpierw, o godz. 8:10 (czasu polskiego), czyli 31 minut przed katastrofą, ktp. Arkadiusz Protasiuk mówi: "Ustawiamy sobie, 259 [kierunek ze wschodu na zachód - przyp. red.] z tamtej strony". Dziesięć minut później, o godz. 8:20, padają słowa świadczące o tym, że załoga nie otrzymała jeszcze z wieży wytycznych w sprawie kierunku podejścia. II pilot Robert Grzywna mówi: "Tu jakby było 259, byłoby nawet lepiej, bo by było nie pod słońce". Tryb przypuszczający jednoznacznie wskazuje, że piloci czekają na decyzję kontrolerów. Ostatecznie podejście nastąpiło właśnie z kierunku 259, ale w kopii rozmów nie znajdziemy nawet jednego słowa mówiącego o decyzji wieży w tej sprawie! [...]"

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-20 19:35:20
Autor: j0tb3
Odchodzimy ....

Naciski z Moskwy i brakujące zapisy rozmów (polska i english version)

<http://ndb2010.wordpress.com/2011/03/17/naciski-z-moskwy-i-brakujace-zapisy-
rozmow-polska-i-english-version/>

W materiale ndb2010, czyli jedynego eksperta (tożsamość nieznana) komisji Antka Aviatora, wspomina się o katastrofie Iła-76 w Smoleńsku 10 lat temu:

"10 kwietnia 2010 roku polski Tu-154M podchodził do lądowania od strony wschodniej (E-W, 259) &#8211; trudniejszej ze względu na nietypowe ukształtowanie terenu (zagłębienia) oraz rozsiane przed pasem budynki i drzewa. Jest to niebezpieczne, gdyż &#8211; jak pisał &#8222;Nasz Dziennik&#8221; (02.02.2011) &#8211; w czasie mgły w pobliżu wgłębień terenu od strony wschodniej wytwarzają się specyficzne i bardzo niebezpieczne prądy powietrzne. Dlatego według Siergieja Wieriewkina, byłego zastępcy naczelnika portu lotniczego Moskwa Wnukowo, z którym rozmawiał &#8222;Nasz Dziennik&#8221;, po katastrofie IŁ-76 10 lat temu w czasie mgły wydano zalecenie, by we mgle nie sprowadzać samolotów po feralnym kursie 259, tylko z kursu przeciwnego, czyli 79 stopni. Jak podawał &#8222;Nasz Dziennik&#8221;, wiedzieć o tym zarządzeniu musiał obecny 10 kwietnia na wieży płk Nikołaj Krasnokutski, były dowódca pułku gwardyjskiego, który kontaktował się z tajemniczą &#8222;Logiką&#8221; z Moskwy."

Endriu - jako wybitny ekspert zapewne możesz napisac coś więcej o tym przypadku.
Bardzo proszę o jakiś link lub inną informację na temat tej katastrofy. Gugiel jakoś nic na ten temat nie wie. :(
A może ekspert się myli? Tzn. ściemnia.

Data: 2011-03-20 20:05:31
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
Endriu - jako wybitny ekspert zapewne możesz napisac coś więcej o tym przypadku.
Bardzo proszę o jakiś link lub inną informację na temat tej katastrofy. Gugiel
jakoś nic na ten temat nie wie. :(

Bardzo mi przykro ale ja nie posiadam takowych informacji więc ci ich nie podam.

Jest tutaj z nami cały zastęp szpeców w dziedzinie latnia - prosze niech pokażą co potrafią - sam chętnie posłucham, byle nie były to pozbawione odrobiinu rozsądku teksty w stylu "dawał gaz do końca" nawiedoznych kolesi typu Porethouse czy tam Saturn.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-21 11:31:53
Autor: Delfino Delphis
Odchodzimy ....
j0tb3@op.pl wrote:

po katastrofie IŁ-76 10 lat temu w
czasie mgły wydano zalecenie, by we mgle nie sprowadzać samolotów po
feralnym kursie 259, tylko z kursu przeciwnego, czyli 79 stopni.

