Odcięli mnie od grup dyskusyjnych w Netii

Data: 2012-03-03 11:56:49
Autor: boukun
Odcięli mnie od grup dyskusyjnych w Netii
Sukinsyny, po wczorajszym dniu, zostałem odcięty od grup dyskusyjnych. Za
każdym razem, jak próbuję się połączyć z serwerem news, dostaję w Outlooku
informację, że >Odebrano nieznaną odpowiedź na żądanie informacji z serwera
grup dyskusyjnych "news.internetia.pl"< >400 Expiring process 8425<.

Cenzura Tuska nie mogła wytrzymać i zaczyna już nerwowo ograniczać ludziom
prawa i swobody obywatelskie.

Założyłem sobie po raz pierwszy tymczasowo konto w gazeta.pl, z adresem
boukun1@gazeta.pl, bo mój podszywacz już wcześniej zarejestrował sobie tu lewe
konto z adresem i nickiem boukun.

Ten reżim już długo nie pociągnie...

boukun

Data: 2012-03-03 13:02:38
Autor: Marek Czaplicki
  boukun wrote:
[...]

A co myślisz o rządzie jak Ci się nie daj Bóg komp zawiesi? Spróbuj łączyć się przez news.atman.pl, tam nie potrzbujesz konta chyba.

Data: 2012-03-03 13:24:02
Autor: boukun

 boukun wrote:
[...]

Dzięki, poszło...

Mogę nadawać...

boukun

Data: 2012-03-03 13:39:52
Autor: pluton
Odcięli mnie od grup dyskusyjnych w Netii
Mogę nadawać...

boukun

o KURWA... Jakos to przezyjemy.

Nullification

Data: 2012-03-03 13:45:25
Autor: Marek Czaplicki
boukun wrote:

[...]

No widzisz. Grupa rządzi, grupa radzi, grupa nigdy Cie nie zdradzi. A Ty chcesz robić parlament społeczny bez członków grupy. :-)

Data: 2012-03-03 13:33:31
Autor: matusm

Użytkownik " boukun" <boukun1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jit0u1$l6n$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2012-03-03 13:38:58
Autor: pluton
Odcięli mnie od grup dyskusyjnych w Netii
Cenzura Tuska nie mogła wytrzymać i zaczyna już nerwowo ograniczać ludziom
prawa i swobody obywatelskie.

To nie tylko Tusk. Twoj przypadek był omawiany na szczycie junii
(Smarkozy, Makrela i takie tam) a wktotce bedzie sie toba zajmowal Bamburak
Bambama.

Ten reżim już długo nie pociągnie...

Tak, wyzej wymienieni rozwazaja podanie sie do dymisji.

Nullification

Data: 2012-03-03 13:45:52
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jit3bb$r86$1inews.gazeta.pl...
[...]

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Poczekamy, dożyjemy, news.internetia.pl nadal blokuje dla mnie swój serwer z nieznanym mi opisem błędu >400 Expiring process 8425<. W przeszłości podobnie to przerabiałem, jak najpierw odcięto mnie od dostępu do grup newsowychu mojego niemieckiego dostawcy, t-online.de z news.t-online.de, a jak dalej nadawałem z innych serwerów, to w końcu wytoczyli mi w 2001 roku proces...

boukun

Data: 2012-03-03 13:51:52
Autor: pluton
Odcięli mnie od grup dyskusyjnych w Netii
 news.internetia.pl nadal blokuje dla mnie swój serwer z
nieznanym mi opisem błędu >400 Expiring process 8425<.

wyczerpales limit bzdetow ( a jest dopiero poczatek marca ).

Nullification

Data: 2012-03-04 06:37:01
Autor: stevep
Odcięli mnie od grup dyskusyjnych w Netii
Dnia 03-03-2012 o 13:51:52 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

 news.internetia.pl nadal blokuje dla mnie swĂłj serwer z
nieznanym mi opisem b³êdu >400 Expiring process 8425<.

wyczerpales limit bzdetow ( a jest dopiero poczatek marca ).

Eeee, on już zaczął prima aprilis.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-03-03 16:31:10
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

Sukinsyny, po wczorajszym dniu, zostałem odcięty od grup dyskusyjnych.

Marek Karwan znowu nadaje?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-03 18:11:18
Autor: Bartosz
Dnia Sat, 3 Mar 2012 16:31:10 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

boukun napisał:

Sukinsyny, po wczorajszym dniu, zostałem odcięty od grup dyskusyjnych.

Marek Karwan znowu nadaje?

Nadawaj i ty. Grzesio to prawdziwe imię? Jakieś takie pedalskie. W
Szczecinie nie lubimy pedałów! Sio!

B.

Data: 2012-03-03 18:14:45
Autor: Grzegorz Z.

boukun napisał:

Sukinsyny, po wczorajszym dniu, zostałem odcięty od grup dyskusyjnych.

Marek Karwan znowu nadaje?

Nadawaj i ty. Grzesio

"Grzesia" to sobie poszukaj w składzie rady parafialnej.

Data: 2012-03-03 19:08:34
Autor: Przemysław W

boukun napisał:

Sukinsyny, po wczorajszym dniu, zostałem odcięty od grup dyskusyjnych.

Marek Karwan znowu nadaje?

Nadawaj i ty. Grzesio

"Grzesia" to sobie poszukaj w składzie rady parafialnej.

;-)))

Przemek

--

"To nie pierwszy "historyczny" komentarz Kaczyńskiego poddający w wątpliwość
jego wizerunek antykomunisty z nożem w zębach."

http://polska.newsweek.pl/kaczynski-dobry-jak-gierek-- sprawny-jak-sb,88470,1,1.html

Odcięli mnie od grup dyskusyjnych w Netii