Tzn. wydano zalecenie, aby w czasie mgły samoloty podchodziły z kierunku nieoprzyrządowanego? Mocne :)

Data: 2011-03-20 10:06:53
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
Wiemy wiemy to byl zamach. Przez duze Z. Czy ktos Ci czasem przyjacielu
nie wspominal ze jestes kretynem ?

Ja tam nie wiem czy to był zamach czy nie zamach, niemniej tutka na pewno nie laciała MAKowską trajektorią, i na pewno nie spadła na ziemie na skutek urwania skrzydła po zderzeniu z brzozą.

P.S. Sam jesteś kretynem cymbale.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-20 11:31:22
Autor: Michal W.
Odchodzimy ....
Endriu wrote:
> [...]

nie laciała MAKowską trajektorią, i na pewno nie spadła na ziemie na skutek

Alez ja na prawde sie z Toba zgadzamm przyjacielu, jednakowoz mam
prosbe, zebys poszedl zbawiac swiat gdzies indziej... Moze w naszym
dzienniku sie spelnisz? W radiu maryja tez by napewno chetnie
skorzystali z Twojej wiedzy...

Michal W.

Data: 2011-03-20 11:39:17
Autor: Krzysztof Chajęcki
Odchodzimy ....
Dnia Sun, 20 Mar 2011 11:31:22 +0100, Michal W. napisał(a):

[...]

może by inni poszli w jego ślady i założyli na niego filtry??? Zapewniam, że świat wtedy staje się piękniejszy, a trol nie karmiony z głodu pada... :->

--
pzdr
meping

Data: 2011-03-20 12:43:42
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
może by inni poszli w jego ślady i założyli na niego filtry??? Zapewniam,
że świat wtedy staje się piękniejszy, a trol nie karmiony z głodu
pada... :->

Sam jesteś trollem. Pieprzysz bez sensu bez podawania jakichkolwiek argumentów.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-20 12:08:30
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
[...]

Tu będę zatruwał Saturnowi i Porethousowi życie Z PREMEDYTACJĄ .....
Będę to robi dotąt, dopóki platformiane kurwy nie wezną się porządnie za śledztwo smoleńskie

Biała Księga katastrofy smoleńskiej
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=FzPEBM2_fKE#t=1172s

"[...] ...a więc wniosek pana posła i grupy posłów PiS nie uzyskał większości, ni eprzyjmujemy dezyderatu który został zaproponowany [...]".

To taka moja osobista (całkowicie bezinteresowna) krucjata na tej grupie .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-21 13:29:52
Autor: Paweł Kasztelan.
Odchodzimy ....
W dniu 2011-03-20 12:08, Endriu pisze:

Będę to robi dotąt, dopóki platformiane kurwy nie wezną się porządnie za
śledztwo smoleńskie

A gdyby sam Putin siedzący na osiodłanym Miedwiediewie. Stanął przed kamerami na wielkiej konferencji prasowej i powiedział:
"To my załatwiliśmy tego Kaczyńskiego i bardzo nas to cieszy. Załatwimy każdego przywódcę jeśli będzie nam wchodził w drogę. Przesyłamy Super Komisji Super Maciarewicza wszystkie dowody i zapisy że to zrobiliśmy.
Ha Ha Ha."
To co byś zrobił drogi Endriu ?
Wyruszył byś na wojnę ?
Przestał byś im płacić za ropę i gaz ?
Pogroził byś paluszkiem ?
A może przestał byś pisać na pl.rec.lotnictwo ?

To taka moja osobista (całkowicie bezinteresowna) krucjata na tej grupie

Ta krucjata to z tego powodu że Pis przegrał wybory a PO wygrała ?
Gdyby Pis i jego wyborcy poświęcali choć w połowie tyle czasu na przyszłość Polski co poświęcają na zajmowanie się historią to może
było by inaczej.
I taka jest moja prośba. Przenieś się na pl.sci.historia

PK

Data: 2011-03-21 15:15:29
Autor: Endriu
Odchodzimy ....
[...]

Drogi Pawle, ja naprawdę nie wiem co dalej. Powiem ci, że z dzisiejszej prespektywy to nawet nie wiem komu ufać, a komu nie .....

Andrzej Dziubek (De Press) - Suplikacja "Święty Boże"
http://www.youtube.com/watch?v=UaCXHxeHWVw

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Odchodzimy ....